kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: Lidder »

A jak ktos Ci wybije cala jednostke to skad mierzysz? :)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Wg rulebooka najpierw należy zmierzyć zasięg od oddziału, a potem go zdjąć.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

1. Czy heros z na potworze który został zaszarzowany przez rydwan to kto dostaje impacty ? Ponoc tylko potwor wierzchowiec ? - Gdzie jest to napisane ?
2. Czy Demoinczne Maszyny Choas Dwarfow - typu Eartshejk badz Death Rocket (majace zasade Monsters and Handlers) po zaszarozowaniu przez rydwan impacty otrzymuje tylko maszynka czy obsluga rowniez (jak przy ostrzale) ?
3. Czy Earthshejk lub DeathRoket moga sptrzelac po ruchu ? Moim zdaniem tak bo nie sa War Machnia a Monster and Handlers.... pytanie drugie czy moga strzelac po ruchu marszowym ?
4. Czy w ukladzie oddzialu
XXXXXX
XXXXX
dostaje bonus za szereg czy nie ?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

1. rozlosowuje się jak ze strzelania
2. j.w.
3. nie mogą
4. dostają - bonus jest zawsze kiedy masz 5 gości w rzędzie

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

tak z ciekawości, dlaczego nie zadajecie tych pytań w istniejącym już temacie, o prawie takiej samej nazwie? :)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Laik pisze:1. rozlosowuje się jak ze strzelania
Mylisz się. Wszystko w dół. Podręcznik -> Rydwany -> Opis impactów
Wyjątkiem jest stegadon (ma własny zapis dotyczący impaktów).
Afro pisze:tak z ciekawości, dlaczego nie zadajecie tych pytań w istniejącym już temacie, o prawie takiej samej nazwie? :)
Bo moderator się obija i nie zamknął żadnego z nich. :P
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Jak rozlokowuje się impact hity zdane jednostce typu Monster and Handlers ? Jak przy strzelaniu czy wszystko w monstersa ? Gdzie jest to napisanie (RB,FAQ,BP) ?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Rulebook, s. 63, Impact Hits:
"Impact hits against a unit of troops are distibuted like shooting"
Rulebook, s. 67, Monsters & Handlers:
"When shooting at such units, the rules vary depending on the size of monster and number of handlers"
Krótko: zależy od oddziału Monsters & Handlers.
:)

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

M & H: Eartshej + 3 obłusgantów Chaos Dwarf - wiec ?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Heh.
W zasadach Daemon Engines nie ma nic o tym jak się rozlosowuje strzelanie. :)
Osobiście bym uważał, że tak jak przy War Machines, ale to tylko moje zdanie.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Takie śmieszne pytanie mnie naszło - mamy minosa z ramhornem, wpada na niego odział z czempionem ( powiedzmy wojaków chaosu ), czempion rzuca challenge, minos przyjmuje. Ileś ataków trafia, ileś rani, a ataki za zdane armour save-y zabijają czempiona. Czy minos moze bić po odziale, czy dalej masakruje martwego już czempiona nabijajac tylko overkilla ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

overkill, to dalej jest challange
Żaba pisze:P.S. aczkolwiek smok jest niewątpliwie absolutnym samcem alfa i przywódcą stada bez niego ani rusz... :mrgreen:
true
Bestialski_Brokuł pisze:(...)potem się okaże(...) Shadowblade to nie asasyn tylko nazwa firmy od mokrej roboty, która ostatnio przeprowadziła szeroką rekrutację :wink:

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

jako że shino odmawia współpracy to zapytam was wszystkich.

czy używając spirit sworda taka broń WE ^^. rany jakie wbijam z przerzucania się LD +d6 mogą iść w oddział tzn.

np szarżuję kolesiem w ghule zabijam 5 bo tyle razy trafiłem i dorzucam się na ld ,które ghule mają 5 a ja 10 więc w teorii wygrywam z nimi o 5 i czy te rany idą w tych kolesi co zabiłem już normalnie czy przeskakują na oddział zabijając ich w pi...du

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Czy moge wystawic Asarnila na rydwanowej podstawce?
Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, o 23:58 przez Janiszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

runepriest pisze:jako że shino odmawia współpracy to zapytam was wszystkich.

czy używając spirit sworda taka broń WE ^^. rany jakie wbijam z przerzucania się LD +d6 mogą iść w oddział tzn.

np szarżuję kolesiem w ghule zabijam 5 bo tyle razy trafiłem i dorzucam się na ld ,które ghule mają 5 a ja 10 więc w teorii wygrywam z nimi o 5 i czy te rany idą w tych kolesi co zabiłem już normalnie czy przeskakują na oddział zabijając ich w pi...du
zabijasz max tyle guli ile masz ataków - w opisie mieczyka jest "the enemy tha suffers 1 or more unsaved wound " i tak dalej dalej efekt z d6 + LD - czyli każdy z pechowych guli dostaje dodatkowy efekt, co suma sumarum nic nie zmienia - podobnie jest np z flail of skulls.

miłego,
Ż.

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Para broni ręcznych daje dodatkowy atak, para pistoletów też, więc posiadając pistolet+broń ręczną dostaje się dodatkowy atak?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Tak

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Dzięki.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Tandor92 pisze:Para broni ręcznych daje dodatkowy atak, para pistoletów też, więc posiadając pistolet+broń ręczną dostaje się dodatkowy atak?
Nie.

Każdy model posiada broń ręczną (no poza monsterami, itp) dokupienie mu 1 pistoletu nie wpływa na jego ilość ataków w CC.

RB jest w tej sprawie dość jasny - dopiero 2 lub więcej pistoletów daje bonusowy atak w CC i liczy się jak 2HW

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Gogol, nie mieszaj.
Strona 56 RB, Pistol (Hand-To-Hand)
"In close combat, the heavy butt of a pistol can be used as a club, counting exactly like a hand weapon".
Dalej jest opisana też dwóch pistoletów i tego, że liczą się jako 2x hand weapon.
W tej samej ramce u góry stoi, w temacie Fighting with two hand weapons:
"This could include a sword in each hand, an axe and sword, or any combination of hand weapons".
Zatem, skoro gość ma hand weapon, do tego ma pistolet, który "counting exactly like a hand weapon" i aby zyskać atak ma "any combination of hand weapons" to niby czemu nie miałby dostać ataku?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Zablokowany