Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

zaraz zaraz jakie wlatujace do lasu terradony?

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Gajowy pisze:zaraz zaraz jakie wlatujace do lasu terradony?
Takie, które normalnie będą mogły wlecieć do Lasu --- fajnie bo zasady główne mówią co innego ;)
Już pominę fakt, to tylko zasłyszane, że będzie można w przypadku rzucenie MC przerzucić go na wrogiego maga :D Kozak
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

one use only za 45 pkt.... i wrogi mag musi byc w losie :)

wiec czy takie straszne to sie jeszcze okaze :)

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

a co z tym lataniem w lesie?

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Tylko po kiego tu biadolenie o nadchodzacych lizakach?? Nie ten temat. W dziale lizakow jest wlasnie do tych celow stworzony.

Wracajac do O&G to proponuje jako caloksztalt w O&G dodac do BP ponizsze zapisy:

1. 6 edycyjna animozna - znacznie mniej losowa, sprawdzona i przetestowana przez cala 6 edycje, w ktorej orki bynajmniej nie byly slaba armia i co najwazniejsze znacznie mniej losowa.

2. Goblinskie rydwany - 2 na slot special (chociaz w tym wypadku orcze 2 na slot tez maja sens gdyz nie beda zadna konkrencja wzgledem goblinskich)

3. Jeden extra goblin hero wliczajacy sie poza limit herosow

4. Rydwany, ktore prowadza bohaterowie nie wliczaja sie do jednostek special.

I w zasadzie to by wystarczyło. Wiadomo, ze nie bedzie ingerencji w koszt puntowy jednostek, zasad specjalnych czy statystyk. Wszystkie powyzsze punkty juz nieraz byly postulowane w tym i watku na forum orkach. Dodatkowo sa to zasady z 6 edycji, a zatem made in GW. Napewno nieco ugrywalnia ta armie, a co najwazniejsze dodadza jej rowniez nieco klimatu, chociazby dodatkowym goblisnkich herosem. No i napewno nie sa to zmiany wieksze od tych w bestii, ograch czy DoW.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

no.... latasz sobie normalnie :) tak jak eteryki moga przechodzic przez impassable tak terki moga latac w lesie :)
4. Rydwany, ktore prowadza bohaterowie nie wliczaja sie do jednostek special.
juz :P
I w zasadzie to by wystarczyło.
mam nadzieje, ze ci mniej wystarczy.... bo calkiem spory lancuszek tu zaprezentowales....

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Kal_Torak pisze:Tylko po kiego tu biadolenie o nadchodzacych lizakach?? Nie ten temat. W dziale lizakow jest wlasnie do tych celow stworzony.

Wracajac do O&G to proponuje jako caloksztalt w O&G dodac do BP ponizsze zapisy:

1. 6 edycyjna animozna - znacznie mniej losowa, sprawdzona i przetestowana przez cala 6 edycje, w ktorej orki bynajmniej nie byly slaba armia i co najwazniejsze znacznie mniej losowa.

2. Goblinskie rydwany - 2 na slot special (chociaz w tym wypadku orcze 2 na slot tez maja sens gdyz nie beda zadna konkrencja wzgledem goblinskich)

3. Jeden extra goblin hero wliczajacy sie poza limit herosow

4. Rydwany, ktore prowadza bohaterowie nie wliczaja sie do jednostek special.

I w zasadzie to by wystarczyło. Wiadomo, ze nie bedzie ingerencji w koszt puntowy jednostek, zasad specjalnych czy statystyk. Wszystkie powyzsze punkty juz nieraz byly postulowane w tym i watku na forum orkach. Dodatkowo sa to zasady z 6 edycji, a zatem made in GW. Napewno nieco ugrywalnia ta armie, a co najwazniejsze dodadza jej rowniez nieco klimatu, chociazby dodatkowym goblisnkich herosem. No i napewno nie sa to zmiany wieksze od tych w bestii, ograch czy DoW.
Kolego a może chcesz jeszcze Warda na 4+ na jednostki specjal... albo na całą armię. Czepiasz się Lizaków a płaczesz o O&G daj się wypłakać innym ;)
IMO, jeżeli taki zmiany weszłyby w życie to idę o zakład, że zacznie sie generalna wojna o nowe zasady lub ulepszenia dla każdej (KAŻDEJ) armii...
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1272
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

przywrócić normalne demony :!: :!: :!:

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Kal_Torak pisze:Tylko po kiego tu biadolenie o nadchodzacych lizakach?? Nie ten temat. W dziale lizakow jest wlasnie do tych celow stworzony.

Wracajac do O&G to proponuje jako caloksztalt w O&G dodac do BP ponizsze zapisy:

1. 6 edycyjna animozna - znacznie mniej losowa, sprawdzona i przetestowana przez cala 6 edycje, w ktorej orki bynajmniej nie byly slaba armia i co najwazniejsze znacznie mniej losowa.

2. Goblinskie rydwany - 2 na slot special (chociaz w tym wypadku orcze 2 na slot tez maja sens gdyz nie beda zadna konkrencja wzgledem goblinskich)

3. Jeden extra goblin hero wliczajacy sie poza limit herosow

4. Rydwany, ktore prowadza bohaterowie nie wliczaja sie do jednostek special.

I w zasadzie to by wystarczyło. Wiadomo, ze nie bedzie ingerencji w koszt puntowy jednostek, zasad specjalnych czy statystyk. Wszystkie powyzsze punkty juz nieraz byly postulowane w tym i watku na forum orkach. Dodatkowo sa to zasady z 6 edycji, a zatem made in GW. Napewno nieco ugrywalnia ta armie, a co najwazniejsze dodadza jej rowniez nieco klimatu, chociazby dodatkowym goblisnkich herosem. No i napewno nie sa to zmiany wieksze od tych w bestii, ograch czy DoW.
zbytek laski,serio. nich sobie bedzie animozja z 7 ed byleby quell byl "po staremu".
rydwany 2 na slota-jasne,swietnie by bylo,ale to nie rozwiaze najwazniejszych problemow.
a darmowi big bossi goblinscy niewiele by zmienili-tyle ze wiecej rydwanow by po stolach bylo,ale jako jednostka nie zmienia przebiegu bitew.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

no moze rzeczywiscie te quell animosity byloby przydatne - ale wiecej zmian bym nie robil

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Jezu chcecie starą animozję spoko dla mnie nie ma problemu -- tylko czy zgodzi się góra ;)
Obrazek

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Aro pisze:Kolego a może chcesz jeszcze Warda na 4+ na jednostki specjal... albo na całą armię. Czepiasz się Lizaków a płaczesz o O&G daj się wypłakać innym ;)
Gdzie sie czepiam lizakow - mozesz wskazac (napisalem tylko jedno zdanie, ze od plotek do 7 ed. lizakow jest inny temat w podforum lizakow i chyba nikt o zdrowych zmyslach nie zamierza przycinac czegokolwiek zanim to sie wogole pojawilo - zatem nie rozumiem sensu dyskusji o 7 ed. lizakach). Nie wiem gdzie tu widzisz czepianie sie ich.

Porownanie warda na 4+ dla calej armii do zapreznetownaych przezemnie zmian do orkow ma sie jak porownanie myszy do slonia :), bo zmiany, ktore zapreznetowalem nie wychodza poza standard zmian zapreznetowane w BP+R. Chyba, ze uwazasz iz zmiany w BP sa tak kolosalne jak danie warda na 4+ calej armii...
Aro pisze:IMO, jeżeli taki zmiany weszłyby w życie to idę o zakład, że zacznie sie generalna wojna o nowe zasady lub ulepszenia dla każdej (KAŻDEJ) armii...
Ide o zaklad, ze zadnej wojny nie bedzie, tak jak jej nie ma po wyjsciu BP+R, ktora zmienia znacznie, ale to znacznie wiecej niz to co zapreznetowalem powyzej. Zatem ide o zaklad, ze przegrasz z kretesem ten zaklad ;)
Shino pisze:mam nadzieje, ze ci mniej wystarczy.... bo calkiem spory lancuszek tu zaprezentowales....
Raczej dosc skapy i bardzo umairkowany, ktory i tak nie rozwiazuje wszystkich problemow (ale zeby je rozwiazac trzeba by sie znacznie dalej posunac, a przeciez wiadomo ze akurat do tego nie dojdzie bo zbyt mocno nalezaloby ingerowac w AB).
Aro pisze:Jezu chcecie starą animozję spoko dla mnie nie ma problemu -- tylko czy zgodzi się góra ;)
Sek w tym, ze wlasnie o tym mysli wlasnie gora. Animozja to najbardziej palacy problem O&G. Jesli cos w tej armii ktos bedzie chcial zmienic - to zacznie od animozji, gdyz bez zmiany animozji zmiany w O&G nie maja sensu, bo nic nie wniosa. Stad zmiana animozji pojdzie na pierwszy ogien, a cala reszta moze byc tylko dodatkiem.
quas pisze:zbytek laski,serio. nich sobie bedzie animozja z 7 ed byleby quell byl "po staremu".
rydwany 2 na slota-jasne,swietnie by bylo,ale to nie rozwiaze najwazniejszych problemow.
a darmowi big bossi goblinscy niewiele by zmienili-tyle ze wiecej rydwanow by po stolach bylo,ale jako jednostka nie zmienia przebiegu bitew.
Zmiana animozji rozwiazuje najwazniejsyz problem, reszta to dodatek kompozycyjny do armii, ktory nic wielkiego nie zmienia, ale poszerza horyzonty ;)

