Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: #helion# »

bo może mieć magiczną a nie może mieć zwykłej, taki fail w obecnych zasadach :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Ostatnio grałem turniej na bardzo zbliżonej rozpie zamiast greatów miałem drugi klocek halabard i zamiast drugiego lektora i małego maga było dwóch priestów, no i udało mi się wcisnąć również czołg a zamiast hunstmenów kuszników - muszę powiedzieć, że czołg robi swoje na takie punkty (a przy rzuconym na niego pha's protection daje radę dojechać do kombatu w drugiej turze np z takimi dwarfami). robiłem pewien myk - mali księża rzucali na papę oraz na dużego maga hammer of sigmar (przy małym księdzu wychodzi na 4+ więc można sie pokusić o rzucenie na jednej kości - przeciwnik zazwyczaj wpuszcza) hammer of sigmar daje nam przezuty nieudanych "to hit" roll (w kombacie) oraz "to wound" roll (również poza kombatem), do tego jest rip, jeżeli był już w grze wówczas pchałem missile (w zależności co się pokazało na horyzoncie - jeżeli potwory to płonącą sygnaturkę aby zdjąć regenkę lub banishmenty na duże hordowe oddziały) z dużego maga i papy, karało bardzo ładnie - przeciwnik się bardzo dziwił skąd te przeżuty na missilach . brakowało mi jedynie rod of power oraz power stona, żeby zmniejszyć szansę na małą ilość kości magii z wiatrów. niesprawdził mi się oddział kuszników, którego musiałem używać jako odginaczki - teraz po zmianach wrzucę detki milicji, powinno być lepiej.
co do twojej rozpy - myślę ze lepsza opcja to dwóch priestów w 2 oddziałach - dzięki temu masz na wszystich oddziałach liniowych hate a to daje znaczną przewagę w pierwszej turze kombatu - taki klocek halabard gnie każdą formację krasnali (nawet bez speed of light) - a oni mają dobrą piechotę. przeciwko elfom wszelkiej maści potrzebny jest boost w formie speed of light lub birony - bo jednak muszą nasi klepnąć pierwsi.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

zobacz Rob ile kosztuje ten lektor, i dlaczego go wystawiłem; potem spróbuj zrobić dwóch takich maluchów za takie punkty :wink: GS-y mają wsparcie w postaci BSB, poza tym pisałem już, w miarę możliwości ten oddział wchodzi do CC jako ostatni, jest takim młotem na kowadle z Halabard lub Flagusów; tu nie ma za bardzo co wyrzucić, chyba że myśliwych, ale wtedy trza wypełnić cory; czołgowi nie ufam, nie ruszyłem go od lutego z półki i na pewno przez najbliższe pół roku go nie ruszę, a tym bardziej nie pomaluję do finału...wkurzył mnie 8)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

Karli pisze:Porno ta rozpa na arenę. Też dałbym detki odginaczki. Do piechoty imperialnej od fire lepszy light. Też masz dwa konkretne missle ale za to hordy 60 halabard z hate Ws10 i I10 każdy się będzie bał. Wywal doomfire ring - lepiej rzcać zerówkę z maga za te kostki a dla lectora dać więcej przedmiotów ochronnych. Przydałby się też mały klocek (np. 20 chłopa) postawiony z tyłu, do trzymania magów i bsb.
obecnie myślę nad pewnymi modyfikacjami :wink:

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Kombinuje takie imperium z altarem na zasady Euro. Nigdy jeszcze nie grałem z użyciem altara, ale po ostatnich porażkach zdecydowałem spróbować. Boli mnie trochę że nie mam jeszcze jednego moździerza, zastanawiam się tez nad wymianą jednego działa na moździerz i podpakowaniem piechoty za pozostałe punkty.

1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord @ 300.0 Pts
Magic Level 4 Light
Holy Relic [45.0]
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Captain @ 152.0 Pts
Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Armour of Fortune [35.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2 Light
Rod of Power [30.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail

36 Swordsmen @ 272.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Duellist @ [10.0] Pts

5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour

16 Free Company @ 92.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

33 Greatswords @ 395.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12.0] Pts

5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

Models in Army: 135

Total Army Cost: 2400.0

Obaj magowie do milicji, bsb do great swordów, pegaz samopas. Co myślicie?

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Zamiast gwardii widziałbym tu dwa kloce halabard ale po 50 chłopa z detkami milicji ;]
A w tych milicjantach to trzymasz dużego maga ??

Nawiązanie do rozpy Heliona ;P

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

wychwa pisze:Zamiast gwardii widziałbym tu dwa kloce halabard ale po 50 chłopa z detkami milicji ;]
A w tych milicjantach to trzymasz dużego maga ??

Nawiązanie do rozpy Heliona ;P
Puki co nie mam tylu halabard ale są "rekrutowani". Na euro nie można mieć więcej niż 40 modeli tak? Więc 50 to za dużo. Nie wiem jak z nowymi zasadami euro bo nie mogę ich znaleźć. No z tymi magami to takie małe nawiązanie do rozpy heliona ;)

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Pisząc że nawiązanie do rozpy Heliona tzn że post dotyczy jego rozpy a nie twojej :)

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

mi osobiście ten oddział się sprawdza, tak do 20 w miarę możliwości z commandem, ostatnio dopomogli załatwić hydranta, ot tak, a oprócz tego to ostatnia linia oporu, no chyba że ktoś chce wejść mi jakimś ambushem, wtedy zajmują strategiczną pozycję na krańscu stołu :mrgreen:

koszt mortara masz poświęcony w 4 GS-ach więcej, Lv 2 u maga, ward u dużego maga; ja ostro kombinowałem i ciąłem punkty aby mieć 5 maszyn na euro, stąd miałem taki dziwny rozkład w ilościach ludków w regimentach; co do Pegaza, to ten jest mega słaby, ten pancerz jest za drogi jak dla niego, i dodatkowo nie jest to FPA, czyli tylko 2+ ASv, nie masz warda na flamingi, co skarci tego Pegaza (flamery, łuki z bretki, metal)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

#helion# pisze:po kilku bitwach na ten format, musiałem zmienić myśl techniczną, mimo że na dwóch Pegazach gra się bardzo fajnie i dość mocno mieszają w bitwach, postanowiłem poczarować co nie co enjoy:

1 Arch Lector of Sigmar 314 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Van Horstman's Speculum [30]
Helm of the Ratslayer [25]
Warrior Bane [5]
1 War Altar

1 Arch Lector of Sigmar 156 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]

1 Wizard Lord of the Light Order 225 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Channeling Staff [15]

1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Battle [15]
Dawnstone [25]

1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Endurance [30]
Biting Blade [5]

1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]

1 Battle Wizard of the Light Order 95 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Rod of Power [30]

1 Master Engineer 65 Pts

29 Greatswords 320 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Count's Champion
5 Detachment - Free Company [25] Pts

40 Halberdiers 220 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment - Free Company [25] Pts

30 Flagellant Warbands (Core) 300 Pts

18 Free Company 102 Pts
Standard; Musician

10 Huntsmen 100 Pts

3x Great Cannon 3x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts

Models in Army: 151
Total Army Cost: 2800

Rozpa na Pre Areny dwie najbliższe (Narbutta i Legionowo najpewniej), mimo gry w naszej lidze, zauważyłem, że mam zbyt mało kości do displa, poczarowałem punktami w kategorii Lords i Heroes oraz magic itemami, wyszło mi coś takiego, furmanka ma mniejszy wykop, ale za to magic ataki do tego ma 2+ save, stąd ten zapomniany przedmiot z naszego AB; drugi arcylektor robi z Halabard prawdziwych zabójców, w kategorii Lordów pozostało mi raptem 3pts, których i tak nie mam już jak wykorzystać; no i oczywiście +4 Dispel Dicy, 3 channelingi (jeden na 5+), niszczarka i Rod powinny zapewnić mi konkretną osłonę magiczną (tylko wyniki 5,6 oraz 6,6 bez Channeli mnie karcą); 3 cannony na monstery dają wystarczający bat na monstery, i oczywiście Banishemnty z S6 i 7 robią niezłe kuku; kosztem huntsmanów mogę powiększyć hordy, ale nie wiem czy przy walce z Krasiowymi (a dużo ostatnio ich się zaczęło robić) ci Scouci nie będą lepsi jako zawracacz du%^py, opinie??

oczywiście Sztandary must have, B&G mnie tak łatwo nie skarci :wink:

ok posiedziałem trochę, pomyślałem i tak - to co ja bym zrobił:
1) zdjąłbym hełm z papy, który jeździ na ołtarzu (ja swoim gram w ten sposób, że nie wpuszczam go w żaden kombat, stoi i czaruje, rozumiem że i ty tak robisz a w kombat wjeżdżasz w ostateczności bo widać to po itemkach) żeby mieć pkt na lordzie magu - wiem że ten sv na 2+ z fearem na szczury jest fajny ale ... - nie wiem, ale jeszcze nikt nie rzucił w mojego papę pitki dlatego nie używam tego talizmanu - daję swojemu lusterko + dawn armor z dwurakiem i się sprawdza (sv na 2+ z rerollem i wardem na 4+ naprawdę daje radę)
2) dałbym wizlordowi rod of power i zdjąłbym z niego staffa (wiem że to fajna zabawka ale trzeba iść na jakiś kompromis - moim zdaniem lepsze jest nadanie oddziałowi hate'a)
3) wyrzuciłbym jednego małego maga z lightem a wstawiłbym małego księdza (zostają małe punkty na wyposażenie) - uparcie promuję halabardników z hatem ;) - banishment z siłą 6 też jest w stanie poniszczyć ładnie każdego stworka i każdą maszynkę a w połączeniu z hammer of sigmar wymiata.
4) ściąłbym o jeden model halabardników (z księdzem nie musi być ich równo 40) jakby zostały jakieś punkty dopakowałbym klocek gsów,
5) zastanowiłbym sie również nad wyrzuceniem huntsmenów i jednego działa a wstawieniem oddziału kawalerii z dwurakami i sztandarem (potrafią trochę podziałać) i masz dodatkowy + jeśli chodzi o scenariusz B&G (imo huntsmeni zbyt dużo kosztują aby robić z nich odginaczkę )
I jeszcze coś - ja mam na bsb-ku tylko enchanted shield, bsb chowam do klocka free company razem z magami i trzymam z tyłu za moimi oddziałami obok ołtarza - ta opcja jest imo lepsza niż trzymanie go w gsach. od kilkunastu gier nie straciłem bsbka (czyli utrzymane około 200 pkt)
rada dnia dla młodzieży - rozstawiać działa w kombinacji z moździerzami w dwóch grupach - nigdy pojedynczo (moździerz + działo = moździerz niszczy od 12 cali, działo pokrywa kartaczem do 12 cali to co podleci i ładnie się dzięki temu uzupełniają, taka formacja sama potrafi się obronić przed oddziałami w scoucie)
to tyle ;)
Pozdrawiam i życzę powodzenia na turnieju
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

rob pisze:ok posiedziałem trochę, pomyślałem i tak - to co ja bym zrobił:
1) zdjąłbym hełm z papy, który jeździ na ołtarzu (ja swoim gram w ten sposób, że nie wpuszczam go w żaden kombat, stoi i czaruje, rozumiem że i ty tak robisz a w kombat wjeżdżasz w ostateczności bo widać to po itemkach) żeby mieć pkt na lordzie magu - wiem że ten sv na 2+ z fearem na szczury jest fajny ale ... - nie wiem, ale jeszcze nikt nie rzucił w mojego papę pitki dlatego nie używam tego talizmanu - daję swojemu lusterko + dawn armor z dwurakiem i się sprawdza (sv na 2+ z rerollem i wardem na 4+ naprawdę daje radę)
2) dałbym wizlordowi rod of power i zdjąłbym z niego staffa (wiem że to fajna zabawka ale trzeba iść na jakiś kompromis - moim zdaniem lepsze jest nadanie oddziałowi hate'a)
3) wyrzuciłbym jednego małego maga z lightem a wstawiłbym małego księdza (zostają małe punkty na wyposażenie) - uparcie promuję halabardników z hatem ;) - banishment z siłą 6 też jest w stanie poniszczyć ładnie każdego stworka i każdą maszynkę a w połączeniu z hammer of sigmar wymiata.
4) ściąłbym o jeden model halabardników (z księdzem nie musi być ich równo 40) jakby zostały jakieś punkty dopakowałbym klocek gsów,
5) zastanowiłbym sie również nad wyrzuceniem huntsmenów i jednego działa a wstawieniem oddziału kawalerii z dwurakami i sztandarem (potrafią trochę podziałać) i masz dodatkowy + jeśli chodzi o scenariusz B&G (imo huntsmeni zbyt dużo kosztują aby robić z nich odginaczkę )
I jeszcze coś - ja mam na bsb-ku tylko enchanted shield, bsb chowam do klocka free company razem z magami i trzymam z tyłu za moimi oddziałami obok ołtarza - ta opcja jest imo lepsza niż trzymanie go w gsach. od kilkunastu gier nie straciłem bsbka (czyli utrzymane około 200 pkt)
rada dnia dla młodzieży - rozstawiać działa w kombinacji z moździerzami w dwóch grupach - nigdy pojedynczo (moździerz + działo = moździerz niszczy od 12 cali, działo pokrywa kartaczem do 12 cali to co podleci i ładnie się dzięki temu uzupełniają, taka formacja sama potrafi się obronić przed oddziałami w scoucie)
to tyle ;)
Pozdrawiam i życzę powodzenia na turnieju
Ad.1 właśnie dość często wtrynia się w combaty, zwłaszcza z kowbojami (Twój nie ma w combacie 2+ tylko 3+, a bezpieczniejszy na ostrzał jest jednak z 2+); ta furmana to najlepszy bat na czołzenów, Black Guardów, czy jeszcze inny syf, poza tym muszę mieć w tej kombinacji tarczę, co sprowokowało magic weapon na nim, niby badziew a charakter w czalendżu zostaje z jednym atakiem :twisted: ;
Ad.2 mam roda tylko że na Maluchu, tu po prostu nic na niego więcej nie wejdzie a w kombinacji z Rodem i Lektorami mogę mieć niezły wykop w magii, takie moje przemyślenie, ChStuff sprawdza mi się od kiedy grałem na Ojro
Ad3. maluchy mają Channelować i ładować pociskami, wszelkie smoko-abomko-hydro bydlaki boją się takiej kombinacji na Banishemntach, dzięki czemu ogarniam śmietnik właśnie pociskami :twisted: , tak mi już wyszło w sparingach, ludzie nauczyli się grać przeciw Banishmentowi, ale dalej go można wykorzystać na pociskach; poza tym drugi Lektor daje Hate Halabardom, GS-y zawsze wchodzą ostatnie w Combat, a bardzo często nawet nie zdążą
Ad4. jeżeli coś idzie w GS-ów to przeciwnik daje mi fory, bo nie idzie w Flagusów i Halabardy, a to ich powinien się bać, taka 30-tka z BSB jest bardzo trudna do zabicia, czasem nawet GS-y ustawiam w krechę z Champion z przodu jak zginie tak powiedzmy 15-tu, wtedy mam czystą kontrę z Halabard i/lub oberwańców;
Ad.5 Huntsmani są ze względu na DE i Dwarfy; pierwszym mają blokować scouting, drugim zaabsorbować maszyny/organki; trzecie działo mi się sprawdza, przy tych punktach i tak małych ograniczeniach jest od groma monsterów na stole, tak to niestety wygląda u nas od dwóch lokali w Wawie; kawa ma dodatkową wadę, wszędzie ją widać jak na talerzu, zbyt dużo punktów do chowania, a i odstrzelić to bardzo łatwo, mniejsza manewrowość i są drożsi od huntsmanów, którzy zaczynają grę w połowie stołu;

nie ukrywam, że dobrze mi się gra tą rozpą po pierwszych testach, monstery mają przechlapane, przy banishmentach mogę razić maszyny wroga z dużej odległości z dużą siłą, kowboje mają problemy z przedostaniem się w newralgiczne miejsca, do tego dochodzi element manewrowy w postaci furmany (ruchomy odwód pancerny), Pegaza (robię nim wypady jak recon) i scouci, nie wymagam zbyt wiele od nich mają się kręcić i absorbować uwagę i nie chcę używać ich jako odginaczki :wink:

co do Pitki, ja mam traumę po DMP, nie wychodzę bez niego z domu już po prostu, od sławetnego wessania jeszcze 3 razy próbowano, raz z Danonami oblałem, ale papa został w GS-ach i dalej dawał LD kluczowym oddziałom

długaśny ten post, ale mam nadzieję że wiadomo o co cmon :lol2:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Dzięki za rady. Trochę zmian w zrobiłem w rozpie. Wpadł dodatkowy moździerz, więcej swordów i milicji, mały mag i pegazista się zmienili.


1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord @ 300.0 Pts
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Captain @ 140.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Battle Wizard @ 95.0 Pts
Magic Level 1
Rod of Power [30.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail

38 Swordsmen @ 284.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Duellist @ [10.0] Pts

5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour

18 Free Company @ 102.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

28 Greatswords @ 345.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12.0] Pts

5 Detachment - Halberdiers @ [25.0] Pts
Halberd; Light Armour

1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts

Models in Army: 137

Total Army Cost: 2400.0

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

wiadomo ;) najlepsze w tym wszystkim jest to, że można mieć kilka punktów widzenia na taktykę grania daną armią i niekoniecznie większość tych punktów jest nietrafiona ;) Pozdrawiam
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

co myślicie o tej rozpisce wypadało by coś zmienić ?

1 Arch Lector of Sigmar @ 296.0 Pts
General ; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Dawn Armour [35.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord @ 255.0 Pts
Magic Level 4
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Holy Relic [45.0]

1 Captain @ 135.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Battle Wizard @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Dispell Scroll [25.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail

1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts

29 Halberdiers @ 219.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon

16 Halberdiers @ 84.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician

5 Knightly Orders @ 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

26 Greatswords @ 300.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

Models in Army: 122
Obrazek

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

ja bym dodał dawn stone na pegaza - potrzebny jak cholera czasami dodatkowo jeśli chcesz grać na piechocie to chyba powinieneś wrzucić więcej modeli do unitów bo takto ci ich pokroją

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

dokładnie, jednostka 30 halabardników moim zdaniem nie ma zdolności bojowej. tarcze są im niepotrzebne i tak giną jak muchy a za punkty z tarcz możesz wstawić kilka modeli więcej

krilan@ ja bym wymienił swordy na halabardy bez tarcz (naprawdę nie przydatne) a punkty na 3 mortar by były,
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Akurat swordy nie są złe ale pod warunkiem że nie są jednostką bojową a jednostką wstrzymującą/broniącą parry sejw naprawdę sie przydaje, ostrzał i pitkę znoszą nieźle. Ja używam ich dla ochrony wizardów i w miarę możliwości wpycham ich do domku bo z tamtąd ciężko juch wykurzyć. Jak horda walcząca są po prostu plewni

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

no dobra poprawiłem ilość halabardników coś jeszcze warto zmienić ?
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

najlepiej jeszcze ustalic z jakich lorów będą korzystać magowie :)

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

do tej rozpiski chyba Life i Best dobrze rozumiem?
Obrazek

ODPOWIEDZ