Rozpiski

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Trochę nie rozumiem po co dałeś Paymasterowi Brace of Sartosean Pistols i tarczę. Nie lepiej dać mu za miast tarczy lansę albo gwiazdę zaranną? Oczywiście przy pozostawieniu pistoletu.

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

jak paymaster dostaje psitolety, to juz innej broni mu dawac sie nie oplaca ;) ...jest zasada ze jak sie ma amgiczna bron to trzeba z niej kozystac ;)

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Nie używałem tego Brace of Sartosean Pistols więc nie dokońca się oriętuję. Czyli jak on ma tą broń w łapie to tak jakby miał dwie spluwy? Bo myślałem, że to jest po prostu jeden pistolet z przerzutami na hit i dlatego zaproponowałem jeszcze inną broń.

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

Brace to para (2) ...czyli masz 2 magiczne gnaty z przerzutem an Wounda i w czasie strzelania i wali wrecz ;] ...dobra opcja na Lorda...bo jego zwykle gnaty ksoztuja 20, a magiczne 5ptk wiecej ;d

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Gobo pisze:2 tury popuszczasz ;] potem moze byc gorzej... powiedz mi.. DE mzoesz wsadzic do jakiegos oddzialu czy nie?
wydawało mi się że nie ma pod tym względem ograniczeń co do wchodzenia do regimentów - chyba że nienawidzą cię albo jesteś niezłamywalny/compulsory. Coś przeoczyłem?

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

na to wychodzi ze nie ma ograniczenia..ale to spec hero...a j mam tylko zasady z army buildera :( wiec dopytuje ;]

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Gobo pisze:na to wychodzi ze nie ma ograniczenia..ale to spec hero...a j mam tylko zasady z army buildera :( wiec dopytuje ;]
czytałem jego zasady jakiś czas temu, wydrukowałem magię itd, wtedy nic tam takeigo nei stwierdziłem i sobie normlanie w duelistach siedziałem (wiadomo skirmish, pole widzenia i osłona przed ostrzałem - a w razie paniki 9ld + muzol), tudzież kiedyś nawet w menghilach :D

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

już parę bitewek za mną i stwierdziłem że czas wypróbować smoka :D :

Unnamed1650 Pts - Dogs of War Army

1 Asarnil the Dragonlord

1 Paymaster
Barding; Heavy Armour
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse

1 Hireling Wizard
General; Magic Level 1
2x Dispel Scroll


6 Voland's Venators


6 Heavy Cavalry
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician

2x Maneater
Brace of Handguns


12 Lumpin Croop's Fighting Cocks


11 Crossbowmen

9 Duellists
Pistol

2x5 Light Cavalry
Spear


Casting Pool: 3

Dispel Pool: 3

Models in Army: 60


Total Army Cost: 1649

Awatar użytkownika
Wiewior-lbn
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Wiewior-lbn »

Fajna , całkiem mocna tylko
Czy nie lepiej było by magowi dać 2 level zamiast 2-giego dispell scroll , i w co go schowasz.
No i łucznicy, kusznicy za długo nie pożyją

i tak z innej beczki(tylko jej nie prostować:-) )
Dualists jak mają pistolety to dostają -1 do trafiania po ruchu ??

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Nie nie dostają bo pistolety to throwing weapon (teoretycznie). Oczywiście że nie opłaca się dawać mu drugiego poziomu? Bo niby po co? gdzieś koło 5-6 tury może w końcu by mu coś weszło - o ile byłby cel i brak zagrożenia. Zapewne siedzi w lesie, albo w duelistach.
Nie wiem po co brać halflingi - drogie, wolałbym koeljnych duelistów lub kuszoli.
Kochamy ludojady więc jestem za nimi.
Ostatnio tylko myślę, że armia psów spisuje się dobrze kiedy ma dostęp do:
- możliwości zadawania ran na odległość (kusznicy,aramtki itp),
- posiada coś co przyjęłoby cios na klatkę i dzieki bsb przeżyło (np. krasnoludki, ludojady),
- posiada siłę, która zabije jednostkę przeciwnika, która juz w nas utknęła.
Ogólnie rzecz biorąc to PSY sprawiają wrażenie armii, która jest w stanie spełnić prawie wszystkie możliwe potrzeby w grze: ostrzał, magię, szybkość, siłę uderzenia, wytrzymałość...Teoretycznie to świetna armia.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Nie lepiej wystawić 14 zwykłych halflingów zamiast ciastka Lumpina?

