Norse Army

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Norse Army

Post autor: Jasiuuu »

Marauder Hordesv 5.0 oby ostateczna

Armia jest oddzialnym dodatkiem do hordes of Chaos reprezentującą plemiona Ludzi północy.

Władcy

Marauder Jarl 125pkt

M4 Ws7 Bs3 S4 T4 W3 I5 A4 LD9

wyposazenie: ciezka zbroja runiczna , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 18+ pkt )
moze uzywac great weapona+5pts , tarczy+3pts , korbacza+3pts


Marauder Aldermann185pkt

M4 Ws3 Bs3 S4 T4 W3 I3 A2 LD8

wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 3poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 4ty
moze uzywac magii ognia,besti i norsmenskiej

Bohaterzy

Marauder Chieff 60pkt

M4 Ws5 Bs3 S4 T4 W2 I4 A3 LD8

wyposazenie: ciezka zbroja runiczna , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 12+ pkt )
moze uzywac great weapona+4pkt , tarczy+3pkt , korbacza+3pkt


Marauder Wiseman 65pkt



M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 1poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 2gi
moze uzywac magii ognia,besti badz norskiej

Core
Marauder horseman - hordy chaosu
Marauders - hordy chaosu

Warhounds - hordy chaosu
dod. mozna dokupic lekki pancerz za 1pkt/model

Topornicy 7pkt/model

M3 Ws3 Bs4 S3 T3 W1 I4 A1 LD7

wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania, lekkie zbroje
specjalne zasady : scirmishers
mozna dokupic championa muzyka i sztandar

Specjal units

Wilki Ragnara

Kawaleria 'starych i brodatych' .Doswiadczeni wojownicy norsmenscy którzy z pieśnią na ustach atakują wroga mając w pogardzie śmierc

Ragnar Wolves 23pkt/model

M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8

wyposazenie: ciezka zbroja , bron reczna
moze uzywac great weapona+3pkt , tarczy+2pkt , korbacza+3pkt
moze dokupic runy do swojej zbroji (+3pkt/model)
mozna dokupic championa+12 muzyka+6 i sztandar+12 pkt
specjlne zasady : Pieśnie

Pieśni sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.


Ragnar Warriors13pkt/model

M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8

wyposazenie: lekka zbroja , bron reczna
moze uzywac great weapona+2pkt,tarczy +1pkt,korbacza+2pkt
moze dokupic runy do swojej zbroji (+2pkt/model)
mozna dokupic championa+10 muzyka+5 i sztandar+ 10 pkt
specjlne zasady : Pieśnie

Youngemani 11pkt/model

M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD7

wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania
specjalne zasady : scouts , scirmishers

Rare units

Berksekerzy 12pkt/model

M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD10

wyposazenie: 2 bronie reczne
specjalne zasady : frenzy , stubborn , must overrun

Trolle - te slabsze z podrecznika o&G lub te chaosowe ale wowczas sa wyborem 0-1
Spawn Chaosu - podrecznik Hordes of Chaos

Wilkołak 95 pkt(?)

M7 Ws6 Bs- S4 T5 W2 I6 A4 Ld8

Wyposazenie:brak
Specjalne zasady:Frenzy,stubborn, single model,Wilcza wscieklizna
nie moze overrunowac

Wilcza Wsieklizna: Poison na 5

-------------------------------------------------------------------------------------

PIEŚNI sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.

Pieśń ku czci wiatru : +2 do I
Pieśń ku pamięci wielkich bohaterów : broń w oddziale liczy sie jako magiczna do konca tury
Pieśń odwagi : oddzial jest odporny na panice od zniszczonych,uciekajacych oddzialow do konca tury

RUNICZNA ZBROJA- pozwala na przezut jednego sv w grze

MARKI NORSMENOW : jako ze to armia chaosu mozna przyznawac marki normalnie . Jako że Norsmeni nie sa pod stalym wplywem energi chaosu to marki działają na nich troche słabiej a więc:

KHORNE : nie daje +1dd 30 pkt za lorda , 20 za bohatera , 35 za oddzial

NURGLE : chroni przed fearem ( jako że wyznawcy tego boga przzwyczajili sie do strasznych mutacji )

30 pkt za lorda , 25 za bohatera , 35 za oddzial

SLANESH: immimum to psychology ale wylaczajac terror

15 pkt za lorda , 10 za bohatera , 10 za oddzial

TZEENTCH: 1pd w co drugiej turze magi lev magow to 1szy i 3ci ( zamiast 2giego i czwartego )
95 pkt za lorda , 35 za bohatera , 10 za oddzial



PRZEDMIOTY MAGICZNE:

berkseker sword w tej armi jest tanszy o 5pkt

Czarna zbroja: Terror , traktowana jako heavy armour 60pkt
Topór ragnara : First strike , great weapon 40pkt
Rogaty hełm : regeneracja przed niemagicznymi atakami 40pkt
Tarcza ze skóry trolla : Ochrona przed magią 1 30pkt
Korbacz zgniłych czaszek - model z markiem nurgla
ataki licza sie jako zatrute 15pkt
Sztandar plemienny - +1 do ld przy zdawaniu testu na panice 50pkt
Niezwykła czapka Eryka - immimum to psychology 20pkt
(Eryk Wiking forever )
Błogosławiony Młot Wiatru - mozna rzucic go na 6cali - trafia zawsze na niemodyfikowane 3+ i zadaje d3 obrazen z S posiadacza +2 -po rzucie wraca do reki. w walce traktowany jako Gw-65pkt
Mieso trolla - przed bitwą bohater zjada posiłek złozony z trolla daje mu to regeneracje na 6+ - 15pkt

Norse Magic:

1. magic missle s3 d6 hits 24'' 6+
2 oddzial dostaje d6 do gonienia i uciekania na jedną turę 7+
3.magic missle s4 2d6 hits 24'' 8+
4. odnawia W bohaterowi 18'' 8+
5. oddziały w 12'' wzbudzają fear do końca tury 9+
6.wszystkie oddzialy dostaja frenzy 10+ ( do konca tury ) ( RAGNAROK!)





taki staryyy projekt.

może jakieś pomysły jak to wzbogacić, unowocześnic ?
wszelkie uwagi mile widziane. miejcie na uwadze że list był pisany w środku 6edycji ;)

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

pamiętam to jeszcze :)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

fajne, fajne :)

ale widać, zę to 6 edycyjny wynalazek.

Po pierwsze wszystko to potanić i to sporo.
Po drugie, nie widzi mi się tutaj taki zwykly mag, bardziej poszedlbym w magie tak jak mają ogry... raczej to będą tacy szamani, a nie normalni magowie.
Po trzecie, te boundspele na jeżdzie są guuupie ;) lepiej aby nie byly BS tylko coś jak tańce WD, ale wybierane tylko podczas szarży, na jedną ture.
Po czwarte dalbym opcje bersekrerom z rara, aby mogli wymienić dwie bronie na greata.

Ogólnie to mi się podoba i moznaby bylo się pobawić w dopracowanie tego ot tak dla jaj :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

generalnie zgadzam się ze wszystkim co napisał Kosa :) żeby ten AL miał szanse z typowymi rospami 7ed musi sporego kopa dostac :)

Enyłej traktuje to jako open source , pogłówmy się razem jak konkretnie można to ugrywalnic bez straty klimatu

Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Zed Zediculus »

Brak mi tu mamuta lub/i jakiegoś innego stwora...

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

o tak, mamut jest obowiązkowy, przydali by się jeszcze fanatycy typu doomsekerzy, jazda na niedźwiadkach , gdzieś widziałem tak skonwertowanych maruderów :) nie widzę tu giganta, ogółem niezły list, no ale taki 6 edycyjny.
Pzdro

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Generalnie wszystko potanieć. Lord walczacy jak dla mnie Ws 6 ale za to S 5. No i mamut, moze jakis rydwan? (ala sanie)

Awatar użytkownika
Zły_Blondyn
Wałkarz
Posty: 93

Post autor: Zły_Blondyn »

Ciekawe, ale jeżeli nie dostanie jakiegoś "dopalacza" to w tej edycji nadaje się jedynie do towarzyskich meczy przeciwko DoW... Ponadto obecnie mark of khorne w Warriors of Chaos tez nie daje dd..

ODPOWIEDZ