Przemyślenia dotyczące Autorskiego Booka
Moderator: #helion#
Przemyślenia dotyczące Autorskiego Booka
Empire armybook by twój stary...
Schemat zmian do autorskiego podręcznika:
LORDS:
- General of the empire
Pomysły na zmiany:
M WS BS S T W I A Ld
4 5 5 4 4 3 5 4 9
Bodyguards: If the army includes a General, one unit of Greatswords per General can be taken as his
bodyguards and takes a Core slot choice instead of a Special.
Ancestral Heirloom: If your army is led by a General, one unit of State Troops (Halberdiers, Spearmen,
Swordsmen, Handgunners, Crossbowmen) can have a magic banner worth up to 50 points.
The Imperial Zoo:
Imperial Griffon:
150 points
M WS BS S T W I A Ld
6 5 - 5 5 4 5 4 9
Można wybrać rodzaj gryfa(podobna zasada jak z odmianą trolli w armii O&G):
- The Grey Griffon ( 45 points , -1 to hit by missile weapons )
- The Golden Griffon( 50 points , 4 + Scaly Skin/Armour Save)
- The Scarlet Griffon( 50 points , 2 Magic Resistance)
- Templar Grand Master
Pomysły na zmiany:
M WS BS S T W I A Ld
4 6 3 4 4 3 6 4 9
Legendary Orders: Templar Grand Masters can be customized by giving him
advantages to represent the most powerful Knightly Orders in the Empire’s history. They are as follows:
The Grand Order of the Reiksguard (Reiksguard Knights) – Emperor’s Guard - For all Leadership tests, including break tests, roll 3 dice and choose the lowest 2 scores.
The Knights of the White Wolf - Crush the Weak - Re-roll wounds in charge.
Knights Panther - Splendour - Use finest warhorses from best Imperial stables – No movement penalty
because of barding.
Knights of the Blazing Sun - Blessing of Myrmidia - Weapons count as magical.
Bonusy działają na odział w którym jest Templat Grand Master , tj. Master of Battle
Master of Battle – tj. W booku.
OPCJONALNIE :
ARMY ORGANISATION:
You may only field a Templar Grand Master if your army contains a unit of Knights of the same Order.
For each Templar Grand Master in the army, one unit of Knights of the Inner Circle can be included as a Core
Units choice instead of Special.
- Arch lector of Sigmar
Pomysły na zmiany:
- May ride upon the War Altar (+200 pts).
Reszta jak w Booku.
- Wizard Lord
Jak w booku.
HEROES:
- Captain of The Empire
- Warrior Priest
- Battle Wizard
- Master Engineer
Pomysły do zmian:
M WS BS S T W I A Ld
4 3 5 3 3 2 3 1 7
Points: 40
Broń do kupna:
Hochland -ŕ tak jak w booku 15 pts
R. Pistol 5 pts
Granatnik BlunderBuss (move or fire , ap , S6 , range 18” , D3 hitów ) 15 pts
Gołąbki -- > zostają albo pomysł z dupy 15 pts
R. Handgun 10 pts
Master of Ballistics: (zamienia zasadę z booka , może wykupywać umiejętności związane z balistyką na zasadzie tj. Assasin wykupuje zdolności do 50 pts):
- Zapalające pociski(Flammable) do podstawowych maszyn(C & M ) 10 pts
- Mistrz przeładowania do każdej maszyny(Fire every turn regardless) 40 pts
- Moja machina , do każdej maszyny , + 1 CR , 25 pts
- Dopóki żyję , muzyka będzie grała , do każdej maszyny , ITP. + Stubborn dopóki eng żyje , 40 pts
- Mistrz Balistyki , do podstawowych maszyn , może przerzucić skatera albo to hit w cannonie , 25 pts
- Nie ta dźwignia pało! , do każdej maszyny , one use only może zamienić wynik misfire na 6 , 25 pts
- Jesteśmy w osłonie! , maszyna do której dołączy liczona jest jakby miała hard cover , 50 pts
- Mistrz rakietowy , Hellstorm R.B , przerzut Scattera , 50 pts
- Mistrz Piekielny(L0L) , Hellblaster , przerzut 1 artylerki , 50 pts
- Uczeń krasnoludów , podstawowe maszyny , maszyna jest orunowana – magiczne ataki , 35 pts
- Sniper , jeśli używa Hochland L. Rifle , brak minusów za mierzenie , 25 pts
- Gołębiarz , jeśli używa gołąbków , on chart 4-6 is Huzzah! , 25 pts
Więcej wkrótce ...
