Zakończenie sezonu 2008 - Imperium Gier 13 XII
Zakończenie sezonu 2008 - Imperium Gier 13 XII
Zapraszam na ostatni turniej sezonu 2008. Wiemy już kto był w nim najlepszy, zobaczymy zresztą przy tej okazji, czy wygra po raz szósty. Będzie już prawie przedświątecznie i przednoworocznie. Startujemy o 10:00 tradycyjnie, gramy 4 bitwy na zasadach border patrolu 750pts.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=314184#314184 - zobaczcie jeszcze tu przy okazji.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=314184#314184 - zobaczcie jeszcze tu przy okazji.
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Wklej zasady, albo przynajmniej linka do nich.
Planujemy być z R2D2.
Planujemy być z R2D2.
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Nie za duże punkty jak na BP?
Zmniejszyłbym o jakieś 100.
.
Zmniejszyłbym o jakieś 100.
.
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------
Racja. Generalnie proponuję rozpatrzyć różne myki.
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Zasady BP są dość wiekowe. W tzn. międzyczasie wyszło kilka ABooków, które wywracają świat Warhammera FB do góry nogami (ale pompatycznie mi się napisało, po wpływem zresztą) dlatego pytam:
- co z HE ? Dwa specjale/rary ?
- co z assasinem DE ?
- co z magią ?
.
- co z HE ? Dwa specjale/rary ?
- co z assasinem DE ?
- co z magią ?
.
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Poza demonami oczywiście, które bez problemu wsadzą trzech drugo-levelowych magów Tzeentch'a (Herald + 2x Pink Horrors)
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl 
----------------------------------

sprawdź:
----------------------------------


----------------------------------
Cóż, każdemu nie dogodzisz.
Zeczywiście demony w wersji 2 x pink herlad i psy mogą być nieco wygięte. Ale powiedzmy sobie to taka armia.
Jeśli was to pocieszy to rzucę takiemu demonowi chelenga. Nie ważne ze przegram. Ale nie będę żył w strachu bo ktoś przyszedł z samograjem.
Okej możecie mnie wstępnie wpisać. Przyjdę sobie z bardziej przegiętą armią na te punkty niż biedo demony
Jeśli was to pocieszy to rzucę takiemu demonowi chelenga. Nie ważne ze przegram. Ale nie będę żył w strachu bo ktoś przyszedł z samograjem.
Okej możecie mnie wstępnie wpisać. Przyjdę sobie z bardziej przegiętą armią na te punkty niż biedo demony

To ile mamy zgłoszeń?
Sign me in
Więc. Gramy na 650pkt. Jeden bohater do 125pkt (wliczając mounty, bloodline'y etc.) Minimum dwa oddziały (musi być jeden core), przy czym żaden oddział nie może liczyć więcej niż 25 modeli. Jeden special i jeden rare, przy czym nie może być to żaden z obostrzonych w BP zakazem dublowania. Maksimum jeden rydwan i maks dwie maszyny wojenne, przy czym maks sztuki, ergo nie można mieć oddziału rydwanów. Nie można striplować jednostki typu core. Jednostek o M6 lub mniej musi być więcej niż szybszych (za szybsze uznaje się też latacze). Nie można używać magicznych sztandarów. Żadna armia nie może kupować magicznych przedmiotów dla championów.
Ograniczenia szczegółowe:
1) bretonnia nie musi mieć bsb
2) TK wystawiają liche priesta jako generała, lecz może on kosztować 165pkt. Mogą również wystawić oddział rydwanów.
3) DE nie mogą wystawiać assasynów
4) DoCh nie mogą zdublować pink horrorów
Poza tym obowiązują obostrzenia BP w wersji restricted. Użyjemy scenariuszy, ale jeszcze nie wiem czy tych z border patrolu. Czekam na uwagi
Stół:
Nie więcej niż 4 makiety. '4 (długość) na '3 (szerokość).
Scenariusz 1:
Uświęcone miejsce.
Na środku stołu znajduje się kwadrat ''3x''3. Nie można do niego wejść w pierwszej rundzie, ani wystawić na nim scoutów. Jeśli gracz w 5 i 6 rundzie będzie jedynym, który będzie posiadać w środku kwadratu nieuciekające jednostki o US5 dostaje 50pts za każdą turę swoją i przeciwnika, czyli maks 200pts. Uświęcone miejsce działa jak storm banner - strzela się z -2BS a maszyny na 4+.
Scenariusz 2:
Odsiecz!
Każdy z graczy musi przeznaczyć od 50 do 150 pkt na każdą z flank, którą przychodzić będzie odsiecz. Niech ma już przygotowane przed turniejem jednostki (spisane na kartce), które wezmą udział w odsieczy. Przy jednym kontyngencie niech napisze lewa, przy drugim prawa strona. W trzeciej rundzie gracza na 3+ wojska pojawiają się na stole od strony zaznaczonej na kartce, lecz w połówce przeciwnika! Odsiecz nie może szarżować, lecz zawsze może marszować. Nie może strzelać. W czwartej rundzie jednostki pojawiają się na 2+.
Scenariusz 3:
Pojedynek!
Począwszy od czwartej rundy rzucamy kostką:
4 runda - na wyniku 5+
5 - na wyniku 4+
6 - na wyniku 3+
Dochodzi do pojedynku generałów (jeśli jeszcze żyją). W tym celu zabieramy ich z pola bitwy, zaznaczając miejsce, gdzie stali i oddział, w którym się znajdowali, jeśli byli w oddziale. Walczą ze sobą w każdej fazie walki na normalnych zasadach, aż do śmierci jednego z nich lub przerwania, jeśli skończy się wcześniej bitwa. Jeśli przed końcem bitwy pojedynek się skończy generał wraca: na swoje miejsce, jeśli nie był w oddziale, lub do oddziału, w którym się znajdował w miejsce, w którym obecnie stoi. Jeśli wcześniej został zniszczony generał pojawia się na miejscu, w którym oddział stał, w momencie wyjścia z niego generała.
Scenariusz 4:
Najlepszych przyjaciół poznaje się w...bitwie!
Każdy z graczy musi wybrać innego, z którym nie będzie staczać w tej rundzie bitwy, z którym wymieni się oddziałami (zasady dopracuje). Pierwszy wybiera ten, który przed tą rundą miał najmniej punktów, następnie kolejny itd. (pomijając już tych graczy, którzy zostali wybrani).
Ograniczenia szczegółowe:
1) bretonnia nie musi mieć bsb
2) TK wystawiają liche priesta jako generała, lecz może on kosztować 165pkt. Mogą również wystawić oddział rydwanów.
3) DE nie mogą wystawiać assasynów
4) DoCh nie mogą zdublować pink horrorów
Poza tym obowiązują obostrzenia BP w wersji restricted. Użyjemy scenariuszy, ale jeszcze nie wiem czy tych z border patrolu. Czekam na uwagi

