Co poradzić na HE ?
Moderator: JarekK
Co poradzić na HE ?
Zacznę od tego, że wiem o tym, że temat już był, bo szukałem ,ale temat jest z listopada 2007 i nie dotyczy nowej edycji Wojów Chaosu.
Mam problem - grając z paroma kolegami wyniki bitew są bardzo różne, ( Chaos, Imperium, Glon, TK, Dwarfy, ) i gra jest ciekawa.
Ale kiedy mam grać przeciw HE, to mi się odechciewa.
Czy ma ktoś jakiś pomysł, poza rydwanami, które są jedyną opcją ratunku, jak rozpykać HE?
Mam problem - grając z paroma kolegami wyniki bitew są bardzo różne, ( Chaos, Imperium, Glon, TK, Dwarfy, ) i gra jest ciekawa.
Ale kiedy mam grać przeciw HE, to mi się odechciewa.
Czy ma ktoś jakiś pomysł, poza rydwanami, które są jedyną opcją ratunku, jak rozpykać HE?
rozpykać rydwanami właśnie
tak pozatym dobry okazać się może koleżka na jugernaucie z racji dużego sv, co uodparnia go trochę na ataki w. lionów czy swordmasterów.
Dyskowiec załatwi łuczników, bolce, ewentualnie magów jak mu się uda.
Ogólnie ciężko.
Ja jak gram ofensem to mój caddy ma bloodcurdling roar który jak siedzi w faście to i pomęczy dragon princów czy samotnego maga jak bedzie nieostrożny.
Ogólnie bardzo ciężko
tak pozatym dobry okazać się może koleżka na jugernaucie z racji dużego sv, co uodparnia go trochę na ataki w. lionów czy swordmasterów.
Dyskowiec załatwi łuczników, bolce, ewentualnie magów jak mu się uda.
Ogólnie ciężko.
Ja jak gram ofensem to mój caddy ma bloodcurdling roar który jak siedzi w faście to i pomęczy dragon princów czy samotnego maga jak bedzie nieostrożny.
Ogólnie bardzo ciężko
juggernaut daje +3 do sv - czyli zazwyczaj na 0+ ma nasz bohater a jako że elfy zawsze biją pierwsze i nawet z dużą siłą jestesmy bezpieczniejsi - gdy my atakujemy scinamy koło 4-5 elfów
caddy to mag służący nei do czarowania ale do trzymania dispell scrolli(2) i 1kostki rozproszenia czyli antymagia nasza
dyskowiec- exalted tzentcha na dysku - najlepiej dać mu flaila, ench shield i golden eye of tzentch żeby nei cierpiał ze strzelania
helcanon może być tu też dobry, knighci jak zawsze ( ale tak w większej ilości czyli 6 a nie 5 )
ogółem jest naprawdę ciężko z elfami
caddy to mag służący nei do czarowania ale do trzymania dispell scrolli(2) i 1kostki rozproszenia czyli antymagia nasza
dyskowiec- exalted tzentcha na dysku - najlepiej dać mu flaila, ench shield i golden eye of tzentch żeby nei cierpiał ze strzelania
helcanon może być tu też dobry, knighci jak zawsze ( ale tak w większej ilości czyli 6 a nie 5 )
ogółem jest naprawdę ciężko z elfami
Star Dragon - chyba znalazłem rozwiązanie.trikk pisze:największy problem z HE: star dragon
Lord na Smoku,
Hellfire Sword + Wielooki Hełm ( First strike ). Atak Elfiego Lorda raczej przeżyjemy (chyba 4 ataki ma ) , a wtedy to jest około 3 hitów, żeby wykosić smoka, a bez smoka to wynik następnej rundy jest przesądzony
( Ja mam Terror i 12 Ataków, a Ty nie ). Ale to chyba Ameryki nie odkryłem.
Motyw z hellfire sword raczej nie przejdzie bo star dragon razem z lordem dzieki he zbroii jest odporny na ogniste ataki.
Pewną opcją jest heros samobujca slaneszowy na sprężynie uzbrojony w GLAIVE OF PUTREFACTION (jak zadamy wonda to t i s spada do 2) plus pendant of slanesh (+1 atak za kazdego wonda ktorego otrzymamy) i tarcza oczywiscie. Jak uda nam sie wpasc w smoka ,elfi lord bije nas ,modlimy sie o 1 wonda:) Oddajemy 5 atakami po smoku na +3 i +5 wondujemy i save smoka zostaje na +5 ,Jak zadamy wonda to smok ma t i s 2 do konca gry wiec uciaka przed maruderami z toporkami:).
Taki samobujca kosztuje 190 pkt.