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

BOGINS: nie grałem jeszcze na niziołkach ale jakbym miał coś zmieniać to zamiast nich i jednego kuszola dał 10 kuszników dwarfów z tarczami i heavy armorem

Kokesz: ale lumpin jest w skirmishu :D

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Fakt są skirmishem, ale 12-tu kosztuje 132 punkty?

Za to mógłbyś wystawić 22 normalnych. Dwa razy więcej strzał jak dla mnie to lepsza opcja. To, że Lumpin jest w skirmishu nie wiele im pomaga bo z T2 i bez zbroi to i tak są na jeden strzał. A jednych i drugich możesz schować w lesie.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

pewnie masz racje wiec chyba lepsza będzie ta rozpa z tą 10 dwarfów z kuszami

Awatar użytkownika
Wiewior-lbn
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Wiewior-lbn »

Halflings są dość tani, ale proponuje je tylko wtedy jak zostaje nam jeden wolny special i mała ilość punktów z którymi nie mamy co zrobić bo na nic porządnego nie wystarczy.
Szkoda slotu special na regiment za 60 pkt a jakieś większe klocki to ciężko wystawiać (co zrobimy z 20 śkutów jak nie mamy górki , albo mamy ale mamy tez kuszoli czy działo)
BS4 spoko ale siła 3 już nie za bardzo, na jakieś elwy czy coś to jeszcze jeszcze ale kuszole lepsze (cena nie wiele większa, większy zasięg większa siłą no i może konie ich nie zjedzą)
Krasie z kuszami też są spoko , z samą kuszą kosztuje 12 pkt i tu skusił bym się na opcję nieco droższa za 14pkt ale mamy As na 4+i3+

I tak najlepsze są 11 kuszoli za 88pkt (razy 2 czy na większe pkt razy3)

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

Małe zmiany :wink: :

Unnamed1650 Pts - Dogs of War Army

1 Asarnil the Dragonlord

1 Paymaster
Barding; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse

1 Hireling Wizard
General; Magic Level 1
2x Dispel Scroll


6 Voland's Venators


2x 6 Heavy Cavalry
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield

2x Maneater
Brace of Handguns

11 Crossbowmen

9 Duellists
Pistol

2x5 Light Cavalry
Spear; Shield

proszę o jak najszybsze komentarze bo mi dość na czasie zależy:D

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Rozpa znacznie mocniejsza. Peymaster niszczy psychicznie bretonnię.
Osobiście bym coś kombinował z wyrzuceniem jednego oddziału kawalerii, poszukaniem jakiś punktów i wrzuceniem 3 ironów z muzolem. W ogóle u ciebie brak muzoli! Musisz to zmienić bo masz słaby LD i w razie ucieczki będzie kiepsko ze zbierankiem.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

Ld 8 moim zdaniem daje radę bez muzyków a nie będę tracił 15 pts na muzyka dla lekkiej kawalerii :-?
co do irongutów to może i dobra opcja :D wtedy bym wywalił jedną ciężką kawę i tarcze na lekkiej i może bym dał im muzyka kosztem jednego kuszola

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

No w lekkiej kawalerii muzyk to trochę za duży luksus moim zdaniem. W ciężkiej ma już większy sens. Generalnie rozpiska mi się podoba, sam grywam czymś w miarę podobnym.

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Proszę Cię, dawaj koszty punktowe jednostek... :roll:

Ja bym zrzucił Helm z Paymastera - kawalerzyści w niego przecież nie zaszarżują, więc jedyne czego się boi to bohaterowie. A ci, jak już w niego wpadną, to jeden większy save go nie uratuje... :wink:

Zdejmij jednego kusznika i jednego deulista, za uzyskane punkty daj muzyków do Heavy Cavalery... A i zmieniłbym na Maneaterach Handguny na Great Weapony... Bo tutaj nie masz czym mielić mocnej, krasnoludzkiej piechoty... Albo czegoś z savem na 3+, a w dodatku z T4 to już w ogóle...

Pozdrawiam,
Husiat
Bum...!

ODPOWIEDZ