Stół:
Nie więcej niż 4 makiety. '4 (długość) na '3 (szerokość).
Scenariusz 1:
Uświęcone miejsce.
Na środku stołu znajduje się kwadrat ''3x''3. Nie można do niego wejść w pierwszej rundzie, ani wystawić na nim scoutów. Jeśli gracz w 5 i 6 rundzie będzie jedynym, który będzie posiadać w środku kwadratu nieuciekające jednostki o US5 dostaje 50pts za każdą turę swoją i przeciwnika, czyli maks 200pts. Uświęcone miejsce działa jak storm banner - strzela się z -2BS a maszyny na 4+.
Scenariusz 2:
Odsiecz!
Każdy z graczy musi przeznaczyć od 50 do 150 pkt na każdą z flank, którą przychodzić będzie odsiecz. Niech ma już przygotowane przed turniejem jednostki (spisane na kartce), które wezmą udział w odsieczy. Przy jednym kontyngencie niech napisze lewa, przy drugim prawa strona. W trzeciej rundzie gracza na 3+ wojska pojawiają się na stole od strony zaznaczonej na kartce, lecz w połówce przeciwnika! Odsiecz nie może szarżować, lecz zawsze może marszować. Nie może strzelać. W czwartej rundzie jednostki pojawiają się na 2+.
Scenariusz 3:
Pojedynek!
Począwszy od czwartej rundy rzucamy kostką:
4 runda - na wyniku 5+
5 - na wyniku 4+
6 - na wyniku 3+
Dochodzi do pojedynku generałów (jeśli jeszcze żyją). W tym celu zabieramy ich z pola bitwy, zaznaczając miejsce, gdzie stali i oddział, w którym się znajdowali, jeśli byli w oddziale. Walczą ze sobą w każdej fazie walki na normalnych zasadach, aż do śmierci jednego z nich lub przerwania, jeśli skończy się wcześniej bitwa. Jeśli przed końcem bitwy pojedynek się skończy generał wraca: na swoje miejsce, jeśli nie był w oddziale, lub do oddziału, w którym się znajdował w miejsce, w którym obecnie stoi. Jeśli wcześniej został zniszczony generał pojawia się na miejscu, w którym oddział stał, w momencie wyjścia z niego generała.
Scenariusz 4:
Najlepszych przyjaciół poznaje się w...bitwie!
Każdy z graczy musi wybrać innego, z którym nie będzie staczać w tej rundzie bitwy, z którym wymieni się oddziałami (zasady dopracuje). Pierwszy wybiera ten, który przed tą rundą miał najmniej punktów, następnie kolejny itd. (pomijając już tych graczy, którzy zostali wybrani).
a HE???