
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
bo może mieć magiczną a nie może mieć zwykłej, taki fail w obecnych zasadach 

Ostatnio grałem turniej na bardzo zbliżonej rozpie zamiast greatów miałem drugi klocek halabard i zamiast drugiego lektora i małego maga było dwóch priestów, no i udało mi się wcisnąć również czołg a zamiast hunstmenów kuszników - muszę powiedzieć, że czołg robi swoje na takie punkty (a przy rzuconym na niego pha's protection daje radę dojechać do kombatu w drugiej turze np z takimi dwarfami). robiłem pewien myk - mali księża rzucali na papę oraz na dużego maga hammer of sigmar (przy małym księdzu wychodzi na 4+ więc można sie pokusić o rzucenie na jednej kości - przeciwnik zazwyczaj wpuszcza) hammer of sigmar daje nam przezuty nieudanych "to hit" roll (w kombacie) oraz "to wound" roll (również poza kombatem), do tego jest rip, jeżeli był już w grze wówczas pchałem missile (w zależności co się pokazało na horyzoncie - jeżeli potwory to płonącą sygnaturkę aby zdjąć regenkę lub banishmenty na duże hordowe oddziały) z dużego maga i papy, karało bardzo ładnie - przeciwnik się bardzo dziwił skąd te przeżuty na missilach . brakowało mi jedynie rod of power oraz power stona, żeby zmniejszyć szansę na małą ilość kości magii z wiatrów. niesprawdził mi się oddział kuszników, którego musiałem używać jako odginaczki - teraz po zmianach wrzucę detki milicji, powinno być lepiej.
co do twojej rozpy - myślę ze lepsza opcja to dwóch priestów w 2 oddziałach - dzięki temu masz na wszystich oddziałach liniowych hate a to daje znaczną przewagę w pierwszej turze kombatu - taki klocek halabard gnie każdą formację krasnali (nawet bez speed of light) - a oni mają dobrą piechotę. przeciwko elfom wszelkiej maści potrzebny jest boost w formie speed of light lub birony - bo jednak muszą nasi klepnąć pierwsi.
co do twojej rozpy - myślę ze lepsza opcja to dwóch priestów w 2 oddziałach - dzięki temu masz na wszystich oddziałach liniowych hate a to daje znaczną przewagę w pierwszej turze kombatu - taki klocek halabard gnie każdą formację krasnali (nawet bez speed of light) - a oni mają dobrą piechotę. przeciwko elfom wszelkiej maści potrzebny jest boost w formie speed of light lub birony - bo jednak muszą nasi klepnąć pierwsi.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
zobacz Rob ile kosztuje ten lektor, i dlaczego go wystawiłem; potem spróbuj zrobić dwóch takich maluchów za takie punkty
GS-y mają wsparcie w postaci BSB, poza tym pisałem już, w miarę możliwości ten oddział wchodzi do CC jako ostatni, jest takim młotem na kowadle z Halabard lub Flagusów; tu nie ma za bardzo co wyrzucić, chyba że myśliwych, ale wtedy trza wypełnić cory; czołgowi nie ufam, nie ruszyłem go od lutego z półki i na pewno przez najbliższe pół roku go nie ruszę, a tym bardziej nie pomaluję do finału...wkurzył mnie 


-
- Chuck Norris
- Posty: 485
obecnie myślę nad pewnymi modyfikacjamiKarli pisze:Porno ta rozpa na arenę. Też dałbym detki odginaczki. Do piechoty imperialnej od fire lepszy light. Też masz dwa konkretne missle ale za to hordy 60 halabard z hate Ws10 i I10 każdy się będzie bał. Wywal doomfire ring - lepiej rzcać zerówkę z maga za te kostki a dla lectora dać więcej przedmiotów ochronnych. Przydałby się też mały klocek (np. 20 chłopa) postawiony z tyłu, do trzymania magów i bsb.

