Magia vs Steam Tank
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Magia vs Steam Tank
Czy czar 5 z malego waghh dziala na czolg? skoro
cytat z AB
" only spells with a given strange can damage Steam Tanks, all other spell efects are ignored "
Czyli imo other spell efect, czyli zdawanie testu inicjatywy jest ignored, wiec nie ma hitow.
cytat z AB
" only spells with a given strange can damage Steam Tanks, all other spell efects are ignored "
Czyli imo other spell efect, czyli zdawanie testu inicjatywy jest ignored, wiec nie ma hitow.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
a czy steam tank nie ma tak jak stary adnotacji że automatycznie oblewa inicjatywke?
Czar ma podaną siłę więc działa. Spowolnienie, czy zakaz strzelanie, na steam tanka nie działają, ale hity z określoną siłą po oblanym teście I jak najbardziej. A nawet gdyby test I ignorować to zignorowany test I wcale nie oznacza, że jest on zdany.
No i nie strange, a strength.
No i nie strange, a strength.
A licky boom boom down!!!
ma adnotacje ze test inicjatywy oblewa, wiec co do ataku giganta nie mam zadnych watpliwosci, natomiast chodzi o to ze tank olewa wszystkie magiczne efekty nie zadajace obrazen, wiec dlaczego ma podchodzic do tego glupiego testu?
Czołg ignoruje czary nie zadające obrażeń ze znaną siłą. Ten ma znaną siłę i zadaje obrażenia (po niezdanym teście) więc nie da sięgo zignorować. Test inicjatywy nie jest efektem czaru - na tej samej podstawie mógłbyś twierdzić, że żaden czar nie działą, bo te które trafiają z określoną siłą wymuszają test pancerza .
Maciek
Maciek
jesli dobrze rozumiem ten ragment to:Robson pisze: all other spell efects are ignored "
- ward 4+ na czolg nie dziala
- no armour save przy czarach na czolg nie dziala (w koncu to spell effect) a jedynie hity (ktore oprocz metala sa wtedy z sila 3 zazwyczaj)
co do 6 z waagh nie jestem pewien... na logike powininen dostawac hity.. ale wedlug tego co jest napisane jest uodporniony na test inicjatywy... a wiec nie powinien jej zdawac --> nie ma tego co sie staie jak obleje...
Mój Boże nie wierze czasem w ludzką głupote ...
odporny na no armour i na zdawanie inicjatywy .... zaczynam poważnie zastanawiać sie nad wpływem WHFB na rozsądek graczy
Zaraz bedzuie że LoS tez nie działa bo jest częścią czaru ... i że nie działa 1 z metala tzn działa ale zostawia sejwa bo jest częścią czaru inną od hitów ....
LUDZIE !!!!!!! tu nie chodzi o to że na ST działają tylko hity z określoną siłą ! Tu chodzi o to ze działają na niego tylko takie czary których składową są hity z określoną siłą ... wszystkie efekty dodatkowe nie działają . Czyli np no sejw nie działa a rzeczy takie jak dodatkowe wymagania typu LoS/ testy I wymagane / trafianie na 4+ z templejta (o ile jest jakiś czar templejtowy z siłą a takiego nie pamietam)/ anywhere on the table itp itd. hipotetycznie jak by był czar zadajacy hity z jakąś tam siłą ST i spowalniający to nie działały by oba efekty gdyż spełniony był by warunek hitów ale nie spowolnienia .... natomiast warunek zadania hitów musi spełnić sam czołg typu (czar LoS) czołg musi być w LoS / czar gdziekolwiek na planszy (czołg musi byc na planszy) test I czołg musi go oblać ... test S czołg musi go oblać ... ale zawsze zdaje więc nie obleje ... Testy są warunkiem zadania hitów a nie dodatkowymi efektami ... dodatkowym efektem było by natomiast cos innego : dostałeś hita i zdaj se test np I albo zginiesz czołg oblewa test I ale nie ginie bo jest odporny na auto śmierć spowodowaną czarem (czar oczywiscie fikcyjny)
CZOłG NIE JEST ODPORNY NA TESTY STATYSTYK !!
A teraz proponuje udowodnić dlaczego orkowie nie są zieloni tylko fioletowi ... dam 100 że wam sie uda
odporny na no armour i na zdawanie inicjatywy .... zaczynam poważnie zastanawiać sie nad wpływem WHFB na rozsądek graczy
Zaraz bedzuie że LoS tez nie działa bo jest częścią czaru ... i że nie działa 1 z metala tzn działa ale zostawia sejwa bo jest częścią czaru inną od hitów ....
LUDZIE !!!!!!! tu nie chodzi o to że na ST działają tylko hity z określoną siłą ! Tu chodzi o to ze działają na niego tylko takie czary których składową są hity z określoną siłą ... wszystkie efekty dodatkowe nie działają . Czyli np no sejw nie działa a rzeczy takie jak dodatkowe wymagania typu LoS/ testy I wymagane / trafianie na 4+ z templejta (o ile jest jakiś czar templejtowy z siłą a takiego nie pamietam)/ anywhere on the table itp itd. hipotetycznie jak by był czar zadajacy hity z jakąś tam siłą ST i spowalniający to nie działały by oba efekty gdyż spełniony był by warunek hitów ale nie spowolnienia .... natomiast warunek zadania hitów musi spełnić sam czołg typu (czar LoS) czołg musi być w LoS / czar gdziekolwiek na planszy (czołg musi byc na planszy) test I czołg musi go oblać ... test S czołg musi go oblać ... ale zawsze zdaje więc nie obleje ... Testy są warunkiem zadania hitów a nie dodatkowymi efektami ... dodatkowym efektem było by natomiast cos innego : dostałeś hita i zdaj se test np I albo zginiesz czołg oblewa test I ale nie ginie bo jest odporny na auto śmierć spowodowaną czarem (czar oczywiscie fikcyjny)
CZOłG NIE JEST ODPORNY NA TESTY STATYSTYK !!
A teraz proponuje udowodnić dlaczego orkowie nie są zieloni tylko fioletowi ... dam 100 że wam sie uda
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
to sie fachowo nazywa polhammer.
orki nie sa zielone (nie sa greeniskinami), bo pomalowałem je na fioletowo.
Pamiętajcie: NIE WMÓWIĄ NAM ŻE BIAŁE JEST BIAŁE A CZARNE JEST CZARNE!
orki nie sa zielone (nie sa greeniskinami), bo pomalowałem je na fioletowo.
Pamiętajcie: NIE WMÓWIĄ NAM ŻE BIAŁE JEST BIAŁE A CZARNE JEST CZARNE!
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Dziwne tu "zasady" panują...Gogol pisze:intuicyjnie powiedzial bym że działa .... ale wedle zasad raczej nie ...
Za chwilę jakiś Imperialista któremu z Rękawiczki przyłożę, zacznie Armour Save'y na ST zdawać, albo powie, że go w wgóle nie ranię bo to magiczny przedmiot.
Kurczaki, szóstka z Death ma siłę?
Ma.
Więc weźcie się nie wygłupiajcie.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.