CORE:
- Halberdiers
Wszystko zostaje , prócz : Points/model 4
- Spearmen
Wszystko zostaje , prócz : Points/model 4
- Swordsman
- K.Orders
- Handgunners
- Crossbowmen
- Archers
Wszystko zostaje prócz : Points/model 6
- Huntsman 0-1
Unit Size : 5 – 20
Eq: Bow , Hw
Points/model 8
Scouts...
- Free Company
Wszystko zostaje prócz : Points/model 5
SPECIAL:
- Greatswords
Pomysły do zmian:
Points/model: 8
- mogą brać magiczny sztandar do 50 pts , jako że są elitą.
- Za 2 pts/model można zamienić Greatswordy na Tarczę + H.Weapon
- Pistoliers
- Outriders
- Great Cannon
- Mortar
Pomysły do zmian:
- Siła 4 , Ap , reszta zostaje
RARE:
- Flagellant Warband
Pomysły do zmian: Points/model 6 , reszta zostaje
- Hellblaster Volley gun
- HellStorm Rocket Battery
działa jak katapulta , reszta zostaje
- Steam Tank
Super Skarbiec z przedmiotami:
Magic Weapons:
- Runefang
- The Mace of Helsturm
50 pts , reszta zostaje
- Sword of Sigismund
30 pts , reszta zostaje
- Sword of Fate
- Sword of Power
- Sword of Righteous Steel
+ 1 S , always hit on 2+
- Hammer of Judgement
- Dragon Bow
30 pts , D3 hits
- Sword of Justice
15 pts , re-rolls failed to hit and to wound rolls
- Wyrmslayer Sword
Siła o 1 wyższa niż T przeciwnika
Magic Armour:
- The Gilded Armour
Full plate armour. Atakujący zawsze rani właściciela na 4+ , savy zdawane są z aktualną siłą atakującego.
- Dawn Armour
- Armour of Tarnus
25 pts
- Armour of Meteoric Iron
- Helm of the Ratslayer
15 pts
- Shield of the Gorgon
- Bronze Shield
15 pts
Talismans:
- Shround of Magnus
- Holy Relic
- Jade Amulet
- The White Cloak
- The Crimson Amulet
6 + Ward , Immune to flaming attacks
- Sigil of Sigmar
Arcane Items:
- Seal of Destruction
- Grey Wand
35 pts
- Rod of Power
- Luckstone
- Crystal Ball
- Wizard’s Staff
Enchanted Items:
- Laurens of Victory
- Rod of Command
- Aldred’s Cascet of Sorcery
- The Silver Horn
- The Orb of Thunder
- Doomfire Ring
- Van Horstmann’s Speculum
- Icon of Magnus
- Ring of Volans
Magic Standards:
- Imperial Banner
- Banner of Sigismund
50 pts
- Griffon Standard
50 pts
- Banner of the Daemonslayer
- Banner of Valour
- Standard of Arcane Warding
- Steel Standard
- Banner of Duty
Jeśli chodzi o zmiany , starałem się dostosować to co aktualnie jest niewystawialne , niegrywalne , poprostu słabe , wszystko zrobione jest na zasadzie testów , i na zasadzie dostosowania się również do innych armii , wiele rzeczy było robione też pod kątem wyboru gracza i tego co może wystawić. Tam gdzie nie ma nic dopisane wszystko zostaje jak w booku , jak widać nie mam zamiaru robić wielkiego śmietnika , dodawać miliarda nowych jednostek ani w żaden inwazyjny sposób zmieniać armybooka... jak widać część rzeczy jest wziętych z empire armybook by borderprinces.