Kombinuje takie imperium z altarem na zasady Euro. Nigdy jeszcze nie grałem z użyciem altara, ale po ostatnich porażkach zdecydowałem spróbować. Boli mnie trochę że nie mam jeszcze jednego moździerza, zastanawiam się tez nad wymianą jednego działa na moździerz i podpakowaniem piechoty za pozostałe punkty.
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 300.0 Pts
Magic Level 4 Light
Holy Relic [45.0]
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Captain @ 152.0 Pts
Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Armour of Fortune [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2 Light
Rod of Power [30.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
36 Swordsmen @ 272.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
16 Free Company @ 92.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
33 Greatswords @ 395.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2400.0
Obaj magowie do milicji, bsb do great swordów, pegaz samopas. Co myślicie?
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 300.0 Pts
Magic Level 4 Light
Holy Relic [45.0]
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Captain @ 152.0 Pts
Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Armour of Fortune [35.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2 Light
Rod of Power [30.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
36 Swordsmen @ 272.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
16 Free Company @ 92.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
33 Greatswords @ 395.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2400.0
Obaj magowie do milicji, bsb do great swordów, pegaz samopas. Co myślicie?
Zamiast gwardii widziałbym tu dwa kloce halabard ale po 50 chłopa z detkami milicji ;]
A w tych milicjantach to trzymasz dużego maga ??
Nawiązanie do rozpy Heliona ;P
A w tych milicjantach to trzymasz dużego maga ??
Nawiązanie do rozpy Heliona ;P
Puki co nie mam tylu halabard ale są "rekrutowani". Na euro nie można mieć więcej niż 40 modeli tak? Więc 50 to za dużo. Nie wiem jak z nowymi zasadami euro bo nie mogę ich znaleźć. No z tymi magami to takie małe nawiązanie do rozpy helionawychwa pisze:Zamiast gwardii widziałbym tu dwa kloce halabard ale po 50 chłopa z detkami milicji ;]
A w tych milicjantach to trzymasz dużego maga ??
Nawiązanie do rozpy Heliona ;P

Pisząc że nawiązanie do rozpy Heliona tzn że post dotyczy jego rozpy a nie twojej 

mi osobiście ten oddział się sprawdza, tak do 20 w miarę możliwości z commandem, ostatnio dopomogli załatwić hydranta, ot tak, a oprócz tego to ostatnia linia oporu, no chyba że ktoś chce wejść mi jakimś ambushem, wtedy zajmują strategiczną pozycję na krańscu stołu 
koszt mortara masz poświęcony w 4 GS-ach więcej, Lv 2 u maga, ward u dużego maga; ja ostro kombinowałem i ciąłem punkty aby mieć 5 maszyn na euro, stąd miałem taki dziwny rozkład w ilościach ludków w regimentach; co do Pegaza, to ten jest mega słaby, ten pancerz jest za drogi jak dla niego, i dodatkowo nie jest to FPA, czyli tylko 2+ ASv, nie masz warda na flamingi, co skarci tego Pegaza (flamery, łuki z bretki, metal)

