jak składacie swoje wampiry?
Moderator: misha
Z tymi 3 panami nie masz jakiegoś super czarowania. Nawet jeśli będziesz mieć tą brzytwę to nie jest powiedziane że na pewno Ci wejdzie w kluczowym momencie z ifki. Dużo wydajesz na magię ,która przy takim złozeniu czarusiów jest bardzo ryzykowana. Lepiej imo byłoby wziąć 2x4lvl duży necro z wampirzym do tego duży necro z deathem ,mortis i mały necro albo wampir. Wrzucić gdzieś scrola i BoA i mieć mocną magię. Przeciwnik musi kminić co wpuścić ,a co nie przez wszystkie tury.
rozkminiałem 2x duże nekro z LoV i duży nekro z Death...ciekawa opcja może być...ale jednak uważam że to przepłacanie...jeśli już to 4lev z LoV i 4lev z Death i 2lev z LoV powinien styknąć aby mieć co trzeba...choć fakt że przy 2x4lev LoV jest mega zabawa ze wskrzeszaniem aż wypróbuję
Ktos testowal takiego pana?
Strigoi Ghoul King
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Skabscrath
Dragonbane Gem
Potion of Strength
Curse of the Revenant
Aura of Dark Majesty
Fear Incarnate
Zrobi cos takiego cos na euro, bylby w klocku szkieli z bannerem z 3 kostkami na feara.
W rozpie bylby jeszcze mortis zeby regenke polepszyc
Strigoi Ghoul King
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Skabscrath
Dragonbane Gem
Potion of Strength
Curse of the Revenant
Aura of Dark Majesty
Fear Incarnate
Zrobi cos takiego cos na euro, bylby w klocku szkieli z bannerem z 3 kostkami na feara.
W rozpie bylby jeszcze mortis zeby regenke polepszyc
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
teoretycznie zrobi, ale boli Cię że:Niltag pisze:Ktos testowal takiego pana?
Strigoi Ghoul King
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Skabscrath
Dragonbane Gem
Potion of Strength
Curse of the Revenant
Aura of Dark Majesty
Fear Incarnate
Zrobi cos takiego cos na euro, bylby w klocku szkieli z bannerem z 3 kostkami na feara.
W rozpie bylby jeszcze mortis zeby regenke polepszyc
a.)LD 9+frenzy, przyda się bsb
b.)krzyk jest słaby na klocki
c.)musisz go pchać w kombat,a nie zawsze jest to dobre...tzn. nie zawsze zaszarżuje on tam gdzie przyda się krzyk(klocek jakiś)/ frenzy może jednak czasem zniszczyć plan
plusy to:
a.) bezpieczny 4W terrgogej w klocku
...
ogólnie ograniczenie Euro robi tak że biorąc vampira-krzyka i mortisa, możesz brać tylko baśkę aby mieścić się w limicie pkt...ja grałem tak i daje rade ale jest mega delikatny.
Podsumowując gdyby nie głupia zasada że MUSI zabić jakiś model w CC, bo inaczej ginie, to brałbym go zawsze jako krzykaczo-maga+4level nekro i byłby bardzo fajnym i robiącym punkty modelem.
*dla mnie obowiązkowo musi być 4levelowy death przy nim+1-2levelowy hero z LoV
lord
hełm przerzutu ranień, regenka na 6+, przerzut wardów
furia, ASF, beguile.
pan bije z GW według inicjatywy,
od mortisa wyciąga regenę na 5+ ,
SV 4+, ale przerzut ranień
do czelendżu jeszcze przerzut ranień(jak wejdzie)
unikamy płonących ataków
mamy 2popychaczki więc powinien łatwo otrzymać przerzuty w kluczowym momencie
co sądzicie? mi się sprawdza pan.
hełm przerzutu ranień, regenka na 6+, przerzut wardów
furia, ASF, beguile.
pan bije z GW według inicjatywy,
od mortisa wyciąga regenę na 5+ ,
SV 4+, ale przerzut ranień
do czelendżu jeszcze przerzut ranień(jak wejdzie)
unikamy płonących ataków
mamy 2popychaczki więc powinien łatwo otrzymać przerzuty w kluczowym momencie
co sądzicie? mi się sprawdza pan.
Jak to lord to twoj general, I szybko padnie wiec kiepska opcja imoBojek pisze:lord
hełm przerzutu ranień, regenka na 6+, przerzut wardów
furia, ASF, beguile.
pan bije z GW według inicjatywy,
od mortisa wyciąga regenę na 5+ ,
SV 4+, ale przerzut ranień
do czelendżu jeszcze przerzut ranień(jak wejdzie)
unikamy płonących ataków
mamy 2popychaczki więc powinien łatwo otrzymać przerzuty w kluczowym momencie
co sądzicie? mi się sprawdza pan.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
mówisz? ja uważam inaczej....przerzut ranień w niego dużo daje w czelendżu przerzut trafień może gramy w inną gręNiltag pisze:Jak to lord to twoj general, I szybko padnie wiec kiepska opcja imoBojek pisze:lord
hełm przerzutu ranień, regenka na 6+, przerzut wardów
furia, ASF, beguile.
pan bije z GW według inicjatywy,
od mortisa wyciąga regenę na 5+ ,
SV 4+, ale przerzut ranień
do czelendżu jeszcze przerzut ranień(jak wejdzie)
unikamy płonących ataków
mamy 2popychaczki więc powinien łatwo otrzymać przerzuty w kluczowym momencie
co sądzicie? mi się sprawdza pan.
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Niltag +1Bojek pisze:mówisz? ja uważam inaczej....przerzut ranień w niego dużo daje w czelendżu przerzut trafień może gramy w inną gręNiltag pisze:Jak to lord to twoj general, I szybko padnie wiec kiepska opcja imoBojek pisze:lord
hełm przerzutu ranień, regenka na 6+, przerzut wardów
furia, ASF, beguile.
pan bije z GW według inicjatywy,
od mortisa wyciąga regenę na 5+ ,
SV 4+, ale przerzut ranień
do czelendżu jeszcze przerzut ranień(jak wejdzie)
unikamy płonących ataków
mamy 2popychaczki więc powinien łatwo otrzymać przerzuty w kluczowym momencie
co sądzicie? mi się sprawdza pan.
IMO twój Lord jest bardzo słaby, ponieważ:
1) Brakuje mu dobrej ochrony jak na Lorda. Jest zależny od mortisa co jest dosyć niebespieczne (IF-ka). Dodatkowo Regeneracja na 5+ bez warda na 2+ przeciwko płonącym atakom jest słabym zestawieniem i nie chroni przeciwko KB, nie mówiąc już o tym jak zabraknie mortisa.
2) Ma mocne uderzenie i tylko...jeżeli chcesz go pchać w challenge to daj mu dreadknighta żebyś miał pewność, że zawsze będziesz trafiał na 3+.
3) W dobie przerzutów na Ld jest mała szansa, że ktoś nie zda testu.
4) Hełm na przerzuty ranień przeciwko sile 6 lub większej jest mało opłacalny, a z reguły bohaterowie przeciwnika mają GW lub przedmioty podnoszące siłę.
Ja gram takim panem na piechotę:
GW, HA
Red Fury, ASF, DreadKnight
Nightshroud, Ward na 4+, Przerzuty Wardów.
Czasem jak wystawiam BlackK to daje mu Nightmare z bardingiem i ma Save na 2+
JarekK pisze:serio bierzecie GW a nie +2/3 do S? nie macie przerzutów z bazy... nie macie ASF i kosztuje to 35 pkt mniej... -.-
bijemy po inijatywie...niby przerzuty przy dobrze zlożnej rozpie masz 2 z magii z czego jeden z +2do casta
Azurix pisze:A co myślicie o Lordzie Wampirze z Armour of Silvered Steel i Talisman of Preservation, a do tego Dwurak i standardowe Red Fury?
