VI Urodziny Strefy Zero - 11. października 2008

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

VI Urodziny Strefy Zero - 11. października 2008

Post autor: Furion »

VI URODZINY STREFY ZERO - 11. PAŹDZIERNIKA 2008
TURNIEJ PAR – 2X 1250 PUNKTÓW


INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Lokalny
- Wielkość armii – 2x 1250 punktów
- Gramy 3 bitwy
- wpisowe: 15 zł, dla klubowiczów Strefy Zero – 10 zł.
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe wraz z numerami id ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: jerzy_brzozowski@yahoo.co.uk do dnia 8 października 2008 r. Zgloszenie w terminie oznacza uzyskanie +3 punktów do klasyfikacji generalskiej.
- Sędzia: Szymon "Brelat" Łężniak oraz Jerzy "Furion" Brzozowski
- Miejsce - Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net

ROZKLAD DNIA
- 9.30 – 10.00 - zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00 - 12.45 I Bitwa
- 13.00 - 15.45 II Bitwa
- 16.00 - 18.45 III Bitwa
- 19.00 – wyniki i rozdanie nagród, oraz wręczenie dyplomów za Ligę Wielkopolską 2008

REGULAMIN
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych zajmujących jednocześnie slot bohatera
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (Dwarfs i następne...)
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, z wyjatkiem armii z VII edycji × bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Great Lizards zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=492
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Mutacje dla Chaosu zabronione
× Giant Spined Beast oraz Giant Spawn dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× Doomwheel i Vermin Lord zabronione
× nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War dozwolone http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
× jeden rzut - strona lub rozpoczęcie.
× karniaki i inne takie – info u organizatora

ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
- Dwie armie po 1250 punktów. Nie ma możliwości wystawienia jednej armii na 2500 punktów. Nie można grac dwoma takimi samymi armiami w sojuszu.
- nie można łączyć w sojusz armii, w których jakikolwiek model nienawidzi któregokolwiek modelu z sojuszniczej armii (np. krasnoludy z zielonoskórymi) – wyjątkiem są modele, które nienawidzą wszystkiego. Armia High Elves nie może być łączona z Dark Elves.
- ograniczenie do 2 bohaterów na armię i do max 6 poziomów magii. Elektryk rzucający czary 3 kośćmi lub generujący 2 kosci jest traktowany jako 2 poziomowy. Runesmith, Tomb Prince nie jest traktowany jak wizard. Bound spelle nie są wliczane do limitu. Wyjątek – armia Bretonni, która może wybrać dodatkowego BSB.
- max 4 sloty machin/rydwanów na sojusz,
- 2 dowolne weapon team’y liczą się jako jeden slot,
- steam tank liczymy jako 2 sloty
- nie więcej niż 2 identyczne speciale (np. maksymalnie 2 działa imperialne) w armii,
- nie można powtarzać rara w obu armiach (np. gigant).
- nie można powtarzać tych samych magic itemów w obu sojuszach (np. nie wolno mieć dwóch war bannerów!!!!)

SCENARIUSZE
Wszystkie bitwy są na jawne rozpiski. Przed bitwą gracze wykonują rzut K6. Sojusz z wyższym wynikiem wybiera, czy chce wybierać stronę, czy chce wybrać kto będzie zaczynał. Sojusz który wygrał rzut pierwszy rozkłada swoje oddziały. Każdy sojusz ustawia po jednym oddziale z każdej z dwóch armii. Należy zauważyc, że w 2 bitwie Wood elfy nie wystawiają dodatkowego lasu (nie jest to pitched battle.

I bitwa
Pitched battle, ale z większymi strefami rozstawienia

II bitwa
Strefy rozstawienia sojuszników znajdują się po przekątnej. Każda z armii danego sojuszu musi znaleźć się w oddzielnych strefach. Sojusznicy decydują o tym która armia w której strefie zostanie rozstawiona w momencie wystawiania swoich pierwszych oddziałów.

III bitwa
Pitched battle.

SCHEMAT PUNKTOWY
Każda ćwiartka +100pkt, każdy generał (czyli 2 na sojusz) po +100pkt, podobnie BSB
0 - 250 = 10:10 Remis
251 - 500 = 11:9 Prawie remis
501 - 750 = 12:8 Plewne zwycięstwo
751 - 1000 = 13:7 Małe zwycięstwo
1001 - 1250 = 14:6 Prawie duże zwycięstwo
1251 - 1500 = 15:5 Duże zwycięstwo
1501 - 1750 = 16:4 Zdecydowane Zwycięstwo
1751 - 2000 = 17:3 Mega zwycięstwo
2001 - 2250 = 18:2 Mega duże zwycięstwo
2251 - 2500 = 19:1 Prawie masakra
2501 + = 20:0 Masakra

OCENA MALOWANIA I TEST
Ilość pomalowanych modeli
1: 25%
2: 50%
3: 75%
4: 100%

Jakość pomalowania
1: Chamsko popaćkana cala armia
2: Jakoś tam pomalowania armia, bez rewelacji ale widać że nie na odwal się.
5: Armia ładna lub bardzo ładna

Traye
1: Po prostu są
2: Są pomalowane i wymodelowane.

Wysiwyg:
2p za bohaterów
2p za oddziały

Test wiedzy: do zdobycia 10 punktów.
Razem do zdobycia dodatkowo do generalnej klasyfikacji 15 punktów z malowania, 10 z testu i 3 za zgłoszenie

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

ODPOWIEDZ