koszt mortara masz poświęcony w 4 GS-ach więcej, Lv 2 u maga, ward u dużego maga; ja ostro kombinowałem i ciąłem punkty aby mieć 5 maszyn na euro, stąd miałem taki dziwny rozkład w ilościach ludków w regimentach; co do Pegaza, to ten jest mega słaby, ten pancerz jest za drogi jak dla niego, i dodatkowo nie jest to FPA, czyli tylko 2+ ASv, nie masz warda na flamingi, co skarci tego Pegaza (flamery, łuki z bretki, metal)
#helion# pisze:po kilku bitwach na ten format, musiałem zmienić myśl techniczną, mimo że na dwóch Pegazach gra się bardzo fajnie i dość mocno mieszają w bitwach, postanowiłem poczarować co nie co enjoy:
1 Arch Lector of Sigmar 314 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Van Horstman's Speculum [30]
Helm of the Ratslayer [25]
Warrior Bane [5]
1 War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 156 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord of the Light Order 225 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Channeling Staff [15]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Battle [15]
Dawnstone [25]
1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Endurance [30]
Biting Blade [5]
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Battle Wizard of the Light Order 95 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Master Engineer 65 Pts
29 Greatswords 320 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Count's Champion
5 Detachment - Free Company [25] Pts
40 Halberdiers 220 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment - Free Company [25] Pts
30 Flagellant Warbands (Core) 300 Pts
18 Free Company 102 Pts
Standard; Musician
10 Huntsmen 100 Pts
3x Great Cannon 3x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
Models in Army: 151
Total Army Cost: 2800
Rozpa na Pre Areny dwie najbliższe (Narbutta i Legionowo najpewniej), mimo gry w naszej lidze, zauważyłem, że mam zbyt mało kości do displa, poczarowałem punktami w kategorii Lords i Heroes oraz magic itemami, wyszło mi coś takiego, furmanka ma mniejszy wykop, ale za to magic ataki do tego ma 2+ save, stąd ten zapomniany przedmiot z naszego AB; drugi arcylektor robi z Halabard prawdziwych zabójców, w kategorii Lordów pozostało mi raptem 3pts, których i tak nie mam już jak wykorzystać; no i oczywiście +4 Dispel Dicy, 3 channelingi (jeden na 5+), niszczarka i Rod powinny zapewnić mi konkretną osłonę magiczną (tylko wyniki 5,6 oraz 6,6 bez Channeli mnie karcą); 3 cannony na monstery dają wystarczający bat na monstery, i oczywiście Banishemnty z S6 i 7 robią niezłe kuku; kosztem huntsmanów mogę powiększyć hordy, ale nie wiem czy przy walce z Krasiowymi (a dużo ostatnio ich się zaczęło robić) ci Scouci nie będą lepsi jako zawracacz du%^py, opinie??
oczywiście Sztandary must have, B&G mnie tak łatwo nie skarci
ok posiedziałem trochę, pomyślałem i tak - to co ja bym zrobił:
1) zdjąłbym hełm z papy, który jeździ na ołtarzu (ja swoim gram w ten sposób, że nie wpuszczam go w żaden kombat, stoi i czaruje, rozumiem że i ty tak robisz a w kombat wjeżdżasz w ostateczności bo widać to po itemkach) żeby mieć pkt na lordzie magu - wiem że ten sv na 2+ z fearem na szczury jest fajny ale ... - nie wiem, ale jeszcze nikt nie rzucił w mojego papę pitki dlatego nie używam tego talizmanu - daję swojemu lusterko + dawn armor z dwurakiem i się sprawdza (sv na 2+ z rerollem i wardem na 4+ naprawdę daje radę)
2) dałbym wizlordowi rod of power i zdjąłbym z niego staffa (wiem że to fajna zabawka ale trzeba iść na jakiś kompromis - moim zdaniem lepsze jest nadanie oddziałowi hate'a)
3) wyrzuciłbym jednego małego maga z lightem a wstawiłbym małego księdza (zostają małe punkty na wyposażenie) - uparcie promuję halabardników z hatem

4) ściąłbym o jeden model halabardników (z księdzem nie musi być ich równo 40) jakby zostały jakieś punkty dopakowałbym klocek gsów,
5) zastanowiłbym sie również nad wyrzuceniem huntsmenów i jednego działa a wstawieniem oddziału kawalerii z dwurakami i sztandarem (potrafią trochę podziałać) i masz dodatkowy + jeśli chodzi o scenariusz B&G (imo huntsmeni zbyt dużo kosztują aby robić z nich odginaczkę )
I jeszcze coś - ja mam na bsb-ku tylko enchanted shield, bsb chowam do klocka free company razem z magami i trzymam z tyłu za moimi oddziałami obok ołtarza - ta opcja jest imo lepsza niż trzymanie go w gsach. od kilkunastu gier nie straciłem bsbka (czyli utrzymane około 200 pkt)
rada dnia dla młodzieży - rozstawiać działa w kombinacji z moździerzami w dwóch grupach - nigdy pojedynczo (moździerz + działo = moździerz niszczy od 12 cali, działo pokrywa kartaczem do 12 cali to co podleci i ładnie się dzięki temu uzupełniają, taka formacja sama potrafi się obronić przed oddziałami w scoucie)
to tyle

Pozdrawiam i życzę powodzenia na turnieju
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Ad.1 właśnie dość często wtrynia się w combaty, zwłaszcza z kowbojami (Twój nie ma w combacie 2+ tylko 3+, a bezpieczniejszy na ostrzał jest jednak z 2+); ta furmana to najlepszy bat na czołzenów, Black Guardów, czy jeszcze inny syf, poza tym muszę mieć w tej kombinacji tarczę, co sprowokowało magic weapon na nim, niby badziew a charakter w czalendżu zostaje z jednym atakiemrob pisze:ok posiedziałem trochę, pomyślałem i tak - to co ja bym zrobił:
1) zdjąłbym hełm z papy, który jeździ na ołtarzu (ja swoim gram w ten sposób, że nie wpuszczam go w żaden kombat, stoi i czaruje, rozumiem że i ty tak robisz a w kombat wjeżdżasz w ostateczności bo widać to po itemkach) żeby mieć pkt na lordzie magu - wiem że ten sv na 2+ z fearem na szczury jest fajny ale ... - nie wiem, ale jeszcze nikt nie rzucił w mojego papę pitki dlatego nie używam tego talizmanu - daję swojemu lusterko + dawn armor z dwurakiem i się sprawdza (sv na 2+ z rerollem i wardem na 4+ naprawdę daje radę)
2) dałbym wizlordowi rod of power i zdjąłbym z niego staffa (wiem że to fajna zabawka ale trzeba iść na jakiś kompromis - moim zdaniem lepsze jest nadanie oddziałowi hate'a)
3) wyrzuciłbym jednego małego maga z lightem a wstawiłbym małego księdza (zostają małe punkty na wyposażenie) - uparcie promuję halabardników z hatem- banishment z siłą 6 też jest w stanie poniszczyć ładnie każdego stworka i każdą maszynkę a w połączeniu z hammer of sigmar wymiata.
4) ściąłbym o jeden model halabardników (z księdzem nie musi być ich równo 40) jakby zostały jakieś punkty dopakowałbym klocek gsów,
5) zastanowiłbym sie również nad wyrzuceniem huntsmenów i jednego działa a wstawieniem oddziału kawalerii z dwurakami i sztandarem (potrafią trochę podziałać) i masz dodatkowy + jeśli chodzi o scenariusz B&G (imo huntsmeni zbyt dużo kosztują aby robić z nich odginaczkę )
I jeszcze coś - ja mam na bsb-ku tylko enchanted shield, bsb chowam do klocka free company razem z magami i trzymam z tyłu za moimi oddziałami obok ołtarza - ta opcja jest imo lepsza niż trzymanie go w gsach. od kilkunastu gier nie straciłem bsbka (czyli utrzymane około 200 pkt)
rada dnia dla młodzieży - rozstawiać działa w kombinacji z moździerzami w dwóch grupach - nigdy pojedynczo (moździerz + działo = moździerz niszczy od 12 cali, działo pokrywa kartaczem do 12 cali to co podleci i ładnie się dzięki temu uzupełniają, taka formacja sama potrafi się obronić przed oddziałami w scoucie)
to tyle
Pozdrawiam i życzę powodzenia na turnieju

Ad.2 mam roda tylko że na Maluchu, tu po prostu nic na niego więcej nie wejdzie a w kombinacji z Rodem i Lektorami mogę mieć niezły wykop w magii, takie moje przemyślenie, ChStuff sprawdza mi się od kiedy grałem na Ojro
Ad3. maluchy mają Channelować i ładować pociskami, wszelkie smoko-abomko-hydro bydlaki boją się takiej kombinacji na Banishemntach, dzięki czemu ogarniam śmietnik właśnie pociskami

Ad4. jeżeli coś idzie w GS-ów to przeciwnik daje mi fory, bo nie idzie w Flagusów i Halabardy, a to ich powinien się bać, taka 30-tka z BSB jest bardzo trudna do zabicia, czasem nawet GS-y ustawiam w krechę z Champion z przodu jak zginie tak powiedzmy 15-tu, wtedy mam czystą kontrę z Halabard i/lub oberwańców;
Ad.5 Huntsmani są ze względu na DE i Dwarfy; pierwszym mają blokować scouting, drugim zaabsorbować maszyny/organki; trzecie działo mi się sprawdza, przy tych punktach i tak małych ograniczeniach jest od groma monsterów na stole, tak to niestety wygląda u nas od dwóch lokali w Wawie; kawa ma dodatkową wadę, wszędzie ją widać jak na talerzu, zbyt dużo punktów do chowania, a i odstrzelić to bardzo łatwo, mniejsza manewrowość i są drożsi od huntsmanów, którzy zaczynają grę w połowie stołu;
nie ukrywam, że dobrze mi się gra tą rozpą po pierwszych testach, monstery mają przechlapane, przy banishmentach mogę razić maszyny wroga z dużej odległości z dużą siłą, kowboje mają problemy z przedostaniem się w newralgiczne miejsca, do tego dochodzi element manewrowy w postaci furmany (ruchomy odwód pancerny), Pegaza (robię nim wypady jak recon) i scouci, nie wymagam zbyt wiele od nich mają się kręcić i absorbować uwagę i nie chcę używać ich jako odginaczki

co do Pitki, ja mam traumę po DMP, nie wychodzę bez niego z domu już po prostu, od sławetnego wessania jeszcze 3 razy próbowano, raz z Danonami oblałem, ale papa został w GS-ach i dalej dawał LD kluczowym oddziałom
długaśny ten post, ale mam nadzieję że wiadomo o co cmon

Dzięki za rady. Trochę zmian w zrobiłem w rozpie. Wpadł dodatkowy moździerz, więcej swordów i milicji, mały mag i pegazista się zmienili.
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 300.0 Pts
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Captain @ 140.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard @ 95.0 Pts
Magic Level 1
Rod of Power [30.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
38 Swordsmen @ 284.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
18 Free Company @ 102.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
28 Greatswords @ 345.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2400.0
1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 300.0 Pts
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Captain @ 140.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard @ 95.0 Pts
Magic Level 1
Rod of Power [30.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
38 Swordsmen @ 284.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
18 Free Company @ 102.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
28 Greatswords @ 345.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2400.0
wiadomo
najlepsze w tym wszystkim jest to, że można mieć kilka punktów widzenia na taktykę grania daną armią i niekoniecznie większość tych punktów jest nietrafiona
Pozdrawiam


Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
co myślicie o tej rozpisce wypadało by coś zmienić ?
1 Arch Lector of Sigmar @ 296.0 Pts
General ; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Dawn Armour [35.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 255.0 Pts
Magic Level 4
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Holy Relic [45.0]
1 Captain @ 135.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Dispell Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
29 Halberdiers @ 219.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
16 Halberdiers @ 84.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
26 Greatswords @ 300.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 122
1 Arch Lector of Sigmar @ 296.0 Pts
General ; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Dawn Armour [35.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 255.0 Pts
Magic Level 4
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Holy Relic [45.0]
1 Captain @ 135.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Dispell Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts
29 Halberdiers @ 219.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
16 Halberdiers @ 84.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician
5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
26 Greatswords @ 300.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 122
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ja bym dodał dawn stone na pegaza - potrzebny jak cholera czasami dodatkowo jeśli chcesz grać na piechocie to chyba powinieneś wrzucić więcej modeli do unitów bo takto ci ich pokroją
dokładnie, jednostka 30 halabardników moim zdaniem nie ma zdolności bojowej. tarcze są im niepotrzebne i tak giną jak muchy a za punkty z tarcz możesz wstawić kilka modeli więcej
krilan@ ja bym wymienił swordy na halabardy bez tarcz (naprawdę nie przydatne) a punkty na 3 mortar by były,
krilan@ ja bym wymienił swordy na halabardy bez tarcz (naprawdę nie przydatne) a punkty na 3 mortar by były,
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Akurat swordy nie są złe ale pod warunkiem że nie są jednostką bojową a jednostką wstrzymującą/broniącą parry sejw naprawdę sie przydaje, ostrzał i pitkę znoszą nieźle. Ja używam ich dla ochrony wizardów i w miarę możliwości wpycham ich do domku bo z tamtąd ciężko juch wykurzyć. Jak horda walcząca są po prostu plewni