Rozpiski
Moderator: esgaroth
Nie używałem tego Brace of Sartosean Pistols więc nie dokońca się oriętuję. Czyli jak on ma tą broń w łapie to tak jakby miał dwie spluwy? Bo myślałem, że to jest po prostu jeden pistolet z przerzutami na hit i dlatego zaproponowałem jeszcze inną broń.
wydawało mi się że nie ma pod tym względem ograniczeń co do wchodzenia do regimentów - chyba że nienawidzą cię albo jesteś niezłamywalny/compulsory. Coś przeoczyłem?Gobo pisze:2 tury popuszczasz ;] potem moze byc gorzej... powiedz mi.. DE mzoesz wsadzic do jakiegos oddzialu czy nie?
czytałem jego zasady jakiś czas temu, wydrukowałem magię itd, wtedy nic tam takeigo nei stwierdziłem i sobie normlanie w duelistach siedziałem (wiadomo skirmish, pole widzenia i osłona przed ostrzałem - a w razie paniki 9ld + muzol), tudzież kiedyś nawet w menghilachGobo pisze:na to wychodzi ze nie ma ograniczenia..ale to spec hero...a j mam tylko zasady z army buildera wiec dopytuje ;]
już parę bitewek za mną i stwierdziłem że czas wypróbować smoka :
Unnamed1650 Pts - Dogs of War Army
1 Asarnil the Dragonlord
1 Paymaster
Barding; Heavy Armour
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse
1 Hireling Wizard
General; Magic Level 1
2x Dispel Scroll
6 Voland's Venators
6 Heavy Cavalry
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
2x Maneater
Brace of Handguns
12 Lumpin Croop's Fighting Cocks
11 Crossbowmen
9 Duellists
Pistol
2x5 Light Cavalry
Spear
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1649
Unnamed1650 Pts - Dogs of War Army
1 Asarnil the Dragonlord
1 Paymaster
Barding; Heavy Armour
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse
1 Hireling Wizard
General; Magic Level 1
2x Dispel Scroll
6 Voland's Venators
6 Heavy Cavalry
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
2x Maneater
Brace of Handguns
12 Lumpin Croop's Fighting Cocks
11 Crossbowmen
9 Duellists
Pistol
2x5 Light Cavalry
Spear
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1649
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
Fajna , całkiem mocna tylko
Czy nie lepiej było by magowi dać 2 level zamiast 2-giego dispell scroll , i w co go schowasz.
No i łucznicy, kusznicy za długo nie pożyją
i tak z innej beczki(tylko jej nie prostować:-) )
Dualists jak mają pistolety to dostają -1 do trafiania po ruchu ??
Czy nie lepiej było by magowi dać 2 level zamiast 2-giego dispell scroll , i w co go schowasz.
No i łucznicy, kusznicy za długo nie pożyją
i tak z innej beczki(tylko jej nie prostować:-) )
Dualists jak mają pistolety to dostają -1 do trafiania po ruchu ??
Nie nie dostają bo pistolety to throwing weapon (teoretycznie). Oczywiście że nie opłaca się dawać mu drugiego poziomu? Bo niby po co? gdzieś koło 5-6 tury może w końcu by mu coś weszło - o ile byłby cel i brak zagrożenia. Zapewne siedzi w lesie, albo w duelistach.
Nie wiem po co brać halflingi - drogie, wolałbym koeljnych duelistów lub kuszoli.
Kochamy ludojady więc jestem za nimi.
Ostatnio tylko myślę, że armia psów spisuje się dobrze kiedy ma dostęp do:
- możliwości zadawania ran na odległość (kusznicy,aramtki itp),
- posiada coś co przyjęłoby cios na klatkę i dzieki bsb przeżyło (np. krasnoludki, ludojady),
- posiada siłę, która zabije jednostkę przeciwnika, która juz w nas utknęła.
Ogólnie rzecz biorąc to PSY sprawiają wrażenie armii, która jest w stanie spełnić prawie wszystkie możliwe potrzeby w grze: ostrzał, magię, szybkość, siłę uderzenia, wytrzymałość...Teoretycznie to świetna armia.
Nie wiem po co brać halflingi - drogie, wolałbym koeljnych duelistów lub kuszoli.
Kochamy ludojady więc jestem za nimi.
Ostatnio tylko myślę, że armia psów spisuje się dobrze kiedy ma dostęp do:
- możliwości zadawania ran na odległość (kusznicy,aramtki itp),
- posiada coś co przyjęłoby cios na klatkę i dzieki bsb przeżyło (np. krasnoludki, ludojady),
- posiada siłę, która zabije jednostkę przeciwnika, która juz w nas utknęła.
Ogólnie rzecz biorąc to PSY sprawiają wrażenie armii, która jest w stanie spełnić prawie wszystkie możliwe potrzeby w grze: ostrzał, magię, szybkość, siłę uderzenia, wytrzymałość...Teoretycznie to świetna armia.
Fakt są skirmishem, ale 12-tu kosztuje 132 punkty?
Za to mógłbyś wystawić 22 normalnych. Dwa razy więcej strzał jak dla mnie to lepsza opcja. To, że Lumpin jest w skirmishu nie wiele im pomaga bo z T2 i bez zbroi to i tak są na jeden strzał. A jednych i drugich możesz schować w lesie.
