Woodstock '09

Dyskusje na dowolne tematy, niekoniecznie związane z tematyką forum. To tutaj można poćwiczyć prawy shiftowy.

Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pamela
Wodzirej
Posty: 719
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Dębno

Woodstock '09

Post autor: Pamela »

Siema, kto się w tym roku wybiera? Jako, że mieszkam 10 klocków od Kostrzyna, to każdy może do mnie śmiało uderzać na nocleg bądź after party ;)

Pozdro Pamelson
HD pisze:
FemmeFatale pisze:CHCIAŁAM TYLKO WYSTAWIĆ MOJE USŁUGI
Połykasz? :D
Kocham to forum ;)

KLUB GIER BITEWNYCH "ROGATY SZCZUR"

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

lepiej się zabierz na brutal assault, a nie na ten syf :p

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Ja się wybieram :D jeżdżę od trzech lat na wooda i zawsze się dobrze bawię. Wszystkim polecam.
Morrok pisze:a nie na ten syf :p
jeśli chodzi ci o stan pola namiotowego po Woodstocku to faktycznie "syf", ale jeśli chodzi ci o samą imprezę to zakladam że nigdy nie byleś i piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia :roll:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

nie mówie o imprezie, a o syfie. Poza tym byłeś na Wacken? To jest dopiero open air ;)

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »