T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Blaesus »

Slayer Zabójców pisze:
Kaszalot pisze:Poprawcie mnie proszę jak pisze głupoty, ale w nowej magii nie dodaję się już bonusa do casta / dispella per poziom maga"?
(z wyjątkiem mastera, który generuje +1 do casta)

???
Tak, nie będzie żadnych bonusów do casta za poziom maga za wyjątkiem +1 dla wizard mastera.
W sumie nie widzę różnicy.
Wcześniej:

Mały mag miał +1
Duży mag miał +2

Teraz jak rozumiem, zmniejszone zostały Power Lv. i różnica + do casta/dispela między mały a dużym jest taka sama :)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Będzie różnica w dispellu np - łatwiej będzie bez maga dispellowac
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Takie luźne przemyślenia:
- skoro łatwiej będzie się dispellować bez maga (czyli wydatek pkt może zostać przeznaczony na inne cele)
- ryzyko samozagłady maga wzrosło a gięte spelle dostały nerfa (ryzyko utraty punktów nie będzie proporcjonalne do osiągniętych korzyści)
- wszelkie boundspelle za to nie będą miały "ułatwienia" a wręcz dostaną "utrudnienie" w dispellu bo albo położysz 3 kości i czar ulegnie rozproszeniu albo przyjmujesz na klatę
to czy nie okaże się, że można sobie odpuścić tą fazę bądź bazować z zimnym wyrachowaniem wyłącznie na boundspellach?

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1040

Post autor: Dancaarkiiel »

=P~
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

DarekH pisze:Takie luźne przemyślenia:
- skoro łatwiej będzie się dispellować bez maga (czyli wydatek pkt może zostać przeznaczony na inne cele)
Gdyby przenieść te zasady na realia 1.3 to tak jakby każda armia dostała "+1" do dispela - naprawdę aż taka różnica? Nie wspomnę, że podobno większość magów ma być tańsza.
- ryzyko samozagłady maga wzrosło a gięte spelle dostały nerfa (ryzyko utraty punktów nie będzie proporcjonalne do osiągniętych korzyści)
A czytałeś posty wyżej? Ryzyko wysadzenie maga z 3 i 4 kości jest mniejsze, większe jest tylko z 5 kości i to o niecałe 2%
- wszelkie boundspelle za to nie będą miały "ułatwienia" a wręcz dostaną "utrudnienie" w dispellu bo albo położysz 3 kości i czar ulegnie rozproszeniu albo przyjmujesz na klatę
to czy nie okaże się, że można sobie odpuścić tą fazę bądź bazować z zimnym wyrachowaniem wyłącznie na boundspellach?
A czytałeś dokładnie zasady działania bound spellów?
Wydaje mi się, że większość nie zrozumiała zmian w tej magii :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - boumd spelle wchodzą z automatu jak rzuci się 2 kostkami (słabsze) albo 3 (mocniejsze) ?
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Takie przecieki wprowadzają więcej zamieszania niż informacji.
Powinni wrzucić cały dział Magic Phase i byłoby jasne od a do b.
A tak masz kawałek zasad, trzy akapitu dlaczego tak a nie inaczej, znowu jakiś fragment ale już nie pamiętasz co było w poprzednim.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

i dispelujesz na power lvl4 lub 8, no z automatu jak nic ;P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Ok co do dispela ale czy jak z dwóch kości rzucę 3 a spell ma power level 4 to czy zadziała czy nie?
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Ok dla leniwych:
Bound spells power level: 4/8
Aktywny gracz: odrzucasz 2/3 kości - bound spell wchodzi automatycznie z power level 4/8
Pasywny gracz(przeciwnik): rozprasza iloma kostkami chce, jeżeli rzuci w sumie liczbę oczek 4 lub więcej, rozprasza bound spell z power level 4, jeżeli rzuci 8 lub więcej, rozprasza bound spell z power level 8.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, o 20:02 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Teraz jak rzucasz Bound Spell (4+/8+) to po prostu wyjmujesz 2 lub 3 kości z puli, a przeciwnik bije odpowiednio na 4+ lub 8+

edit.
ninja

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Dziwne, 3 razy czytałem i nie mogłem uwierzyć, że nie ma losowości w rzucaniu czarów...
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1040

Post autor: Dancaarkiiel »

W boundach nie ma losowości, przy rzucaniu zwykłego czaru oczy węża dalej mogą pobłogosławić Cię swoją obecnością. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Lecz, nie niszczą całej fazy magii bo poblazliwie spoglądają na ciebie wtedy i wracają.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Elfy tak jęczą, że można by uwierzyć, że cały miscast został napisany celowo i złośliwie przeciw elfom...

