Witam ;].
Ktoś z Was bawił się w obstawianie meczy? A może teraz właśnie obstawia?
Ja gram od ponad pół roku, i mam już swój system - progresja. System ten polega na graniu na jedną drużyne cały czas podwajaiąc stawke. Ważne jest, żeby kurs był MINIMUM 2.00. Aktualnie rozpocząłem naraz 12 progrezji na NHL stopniami 2,5-5-10-20.
6 już zakonczonych a jestem na -11zł. Jest to niesamowcie mało, a zysk na jaki licze z pozostałych 6 progresji to conajmnien 200zł.
Oferta buków internetowych jest niesamowcie szeroka, osobiście gram na expekt.com - 100% darmowego bonusu. 100% wypłacalny. Polecam.
Jak dla mnie jest to świetny sposób dorobienia, dla osoby w moim wieku (17lat), jeżeli samo kieszonkowe nie wystarczy. Ważne jest , że jak się zakłada konto, trzeba to zrobić na osobę dorosłą.
Pozdro ;]
Bukmacherstwo
Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo
No hej. Ja zacząłem grać na początku grudnia i już jestem parę setek do przodu mimo, że nie gram na progresji bo trzeba mieć do niej spory kapitał na początek, a nie daj jak Ci się podwinie noga. Masa kasy w plecy. Zamiast tego (też obstawiam głównie hokej) wolę robić zakłady od 1zł do 20 max na zdarzenia typu strzelone bramki w pierwszej tercji. Na prawdę często mi to wchodzi, bo w hokeju oni w pierwszej tercji na ogół coś strzelą. Innymi słowy można łatwo zarobić na figurki w miesiącu. Na początku byłem sceptyczny bo myślałem, że to marnowanie kasy i w ogóle, że trzeba się znać, teraz zapewniam wszystkich, że jest to szalenie proste, łatwe i przyjemne dopóki traktujemy to jako zabawę, a nie środek dochodu. Grając z głową box figurek w miesiącu gwarantowany
Osobiście polecam tego buka:
https://www.betgun.com/index.php?ref_id ... =0">BetGun
Sprawdzony, rzetelny i ma same plusy
Osobiście polecam tego buka:
https://www.betgun.com/index.php?ref_id ... =0">BetGun
Sprawdzony, rzetelny i ma same plusy