Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Re: Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)

Post autor: theudulf »

Dokładnie tak samo jest w każdym innym oddziale ;)
Największa maruda na Border Princes 8)

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Jeśli chociaż jeden się nie styka (np. ktoś w nich wjechał od boku) to jak najbardziej można odmówić :wink:
Queek.

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

Czy wyrmlance daje magiczne ataki, czy tylko płonące, czy może płonąco-magiczne :D

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Mi się wydaje, że magiczno-płonące. Nie mam booka przy sobie, wiec nie przeczytam opisu ;) Ale generalnie to jest magiczna broń.
Największa maruda na Border Princes 8)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

magiczne a do tego plonace.

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Oba rodzaje...w końcu to magiczna broń, a każda magiczna broń zadaje magiczne ataki.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Sorry za może i durne pytanie ale muszę je zadać. Czy uważacie, że można używać magicznej lancy w kolejnych turach walki?
Największa maruda na Border Princes 8)

Awatar użytkownika
Theolog
Wałkarz
Posty: 57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Theolog »

Nie mam podręcznika pod ręką, ale z tego co wiem, od początku do końca walki używasz tej samej broni.
Tyle tylko że premia uzyskiwana z tej broni przy szarży nie funkcjonuje w następnych turach.

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Podręcznik bretoński mówi jasno - nasi rycerze i bohaterowie mają prawo zmienić broń w trakcie walki. Tyczy się to jednak wyłącznie sytuacji gdy szarżujemy ze zwykłą kopią, a potem wyciągamy magiczny miecz/ciupagę/messer/etc
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

theudulf pisze:Sorry za może i durne pytanie ale muszę je zadać. Czy uważacie, że można używać magicznej lancy w kolejnych turach walki?
Nawet nie tyle, że można, co nawet trzeba. Tyczy się to tylko magicznych lanc, których jako magicznej broni bohater ma obowiązek używać zawsze. No chyba, że właśnie spada z hipcia albo pedzia, bo z buta niestety lancy żadnej lancy używać nie może. W każdym inny przypadku (nawet zaszarżowany) ma obowiązek używania magicznej lancy.
Obrazek
Obrazek

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

Magicznej kopii - sorry za offtop :D
Bo chyba zasady mówią tak że właśnie trzeba używać magicznych broni, a co w sytuacji jak dopadam Dragon Priców to nic im nie robie wyrmlance, bo mam płonące ataki tak? Czy może robię bo także są magiczne?

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Wolfgar pisze:Magicznej kopii - sorry za offtop :D
Bo chyba zasady mówią tak że właśnie trzeba używać magicznych broni, a co w sytuacji jak dopadam Dragon Priców to nic im nie robie wyrmlance, bo mam płonące ataki tak? Czy może robię bo także są magiczne?
Nic im nie robisz, magiczność ataków niczego nie zmienia.

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Wolfgar pisze:Magicznej kopii - sorry za offtop :D
Bo chyba zasady mówią tak że właśnie trzeba używać magicznych broni, a co w sytuacji jak dopadam Dragon Priców to nic im nie robie wyrmlance, bo mam płonące ataki tak? Czy może robię bo także są magiczne?

Jeśli jej nie odpaliłeś to robisz, po już nie.
Największa maruda na Border Princes 8)

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

ArmyBuilder kłamie - wg booka ataki z Wyrmlancy są płonące również przed odpaleniem breatha :wink:
Queek.

Masakrator
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Post autor: Masakrator »

Ponawiam swoje pytanie.
Jak to jest z tym latającym cyrkiem?? Czy daje on rade vs Demce,VC'ty,Szczurki czy DE ?? Czy jest w miarę uniwersalny?? Czy lepiej po prostu kupować kolejne lance.
Pytam bo nie wiem czy kupować kolejne pegazy czy 4 wystarczą.

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3750
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Wedłóg mnie pegazy to tylko odziałwsparcia a podstawą powinny być lance i chłopi.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

Pegazy są dobre na nie które armie tylko, Grałem trochę na cyrku i tak średnio mi się sprawdzał, aczkolwiek na niektóre armie zabójczy. Polecam 3-5 pegazów jako oddział wsparcia do lanc i łuków.

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Kervyn pisze:ArmyBuilder kłamie - wg booka ataki z Wyrmlancy są płonące również przed odpaleniem breatha :wink:
W żadnym wypadku nie kierowałem się Army builderem ;), to co pisze w Ab można dwojako zrozumieć. Według mnie powinno to być napisane lekko inaczej. Bo najpierw piszą ze to kopia, potem że "dodatkowo" ma ten breath weapon i potem "Poza tym/dodatkowo/ponadto - zależy jakie tłumaczenie" płonące ataki. Gdyby przestawili szyk zdań, tzn info o tych płonących atakach dać zaraz po informacji że to jest kopia i Breth Weapon dać ostatni nie byłoby takiego zamieszania. Mnie to osobiście lekko zmyliło ;).
Masakrator pisze:Ponawiam swoje pytanie.
Jak to jest z tym latającym cyrkiem?? Czy daje on rade vs Demce,VC'ty,Szczurki czy DE ?? Czy jest w miarę uniwersalny?? Czy lepiej po prostu kupować kolejne lance.
Pytam bo nie wiem czy kupować kolejne pegazy czy 4 wystarczą.
Czy ja wiem czy daje rade, według mnie na szczury i DE będzie do dupy. Mając 4 takie jednostki na 2000 punktów niewiele idzie nimi zrobić, liczebne oddziały ciężko tym zniszczyć, strzelanie może być sporym problemem, wystarczy zabić jednego i masz już panikę (chyba, ze masz ich np. 5 ale to już koszt z full cg 305 punktów za oddział), paskudniejszych oddziałów nie zdejmiesz, z VC na 20 grave guardów z cg masz szanse atakiem 2-3 oddziałami, by nie miał przewagi liczebnej, ale same takie oddziały nic nie zrobią, za mało bonusów w CR. za 195 punktów masz 4 z full cg. Dołożysz 6 punktów masz 9tke errantów z dwoma rankami i full cg. 4 oddziały po 3 kosztują 780, za 804 można mieć 4 lance errantów po 9. Tyle ;)
Największa maruda na Border Princes 8)

chomik
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Katowice

Post autor: chomik »

theudulf pisze:za 195 punktów masz 4 z full cg.
4 pedzie z FCG kosztują 250 (4x55+30=250) :twisted:

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Tak powaliłem się, po prostu edytowałem punkty, ale nie zmieniłem ich liczby, bo początkowo chciałem 4rech przyrównać do pociągu errantów, których za 261 punktów można mieć 12 ;) ale kto używa takiego kolosa ;)
Największa maruda na Border Princes 8)

ODPOWIEDZ