Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Asassello »

Beny pisze:Pytanie odnośnie turnieju parowego

Czy "course of arrow attraction" daje przerzuty oddziałom strzeleckim sojusznika?
pytanie raczej do organizatorów turnieju ;-)
Jak myślicie czy mając w rozpie Star Dragona to opłaca tak naprawdę brać Canony, bolty są bardziej uniwersalne, taka czwórka bolców to bardzo poważny ostrzał. Chcę przeczytać wasze zdanie na ten temat - proszę o uzasadnienie swojęj wypowiedzi czy lepiej naprzykład brać 4x Bolec czy 2xBolec i 2xCanon.
Jak myślicie czy mając w rozpie Star Dragona to opłaca tak naprawdę brać Canony, bolty są bardziej uniwersalne, taka czwórka bolców to bardzo poważny ostrzał. Chcę przeczytać wasze zdanie na ten temat - proszę o uzasadnienie swojęj wypowiedzi czy lepiej naprzykład brać 4x Bolec czy 2xBolec i 2xCanon.
kwestia gracza... każdy gra tym czym lubi... zagraj jednym i drugim i zobacz co spisuje Ci się lepiej - ja wystawiam RBT, bo elfy nie powinny używać armat.. poza tym slot rare warto tez poświecić na orła :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Przy curse of arrow attraction jest napisane że rzuca się na wroga i daje przerzuty na wszystkie strzały zadeklarowane w ten oddział, Nie zależy to od kogo idzie strzal. IMO nie ma problemu

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jak myślicie czy mając w rozpie Star Dragona to opłaca tak naprawdę brać Canony, bolty są bardziej uniwersalne, taka czwórka bolców to bardzo poważny ostrzał. Chcę przeczytać wasze zdanie na ten temat - proszę o uzasadnienie swojęj wypowiedzi czy lepiej naprzykład brać 4x Bolec czy 2xBolec i 2xCanon.
Jak myślicie czy mając w rozpie Star Dragona to opłaca tak naprawdę brać Canony, bolty są bardziej uniwersalne, taka czwórka bolców to bardzo poważny ostrzał. Chcę przeczytać wasze zdanie na ten temat - proszę o uzasadnienie swojęj wypowiedzi czy lepiej naprzykład brać 4x Bolec czy 2xBolec i 2xCanon.
Działa są lepsze na różne duże cele typu smoki, czołgi itp. Lepiej od bolców ściągają wrogie maszyny. Z drugiej strony bolec nigdy nie wybuchnie, nie zatnie się, nie trzeba deklarować zasięgów itp. Według mnie jest sens wzięcia 3 bolców i 1 armaty jako straszak na LT.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

No i nie można zapominać o volleyu, który jest czasami naprawdę przydatny, ale zgadzam się że 3+1 to bardzo dobre rozwiązanie

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Jak już ma się 4 rare spoty to chyba najlepiej brać 4 bolce ponieważ zniszczysz tym dosłownie wszystko.
Raz jak grałem przeciwko krasnoludom to po prostu ustawiłem 4 bolce obok siebie i w 3 turze przeciwnik zostaje bez dział, i to nie dlatego ze zniszczyłem mu obsługę, tylko dlatego że zniszczyłem mu działa, statystycznie na 24 hity jakie w dane działo wymierzysz (albo cokolwiek innego) to te trzy 6 raczej na pewno wyrzucisz. Tak więc nasze bolce są w mojej skromnej opinii jednymi ze najlepszych maszyn w grze... choć mógłby kosztować trochę mniej :(
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

4 bolce są w porządku, a najlepsze wyjscie w rarze to 3 i orzeł, któy jest niezastąpiony na wiele rzeczy. Obecnie testuje 2xbolce i 2 orły, bardziej mi to pasuje do mojego stylu gry star dragonem, gdzie orły są niezastąpionymi asystentami smoka.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

3 kostek na raz!, czyli mozesz np rzucic 2 czary i kazdy z 3 kostek dlatego bos bedzie dobrym wyborem. Talizman ochrony beznadziejny, no bo ile razy bedziesz rzucal same 6 ? strata pkt. Najleprza jest konfiguracja dispell scroll + seerstaff albo Ring of Fury + Silver Wand. Ewentualnie dispell scrollx2 i Silver wand. Pancerz oraz muzyk na lucznikach to nieporozumienie, analogicznie z talizmanem na magach, ile razy rzucisz 6 ? a zwlaszcza ze orki czesto, gesto maja sile 4 czyli jestes bez pancerza. Champion z WL lepiej niech ma swoja great weaponke niz magiczny miecz, ma wtedy wiecej sily. Lepiej juz wstawic spearmanow niz lothorenow, mniej kosztuja a spisuja sie tak samo, luki nic ci nie dadza, SH lepiej wymien na dragon princow, i daj im sztandar wojenny. Jak moze znajdziesz pkt to dowal bsb z battle bannerem bedzie wtedy zabojcza jednostka ktora lamie wszystko w co sie wbije.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

podobnie jak pisze elosu ale i tak dorzuce swoje dwa grosze ;)

lekki pancerz z łuków wyrzuć, nie potrzebny, aczkolwiek muzyka zostaw, w takim oddziale może się przydać, zostawiłbym.

Lothernów możesz zostawić, czemu nie, ale jeśli już taki spory oddział, to daj ich 18 i wtedy war banner, bądz sztandar co daje magic resistance 2, super oddział do trzymania magów, wiadomo orki mogą dysponować dosć silną magią, szczególnie bolą snajperki. W oddziale trzymaj magów, będzie to dla nich wspaniała jednostka strażnicza, któa do tego może działąć nie będą w walce, zaś jeśli coś już zaszarzuje oddział to powinni się utrzymać.

Magów tak jak pisze Relosu, ale w bardziej magcznej konfiguracji, tzn. silver wand+ring of fury, a drugi seerstaf of saphery i scroll. Jeden scrol wystarczy gdy magowie będą siedzieć bezpiecznie w oddziale z magic resistansem.

White Lionom dja banner of sorcery aby podpakować magię, zaś czempionowi nie dawaj nic, ewentualnie przedmiot co daje magic resistance 1/armour of caledor/talisman of loec/+1 do zaczynania/gem of courage. Jeden z tych przedmiotów dużo bardziej mu się przyda.

Oczywiscie są to rady do obecnego stanu Twoich figurek, bo ogólnie to ja bym całkowicie inaczej składał rozpiske HE na 1500 pkt :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

nie wiem czy była dyskusja na ten temat ale interesuje mnie co wam bardziej pasuje do strzelania łucznicy czy może LS to w sumie tyoko jeden punk więcej ale ile możliwości...

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Kefas pisze:nie wiem czy była dyskusja na ten temat ale interesuje mnie co wam bardziej pasuje do strzelania łucznicy czy może LS to w sumie tyoko jeden punk więcej ale ile możliwości...
Teoretycznie tak ale :
- łucznicy mają longbow a LS bow - 6 cali więcej jednak sporo daje,
- żeby wykorzystać możliwości LS ( włócznie ) przydałoby się dać ich minimum 15 ( żeby mogli bić z trzech szeregów )
- żeby mieć save na 5+, a od frontu 4+ ( tarcza ) dajesz im kolejny punkcik więcej bo save na 6+ ( sam light armor ) nie daje nic ( dlatego dla łuczników nie bierze się light armor )

Reasumując : 10 łuczników - 110 pkt
15 LS ( + shield ) - 195 pkt

Te 85 pkt wolę jednak dołożyć na 6 SM lub WL :)

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

no to bardzo rozsądne racje są ale jeśli bez niczego tacy LS byliby w liczbie 15 bardzije pomocni niz kusznicy np do obstawiania flanek... tzn jako element psychologiczny bo wiadomo takich 15 LS może strzelić i w dodatku bardziej odstrasza niż 10 łuczników imo? tylko czy onią są w stanie przytrzymać coś na flance 1-2 tury?

