Marauder Hordesv 5.0 oby ostateczna
Armia jest oddzialnym dodatkiem do hordes of Chaos reprezentującą plemiona Ludzi północy.
Władcy
Marauder Jarl 125pkt
M4 Ws7 Bs3 S4 T4 W3 I5 A4 LD9
wyposazenie: ciezka zbroja runiczna , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 18+ pkt )
moze uzywac great weapona+5pts , tarczy+3pts , korbacza+3pts
Marauder Aldermann185pkt
M4 Ws3 Bs3 S4 T4 W3 I3 A2 LD8
wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 3poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 4ty
moze uzywac magii ognia,besti i norsmenskiej
Bohaterzy
Marauder Chieff 60pkt
M4 Ws5 Bs3 S4 T4 W2 I4 A3 LD8
wyposazenie: ciezka zbroja runiczna , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 12+ pkt )
moze uzywac great weapona+4pkt , tarczy+3pkt , korbacza+3pkt
Marauder Wiseman 65pkt
M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7
wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 1poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 2gi
moze uzywac magii ognia,besti badz norskiej
Core
Marauder horseman - hordy chaosu
Marauders - hordy chaosu
Warhounds - hordy chaosu
dod. mozna dokupic lekki pancerz za 1pkt/model
Topornicy 7pkt/model
M3 Ws3 Bs4 S3 T3 W1 I4 A1 LD7
wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania, lekkie zbroje
specjalne zasady : scirmishers
mozna dokupic championa muzyka i sztandar
Specjal units
Wilki Ragnara
Kawaleria 'starych i brodatych' .Doswiadczeni wojownicy norsmenscy którzy z pieśnią na ustach atakują wroga mając w pogardzie śmierc
Ragnar Wolves 23pkt/model
M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8
wyposazenie: ciezka zbroja , bron reczna
moze uzywac great weapona+3pkt , tarczy+2pkt , korbacza+3pkt
moze dokupic runy do swojej zbroji (+3pkt/model)
mozna dokupic championa+12 muzyka+6 i sztandar+12 pkt
specjlne zasady : Pieśnie
Pieśni sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.
Ragnar Warriors13pkt/model
M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8
wyposazenie: lekka zbroja , bron reczna
moze uzywac great weapona+2pkt,tarczy +1pkt,korbacza+2pkt
moze dokupic runy do swojej zbroji (+2pkt/model)
mozna dokupic championa+10 muzyka+5 i sztandar+ 10 pkt
specjlne zasady : Pieśnie
Youngemani 11pkt/model
M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD7
wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania
specjalne zasady : scouts , scirmishers
Rare units
Berksekerzy 12pkt/model
M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD10
wyposazenie: 2 bronie reczne
specjalne zasady : frenzy , stubborn , must overrun
Trolle - te slabsze z podrecznika o&G lub te chaosowe ale wowczas sa wyborem 0-1
Spawn Chaosu - podrecznik Hordes of Chaos
Wilkołak 95 pkt(?)
M7 Ws6 Bs- S4 T5 W2 I6 A4 Ld8
Wyposazenie:brak
Specjalne zasady:Frenzy,stubborn, single model,Wilcza wscieklizna
nie moze overrunowac
Wilcza Wsieklizna: Poison na 5
-------------------------------------------------------------------------------------
PIEŚNI sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.
Pieśń ku czci wiatru : +2 do I
Pieśń ku pamięci wielkich bohaterów : broń w oddziale liczy sie jako magiczna do konca tury
Pieśń odwagi : oddzial jest odporny na panice od zniszczonych,uciekajacych oddzialow do konca tury
RUNICZNA ZBROJA- pozwala na przezut jednego sv w grze
MARKI NORSMENOW : jako ze to armia chaosu mozna przyznawac marki normalnie . Jako że Norsmeni nie sa pod stalym wplywem energi chaosu to marki działają na nich troche słabiej a więc:
KHORNE : nie daje +1dd 30 pkt za lorda , 20 za bohatera , 35 za oddzial
NURGLE : chroni przed fearem ( jako że wyznawcy tego boga przzwyczajili sie do strasznych mutacji )
30 pkt za lorda , 25 za bohatera , 35 za oddzial
SLANESH: immimum to psychology ale wylaczajac terror
15 pkt za lorda , 10 za bohatera , 10 za oddzial
TZEENTCH: 1pd w co drugiej turze magi lev magow to 1szy i 3ci ( zamiast 2giego i czwartego )
95 pkt za lorda , 35 za bohatera , 10 za oddzial
PRZEDMIOTY MAGICZNE:
berkseker sword w tej armi jest tanszy o 5pkt
Czarna zbroja: Terror , traktowana jako heavy armour 60pkt
Topór ragnara : First strike , great weapon 40pkt
Rogaty hełm : regeneracja przed niemagicznymi atakami 40pkt
Tarcza ze skóry trolla : Ochrona przed magią 1 30pkt
Korbacz zgniłych czaszek - model z markiem nurgla
ataki licza sie jako zatrute 15pkt
Sztandar plemienny - +1 do ld przy zdawaniu testu na panice 50pkt
Niezwykła czapka Eryka - immimum to psychology 20pkt
(Eryk Wiking forever )
Błogosławiony Młot Wiatru - mozna rzucic go na 6cali - trafia zawsze na niemodyfikowane 3+ i zadaje d3 obrazen z S posiadacza +2 -po rzucie wraca do reki. w walce traktowany jako Gw-65pkt
Mieso trolla - przed bitwą bohater zjada posiłek złozony z trolla daje mu to regeneracje na 6+ - 15pkt
Norse Magic:
1. magic missle s3 d6 hits 24'' 6+
2 oddzial dostaje d6 do gonienia i uciekania na jedną turę 7+
3.magic missle s4 2d6 hits 24'' 8+
4. odnawia W bohaterowi 18'' 8+
5. oddziały w 12'' wzbudzają fear do końca tury 9+
6.wszystkie oddzialy dostaja frenzy 10+ ( do konca tury ) ( RAGNAROK!)
taki staryyy projekt.
może jakieś pomysły jak to wzbogacić, unowocześnic ?
wszelkie uwagi mile widziane. miejcie na uwadze że list był pisany w środku 6edycji