De vs. Empire

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Cyciek
"Nie jestem powergamerem"

De vs. Empire

Post autor: Cyciek »

jak w tytule co jest najbardziej przeciwko nim mobilne,co najmniej???jestem poczatkujacym,a niedlugo bitwa z Empire,nie mam o nich pojecia,tylko to,ze maja mocne dziala 8) 8)

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator

Post autor: Tullaris »

Cyciek, jest temat "Czym grać, przeciw komu?" i nie trzeba tworzyć nowych, tam z powodzeniem możesz zadać to pytanie.
No cóż nasza Hag Queen znów bedzie miała robote, miejmy nadziej że liczba ofiar nie będzie wysoka :wink: .
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus

Post autor: Jankiel »

Empire mozna złożyć na masę róznych sposobów i z każdym wariantem będzie się grało zupełnie inaczej.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu

Post autor: Yudokuno »

GRRRR.... kłódka
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Zablokowany