PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: RedScorpion »

Naviedzony pisze:To "innate" bound spell. Jest ifka, ale nie ma miscasta. Czar wchodzi z nieodpartą siłą (nie można go rozproszyć), ale nie ma żadnych negatywnych konsekwencji.
Też mi się tak wydawało, jest to gdzieś w naszym podręczniku opisane?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Naviedzony pisze:
Rulebook, str. 37 ostatni akapit w ramce Bound Spells pisze:If the bound spell is the 'innate' ability - such as those used by a Warrior Priest, for example, then the model simply cannot cast further bound spells during this phase. Do not roll on the Miscast table.
Tomb Kings armybook w opisie Light of Death pisze:Innate bound spell (power level 5).

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Mam kilka pytań
1. Jak rzucam popychaczkę, to leczę unity w combacie (oczywiście te w zasięgu) ?
2. Mogę leczyć maszyny ?

to tak na szybko :)

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

1. Nie, popychaczka działa na unity unengaged.
2. Niedawno odpowiadałem na to pytanie, chyba w innym dziale. Tak, możesz leczyć maszyny.

Awatar użytkownika
Mazi88
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Mazi88 »

Czy nasze "wykopywaczki" musza sie zakopywac, czy jak w poprzedniej edycji moga od razu pojawic sie na stole?
May will be done!

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Wszystko oprócz knightów musi.
Knightom możesz tą zdolność wykupić
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

O ile dobrze rozumiem, to niefortunni necropolis knighci, jak przypadkiem zaszarżują na domek, to nie mają żadnego sejva, bo w booku pisze, że ich jedynym wyposażeniem jest włócznia. AmIrite?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie. Nekropolisi maja specjalna zasade ktora dasje im 3+ save sumaryczny. Wiec w dom,u nadal maja ta zasade, a wiec i 3+ save

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Stalkerzy mają przy opisie swojego strzelania żeby brać największą inicjatywę.
Jak to jest jeśli oddział ma 2 inicjatywy a siedzi w nim bohater z inicjatywą 4? Używa się inicjatywy bohatera?
Jak to jest w przypadku monsterów takich jak stegadony? Bierze się inicjatywę skinków?
No i jak to jest w przypadku monster and handlers?
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

monsters & handlers na pewno sie handlersow ignoruje.

co do rozdzielanych to bodajze uzywa sie najwyzszej inicjatywy w grupie, ktora sie wylosowalo

w herosie w oddziale tak samo sie uzywa najwyzszej i grupy wiec w tym przypadku herosa

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

A nie jest tak, że najwyższa I liczy się w wypadku modeli z wieloma I (np. sfinks), a w wypadku herosa na czymśtam hity się losuje? Jestem niemal pewny, że tak jest.

Awatar użytkownika
Rothand
Chuck Norris
Posty: 640
Lokalizacja: Poznań, Plewiska
Kontakt:

Post autor: Rothand »

+1 ... Shino - daj linka albo źródło tego twierdzenia bo ja zawsze myślałem że hydra jak i inni hendlersi dają swoją inicjatywę.
(dla tego nie lubię tego modelu bo nie ma słabości)

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Handlersów ignoruje się na potrzeby gry- swojej inicjatywy na pewno nie przekazują.

Awatar użytkownika
SiersciucH
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 173

Post autor: SiersciucH »

Co jeśli na rzucie na rozrzut wykopywaczki marker wypadnie mi za stołem ? wykopuje się 1 cal od krawędzi czy wykopywaczka jest zniszczona czy mogę wykopywać ją w następnej turze ?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

masz rzut na mishap

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Dwa hierotytany dają 2x D3 magowi?
Obrazek

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Nie. Kiedy mag jest w 12 calach od jednego, bądź więcej hierotytanów, dodaje d3 do casta.

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

1. Base contact są max 3 jednostki w styku z kingiem, chodzi mi o to jak w tym przypadku działa destroyer, klepie max 3 gości czy może tych z tylu też? (pytam tylko dla 100% pewności)
2. Kilka postów wcześniej napisaliście że "golden death mask of kharnut" obcina generała i BSB ale w AB jest napisane że "general's Inspiring Presence special rule or BSB" czyli że wybieramy co obcinamy a nie że jedno i drugie jest obcięte.
3. Napisaliście również że impakty z rydwanów mają KB jak się wrzuci, ale opis czaru odnosi się do ataków a nie impaktów.
4. Czy TG ma magiczne ataki? kiedyś miała ale obecnie nigdzie tego nie doczytałem

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

1. Base contact to base contact- max 3 typa dostanie po hicie, jeśli zdecydujemy się atakować normalnie.
2. Z tego co wiem, to obcina i to i to, nie jestem znawcą języka, ale te "or" może występować w różnych znaczeniach. Ale to do dopytania.
3. Impact też jest rodzajem ataku- kb działa na impacty na pewno.
4. Gwardii zabrano magiczne ataki.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

1. Base contact to base contact- max 3 typa dostanie po hicie, jeśli zdecydujemy się atakować normalnie.
Nie zgodzę się. King z Destroyerem, zaszarżowany od przodu i tyłu wypłaci automatyczne ataki wszystkim, którzy się do niego dostawią, czyli (w przypadku unitów zwykłej piechoty) 6 modelom.
2. Z tego co wiem, to obcina i to i to, nie jestem znawcą języka, ale te "or" może występować w różnych znaczeniach. Ale to do dopytania.
"Lub" (ang. "or") to alternatywa łączna i oznacza w istocie "i/albo" i można jej użyć w jako spójnika koniunkcji.
3. Napisaliście również że impakty z rydwanów mają KB jak się wrzuci, ale opis czaru odnosi się do ataków a nie impaktów.
Impacty to też ataki.
4. Czy TG ma magiczne ataki? kiedyś miała ale obecnie nigdzie tego nie doczytałem
Jeśli nie jest napisane, że ma, to nie ma.

ODPOWIEDZ