edit: milicja za 5 ptk / model.
edit: huntsman 8 ptk/model.
do przetestowania:
- Inżynier nie zabiera slotu herosa(podobnie jak np. assasin)
- stubborn dla piechoty imperialnej w 1 rundzie combata jesli dostali szarżę , nie działa w przypadku tego jeśli generała nie ma w 12 calach a także w przypadku szarży z flanki lub z tyłu... *(kolejna kwestia , czy działa tylko jeśli generałem jest "General of the Empire" czy przy każdym)*
Schemat zmian do autorskiego podręcznika:
LORDS:
- General of the empire
Pomysły na zmiany:
M WS BS S T W I A Ld
4 5 5 4 4 3 5 4 9
Bodyguards: If the army includes a General, one unit of Greatswords per General can be taken as his
bodyguards and takes a Core slot choice instead of a Special.
Ancestral Heirloom: If your army is led by a General, one unit of State Troops (Halberdiers, Spearmen,
Swordsmen, Handgunners, Crossbowmen) can have a magic banner worth up to 50 points.
The Imperial Zoo:
Imperial Griffon:
150 points
M WS BS S T W I A Ld
6 5 - 5 5 4 5 4 9
Można wybrać rodzaj gryfa(podobna zasada jak z odmianą trolli w armii O&G):
- The Grey Griffon ( 45 points , -1 to hit by missile weapons )
- The Golden Griffon( 50 points , 4 + Scaly Skin/Armour Save)
- The Scarlet Griffon( 50 points , 2 Magic Resistance)
- Templar Grand Master
Pomysły na zmiany:
M WS BS S T W I A Ld
4 6 3 4 4 3 6 4 9
Legendary Orders: Templar Grand Masters can be customized by giving him
advantages to represent the most powerful Knightly Orders in the Empire’s history. They are as follows:
The Grand Order of the Reiksguard (Reiksguard Knights) – Emperor’s Guard - For all Leadership tests, including break tests, roll 3 dice and choose the lowest 2 scores.
The Knights of the White Wolf - Crush the Weak - Re-roll wounds in charge.
Knights Panther - Splendour - Use finest warhorses from best Imperial stables – No movement penalty
because of barding.
Knights of the Blazing Sun - Blessing of Myrmidia - Weapons count as magical.
Bonusy działają na odział w którym jest Templat Grand Master , tj. Master of Battle
Master of Battle – tj. W booku.
OPCJONALNIE :
ARMY ORGANISATION:
You may only field a Templar Grand Master if your army contains a unit of Knights of the same Order.
For each Templar Grand Master in the army, one unit of Knights of the Inner Circle can be included as a Core
Units choice instead of Special.
- Arch lector of Sigmar
Pomysły na zmiany:
- May ride upon the War Altar (+200 pts).
Reszta jak w Booku.
- Wizard Lord
Jak w booku.
HEROES:
- Captain of The Empire
- Warrior Priest
- Battle Wizard
- Master Engineer
Pomysły do zmian:
M WS BS S T W I A Ld
4 3 5 3 3 2 3 1 7
Points: 40
Broń do kupna:
Hochland -ŕ tak jak w booku 15 pts
R. Pistol 5 pts
Granatnik BlunderBuss (move or fire , ap , S6 , range 18” , D3 hitów ) 15 pts
Gołąbki -- > zostają albo pomysł z dupy 15 pts
R. Handgun 10 pts
Master of Ballistics: (zamienia zasadę z booka , może wykupywać umiejętności związane z balistyką na zasadzie tj. Assasin wykupuje zdolności do 50 pts):
- Zapalające pociski(Flammable) do podstawowych maszyn(C & M ) 10 pts
- Mistrz przeładowania do każdej maszyny(Fire every turn regardless) 40 pts
- Moja machina , do każdej maszyny , + 1 CR , 25 pts
- Dopóki żyję , muzyka będzie grała , do każdej maszyny , ITP. + Stubborn dopóki eng żyje , 40 pts
- Mistrz Balistyki , do podstawowych maszyn , może przerzucić skatera albo to hit w cannonie , 25 pts
- Nie ta dźwignia pało! , do każdej maszyny , one use only może zamienić wynik misfire na 6 , 25 pts
- Jesteśmy w osłonie! , maszyna do której dołączy liczona jest jakby miała hard cover , 50 pts
- Mistrz rakietowy , Hellstorm R.B , przerzut Scattera , 50 pts
- Mistrz Piekielny(L0L) , Hellblaster , przerzut 1 artylerki , 50 pts
- Uczeń krasnoludów , podstawowe maszyny , maszyna jest orunowana – magiczne ataki , 35 pts
- Sniper , jeśli używa Hochland L. Rifle , brak minusów za mierzenie , 25 pts
- Gołębiarz , jeśli używa gołąbków , on chart 4-6 is Huzzah! , 25 pts
Więcej wkrótce ...
CORE:
- Halberdiers
Wszystko zostaje , prócz : Points/model 4
- Spearmen
Wszystko zostaje , prócz : Points/model 4
- Swordsman
- K.Orders
- Handgunners
- Crossbowmen
- Archers
Wszystko zostaje prócz : Points/model 6
- Huntsman 0-1
Unit Size : 5 – 20
Eq: Bow , Hw
Points/model 8
Scouts...
- Free Company
Wszystko zostaje prócz : Points/model 5
SPECIAL:
- Greatswords
Pomysły do zmian:
Points/model: 8
- mogą brać magiczny sztandar do 50 pts , jako że są elitą.
- Za 2 pts/model można zamienić Greatswordy na Tarczę + H.Weapon
- Pistoliers
- Outriders
- Great Cannon
- Mortar
Pomysły do zmian:
- Siła 4 , Ap , reszta zostaje
RARE:
- Flagellant Warband
Pomysły do zmian: Points/model 6 , reszta zostaje
- Hellblaster Volley gun
- HellStorm Rocket Battery
działa jak katapulta , reszta zostaje
- Steam Tank
Super Skarbiec z przedmiotami:
Magic Weapons:
- Runefang
- The Mace of Helsturm
50 pts , reszta zostaje
- Sword of Sigismund
30 pts , reszta zostaje
- Sword of Fate
- Sword of Power
- Sword of Righteous Steel
+ 1 S , always hit on 2+
- Hammer of Judgement
- Dragon Bow
30 pts , D3 hits
- Sword of Justice
15 pts , re-rolls failed to hit and to wound rolls
- Wyrmslayer Sword
Siła o 1 wyższa niż T przeciwnika
Magic Armour:
- The Gilded Armour
Full plate armour. Atakujący zawsze rani właściciela na 4+ , savy zdawane są z aktualną siłą atakującego.
- Dawn Armour
- Armour of Tarnus
25 pts
- Armour of Meteoric Iron
- Helm of the Ratslayer
15 pts
- Shield of the Gorgon
- Bronze Shield
15 pts
Talismans:
- Shround of Magnus
- Holy Relic
- Jade Amulet
- The White Cloak
- The Crimson Amulet
6 + Ward , Immune to flaming attacks
- Sigil of Sigmar
Arcane Items:
- Seal of Destruction
- Grey Wand
35 pts
- Rod of Power
- Luckstone
- Crystal Ball
- Wizard’s Staff
Enchanted Items:
- Laurens of Victory
- Rod of Command
- Aldred’s Cascet of Sorcery
- The Silver Horn
- The Orb of Thunder
- Doomfire Ring
- Van Horstmann’s Speculum
- Icon of Magnus
- Ring of Volans
Magic Standards:
- Imperial Banner
- Banner of Sigismund
50 pts
- Griffon Standard
50 pts
- Banner of the Daemonslayer
- Banner of Valour
- Standard of Arcane Warding
- Steel Standard
- Banner of Duty
Jeśli chodzi o zmiany , starałem się dostosować to co aktualnie jest niewystawialne , niegrywalne , poprostu słabe , wszystko zrobione jest na zasadzie testów , i na zasadzie dostosowania się również do innych armii , wiele rzeczy było robione też pod kątem wyboru gracza i tego co może wystawić. Tam gdzie nie ma nic dopisane wszystko zostaje jak w booku , jak widać nie mam zamiaru robić wielkiego śmietnika , dodawać miliarda nowych jednostek ani w żaden inwazyjny sposób zmieniać armybooka... jak widać część rzeczy jest wziętych z empire armybook by borderprinces.
edit: milicja za 5 ptk / model.
edit: huntsman 8 ptk/model.
do przetestowania:
- Inżynier nie zabiera slotu herosa(podobnie jak np. assasin)
- stubborn dla piechoty imperialnej w 1 rundzie combata jesli dostali szarżę , nie działa w przypadku tego jeśli generała nie ma w 12 calach a także w przypadku szarży z flanki lub z tyłu... *(kolejna kwestia , czy działa tylko jeśli generałem jest "General of the Empire" czy przy każdym)*
Ostatnio zmieniony 4 sie 2009, o 00:45 przez Pabis, łącznie zmieniany 7 razy.
przyglądając się zmianom to naprawde nie ma pierdolenia się ze zmieniem całego booka ale tylko nielicznych głupich zasad które sprawiały że modele wogóle nie były grywalne, pomysł z gryfem, inżynierem i helstormem 100 % trafiony nie ma tutaj także zasad jakiś z dupy wyciagniętych jak "hold and chang formation"
jedyny jak narazie army list napisany z sensem
jedyny jak narazie army list napisany z sensem
Czyli zamieniamy bezużyteczną jednostkę której nikt nie weźmie za 5 pts na bezużyteczną jednostkę której nikt nie weźmie za 4pts. W obecnej formie to oni mogą 5pts czy 50pts to nie jest różnica bo i tak i tak są bez sensu.Pabis pisze:- Halberdiers
Wszystko zostaje , prócz : Points/model 4
Nie uważam że jest bezużyteczna , dając 4 ptk za model można wystawić za 150 ptk klocek 25 typa , czyli tak po prawdzie taki klocek clanratów , dając taką wartość punktową można stworzyć armię podchodzącą pod hordową...
Ja wiem że wy tworząc booka przez pół roku , nie potrafiliście dostrzec idiotyczności zasad "hold & reform" bądź halabard "imperialnych" które uderzają z dwóch szeregów i mają AP , piechota w tej grze polega tylko wyłącznie na masie , i na taniości tak aby można było tego dużo wystawić...
btw: musicie porównywać imperialne jednostki do tych z innych armii na tym poziomie , czyli np. do klocka maruderów , klocka klanratów i tak żeby nie było zaburzeń równowagi , ponadto wasz podręcznik to miszmasz z cult of ulric , pół rzeczy jest nieczytelne , wjebane tam na siłę , zrobione są bardzo duże i inwazyjne "poprawki" na które nigdy nikt normalny się nie zgodzi...
Ja wiem że wy tworząc booka przez pół roku , nie potrafiliście dostrzec idiotyczności zasad "hold & reform" bądź halabard "imperialnych" które uderzają z dwóch szeregów i mają AP , piechota w tej grze polega tylko wyłącznie na masie , i na taniości tak aby można było tego dużo wystawić...
btw: musicie porównywać imperialne jednostki do tych z innych armii na tym poziomie , czyli np. do klocka maruderów , klocka klanratów i tak żeby nie było zaburzeń równowagi , ponadto wasz podręcznik to miszmasz z cult of ulric , pół rzeczy jest nieczytelne , wjebane tam na siłę , zrobione są bardzo duże i inwazyjne "poprawki" na które nigdy nikt normalny się nie zgodzi...
? w sennsie scatter jak katapulta? template jak katapulta? sila jak katapulta? jesli to ostatnie to sila bazowa 5 tak? (pamietaj, ze w helstormie nie bylo big hita jesli dobrze pamietam)- HellStorm Rocket Battery
działa jak katapulta , reszta zostaje
war altar max 150 pkt
greatswordom zamiast zmiany gw na tarcze powinna byc co najwyzej opcja wykupu tarcz. greatswordzi bez greatswordow to juz srednia opcja
czekaj czekaj 2DD, unbrekeable,ward 4+ na siebie i jeźdźca, bound power lvl 5,impacty w szarży, dodając do tego kolesia który zjada smoki i demony to hmm no tak on taki słaby jest i doszacowany. dając 200 pkt i ugrywalniając reszte bohaterów sprawia się to ze wszyscy lordowie stoją na tym samym poziomie i można wprowadzić jakąś różnorodność a nie że w rozpiske odrazu w miejscu lord wpisujesz dobre i wyuczone 320war altar max 150 pkt
Tak , nad altarem się zastanawiałem , jeśli dam 150 , to zbyt wiele to nie zmieni , no bo nadal i tak najbardziej opłaca się brać kombo 2 x Tank + Altar + 3 x cannon i good game... a to z greatswordami chodziło mi , żeby to był na zasadzie elitarnego odziału piechoty , czy tam straży przybocznej , można nazwać to Reiksguards on Foot cokolwiek , z Hellstormem miałem na myśli sposób strzelania , czyli artyleryjka + scaterka , template i siła bazowa zostaje...
Bardzo fajny, ale dawać tarcze Greatswordom to moim zdaniem głuota. Im wystarczy tylko Magic Banner.
Nie wiem czy cena hellstroma nie powinna zostać zwiększona.
A co do piechoty, to moim zdaniem ta z AB by BP jest bardzo dobra. Bo w końcu każdy głupi umie opuścić halabarde i walić zza swojego a już tym bardziej zawodowy żołnierz.
Nie wiem czy cena hellstroma nie powinna zostać zwiększona.
A co do piechoty, to moim zdaniem ta z AB by BP jest bardzo dobra. Bo w końcu każdy głupi umie opuścić halabarde i walić zza swojego a już tym bardziej zawodowy żołnierz.
I tu sie mylisz. Z takim wyobrażeniem to można w Bretonni startować. My mamy (i tu sie powtórze) zawodową piechote.Pabis pisze:piechota w tej grze polega tylko wyłącznie na masie , i na taniości tak aby można było tego dużo wystawić...
W dawaniu Greatswordom tarcz nie widze nic głupiego , proszę o wyjaśnienie...
Co do Hellstorma , zabiera slota rare , słaby na kawalerię , nie zawsze trafia , wysoka przydatność tylko na klocki piechoty , gdzie w teraźniejszych armiach jest tego nie ukrywajmy mało... cena pozostaje taka sama moim zdaniem...
Dlaczego imperialna halabarda powinna być lepsza od innych halabard? Jak to jest możliwe że spearmani imperium atakują z 3 rank , ich szkolenie może by trwało pół roku - rok , a elfy żyją troszkę dłużej i trenowali formację przez wieki...
Jeśli imperialni używają halabard z taką wydajnością to czemu pheonix guardzi z wysokich elfów robią to dwa razy gorzej?
a jeśli chodzi o piechotę , twoje stwierdzenie to tzw. "Fluffowe pierdzenie" , spójrzmy prawdzie w oczy że jeśli byśmy mieli kierować się fluffem to ta gra daleko by nie zaszła , te zdanie dotyczyło mechaniki i ogólnych zamierzeń piechoty w grze...
ponadto trzeba zwrócić uwagę że ta piechota musi być wmiare wyważona i nie może być znacznie lepsza od innych corowych piechot za tyle samo ptk , wystarczy że imperium ma zasadę detachmentów która jest zbalansowana...
Co do Hellstorma , zabiera slota rare , słaby na kawalerię , nie zawsze trafia , wysoka przydatność tylko na klocki piechoty , gdzie w teraźniejszych armiach jest tego nie ukrywajmy mało... cena pozostaje taka sama moim zdaniem...
Dlaczego imperialna halabarda powinna być lepsza od innych halabard? Jak to jest możliwe że spearmani imperium atakują z 3 rank , ich szkolenie może by trwało pół roku - rok , a elfy żyją troszkę dłużej i trenowali formację przez wieki...
Jeśli imperialni używają halabard z taką wydajnością to czemu pheonix guardzi z wysokich elfów robią to dwa razy gorzej?
a jeśli chodzi o piechotę , twoje stwierdzenie to tzw. "Fluffowe pierdzenie" , spójrzmy prawdzie w oczy że jeśli byśmy mieli kierować się fluffem to ta gra daleko by nie zaszła , te zdanie dotyczyło mechaniki i ogólnych zamierzeń piechoty w grze...
ponadto trzeba zwrócić uwagę że ta piechota musi być wmiare wyważona i nie może być znacznie lepsza od innych corowych piechot za tyle samo ptk , wystarczy że imperium ma zasadę detachmentów która jest zbalansowana...
[quote="Pabis", z Hellstormem miałem na myśli sposób strzelania , czyli artyleryjka + scaterka , template i siła bazowa zostaje...[/quote]
to powinna chyba wtedy jego cena sie zwiekszyc bo sie staje znacznie bardzie przewidywalny a duzy placek z s5 jest dosc dobra wtedy opcja. Choc zaznaczam, ze nie pamietam ile on normalnie w booku kosztuje
to powinna chyba wtedy jego cena sie zwiekszyc bo sie staje znacznie bardzie przewidywalny a duzy placek z s5 jest dosc dobra wtedy opcja. Choc zaznaczam, ze nie pamietam ile on normalnie w booku kosztuje
Dawanie Greatswordom tarcz to głupota, bo oni z samej nazwy wskazują,że walczą wielkimi Mieczami.
tu się nie zgodze s5 może naprawde napsuć krwi.Pabis pisze:słaby na kawalerię
To jest dopiero twoje "fluffowe pierdzenie" . To jest totalna głupota. Powtórze się ale KAŻDY głupi umie opuścić broń drzewcową i walić zza swojego. Pozatym elfy ćwiczą walke tylko przed wojną a tak tosie pedaląPabis pisze:ich szkolenie może by trwało pół roku - rok , a elfy żyją troszkę dłużej i trenowali formację przez wieki...
Inne corowe piechoty, np. Helfy mają ASF, Delfy też całkiem ciekawe, Bretonnia Heavy Armour(gdzie nasza pichota ma lekkie), Wampiry też ciekawie. Więc uważam że te zmiany dawałyby nam równe szanse w walce z innymi armiami.Pabis pisze:nie może być znacznie lepsza od innych corowych piechot za tyle samo ptk
Ivo pisze:...Bretonnia Heavy Armour(gdzie nasza pichota ma lekkie)...
powiem klasyczne "chyba gramy w inną grę"
a ja mam pytanie: czy ten poprawiony army list (bo w sumie tu jest w większości kosmetyka, dobra, ale wciąż kosmetyka) ma szansę zaistnieć w bp? bo temat nagle ożył, i widzę, że nie tylko klimaciarze związani z tym podforum zaczęli się wypowiadać
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ivo się po prostu zagalopował i tyle. Nic się nie stało
Jeśli masz na myśli ten by BP to hmmm, musimy go najpierw przyciąć (bo nie chciałbym jak i reszta chłopaków zapewne być posądzonym o jakieś figo fago i robienie uberarmii), gdzieniegdzie mniej, gdzieniegdzie bardziej. A potem pożyjemy zobaczymy.
Jeśli masz na myśli ten by BP to hmmm, musimy go najpierw przyciąć (bo nie chciałbym jak i reszta chłopaków zapewne być posądzonym o jakieś figo fago i robienie uberarmii), gdzieniegdzie mniej, gdzieniegdzie bardziej. A potem pożyjemy zobaczymy.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Zdanie listy sędziowskiej jest jednoznaczne , ale możliwe że się zmieni , i tylko dzięki takim bookom które wprowadziłyby niewielkie zmiany (te zmiany tutaj które wydają się kosmetyczne dają całkiem sporo..) i byłyby wyważone może kiedyś zmienią zdanie....
Ivo na temat greatswordów pisałem wyżej , mogą się nazywać Reiksguard Foot , byleby mogli mieć jebane tarcze...
Tak Hellstorm jest słaby na kawalerię , niekoniecznie musisz trafić w sam środek , aktualnie 3-4 hity z siłą 5 , na broń która jest w rarach i jest zawodna nie jest cudowne...
Na temat szkolenia i twojej błyskotliwej odpowiedzi oszczędzę sobie komentarza , jeślibym go napisał prawdopodobnie byłby obraźliwy...
Helfy praktycznie nie wystawiają corowej piechoty , Dark elfy podobnie , Bretonia?!?! ehm no tak oni przecież grają na blokach piechoty , z wampirami ta piechota sobie radzi... gdzie jest problem? liczysz że ta piechota prócz detachmentów i tego że możnaby dużo tego wystawić będzie działać cuda? naprawdę zastanów się...
Ivo na temat greatswordów pisałem wyżej , mogą się nazywać Reiksguard Foot , byleby mogli mieć jebane tarcze...
Tak Hellstorm jest słaby na kawalerię , niekoniecznie musisz trafić w sam środek , aktualnie 3-4 hity z siłą 5 , na broń która jest w rarach i jest zawodna nie jest cudowne...
Na temat szkolenia i twojej błyskotliwej odpowiedzi oszczędzę sobie komentarza , jeślibym go napisał prawdopodobnie byłby obraźliwy...
Helfy praktycznie nie wystawiają corowej piechoty , Dark elfy podobnie , Bretonia?!?! ehm no tak oni przecież grają na blokach piechoty , z wampirami ta piechota sobie radzi... gdzie jest problem? liczysz że ta piechota prócz detachmentów i tego że możnaby dużo tego wystawić będzie działać cuda? naprawdę zastanów się...
mi bardziej chodzi o to, czy LL zastanawia się nad tym armylistem, bo "armylist by BP" raczej szans nie ma na przejście do gry turniejowej, póki tam są fasty i corowa piechota z heavy armourami, stary hellblaster i większość itemów
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
wy to już figo fago i uber armie to tworzycie od pół roku, a tu w pare godzin sensowny book który wystarczyło by przetestować i wprowadzic jakieś drobne zmiany i był by dobrym armylistemJeśli masz na myśli ten by BP to hmmm, musimy go najpierw przyciąć (bo nie chciałbym jak i reszta chłopaków zapewne być posądzonym o jakieś figo fago i robienie uberarmii), gdzieniegdzie mniej, gdzieniegdzie bardziej. A potem pożyjemy zobaczymy.
z 80 % postów na tym forum które przeczytam to wydaje mi się że gram w inną gre niż reszta, w szczególności jak zagladam do działu rozpisek i tego podforumpowiem klasyczne "chyba gramy w inną grę"
przepraszam za chamską wypowiedź, to nic osobistego, ale nie mogłem się powstrzymać