zależy z czym sie bije...teoretycznie lord ma niszczyć w kombacie to czego reszta armii nie ruszy...to co czego reszta armii nie ruszy pewnie ma na tyle siły by lordowi ten SV z 2+ ściąnąć na 5/6+ więc słabo...rzeczywiście Nightshround dobry jest...zawsze to kasuje +"2S" z GW czy jakieś inne flamingi, czy "No armor SV"
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Zdarzyło mi się 2 razy grać przeciwko tym nowym Wampirom z Lordem Masakratorem w rozpisce i za każdym razem rzucał mi się na Swordmasterów, po czym ginął częściowo od ataków, a częściowo od CRa, więc nie czuję troszkę składania tej postaci. Dla mnie 4+ Ward Save i 5 Toughnessa wydaje się dosyć średnią ochroną dla modelu za 500pkt, po śmierci którego cała armia się sypie. Czy on na prawdę jest warty swoich punktów i standardowe złożenie: 4+ Save i/lub 4+ Ward, +2/+3 Siły, Shard, Red Fury i/lub Quickblood (brak Save'a, +3 Siły i bez Quickblooda tyczy się Strigoia) zapewnia mu wystarczającą odporność?
Oczywiście że nie zapewnia, ale nic nie poradzisz...Azurix pisze:(...) i standardowe złożenie: 4+ Save i/lub 4+ Ward, +2/+3 Siły, Shard, Red Fury i/lub Quickblood (brak Save'a, +3 Siły i bez Quickblooda tyczy się Strigoia) zapewnia mu wystarczającą odporność?
Nightshroud kasuje tylko bonusy do SIŁY od wszelkich weaponów, nie kasuje "No armour save" czy "flaming attacks"Bojek pisze:rzeczywiście Nightshround dobry jest...zawsze to kasuje +"2S" z GW czy jakieś inne flamingi, czy "No armor SV"
Wendigo pisze:Oczywiście że nie zapewnia, ale nic nie poradzisz...Azurix pisze:(...) i standardowe złożenie: 4+ Save i/lub 4+ Ward, +2/+3 Siły, Shard, Red Fury i/lub Quickblood (brak Save'a, +3 Siły i bez Quickblooda tyczy się Strigoia) zapewnia mu wystarczającą odporność?
Nightshroud kasuje tylko bonusy do SIŁY od wszelkich weaponów, nie kasuje "No armour save" czy "flaming attacks"Bojek pisze:rzeczywiście Nightshround dobry jest...zawsze to kasuje +"2S" z GW czy jakieś inne flamingi, czy "No armor SV"
przepraszam, niedopatrzenie...ale fakt faktem że przeważnie to co nas rani na 2+(coś z GW) rani nas na 4+, a to już dobrze, zwłaszcza że bije po nas, więc mamy szansę to rozskubać sami
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Mnie tam się widzi taki Wampir:
Strigoi Ghoul King @ 420/400 Points
- Red Fury
- Flying Horror
- Giant Blade / Ogre Blade
- The Other Trickster's Shard
- Dragonbane Gem
Skoro ochronę Wampirom zapewnia tak na prawdę Toughness 5 i Magiczna Ochrona lub Regeneracja oraz jego zadaniem jest eliminacja specjalnych jednostek, a nie hord piechoty gdzie może przypadkowo zginąć, to stwierdziłem, żeby może latał sobie między różnymi klockami Zombie, czy Ghuli, aby mógł wybierać przeciwnika, lub umożliwiać marsz armii na większym zasięgu. Opcję z Ogre Bladem brał bym pewnie na Euro, aby zmieścił się jeszcze Mistrz Nekromanta za 200pkt
Strigoi Ghoul King @ 420/400 Points
- Red Fury
- Flying Horror
- Giant Blade / Ogre Blade
- The Other Trickster's Shard
- Dragonbane Gem
Skoro ochronę Wampirom zapewnia tak na prawdę Toughness 5 i Magiczna Ochrona lub Regeneracja oraz jego zadaniem jest eliminacja specjalnych jednostek, a nie hord piechoty gdzie może przypadkowo zginąć, to stwierdziłem, żeby może latał sobie między różnymi klockami Zombie, czy Ghuli, aby mógł wybierać przeciwnika, lub umożliwiać marsz armii na większym zasięgu. Opcję z Ogre Bladem brał bym pewnie na Euro, aby zmieścił się jeszcze Mistrz Nekromanta za 200pkt