
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Przyda się na bank, szczególnie z Infernal Puppetem 

Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ja tam uważam, że pocisk tzeentha poprawiony biciem po sobie bardzo ładnie karci gwardię...Grolshek pisze:Szczególnie bicie po sobie na VC to średni pomysł...
Super - tylko, że bicie po sobie nie działa na jednostki odporne na psychologię (czyli na całą armię VC)gerald_tarrant pisze:ja tam uważam, że pocisk tzeentha poprawiony biciem po sobie bardzo ładnie karci gwardię...Grolshek pisze:Szczególnie bicie po sobie na VC to średni pomysł...
Tzeentch to najlepszy wybór masz kupę użytecznych czarów właściwie na wszystko.... 1. Fajny pocisk 2. to akurat obsys ale na jakieś śmiecie z małym Ld całkiem spoko 3. Pandemonium to jeden z lepszycz czarów w grze... miscasty na dubletach a na dodatek przeciwnik nie korzysta z LD bohaterów... do tego Helka i mamy kloce testujące LD na -1 a jak dasz banner z -1 to już -2
4. zdrada zajebisty czar na wszystko nie odporne na psyche... 5. dodatkowy heros może być jak najbardziej potrzebny... szczególnie w choosenach z wardem na 4+
6. Brama
jeśli liczysz na 11 czy 12 na siłę to rzyczę powodzenia... ale jest idealna do klepania pojedynczych modeli 




We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ale dałem failaWaldi pisze:Super - tylko, że bicie po sobie nie działa na jednostki odporne na psychologię (czyli na całą armię VC)gerald_tarrant pisze:ja tam uważam, że pocisk tzeentha poprawiony biciem po sobie bardzo ładnie karci gwardię...Grolshek pisze:Szczególnie bicie po sobie na VC to średni pomysł...


macie rację zapomniałem z rozpędu
Weźcie zmieńcie szybko temat

Bez Magii Tzeentcha to ja się raczej nigdzie nie ruszam
Wezmę jednego Maga tzeentchowego na dysku lvl 4 i drugiego pieszego lvl 4 z magią cienia. Powinno wystarczyć na VC. Do tego będę mógł korzystać z magii przeciwnika więc chyba będzie git 


Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
bo one nie są do mordowania tylko do udupiania.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Wiem tylko troche więcej sie spodziewałem po tych dwóch pomiotach.
W pierwsz grze przeciw imperium (przegranej) jednego rozwalił czołg, drugiego załatwił bohater.
W drugiej przeciw bretoni (wygranej) jeden został zniszczony przez pegazy drugi przez rycerzy realu.
Tylko w ostatniej ( wygranej, kontra TK) coś dłużej blokowały wroga. Skorpiona przez 4 tury a drugi brał nasiebie katapulte a potem generała i zginoł dopiero w 6 rundzie.
Bardzo własnie zraziły mnie w pierwszej grze kiedy to nic praktycznie nie zrobiły ale i tak lepiej sprawowały się niż psy który gineły zawsze w drugiej turze. Tylko vs TK udało im sie dobiec do katapulty i ją załatwić ( psy miały w tedy liczebność w wysokości 3)
W pierwsz grze przeciw imperium (przegranej) jednego rozwalił czołg, drugiego załatwił bohater.
W drugiej przeciw bretoni (wygranej) jeden został zniszczony przez pegazy drugi przez rycerzy realu.
Tylko w ostatniej ( wygranej, kontra TK) coś dłużej blokowały wroga. Skorpiona przez 4 tury a drugi brał nasiebie katapulte a potem generała i zginoł dopiero w 6 rundzie.
Bardzo własnie zraziły mnie w pierwszej grze kiedy to nic praktycznie nie zrobiły ale i tak lepiej sprawowały się niż psy który gineły zawsze w drugiej turze. Tylko vs TK udało im sie dobiec do katapulty i ją załatwić ( psy miały w tedy liczebność w wysokości 3)
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Ja na przykład uważam, że jak psy przezyją mi dłużej niż 3/4 tury to znaczy, że ciulowo zagrałem:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
czy swoim spawnom dawałeś jakieś piętno że sprawdziły się w 2 na 3 bitwy ?Rogal700 pisze:Wiem tylko troche więcej sie spodziewałem po tych dwóch pomiotach.
W pierwsz grze przeciw imperium (przegranej) jednego rozwalił czołg, drugiego załatwił bohater.
W drugiej przeciw bretoni (wygranej) jeden został zniszczony przez pegazy drugi przez rycerzy realu.
Tylko w ostatniej ( wygranej, kontra TK) coś dłużej blokowały wroga. Skorpiona przez 4 tury a drugi brał nasiebie katapulte a potem generała i zginoł dopiero w 6 rundzie.
Bardzo własnie zraziły mnie w pierwszej grze kiedy to nic praktycznie nie zrobiły ale i tak lepiej sprawowały się niż psy który gineły zawsze w drugiej turze. Tylko vs TK udało im sie dobiec do katapulty i ją załatwić ( psy miały w tedy liczebność w wysokości 3)
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
często gram przeciwko DE i zastanawiam się czy się sprawdzą. grałeś przeciwko elfom może ?
to tylko 3 rany bez żadnego save'a... i 55 pkt, z nurglem to już w ogole 75.... naprawde lepiej sie sprawdzą 2 fasty, albo warshrine
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Grałem na 1300 więc warshrina ciężko włożyć. Zawsze też wystawiam 2x po 5 psów. Pomioty słabe nie są nawet bez piętna save nie mają ale WT 5 jednak coś daje, ataki oraz ruch choć losowe też do dupy nie są. A jak nie chcesz wystawiać pomiotów które zajmują rare niestety to obcina się troche piechote daje 2x5 psów i helene ewentualnie warshrina.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35