Pewną opcją jest heros samobujca slaneszowy na sprężynie uzbrojony w GLAIVE OF PUTREFACTION (jak zadamy wonda to t i s spada do 2) plus pendant of slanesh (+1 atak za kazdego wonda ktorego otrzymamy) i tarcza oczywiscie. Jak uda nam sie wpasc w smoka ,elfi lord bije nas ,modlimy sie o 1 wonda:) Oddajemy 5 atakami po smoku na +3 i +5 wondujemy i save smoka zostaje na +5 ,Jak zadamy wonda to smok ma t i s 2 do konca gry wiec uciaka przed maruderami z toporkami:).
Taki samobujca kosztuje 190 pkt.
Swordmasterów i lewki możne pojechać knightami spoko ale przyda im się jakieś wsparcie np ja zawsze wyrzucam + do save z shrina
Elfy ładnie schodzą od wszelakich magicznych pocisków a i klątwa lepera może się przydać i na elfy i na smoki .
Mi się dobrze gra z HE na demon princu coś słabszego ściągnie, zestrzelić go nie mogą a dobrze czaruje
I conajmniej 1 juggernaut obowiązkowo
A tą broń która obniża S i T do 2 można połączyć z klątwą lepera ?
Elfy ładnie schodzą od wszelakich magicznych pocisków a i klątwa lepera może się przydać i na elfy i na smoki .
Mi się dobrze gra z HE na demon princu coś słabszego ściągnie, zestrzelić go nie mogą a dobrze czaruje
I conajmniej 1 juggernaut obowiązkowo
A tą broń która obniża S i T do 2 można połączyć z klątwą lepera ?
Jak najbardziej, zreszta jak rzucisz najpierw klątwe to łatwiej ci bedzie zadac rane smokowi. Po 2 turach smoka nie ma. Smok z s i t = 2 i tak jest juz wazywem i bedzie sie raczej chowal. Ten efekt trwa do konca bitwy. Glaiwe dzial tez jako straszak psychologiczny, kto bedzie ryzykowal smoka, masz wiec taki 20 calowy power zone terroru na smoka:)
Lord nurgla na czymkolwiek[oczywisice co ma 1 wounda zeby elf nie mógł bić dołu] z pancerzem wymuszającym przerzuty do trafienia plus enchanted shield. Powienien wystać. Do bicia może słomka albo miecz dający plus jeden do hita.
A co do reszty no to chyba screenowani knighci nurgla będą najlepszym wyborem na main force.
reszta to już tereny i samo rozegranie.
A co do reszty no to chyba screenowani knighci nurgla będą najlepszym wyborem na main force.
reszta to już tereny i samo rozegranie.
- cristobald
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 44
- Lokalizacja: Hindenburg/Bury St Edmunds
Się nie da.Szczep pisze:...z pancerzem wymuszającym przerzuty do trafienia plus enchanted shield...
Ale fajny kombos z nurglowcem. Może zamiast słomki Father of Blades?
a na smoczka moze być jeszcze ze śmisznych przedmiotów whip of subversion. tylko zawondować tego smoczka i czekać aż zeżre jeźdźca:P
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Spróbuj z 4 ataków herosa zadać ranę trafiając na 4+ i raniąc na 6+ z sejwem smoka na 5+.
Szansa=22% szansy, słabawo.
He na smoku to zazwyczaj 1 HE mag caddy, czyli spokojnie można taką armię zdominować magią nurglową, slaneszową czy tzeenchową(infernal gateway ).
Druga sprawa to Dragonogry. Zawsze można zostawić oddział na tyłach, żeby chronił oddziały bardziej wysunięte z przodu i kontrował posunięcia smoka. 9 ataków z s7 może skutecznie poranić smoka albo nawet zabić jeźdźca.
Hellcannon ma swoje 5 minut, gdyż strzał z s10 może go również unieszkodliwić.
Jeśli gracie na speciale to kholek suneater zmiecie go na proszek
Szansa=22% szansy, słabawo.
He na smoku to zazwyczaj 1 HE mag caddy, czyli spokojnie można taką armię zdominować magią nurglową, slaneszową czy tzeenchową(infernal gateway ).
Druga sprawa to Dragonogry. Zawsze można zostawić oddział na tyłach, żeby chronił oddziały bardziej wysunięte z przodu i kontrował posunięcia smoka. 9 ataków z s7 może skutecznie poranić smoka albo nawet zabić jeźdźca.
Hellcannon ma swoje 5 minut, gdyż strzał z s10 może go również unieszkodliwić.
Jeśli gracie na speciale to kholek suneater zmiecie go na proszek
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.