Pytania o zasady 8ed VC
Moderator: misha
Re: Pytania co do 8ed VC
Maksymalnie 3 razy na ture.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
zdaje się Andrzejowi chodziło o możliwościAndrzej pisze:Maksymalnie 3 razy na ture.
1 faza ruchu, ranisz 1 oddzial
2 faza magii vanhells z czarodzieja
3 faza magii vanhells z boundspell'a
zgadza się
ale przy 1 ruchu mozesz zranic tylko 1 oddzial, opis zasady
@Wendigo
reform jest czescia ruchu, ranisz 1 oddzial przez ktory przeszedles bez wzgledu na sposob w jaki to zrobiles czy reformami zostajac w miejscu czy ruszyles oddzial, nie rozdzielasz tego przeciez
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Takie pytanko do Wampirów na Euro mam, skąd się właściwie te ograniczenia biorą konkretnie, ktoś się orientuje? Mam tutaj na myśli np. Vargheisty, których można wystawić tylko 8, a do niedawna nawet Demigryfów było można mieć 10, przy czym na turniejach i w rozpiskach tych Vargheistów praktycznie nie widzę, więc skąd to? Druga sprawa to Terrorgheist, którego też niewiele osób wystawia, bo spada od byle czego, ale pakują go w takie "sloty", że nie da się go w ogóle wziąć, także po co to jest?
No biora sie z tego, ze grupa ludzi je tworzaca jest organizowana worldwide i to ze u nas nie wystepuja rozpiski ktore wystawiaja ogromne ilosci vargeistow nie znaczy ze gdzies nie jest to praktyką.Azurix pisze:Takie pytanko do Wampirów na Euro mam, skąd się właściwie te ograniczenia biorą konkretnie, ktoś się orientuje? Mam tutaj na myśli np. Vargheisty, których można wystawić tylko 8, a do niedawna nawet Demigryfów było można mieć 10, przy czym na turniejach i w rozpiskach tych Vargheistów praktycznie nie widzę, więc skąd to? Druga sprawa to Terrorgheist, którego też niewiele osób wystawia, bo spada od byle czego, ale pakują go w takie "sloty", że nie da się go w ogóle wziąć, także po co to jest?
Terrorgeisty z niektorymi armiami musza byc chowane a z niektorymi nie np z nowym Dochem i Wochem sa nie do przecenienia 2 zjadaja oddzial skulcrasherow w jedno wycie .
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
No dobra, ale te jednostki nie mają kompletnie żadnej ochrony, a Demigryfami grają zarówno u nas, jak i na całym świecie, a dopiero teraz się biorą za ich przycinanie aż do takiego stopnia. Czy na prawdę Vargheist jest równie mocny co Demigryf?Leoh pisze: No biora sie z tego, ze grupa ludzi je tworzaca jest organizowana worldwide i to ze u nas nie wystepuja rozpiski ktore wystawiaja ogromne ilosci vargeistow nie znaczy ze gdzies nie jest to praktyką.
Wiesz, taki Mag z Metalem też 1 czarem składa oddział Crusherów, a kosztuje 100pkt zamiast 450pkt, więc co jest takiego giętego w tych modelach, że jak bierzesz Wampira, to już nie możesz brać Terrorgheista (jakoś Chimera w WoChu nie jest 0-1 i wzięcie Chimery nie wyklucza wzięcia Daemon Prince'a)?Leoh pisze: Terrorgeisty z niektorymi armiami musza byc chowane a z niektorymi nie np z nowym Dochem i Wochem sa nie do przecenienia 2 zjadaja oddzial skulcrasherow w jedno wycie .
absolutnie nie masz racjiAzurix pisze:Wiesz, taki Mag z Metalem też 1 czarem składa oddział Crusherów, a kosztuje 100pkt zamiast 450pkt, więc co jest takiego giętego w tych modelach, że jak bierzesz Wampira, to już nie możesz brać Terrorgheista?Leoh pisze: Terrorgeisty z niektorymi armiami musza byc chowane a z niektorymi nie np z nowym Dochem i Wochem sa nie do przecenienia 2 zjadaja oddzial skulcrasherow w jedno wycie .
