1 Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3
The Arkayne: Forbidden Lore [35]
Cadaverous Cuirass [15]
Helm of Commandment [30]
Power Stone [20]
The Bestialle: Flying Horror [30]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Power Stone [20]
Black Periapt [15]
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
10 Crypt Ghouls @ 80 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
8 Black Knights @ 292 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Hell Knight @ [16] Pts
9 Skeletal steed @ [0] Pts
1 Wight King @ 257 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Lance; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner [125]
1 Skeletal steed @ [0] Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
1 * Vampire @ 203 Pts
Magic Level 1; Heavy armour; Shield
Book of Arkhan [35]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
Balefire Spike [10]
1 Nightmare @ [0] Pts
1 Vampire @ 185 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Tallisman of Lycni [10]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
19 Grave Guard @ 290 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 73
Total Army Cost: 2347
Armia jeszcze nie testowana w tej konfiguracji. Myślę, że magia jest wystarczająca, kusi mnie jeszcze wzmocnienie antymagi, ale nie mam pomysłu za co wrzucić drugiego dispel scrola.
Dwóch bohaterów nadających się do walki wręcz, dwóch do czarowania. Ten z amuletem of lycni był już testowany i zastanawiam się czy aby nie przerobić go bardziej w strone walki wręcz, choć wiązało by się to z 3 powerami mniej.
Lord wyłącznie czaruje i suportuje hełmem, do walki go nie chce posyłać stąd latanie. Ma byc tam gdzie jest potrzebny i w razie potzreby się ewakuowac.
Z chęcią wysłucham wszelkich komentarzy, rad i uwag.
Wampiry 2350
Pomysł ciekawy. Ghoulkin mógłby byc nawet na którymś z małych wampirów. Trzeba by wtedy jakoś wzmocnić vampire lorda i do przodu
Zdecydowałem się jednak na magie i krążenie dookoła walk ponieważ daje to pewność, że popychaczka będzie tam gdzie trzeba i nie ryzykuje straty generała. Przeraża mnie scenariusz w którym przeciwnik deklaruje flee (może sobie na to pozwolić bo i tak jakiegoś grubego oddziału raczej nie da rady ugyżć jednym wampirem - za plansze ucieka mu maszyna lub strzelcy), a lord ląduje 6 cali od strefy wystawienia przeciwnika.
Oczywiście w pewnych sytuacjach takie zagranie mogłoby mieć sens, jednak wydaje mi się, że obecna konfiguracja częściej będzie pomocna.
Ewentualnie można by pomysleć o zostawieniu lorda jak jest, a ghuolkina zmieścić i próbować w zalezności od sytuacji szybkich szarż (tak samo wampir z amuletem mógłby biec)
Zdecydowałem się jednak na magie i krążenie dookoła walk ponieważ daje to pewność, że popychaczka będzie tam gdzie trzeba i nie ryzykuje straty generała. Przeraża mnie scenariusz w którym przeciwnik deklaruje flee (może sobie na to pozwolić bo i tak jakiegoś grubego oddziału raczej nie da rady ugyżć jednym wampirem - za plansze ucieka mu maszyna lub strzelcy), a lord ląduje 6 cali od strefy wystawienia przeciwnika.
Oczywiście w pewnych sytuacjach takie zagranie mogłoby mieć sens, jednak wydaje mi się, że obecna konfiguracja częściej będzie pomocna.
Ewentualnie można by pomysleć o zostawieniu lorda jak jest, a ghuolkina zmieścić i próbować w zalezności od sytuacji szybkich szarż (tak samo wampir z amuletem mógłby biec)
- Black_Power
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 37
- Lokalizacja: Karak Var
Jak dla mnie rozpa taka średnia ,jak coś to ja bym ściągnąl BSB z kunia i kiepnął go do GG , tą 9 BK bym zamienił na dwie 5 (moze nawet bez bardingow) , herosów każdy składa jak chce więc tu już nie będe nic mówił