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1272
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

Myślałem że BP+R został wymyslony aby zdetronizować dominacje demonów i wampirów, poprawic kilka baboili w zasadach a tu nagle sie okazuje że poprawiamy i ulepszamy wszystko co uważamy za "słabe" (0 według każdego kto ma jakieś widzi misie i dostęp do sieci)
nie lepiej było by napisać podręczniki na nowo :D
Ostatnio zmieniony 25 gru 2008, o 13:14 przez RAFIX, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

RAFIX pisze:Myślałem że BP+R został wymyslony aby zdetronizować dominacje demonów i wampirów a tu nagle sie okazuje że poprawiamy i ulepszamy wszystko co uważamy za "słabe" nie lepiej było by napisać podręczniki na nowo
Główne założenie to właśnie demony i vc. Ale ponieważ bestie/DoW/Orki/Ogry nie istnieją praktycznie na turniejach to przy okazji podboostowuje się odrobinę te armie, żeby można było pograć z czymś innym na turniejach
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1272
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

a kreatywność myśle ze zapewnia różnorodność
i jeszcze jedno armie wymienione są słabe i raczej wygrywać nie będę na turach a zmieniając je zaburzamy porządek świata
pograć czy wygrywać bo to jest róznica

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

wygląda na to że skońzyły się łatwe czasy gdy na turniej się brało podręcznik+kodeks i ew jakieś uściślenie teraz dochodzi cała makulatura z BP+R potem dodatkowe ulepszacze orków i innych armii i z tutu na turniej trzeba będzie się tych restrykcji uczyc na pamięć bo przecierz częśc będzie zmienianych przez orgów itd.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1272
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

maturę będzie trzeba zdać z warhammera i polhammera żeby sie pobawić dla przyjemności małymi żołnierzykami

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie chcesz grac na bp+r ? nie przychodź na tury na którym jest.
chcesz tura bez Bp+R? sam go zrób.

to jest DOBROWOLNA kwestia zostawiona orgom, a jeśli jest używana znaczy że się sprawdza i ludzie to lubią , a do tego jest więcej funu na turniejach.

w sumie trochę Cie rozumiem, głupio pewnie byłoby przyjść demonami i oklepy dostać przez cały turniej , przecież nie po to tą armie kupiłeś żeby przegrywać ;)
tyle w tej kwestii.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Raczej dosc skapy i bardzo umairkowany, ktory i tak nie rozwiazuje wszystkich problemow (ale zeby je rozwiazac trzeba by sie znacznie dalej posunac, a przeciez wiadomo ze akurat do tego nie dojdzie bo zbyt mocno nalezaloby ingerowac w AB).
widac mamy rozne zdania na ten temat... na szczescie ty nie robisz umiarkowanych csow bo ciezko by sie w ta gre gralo...

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1272
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

sam BP+R mi się nawet podoba z wyjątkiem kilku zapisków i nie tylko dotyczących demonów i wampirów
Natomiast co do turniejów jeżeli zawsze by obowiązywał czysty BP+R bez jakiś udziwnień od orgów to zawsze przyjdę jeżeli znajdę czas
PS a ty się naucz grać :D

ODPOWIEDZ