Magia vs Steam Tank

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Magia vs Steam Tank

Post autor: Robson »

Czy czar 5 z malego waghh dziala na czolg? skoro
cytat z AB

" only spells with a given strange can damage Steam Tanks, all other spell efects are ignored "

Czyli imo other spell efect, czyli zdawanie testu inicjatywy jest ignored, wiec nie ma hitow.

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

a czy steam tank nie ma tak jak stary adnotacji że automatycznie oblewa inicjatywke?

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Czar ma podaną siłę więc działa. Spowolnienie, czy zakaz strzelanie, na steam tanka nie działają, ale hity z określoną siłą po oblanym teście I jak najbardziej. A nawet gdyby test I ignorować to zignorowany test I wcale nie oznacza, że jest on zdany.

No i nie strange, a strength.
A licky boom boom down!!!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

1)mork wantz ya to czar nr 6
czar nr 5 to popychaczka...ta na czolg nie dziala :wink:
2)wantz ya dziala-ma wpisana okreslona sile
3)z tego co pamietam to tankietka oblewa wszystkie testy I

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

ma adnotacje ze test inicjatywy oblewa, wiec co do ataku giganta nie mam zadnych watpliwosci, natomiast chodzi o to ze tank olewa wszystkie magiczne efekty nie zadajace obrazen, wiec dlaczego ma podchodzic do tego glupiego testu? :P

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Bo test inicjatywki tylko decyduje o tym czy efekt czaru( hity z s10) zadzialaja, a na te hity ST nie jest odporny

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Czołg ignoruje czary nie zadające obrażeń ze znaną siłą. Ten ma znaną siłę i zadaje obrażenia (po niezdanym teście) więc nie da sięgo zignorować. Test inicjatywy nie jest efektem czaru - na tej samej podstawie mógłbyś twierdzić, że żaden czar nie działą, bo te które trafiają z określoną siłą wymuszają test pancerza :? .

Maciek

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

w takim razie czym jest ten test inicjatywe jezeli nie efektem czaru? :shock:

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

przyczyną obrażeń :P

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Robson pisze: all other spell efects are ignored "
jesli dobrze rozumiem ten ragment to:

- ward 4+ na czolg nie dziala

- no armour save przy czarach na czolg nie dziala (w koncu to spell effect) a jedynie hity (ktore oprocz metala sa wtedy z sila 3 zazwyczaj)

co do 6 z waagh nie jestem pewien... na logike powininen dostawac hity.. ale wedlug tego co jest napisane jest uodporniony na test inicjatywy... a wiec nie powinien jej zdawac --> nie ma tego co sie staie jak obleje...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Mój Boże nie wierze czasem w ludzką głupote ... :shock:
odporny na no armour i na zdawanie inicjatywy .... zaczynam poważnie zastanawiać sie nad wpływem WHFB na rozsądek graczy :shock:
Zaraz bedzuie że LoS tez nie działa bo jest częścią czaru ... i że nie działa 1 z metala tzn działa ale zostawia sejwa bo jest częścią czaru inną od hitów ....

LUDZIE !!!!!!! tu nie chodzi o to że na ST działają tylko hity z określoną siłą ! Tu chodzi o to ze działają na niego tylko takie czary których składową są hity z określoną siłą ... wszystkie efekty dodatkowe nie działają . Czyli np no sejw nie działa a rzeczy takie jak dodatkowe wymagania typu LoS/ testy I wymagane / trafianie na 4+ z templejta (o ile jest jakiś czar templejtowy z siłą a takiego nie pamietam)/ anywhere on the table itp itd. hipotetycznie jak by był czar zadajacy hity z jakąś tam siłą ST i spowalniający to nie działały by oba efekty gdyż spełniony był by warunek hitów ale nie spowolnienia .... natomiast warunek zadania hitów musi spełnić sam czołg typu (czar LoS) czołg musi być w LoS / czar gdziekolwiek na planszy (czołg musi byc na planszy) test I czołg musi go oblać ... test S czołg musi go oblać ... ale zawsze zdaje więc nie obleje ... Testy są warunkiem zadania hitów a nie dodatkowymi efektami ... dodatkowym efektem było by natomiast cos innego : dostałeś hita i zdaj se test np I albo zginiesz czołg oblewa test I ale nie ginie bo jest odporny na auto śmierć spowodowaną czarem (czar oczywiscie fikcyjny)
CZOłG NIE JEST ODPORNY NA TESTY STATYSTYK !!

A teraz proponuje udowodnić dlaczego orkowie nie są zieloni tylko fioletowi ... dam 100 że wam sie uda :roll:

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

to sie fachowo nazywa polhammer.

orki nie sa zielone (nie sa greeniskinami), bo pomalowałem je na fioletowo.


Pamiętajcie: NIE WMÓWIĄ NAM ŻE BIAŁE JEST BIAŁE A CZARNE JEST CZARNE!

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie ma to jak dobry wał.
Postęp polega na tym, że wkręca się go na forum, a nie w czasie bitwy :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

A no armour save przy hitach dziala czy nie? na czolg, bo mi ostatnio zginal od 6 z death magic :( taki zonk

BTW czytalem juz na forum wieksze waly np. czy graet eagle jest elfem :shock:

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

intuicyjnie powiedzial bym że działa .... ale wedle zasad raczej nie ...

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Gogol pisze:intuicyjnie powiedzial bym że działa .... ale wedle zasad raczej nie ...
Dziwne tu "zasady" panują...

Za chwilę jakiś Imperialista któremu z Rękawiczki przyłożę, zacznie Armour Save'y na ST zdawać, albo powie, że go w wgóle nie ranię bo to magiczny przedmiot.

Kurczaki, szóstka z Death ma siłę?
Ma.
Więc weźcie się nie wygłupiajcie. :evil:
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

ODPOWIEDZ