Pytania Ogólne v. 2.1
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania Ogólne v. 2.1
Obrot/piwot to nie ruch maszyny, wiec nie w tym rzecz. Zasadowo mozna miec obiekcje do tego ze wybierasz cel ktory widzisz i obracasz sie w jego strone.
jesli maszyna jest za gorka obrocona w lewo to nie moze wybrac calu ktory jest zasloniety przez gorke.
jesli maszyna jest za gorka obrocona w lewo to nie moze wybrac calu ktory jest zasloniety przez gorke.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Ulepszenie giganta chaos dwarfów "runes of hahte" daje między innymi to "whenever the Giant is called upon to roll for a random number of atacs, this may be re rolled.'' i tego nie rozumiem bo gigant nie ma w żadnym specjalnym ataku "ataków" tylko auto hity i auto woundy więc co on może przerzucić ?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Przecież sam sobie wkleiłeś odpowiedź, kiedy gigant wylosuje atak np. 2d6 hitów, rzucisz łącznie 3 to możesz to przerzucić dla lepszego wyniku.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Potem będzie, że jestem wałem bo najpierw napisane jest "attacs" a ja przerzucam "hits" ale coś to ulepszenie robić musi
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Mam pytanko, czy takie zagranie jest legalne? Chodzi o dostawienie BSB, kocur był bardzo blisko, więc nie było miejsca na dostawienie go w innej legalnej pozycji jak z boku lancy. (zakladając że miejsce po bsb odrazu zajmuje R&F model.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
zdjecie jest malo precyzyjne i nie da sie powiedziec ze pozniejszy taki ruch lancy jest mozliwy. Przy takim rysunku powiedzialbym ze 2 rysunek jest efektem swifta i ruchu w bok.
Natomiast na temat wyszarzowania bohatera:
Uscislenia:
"Wyszarżowywanie herosa z oddziału.
Heros wyszarżowujący z oddziału korzysta z własnego Line of Sight, a nie oddziału. Heros może
wyszarżować z dalszego, niż pierwszy, szeregu (własny oddział nie ogranicza ruchu bohatera). Heros
może wykonać wheel będąc wewnątrz własnego oddziału. Z oddziału maksymalnie może
wyszarżować 1 bohater."
Wiec mozesz zrobic wheel do 90 stopni i dostawic sie tak jak dostawiles.
Natomiast przy takim rysunku wyglada ze robiac wheela (a nie pivot) zachaczysz o kotka ... Przy wheelu lewa czesc stoi w miejscu prawa sie przesuwa ...
Ale kawalerzysta ma 1 cal szerokosci, odstep powinien byc 1 calowy wiec matematycznie rzecz biorac powinienes sie zmeiscic.
Edit:
Ale jak zrobisz 90stopni aby isc wzdluz kotka to nie bedziesz mial teoretycznie prawa do 2 wheela aby go stuknac i dostawic szarze...
Natomiast na temat wyszarzowania bohatera:
Uscislenia:
"Wyszarżowywanie herosa z oddziału.
Heros wyszarżowujący z oddziału korzysta z własnego Line of Sight, a nie oddziału. Heros może
wyszarżować z dalszego, niż pierwszy, szeregu (własny oddział nie ogranicza ruchu bohatera). Heros
może wykonać wheel będąc wewnątrz własnego oddziału. Z oddziału maksymalnie może
wyszarżować 1 bohater."
Wiec mozesz zrobic wheel do 90 stopni i dostawic sie tak jak dostawiles.
Natomiast przy takim rysunku wyglada ze robiac wheela (a nie pivot) zachaczysz o kotka ... Przy wheelu lewa czesc stoi w miejscu prawa sie przesuwa ...
Ale kawalerzysta ma 1 cal szerokosci, odstep powinien byc 1 calowy wiec matematycznie rzecz biorac powinienes sie zmeiscic.
Edit:
Ale jak zrobisz 90stopni aby isc wzdluz kotka to nie bedziesz mial teoretycznie prawa do 2 wheela aby go stuknac i dostawic szarze...
ale jak zrobi 89,(9) stopni to złapie go po rogu. Jest to możliwe matematycznie więc może tak zrobić. Wtedy heros jest oddalony od lancy i ma ona większe możliwości ruchu (chociaż i tak musi swifta zrobic)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Ruszyć się bez marszu, strzelać i czarować, używać skilli, przedmiotów itp.
ale jezeli kotek stoi rowno 1" od a kawalerzysta tez ma 1" to aby dojsc do konca kotka i nie wpasc to musi zrobic 90Durin pisze:ale jak zrobi 89,(9) stopni to złapie go po rogu. Jest to możliwe matematycznie więc może tak zrobić. Wtedy heros jest oddalony od lancy i ma ona większe możliwości ruchu (chociaż i tak musi swifta zrobic)
Kawaleria ma 25mm szerokości co jest minimalnie mniej niż 1"Leoh pisze:ale jezeli kotek stoi rowno 1" od a kawalerzysta tez ma 1" to aby dojsc do konca kotka i nie wpasc to musi zrobic 90Durin pisze:ale jak zrobi 89,(9) stopni to złapie go po rogu. Jest to możliwe matematycznie więc może tak zrobić. Wtedy heros jest oddalony od lancy i ma ona większe możliwości ruchu (chociaż i tak musi swifta zrobic)
1" to więcej jak 25mm
podstawka ma 25mm szerokości, więc wszystko będzie grało zwłaszcza jak wheel jest wewnątrz oddziału
Dydu ninja
podstawka ma 25mm szerokości, więc wszystko będzie grało zwłaszcza jak wheel jest wewnątrz oddziału
Dydu ninja
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
89.(9) == 90Durin pisze:ale jak zrobi 89,(9) stopni to złapie go po rogu. Jest to możliwe matematycznie więc może tak zrobić. Wtedy heros jest oddalony od lancy i ma ona większe możliwości ruchu (chociaż i tak musi swifta zrobic)
twój argument jest inwalidą
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dzięki za odpowiedź, lanca owszem zrobiła swifta, zapomniałem o tym napisać
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
zarzuć cytatem na podparcie powyższegoLeoh pisze:Mozesz zadeklarowac redirect w dowolnej kolejnosci oboma oddzialami(po zdaniu LD ofc).
W dowolnej kolejnosci bo jest Twoja tura a akcje(redirecty) dzieje sie w dokladnie tym samym momencie.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Chodzi o cytat tego ze gracz ktorego jest tura ustala kolejnosc akcji ktore dzieja sie w tym samym czasie?misha pisze:zarzuć cytatem na podparcie powyższegoLeoh pisze:Mozesz zadeklarowac redirect w dowolnej kolejnosci oboma oddzialami(po zdaniu LD ofc).
W dowolnej kolejnosci bo jest Twoja tura a akcje(redirecty) dzieje sie w dokladnie tym samym momencie.
Czy cytat ze redirect "nie przepada"? - bo tego raczej nigdzie nie ma. Natomiast jest ze oddzial moze zrobic redirect - co IMO jest wystarczajace
EDIT: ok panterq wrzucił FAQ git działa
Ostatnio zmieniony 13 lis 2014, o 16:50 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Q: If multiple units have declared a charge against a unit that has
chosen a Flee! Charge response, can they all attempt to redirect their
charge if there is another viable target in range? (p18)
A: Yes. The controlling player chooses in which order to try
and redirect his charging units.
chosen a Flee! Charge response, can they all attempt to redirect their
charge if there is another viable target in range? (p18)
A: Yes. The controlling player chooses in which order to try
and redirect his charging units.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator