![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
zzzapy strzelają do najbliższego oddziału, a nie modelu. ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Aaaa... to lipa. Tak to jest gdy pamięta się zasady z poprzednich edycji...
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Tak, slaves jako jedyni mają zasadę pozwalającą strzelać i czarować do walki z ich udziałem.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Skoro działa na wszystkie shooting attacks w fazie strzelania (wliczając w to krzyk basi), to czemu miałby nie działać na błyskawice doomwheela? ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
A działa? Chyba na ataki typu szyszki treemana, krzyk banshee itd nie działał. Chyba że mnie coś ominęło.Skoro działa na wszystkie shooting attacks w fazie strzelania (wliczając w to krzyk basi)
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.
Ominął cię FAQ GW mówiący, że wszystkie ataki w fazie strzelania to pociski.Gnatozuj pisze:Chyba że mnie coś ominęło.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Tu masz link do posta, skąd jest kolejny link do dyskusji o strzelaniu i storm banerze. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=476932#p476932
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=476932#p476932
obawiam się że nikt tego nie wie... sam bardzo byłbym zadowolony gdyby zrobili nowe monki, graty, swarmy, jakies fajniejsze ratogry, weapon teamy, abomkę, canona... ale moja lista życzeń jest za długa a GW woli żeby hobbyści nie wydawali kasy na nowe produkty tylko żeby sami się pobawili w konwertowanie albo kupowali starocie...
1. Czy jesli w CC zginie cały oddział, zostanie sam dzwon z seerem, to seer i dzwon sa dalej unbreakable czy rzucaja za brake'a normalnie?
2. Czy jak oddział z dzwonkiem straci 25% ludków ze strzelania naprzkład, to czy musze zdawac test paniki, czy moze unbreakable jakos wplywa na odpornosc na panike
? to samo z terrorem w 6"
3. W czasie kiedy działa storm banner, a oddział (na którym jest stormówa) zostaje nagle zniszczony, efekt storma działa dalej i dalej sie rzuca d6 na poczatku kazdej tury, czy wraz ze zniszczeniem oddziału, efekt zostaje przerwany??
4. Doomwheel nie musi deklarować w którą strone chce sie ruszyć przed rzutem 3d6 na ruch? poprostu po wyturlaniu wyniku decydujemy? i mozna korzystac z tych cali jak tylko sie chce np. iść 5 cali w prawo, 5 cali w lewo i 1 cal do tyłu?
5. i ostatnie... niby nie widze przeciwskazan, ale... czy Abominacja na reakcje na szarze moze odpowiedziec flee? to samo doomwheel? ;]
2. Czy jak oddział z dzwonkiem straci 25% ludków ze strzelania naprzkład, to czy musze zdawac test paniki, czy moze unbreakable jakos wplywa na odpornosc na panike
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
3. W czasie kiedy działa storm banner, a oddział (na którym jest stormówa) zostaje nagle zniszczony, efekt storma działa dalej i dalej sie rzuca d6 na poczatku kazdej tury, czy wraz ze zniszczeniem oddziału, efekt zostaje przerwany??
4. Doomwheel nie musi deklarować w którą strone chce sie ruszyć przed rzutem 3d6 na ruch? poprostu po wyturlaniu wyniku decydujemy? i mozna korzystac z tych cali jak tylko sie chce np. iść 5 cali w prawo, 5 cali w lewo i 1 cal do tyłu?
5. i ostatnie... niby nie widze przeciwskazan, ale... czy Abominacja na reakcje na szarze moze odpowiedziec flee? to samo doomwheel? ;]
Unbreakable= itp i automatyczne zdawanie wszystkich break testów. Oddziały itp nie mogą uciekać w reakcji na szarże- czyli abominacja moze, a doomwheel nie. Dzwon daje unbreakable także seerowi. Jak burza już się zacznie to skończyć może ją tylko rzucenie 4+ na początku tury.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Nie wiem skad Ci przyszlo do glowy ze magic weapon omija Armour Save, ale tak nie jest (chyba ze ma w zasadach napisane 'no armour save allowed' lub cos podobnego).Luciu pisze:Ee po co jezzailom -4 armor save skoro to warpstone weapon, czyli magic weapon, czyli i tak przechodzi przez armor save'y, a nie przechodzi przez ward save'y :P Oo
ale no to jest ta zasada specjalna warpstone weapon, i tam pisze ze ataki liczą się jako magiczne
. no to co to daje w takim razie ? Ok dzięki i tak
Aaaa i jeszcze jedno... Czy to jest jakiś błąd w Army booku, zę ten czar trzynastu jest od 25+
? Bo w rulebooku jest napisane że czary są z przedziału 3-15
::PP:P:
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)