
ma zaszczyt zaprosić na turniej klasy lokal :
Pre-Koziołek
REGULAMIN :
termin 7 marca 2009
- wstęp 10zł
- nie ma obowiazku dostarczenia rozpisek, ale beda one sprawdzane pred turniejem (lub w jego trakcie) przez organizatorow
- ograniczona liczba miejsc 50 osób ( jeśli zgłosi się więcej będziemy myśleli nad zwiększeniem limitu)
- ZAKAZ SPOŻYWANIa ALKOHOLU NA TERENIE TURNIEJU
- turniej odbedzie sie w I Liceum Ogólnokształcącym w Bydgoszczy mieszczącym się przy ulicy Plac Wolności 9 . Na turniej wchodzimy od ulicy Gimnazjalnej przy skrzyżowaniu z Kraśińskiego .
Dojazd z dworca PKP
http://www.1lo.bydgoszcz.pl/index2.php?art=14 mapka na której zaznaczony jest przystanek autobusowy
Dojazd autobusem
Wysiadamy na Dworcu Głównym , wychodzimy z dworca i na przeciwko niego jest pętla autobusowa. Wsiadamy w autobus 67 i jedziemy 2 przystanki . Wysiadamy i idziemy w
w lewo a potem skręcamy na pierwszym skrzyżowaniu w prawo . Wchodzimy na miejsce turnieju przez bramę .
Dojście pieszo

Dojście z dworca PKS
Wysiadamy na dworcu pks, następnie idziemy wzgłuż ulicy Jagiellońskiej, aż do skrzyżowania z ul. 3 Maja i Bernardyńskiej. Skręcamy w prawo, i ul. 3 Maja kierujemy się w stronę ulicy Piotra Skargi, w którą skręcamy. Idziemy do jej końca, aż dochodzimy do zakrętu ul. Gimnazjalnej. Tą kierujemy się prosto i idziemy do końca, aż do I LO. Wchodzimy na miejsce turnieju przez bramę
- Sędziowie
- Artur "Gajowy" Dreslerski
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48'’ na 48’’
MALOWANIE I TEST WIEDZY:
Testu wiedzy nie bedzie.
Nie ma wymogu POMALOWANIA ARMII i nie bedzie ona oceniana
KOMPOZYCJA ARMII:
Zasady kompozycji armii: BP + max 8 PD (bound liczony jak 1 kość) + 8 DD (pierwszy scroll za 1, kolejny za 2, ro hotek - 5), max 2 czarujących bohaterów (prince z TK nie jest liczony jako charakter czarujący), max 3 takie same cory, max 2 takie same specjale, RoR i DoW zbanowane (dozwolone tylko w armiach DoW), max 3 maszynki na armie (weapon team liczony jak maszyna), Kislev dopuszczony...
Format: 1650 pkt
Gramy 3 scenariusze:
2,3 i 4 z oryginalnego Koziolka.
2. Perła (Wybieramy jeden swój oddział (jawnie) przed bitwą, który dostaje do wypicia beczkę piwa z lubelskiego browaru. Rzucamy kostką by określić jakie było to piwo, bo jak wiadomo piwo piwu nie równe, czasem bardzo:
1- Karmi: -1T
2- Goolman: -1M
3- Perła w zielonej butelce bezzwrotnej: -1I
4- Perła Export: armour piercing
5- Perła: re- roll to hit & to wound w pierwszej turze walki
6 - Perła Mocna: +1S & +1 CR)
* statystyka nie może być mniejsza niż 1
3. Koziołek (Do jednego z oddziałów w armii przybłąkał się koziołek (przydzielany jawnie), który okazał się być maskotką wojowników - działa jak sztandar: dodaje im on +1CR ale wart jest 250 pkt)
4. KATolicki Uniwersytet Lubelski (Jeden z herosów w armii otrzymuje na tą krucjatę wielką relikwię ukrytą w kazamatach starożytnych budynków szkoły i przykazanie - niech moc będzie z Tobą. Jest to magiczny, świecący miecz, zastępuje broń posiadaną przez postać. Rzucamy kostką by określić umiejętność posługiwania się nim postaci:
1. +1WS & +1I
2. Armour Piercing
3. +1A
4. +1S
5. No armour save
6. No armour save & jeśli jest nie dołączony do oddziału 3+WS na strzelanie)
Zgloszeni:
1.Gajowy
2. Szkapa
3. PAsiak
4.Chodak
5. mlody
6. Robson
7. Kołek
8. Gokisz
9. Chory
10.Ziemko
11. Andrzej
12. Kriss
13. Macko
14.franz

