Nadciągają Hordy Chaosu :)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

- NEW Lore of Slaanesh returns virtually unchanged
Co to znaczy? O której Lore mowa - o tej demonowej czy przeddemonowej ? Jeżeli tej przeddemonowej to o byciu skazanym na tępą semibretońską armie nie ma mowy :). Już widze swoją rozpe :).

Awatar użytkownika
Arqueek
Chuck Norris
Posty: 380

Post autor: Arqueek »

Moze czas wykorzystac jakies DoW?

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Arqueek pisze:Moze czas wykorzystac jakies DoW?
DoW sa bardziej martwi niz undeadzi :wink:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Arghal
Chuck Norris
Posty: 378

Post autor: Arghal »

Szamanie :P Co u ciebie budzi taką niechęć do DoW ? :lol2:

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Szamanie.
Czy będzie jakaś opcja wykurzenia lesniaków z lasu, wygrywac z armiami lataczy itp?
Czy zostajemy przy klockach dookola ktorych sie lata i strzela?
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

czy bedzie mutacja slanesha dla 1 wybranej piechoty ktora daje latanie:D?

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

trikk pisze:Szamanie.
Czy będzie jakaś opcja wykurzenia lesniaków z lasu, wygrywac z armiami lataczy itp?
mozna na nich zionac :mrgreen:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Szaman pisze: mozna na nich zionac :mrgreen:
wspaniala wiadomosc :(

a moze jakis uczciwy teleport i popychanie sie znajdzie chociaz? i nie mowie o magii "szadoł" ani bestii

albo moze sa jakies zabawki dla herosow lub sztandary dla jednostek ktore zwiekszaja ich mobilnosc (jak ikona w TK) lub wardy/regenki jak w VC?

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Szaman pisze:
trikk pisze:Szamanie.
Czy będzie jakaś opcja wykurzenia lesniaków z lasu, wygrywac z armiami lataczy itp?
mozna na nich zionac :mrgreen:
nie można wałkarzu jeden, trzeba widzieć cel (mówie o leśniakach oczywiście).

Boli mnie to, bo granie demonami, mimo wyników, jest głupie i niefajne.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

szafa@poznan pisze:
Boli mnie to, bo granie demonami, mimo wyników, jest głupie i niefajne.
VC sa bardziej wygiete... z demonami jak sie umie przeciw nim grac mozna bez problemu wygrac, z VC na drakenhoffie i GG nie...

ja np ostatnio zgarnalem 3 maski w bitwach testowych demonami... ale to nie moja wina ze gracze na Pomorzu sa tak PRO i juz ogarneli jak zmiatac demony :twisted: :wink:

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

prawie sie zgadzamy :)

To ze ludzie nie umieją grać z demonami nie zmienia faktu ze granie nimi jest cokolwiek głupie (próbuje to obejść kminiąc rozpę na DP) i ludzie coraz lepiej sobie z nimi radzą...

Nieprawda jest natomiast że VC na drakenhofie jest nieklepalne - rozpa z bloodziem to klepie, dobra rozpa z wrona to klepie, a jak na DMP furion zobaczył tą rozpiskę w 5 bitwie w bastionie wystawiona to uśmiechnąl sie od ucha do ucha i stwierdził że na pełnym lacie zakłada maske swoim "zwykłym" VC. O ile mozna o czyms takim mówić.

IMHO sa dużo lepsze rozpy VC - gg, 4 vampiry na klepanio-magii i wuchta oddziałow - to jest dopiero kurestwo...
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

szafa@poznan pisze: IMHO sa dużo lepsze rozpy VC - gg, 4 vampiry na klepanio-magii i wuchta oddziałow - to jest dopiero kurestwo...
Od razu mowie ze to nie moja rozpa 8) moja jest pod CS :-)

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Furion jasne.... CS tak tnie te wampiry ze łooo... ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

GarG pisze:Furion jasne.... CS tak tnie te wampiry ze łooo... ;)
wampirow nie da sie pociac zadnym CSem... w odroznieniu od wszystkiego innego ;) stad wszelke CSy sa IMO do dupy

Awatar użytkownika
ulgdor
Wałkarz
Posty: 86

Post autor: ulgdor »

Widzę, że dyskusja z Chaosu przeszła na Wampiry...

Wojownicy Chaosu, jakkolwiek młotowaci nie będą, to i tak będzie to kwintesencja tej armii.
Bo:
1. Chaos to twardzi wojownicy, walący do przodu, ginący z uśmiechem na ustach.
2. Brzydzą się walką podjazdową, czy czujkami (oprócz Tzeentacha).
3. Barbarzyńca strzelający z łuku lub armaty jakoś beznadziejnie wygląda.

Jak ktoś ma więcej to niech pisze ;P

A co do szybkości tej armii to nie trzeba przesadzać, Maruderzy na koniach i psy w corach chyba nie wygląda to tak źle.
Do tego bestyjki, kawaleria. Można to i mobilnie złożyć ;)
A jak już latacza ubić to się pokombinuje- ewentualnie zrobić maruderów, rzucających toporami :P

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Armią da się pograć na pewno, tylko szkoda, że nie ma 2óch oddziałów latających demonów odpornych na psychologię do zdejmowania maszyn, lub przepędziania innych lataczy.
Tak kminiłem sobie i w zasadzie da się osiągnąć podobny efekt zwykłymi oddziałami, po prostu trzeba będzie zostawić 2 oddziały marauderów za głównym natarciem, by w razie czego szarżować wszystkie shity, które lądują za konnicą. Najgorsze, że kusznicy/łucznicy porozpierdzielają bez problemu marauderów konnych.
Dodatkowo jeśli wystawimy chaos na smoku, herosie na dysku, caddym, 2óch helkach to na 2250 już się prawie nic nie mieści poza corami i powiedzmy jedną konnicą.

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Helki miały być tańsze ale i tak drogo to wychodzi

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Marios pisze: Najgorsze, że kusznicy/łucznicy porozpierdzielają bez problemu marauderów konnych.
wtedy bierzemy horsemanów nurgla i jazda na szczelców :D :D :D

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

Zwłaszcza na armate albo klope :lol2:

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Lasti pisze:Zwłaszcza na armate albo klope :lol2:
z kim ty grasz ze daje sobie na maszyny szarzowac maruderami :D ? jedyne co ma szanse cos takiego zdejmowac to pojedyncze modele na podstawkach rzedu 40x40 albo skirmish... kazdy inteligenty gracz pozastawia sobie maszyny oddzialami tak ze horsemanami bedziesz musial sie najpierw przebic przez klocek (dwarfy) tudziez ciezka kawe (imperium), ewentualnie wpasc w lucznikow HE z ASF...

Zablokowany