1. mag z metalem wbija z jednego czaru (oczywiście jeśli mu wejdzie i nie zostanie rozproszony) na crusherach 3 rany, 1 terrorgheist z jednego wycia 5 ran (a nie da się tego rozpraszać
2. mag z metalem nie robi nic bohaterowi z 2++ na flamingi, a terrorgheist jak najbardziej
3. mag z metalem nie robi nic nieopancerzonemu celowi (np. abominacja), a terrorgheist jak najbardziej
Poza tym trzeba też pamiętać, że euro jest drużynówką i dla niektórych armii 2 terrorgheisty i do tego jeszcze wampir z s8+red fury są zdecydowanym przegięciem, a trudnych paringów można uniknąć podczas parowania.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
@Azurix
można nad tym ubolewać, ale EURO jest na druzynówki, gdzie odpowiednio złożone VC dostawiasz do potencjalnie najlepszego przeciwnika, tak jak inne armie z drużyny, więc nie stawiasz 2 terrorow na cos co ma milion strzelania
to że w kraju nad wisłą klepiemy jako środowisko EURO do niemal usranej śmierci to nasz problem ale mistrzostwo świata mamy jakby nie było
ja swoje 2 terrorgeisty sprzedalem wlasnie z tego powodu, ze na singlach one sie nie sprawdzaja jak dla mnie, kosztuja duzo, ale trafiasz na turnieju na cos co strzela i niestety, mowisz papa, a w walce terrory super nie sa
można nad tym ubolewać, ale EURO jest na druzynówki, gdzie odpowiednio złożone VC dostawiasz do potencjalnie najlepszego przeciwnika, tak jak inne armie z drużyny, więc nie stawiasz 2 terrorow na cos co ma milion strzelania
to że w kraju nad wisłą klepiemy jako środowisko EURO do niemal usranej śmierci to nasz problem ale mistrzostwo świata mamy jakby nie było
ja swoje 2 terrorgeisty sprzedalem wlasnie z tego powodu, ze na singlach one sie nie sprawdzaja jak dla mnie, kosztuja duzo, ale trafiasz na turnieju na cos co strzela i niestety, mowisz papa, a w walce terrory super nie sa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ja tam swoich nie sprzedam napewno ze względu na to, że te modele są imho genialne, ale poza staniem na półeczce, chciałbym sobie je czasem wystawiać
A tacy Black Knightci? Czy oni są aż tak mocni i gięci, gdy Wampiry z Red Fury i Quickbloodem są ograniczane?
A tacy Black Knightci? Czy oni są aż tak mocni i gięci, gdy Wampiry z Red Fury i Quickbloodem są ograniczane?
Założeniem pociecia BK najpewniej,wydaje sie fakt mozliwosci wskrzeszania ich 1+lvl maga.
W teorii wiec majac 3 Vampiry z magia wampirza mozna jechac 3 wagonami i wskrzeszac sie w nieskonczonosc.
W praktyce jednak okazuje sie ze NIKT nie wystawia sie na jezdzie ( Smiechu dlugo probowal -> Smiechu zrezygnowal).
Wiec logicznym wnioskiem wydaje sie byc ze te ograniczenie jest bledne i powinno byc przynajmniej przerobione.
W teorii wiec majac 3 Vampiry z magia wampirza mozna jechac 3 wagonami i wskrzeszac sie w nieskonczonosc.
W praktyce jednak okazuje sie ze NIKT nie wystawia sie na jezdzie ( Smiechu dlugo probowal -> Smiechu zrezygnowal).
Wiec logicznym wnioskiem wydaje sie byc ze te ograniczenie jest bledne i powinno byc przynajmniej przerobione.
nie znam polskich nazw ale dziala to tak
Co ture jak wygenerujesz sobie powerki turnasz kazda z nich, za kazda 6 dostajesz +1 mark, kostek nie tracisz.
Wiec jak w pierwszej turze masz powiedzmy 2x6, to masz moc z 1 i z 2.
Jak w drugiej turze turlniesz 1x6, to masz moc z 1,2 i 3
ect.
Co ture jak wygenerujesz sobie powerki turnasz kazda z nich, za kazda 6 dostajesz +1 mark, kostek nie tracisz.
Wiec jak w pierwszej turze masz powiedzmy 2x6, to masz moc z 1 i z 2.
Jak w drugiej turze turlniesz 1x6, to masz moc z 1,2 i 3
ect.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
Ale jest też napisane "Możliwości te podlegają kumulacji".To jak, podlegają kumulacji kiedy będzie dopiero 7x6?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2013, o 09:09 przez Grent, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie chowaj nienawiści po wieczne czasy, ty, który sam nie jesteś wieczny
Arystoteles
Arystoteles
No tak jak pisalem:
Jak zassasz powiedzmy 3 kostki (w sumie) to masz wszystkie moce do 3 wlacznie.
Jak zassasz powiedzmy 5 kostek (w sumie) to masz wszystkie moce do 5 wlacznie.
zassane kostki w poprzednich turach licza sie takze
Jak zassasz powiedzmy 3 kostki (w sumie) to masz wszystkie moce do 3 wlacznie.
Jak zassasz powiedzmy 5 kostek (w sumie) to masz wszystkie moce do 5 wlacznie.
zassane kostki w poprzednich turach licza sie takze
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Poznań
Z jakich powodów w naszym dziale rozpiski dajemy tylko linki jeśli w temacie u ogrów komentuje się rozpiski w samym dziale
pewnie żeby było wiadomo, że ktoś wrzucił w ogóle tam jakąś rozpiskę
ale dlaczego tak jest to pewnie "bo tak było od dawna"
takie pytania to mozna w "Moderacji" to raczej ni ma nic wspolnego z zasadami VC
ale dlaczego tak jest to pewnie "bo tak było od dawna"
takie pytania to mozna w "Moderacji" to raczej ni ma nic wspolnego z zasadami VC
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A