Za to mógłbyś wystawić 22 normalnych. Dwa razy więcej strzał jak dla mnie to lepsza opcja. To, że Lumpin jest w skirmishu nie wiele im pomaga bo z T2 i bez zbroi to i tak są na jeden strzał. A jednych i drugich możesz schować w lesie.
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
Halflings są dość tani, ale proponuje je tylko wtedy jak zostaje nam jeden wolny special i mała ilość punktów z którymi nie mamy co zrobić bo na nic porządnego nie wystarczy.
Szkoda slotu special na regiment za 60 pkt a jakieś większe klocki to ciężko wystawiać (co zrobimy z 20 śkutów jak nie mamy górki , albo mamy ale mamy tez kuszoli czy działo)
BS4 spoko ale siła 3 już nie za bardzo, na jakieś elwy czy coś to jeszcze jeszcze ale kuszole lepsze (cena nie wiele większa, większy zasięg większa siłą no i może konie ich nie zjedzą)
Krasie z kuszami też są spoko , z samą kuszą kosztuje 12 pkt i tu skusił bym się na opcję nieco droższa za 14pkt ale mamy As na 4+i3+
I tak najlepsze są 11 kuszoli za 88pkt (razy 2 czy na większe pkt razy3)
Szkoda slotu special na regiment za 60 pkt a jakieś większe klocki to ciężko wystawiać (co zrobimy z 20 śkutów jak nie mamy górki , albo mamy ale mamy tez kuszoli czy działo)
BS4 spoko ale siła 3 już nie za bardzo, na jakieś elwy czy coś to jeszcze jeszcze ale kuszole lepsze (cena nie wiele większa, większy zasięg większa siłą no i może konie ich nie zjedzą)
Krasie z kuszami też są spoko , z samą kuszą kosztuje 12 pkt i tu skusił bym się na opcję nieco droższa za 14pkt ale mamy As na 4+i3+
I tak najlepsze są 11 kuszoli za 88pkt (razy 2 czy na większe pkt razy3)
Małe zmiany :
Unnamed1650 Pts - Dogs of War Army
1 Asarnil the Dragonlord
1 Paymaster
Barding; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse
1 Hireling Wizard
General; Magic Level 1
2x Dispel Scroll
6 Voland's Venators
2x 6 Heavy Cavalry
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
2x Maneater
Brace of Handguns
11 Crossbowmen
9 Duellists
Pistol
2x5 Light Cavalry
Spear; Shield
proszę o jak najszybsze komentarze bo mi dość na czasie zależy:D
Unnamed1650 Pts - Dogs of War Army
1 Asarnil the Dragonlord
1 Paymaster
Barding; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas
Bright Helm of Myrmidia
Warhorse
1 Hireling Wizard
General; Magic Level 1
2x Dispel Scroll
6 Voland's Venators
2x 6 Heavy Cavalry
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
2x Maneater
Brace of Handguns
11 Crossbowmen
9 Duellists
Pistol
2x5 Light Cavalry
Spear; Shield
proszę o jak najszybsze komentarze bo mi dość na czasie zależy:D
Rozpa znacznie mocniejsza. Peymaster niszczy psychicznie bretonnię.
Osobiście bym coś kombinował z wyrzuceniem jednego oddziału kawalerii, poszukaniem jakiś punktów i wrzuceniem 3 ironów z muzolem. W ogóle u ciebie brak muzoli! Musisz to zmienić bo masz słaby LD i w razie ucieczki będzie kiepsko ze zbierankiem.
Osobiście bym coś kombinował z wyrzuceniem jednego oddziału kawalerii, poszukaniem jakiś punktów i wrzuceniem 3 ironów z muzolem. W ogóle u ciebie brak muzoli! Musisz to zmienić bo masz słaby LD i w razie ucieczki będzie kiepsko ze zbierankiem.
Proszę Cię, dawaj koszty punktowe jednostek...
Ja bym zrzucił Helm z Paymastera - kawalerzyści w niego przecież nie zaszarżują, więc jedyne czego się boi to bohaterowie. A ci, jak już w niego wpadną, to jeden większy save go nie uratuje...
Zdejmij jednego kusznika i jednego deulista, za uzyskane punkty daj muzyków do Heavy Cavalery... A i zmieniłbym na Maneaterach Handguny na Great Weapony... Bo tutaj nie masz czym mielić mocnej, krasnoludzkiej piechoty... Albo czegoś z savem na 3+, a w dodatku z T4 to już w ogóle...
Pozdrawiam,
Husiat
Ja bym zrzucił Helm z Paymastera - kawalerzyści w niego przecież nie zaszarżują, więc jedyne czego się boi to bohaterowie. A ci, jak już w niego wpadną, to jeden większy save go nie uratuje...
Zdejmij jednego kusznika i jednego deulista, za uzyskane punkty daj muzyków do Heavy Cavalery... A i zmieniłbym na Maneaterach Handguny na Great Weapony... Bo tutaj nie masz czym mielić mocnej, krasnoludzkiej piechoty... Albo czegoś z savem na 3+, a w dodatku z T4 to już w ogóle...
Pozdrawiam,
Husiat
Bum...!