Efekty Screaming Bell'a a trafienia z S7 w HtH

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Efekty Screaming Bell'a a trafienia z S7 w HtH

Post autor: KrzysiekW »

Może to już było dyskutowane i wyjaśniane, ale nie umiem znaleźć.
Pytanie odnośnie Screaming Bella:
w HtH otrzymuje kilka uderzeń z S7. Niektóre z nich udaje się zatrzymać wardem (jak się ma szczęście to wszystkie ;) ). Zasady mówią:
(Skaven rulebook, str 30) Unsaved wounds caused by a hit with Strnght of 7 or more destroy the Screaming Bell automatically. On the other hand, every time one such wound is saved by the Bell's Ward save, the Screaming Bell will immediately ring with three dice as described below.
Czy mam rozumieć, że należy w tej sytuacji rzucić na tabelę efektów dzwonu tyle razy, ile ran zatrzymał ward?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak.. masz wieksze szanse na zniszczenie sie przez to :P :wink:

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

No to ja wiem, że są fajne szanse. Ale mnie jeszcze chodzi o coś takiego:
A co w sytuacji, kiedy oprócz (powiedzmy) 4 ochronionych wardem ran z ciosów z S7 dzwon dostanie piątą, już niewysejwowaną? Jest niszczony, to wiem, ale czy nadal moge wykonać rzuty na tabelę? (to też miało być w powyższym pytaniu, pszaszam)
IMO tak (niby się to w tym samym momencie dzieje, i wtedy dyndają mi w sumie szanse na zniszczenie, chyba że jakieś dublety czy trójki wypadną i dojadą pchaczy z Grey Seerem :) ), ale po akcji z regenem już nie jestem taki pewien swojego punktu widzenia. ;) Wolę więc zapytać tutaj, niż na turnieju się sprzeczać.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

w HtH otrzymuje kilka uderzeń z S7. Niektóre z nich udaje się zatrzymać wardem (jak się ma szczęście to wszystkie ;) ). Zasady mówią:
Rzucaj po kolei. Tak, jak w przypadku wyczerpywalnego warda u WE.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

W tej sytuacji chyba najlepsze wyjście. (na SW zupełnie zapomniałem o tym, że jak się kropnie w dzwon z S7 to on dzwoni... A dwa razy mi po nim bili.)
Dziękuję za odpowiedź.

ODPOWIEDZ