Strona 1 z 2
PmotM 12 - Zombi
: 22 maja 2008, o 14:30
autor: Fedek
PmotM 12 - Zombi
: 22 maja 2008, o 14:40
autor: Sławol
Ekstra!
Najbardziej podoba mi się ich ustawienie - z tyłu dopiero się wynurzają, by z przodu być już na nogach
Kolorystyka bardzo mi się podoba, najbardziej wpadli mi w oko ci dwaj z przodu - beżowy i taki bardziej różowy, świetnie odcienie
Podstawka pewnie pod armię, więc nie powiem za wiele, poza tym, że mnie ta jaskrawa trawka trochę drażni, no i śnieg trochę "plackowaty", ale przy tym czasie wykonania to zrobiłeś bardzo ładny oddział
A dodatek w postaci ruiny bardzo trafiony
: 22 maja 2008, o 14:41
autor: Gobo
powiem, ze cudne ;D a pomysl jak z mojej bretki ;] hehe szczegolnie podoba mi sie nasycenie kolorow...photo shop? ;]
: 22 maja 2008, o 14:49
autor: Fedek
Gobo pisze:photo shop? ;]
Nope, tylko do kadrowania
: 22 maja 2008, o 15:12
autor: bless
Swietny oddzial ! Bardzo, bardzo mi sie podoba. Super pomysl i eleganckie wykonanie.
A jeszcze przed chwila myslalem, zeby swoje swiezo zdipowane zombiaki wrzucic na forum.... teraz juz tego nie zrobie, bo wygladaja jednak sporo slabiej.
: 22 maja 2008, o 15:35
autor: Kris
Super - jedyne co tak razi to ta ściana nachylona pod tak sporym kątem... jakoś tak nienaturalnie to wygląda - ale może to tylko moje odczucie...
: 22 maja 2008, o 16:03
autor: Kubun
zombiaki w pytę, ale chciałbym coś zasugerować skoro wylazły ona z wody, to powinny być chociaż trochę mokre
pociągnij je trochę błuszczącym lakierem albo dodaj na nich po kilka kropel water efektu i będą nie tylko naprawdę fajne ale w pełni kozackie
: 22 maja 2008, o 16:34
autor: Kol0
To samo zauważyłem - oni powinni ociekać wodą
Malowanie super! Kolorystyka!
: 22 maja 2008, o 21:21
autor: Chaoschild
Bardzo fajny unit. Malowanie moze nie kladzie na glebe ale wykonanie i spojnosc jednostki klasa.
: 22 maja 2008, o 21:40
autor: Gobo
jest poprostu bardzo goraco i blyskawicznie wyschly ;D
: 22 maja 2008, o 21:48
autor: Dzoooma
Świetnie wyglądają te topielce z tyłu
: 22 maja 2008, o 23:51
autor: SexRocket
zajebiaszczy regonik ze tak powiem
: 23 maja 2008, o 10:05
autor: vocal
mi też się podoba:)
tylko ten mur tak z innej bajki zupełnie, kto prawie na równi z wodą buduje takie coś?
ociekającej wody tez brakuje.
fajnie że mają inne odcienie skóry, metaliki wyglądają ok.
sam pomysł i wykonanie jak na coś do gry to idealne:)
całą armię chetnie zobaczę;]
PS. placki śniegu odstają od reszty
: 23 maja 2008, o 10:22
autor: Kris
Gobo pisze:jest poprostu bardzo goraco i blyskawicznie wyschly ;D
Tak - z pewnościa jest bardzo gorąco, skoro leży śnieg
: 23 maja 2008, o 12:25
autor: Fedek
Armia będzie w całości fotografowana jak skończe jeszcze 10 guli.
Co do ruinek, to nie są one wybudowane na brzegu, tylko woda podeszła pod nie z biegiem czasu. Chciałem nadać regimentowi przestrzenności i jakos tak mi się wydało, że pod katem będzie dobrze.
Co do mokrości to jestem sceptycznie nastawiony. Po kiepskich doświadczeniach z water effectem boję się go tu zastosować, bo regon wygląda dobrze i głupio go zepsuć. Poza ty, był malowany łącznie kilka godzin tylko.
Co do śniegu... cała armia jest na takich wczesno wiosennych podstawkach. Normalnie jest go więcej, ale stwierdziłem, że w pobliżu wody jest go mniej, szybciej się roztapia. Może faktycznie nie wygląda jakoś wyjściowo, ale do armii pasuje.
Dzięki za komenty, pozdrawiam.
: 24 maja 2008, o 09:21
autor: dead
no i nie bedzie problemu z powiekszaniem unitu ... dorzucisz pare podstawek z sama "woda" i po klopocie
gdzieniegdzie jakies paluszki tudzierz czubek glowy i czaderskie fillery wyjda
: 24 maja 2008, o 11:44
autor: Ish
mniam ,ze tak powiem:D
: 24 maja 2008, o 17:04
autor: r0m
ogólnie fajnie ale:
-ten mur tam niezbyt pasuje w mym mniemaniu
-ja rozumiem ze one dopiero z wody wychodzą i zdążyły sie trochę umyć ale zombie powinny być dla mnie bardziej krwawe i zakurzone
: 25 maja 2008, o 17:04
autor: Szymek
Super, aż miło patrzeć na taki fajny oddział zombiaków. Pozdr
: 25 maja 2008, o 22:12
autor: Schtrasny