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

JimMorr pisze:Elfy tak jęczą, że można by uwierzyć, że cały miscast został napisany celowo i złośliwie przeciw elfom...
Elfy w ten sposób boostują swoją fazę magii :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Przeglądam nowe spoilery do różnych armii i zastanawiam się czy w końcu zobaczę jakąś zmianę która zadziała na korzyść pancerza? Ponieważ na ten moment większość rzeczy dostaje tylko dodatkowe AP lub AP zostaje w takiej formie w jakiej było w wersji 1.3 (czyli takiej, która sprawia, że pancerz jest nic nie wart)

Jedynymi zmianami lekko na plus jest nowa broń Temple Guardów która daje +2S ale +0AP, kolejną jest BH gigant z maczugą z S5 i AP0 z autohitami (fajny pomysł) oraz Volcanic Embrace u ID. Oprócz tego jest kilka pierdółek jak Harpun DE z S7 i AP3 albo rakietnica ID z S7 AP2, ale za to dodatkowy AP mają Tower Guardzi z DE, nowy sztandar dla DE z obszarowym +1AP kumulującym się do +2 nawet, Vermin Guardzi, nowe speary, kumulujący się Runic Smithowie, Scratapulty, nowe zaklęcia(S4 AP2, S2 AP2 itd...)

Nadejdzie kiedyś czas gdy zobaczymy ataki z S4 AP0? Na ten moment light armour jest dosłownie bezużyteczny, heavy armour nie jest o wiele lepszy, jedynie plate armour jest czasem przydatny, lecz wciąż nie nazwałbym rycerza w zbroi płytowej "opancerzonym" w porównaniu do chłopa w skórzanej kamizelce :)

Jeżeli nie mam racji i tylko narzekam to proszę mnie poprawić :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Speary straciły LS, DE straciły blessing LS z ołtarza, Hunting Chariot dostał -1AP, Volcanic Embrace w ID ma teraz AP0, następca Giants Blade daje +3S +0AP

to tak na szybko
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Klaudel pisze:Speary straciły LS, DE straciły blessing LS z ołtarza, Hunting Chariot dostał -1AP, Volcanic Embrace w ID ma teraz AP0, następca Giants Blade daje +3S +0AP

to tak na szybko
Speary straciły LS tylko przeciwko konnicy a dostały +1AP przeciwko szarży na każdy rodzaj jednostki. Dodatkowo teraz AP o wiele prościej się kumuluje niż w wersji 1.3.
I proszę tak naprawdę o jakieś sensowne argumenty, bo to, że coś ma S7 AP3 zamiast AP4 niewiele zmienia dla piechoty, za to jest cała masa rzeczy z S4 AP2 lub nawet S3 AP1 które sprawiają, że light i heavy armour jest bezużyteczny.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Slayer Zabójców pisze:
Klaudel pisze:Speary straciły LS, DE straciły blessing LS z ołtarza, Hunting Chariot dostał -1AP, Volcanic Embrace w ID ma teraz AP0, następca Giants Blade daje +3S +0AP

to tak na szybko
Speary straciły LS tylko przeciwko konnicy a dostały +1AP przeciwko szarży na każdy rodzaj jednostki. Dodatkowo teraz AP o wiele prościej się kumuluje niż w wersji 1.3.
I proszę tak naprawdę o jakieś sensowne argumenty, bo to, że coś ma S7 AP3 zamiast AP4 niewiele zmienia dla piechoty, za to jest cała masa rzeczy z S4 AP2 lub nawet S3 AP1 które sprawiają, że light i heavy armour jest bezużyteczny.
Volcanic Embrace w ID ma teraz AP0 - to nie jest sensowne?

ODPOWIEDZ