Awatar użytkownika
Zelgadis
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121

Post autor: Zelgadis »

Kefas pisze:no to bardzo rozsądne racje są ale jeśli bez niczego tacy LS byliby w liczbie 15 bardzije pomocni niz kusznicy np do obstawiania flanek... tzn jako element psychologiczny bo wiadomo takich 15 LS może strzelić i w dodatku bardziej odstrasza niż 10 łuczników imo? tylko czy onią są w stanie przytrzymać coś na flance 1-2 tury?
Teoretycznie - tak, praktycznie - nie. Taka dziesiątka łuczników dzięki ASF i statystyką bardzo dobrze sobie radzi z fastami a dla ciężkiej kawaleri nie ma różnicy czy wjedźe w 10 łucznilów czy dziesiątke strażników morskich imo nie są w stanie przetrzymać niczego cięższego przez dwie tury, a jak już są to łucznicy też dadzą rade a mają większy zasięg (Łucznicy) i są jeżeli chodzi o jednostki strzelające bardzo dobrzy.
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:

- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

imo LS mają większe szanse ustać szarżę niż łucznicy, no i mówiłem o 15LS i 10A trochę to trudno porównywać... no cóż mnie interesuje ten aspekt psychologiczny... może ktoś z "życia" ma jakieś doświadczenia jak sobie racza LS na flankach...?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

jak już LSG to ja widze dla nich inne zastosowanie i zastanawiam się własnie aby tak ich użyć, mianowicie 15 typa z magic resistansem 2 do smoczej rozpy z 2 magami, gdyż u mnie zazwyczaj BoS noszą DP. Plusy są znaczne w przeciwieństwie do PG, gdyż oni tylko stoją i tyle, zaś taka 15 LSG cały czas coś robi tzn. strzela i magowie mogą się czuć naprawdę bezpiecznie w tym oddziale, dobra odporność na magię nie kusi aby rzucać w nich jakieś czary (niby PG mają warda, ale ja ich nie używam bo to marnowanie pkt dla mnie), i do tego wspaniała ochrona przed lekkimi rzeczami wroga, tutaj już żadne harpie\baty\furie\fasty nie podskoczą. Ale kosztują troche...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

A ja bym wystawiał 2x7. Prawie tyle samo ataków i to bez względu na okoliczności, z górki strzelają wszyscy. Jest moc ;)
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Pytanie który zrodziło się ostatnio po walce z mrocznymi.

Dragon Princess szarżują na oddział Black Guardów. Oba oddziały mają ASF. Czy w tym momencie pierwsi powinni atakować dragon princess czy kolejność ustala się z inicjatywy ?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Azgaroth pisze:Pytanie który zrodziło się ostatnio po walce z mrocznymi.

Dragon Princess szarżują na oddział Black Guardów. Oba oddziały mają ASF. Czy w tym momencie pierwsi powinni atakować dragon princess czy kolejność ustala się z inicjatywy ?
według inicjatywy, jeśli mają ta sama inicjatywę to pierwszeństwo mają szarżujący.
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

mam jedna watpliwosc...
Moj SD zaszarzowal na scar veterana na CO(w kohorcie) i ten rzucil mi challange. Ja musialem przyjac. Wbilem mu 1 rane, zostala mu jescze jedna. Walka trwa dalej. W turze przeciwnika na smoka od boku zaszarzowal lord na carnim. I teraz pojawia sie pytanie czy:
1. roztrzygamy challange, ja zabijam bohatera, a dalej bije carni, bo juz nie jestem w challangu.
2. roztrzygamy challange, ja zabijam bohatera, carni nie moze bic bo bylem w challangu.
3. carni teoretycznie bije pierwszy, bo szarzowal, ale jestem w challangu, wiec nie moze mnie atakowac. Nastepnie ja zabijam bohatera w challangu.

Awatar użytkownika
Grzelak
Wodzirej
Posty: 727
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Grzelak »

2. Rozpatrujesz trwający challange i wyjebane na carnusia

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

aha, czyli do konca tury combatu trwa challange, nawet jak zabije postac szybciej ?
dzieki

Zablokowany