Wasze taktyki
Moderator: misha
Re: Wasze taktyki
Mam pytanie noobka
Jak wampiry radza sobie z silnymi w WW oddziałami? Usilnie staram sie poradzić sobie z kawalerią chaosu czy smokiem, ale ja tego poprostu nie mam jak zatłuc. Wraithy, owszem, są silne, ale tylko na niemagicznych wrogów. Grave guardzi są przez takie oddziały rozjeżdżani- nie zadadzą w życiu rany. Wampirem nie podejde, bo pobiją. Zostają BK, ale nie wiem, czy dadzą rade Kawie chaosu/Smokowi. A raczej jestem pewien, że zginą, zadając moze jedna ranę.
Nie zatrzymam tez ich- zombie umrą od CR i nie wiem, ile potrzebowałbym ghuli, aby przezyły. Tego typu oddziały poprostu idą jak przez masło i tłuką mi cokolwiek chcą. cóż więc z nimi począć?
Jak wampiry radza sobie z silnymi w WW oddziałami? Usilnie staram sie poradzić sobie z kawalerią chaosu czy smokiem, ale ja tego poprostu nie mam jak zatłuc. Wraithy, owszem, są silne, ale tylko na niemagicznych wrogów. Grave guardzi są przez takie oddziały rozjeżdżani- nie zadadzą w życiu rany. Wampirem nie podejde, bo pobiją. Zostają BK, ale nie wiem, czy dadzą rade Kawie chaosu/Smokowi. A raczej jestem pewien, że zginą, zadając moze jedna ranę.
Nie zatrzymam tez ich- zombie umrą od CR i nie wiem, ile potrzebowałbym ghuli, aby przezyły. Tego typu oddziały poprostu idą jak przez masło i tłuką mi cokolwiek chcą. cóż więc z nimi począć?
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
20gg z warbannerem, ws 7 od lorda, i znajdz mi cos co to przejedzie w 1 ture. Jak mu sie nie uda, to masz cala faze magii zeby znowu 20 chlopakow zrobic. Na smoki masz championa - 1wound plus 5 overkilla. Ty masz 3ranki, banner, warbanner, outnumber, smok ma breaka o muzyka jesli zadan max ran. A jak mu gorzej rzuty pojda to sie w koncu zlamie, czy to w 1, czy w 10 rundzie combatu. Tobie takie cos na reke - smok 600-700punktow, gg - 300. Gram VC na piechocie, moja armia nie zabija modeli wroga, ona lamie go CRem, zwykle dziala
Jeszcze jak są z great weponami i standardowym biegaczem to taka kawaleria Chaosu jest po prosu śmieszna.MichaLZgierz pisze:20gg z warbannerem, ws 7 od lorda
A smoki od czegoś takiego spird...ją. No chyba że chcą zrobić naprawdę ładną kanapkę,co jest prawie nie możliwe.
Po za tym każdy zna piosenkę "mam siedem ws'a, plus jeden do hita będę dy..ał w du..ę (...)"
20gg po przetrzebieniu nie bedzie mialo 3 ranków. Co do smoka, liczysz tylko jego, a zapominasz o fajfusie co na nim siedzi. Ja wiem, to tylko Książe, ale z tym swoim Starlancem moze nawet coś zabić. Poza tym, cały plan opiera sie na tym, że dowszkrzeszę gg do 20 w nastepnej turze. A jak nie dowszkrzeszę to co, wpier...?
No i co, jak równoczesnie walcze z Shaggotem, latajacymi samopas championami chaosu dostosowanymi do zabijania lone wampirków/wraithów i kawą? Nie utopie wszystkiego w zombie.
No i co, jak równoczesnie walcze z Shaggotem, latajacymi samopas championami chaosu dostosowanymi do zabijania lone wampirków/wraithów i kawą? Nie utopie wszystkiego w zombie.
Bierzesz chalange i ssie po same kule.Adurell pisze:Co do smoka, liczysz tylko jego, a zapominasz o fajfusie co na nim siedzi
Adurell pisze:20 w następnej turze. A jak nie do wszkrzeszę to co, wpier...?
Tak. Smok dostaje szarże 20 ghuli z boku.
Masz dużo sposobów na wykrzywienie ich i zasłonięcie widoku(dyskowcy i inni small frajerzy),psy ,do wskrzeszane zombie,Adurell pisze:No i co, jak równocześnie wałczę z Shaggotem, latajacymi samopas championami chaosu dostosowanymi do zabijania lone wampirków/wraithów i kawą? Nie utopie wszystkiego w zombie.
Baty.
Po za tym wampiry mają dużo sposobów na latające bydlaki, Małe bk, psy, baty. Wiadomo że to tylko teoryhammer ale przy takich łapaczach smok nie będzie latał gdzie mu się będzie rzewnie podobało.
Ale jak strace 20gg a potem 20ghuli, to nie rozwiazuje to problemu, smok nadal lata sobie radośnie po polu.
Ok, dyskowca zasłonie. A Shaggot? Zasłonie go, a on wejdzie, zrobi overruna i pojdzie tam, gdzie chciał.
P.S czy rany z CR powoduja overruna? Czy jesli oddzial zginie z CR to wrog robi overrun?
Ok, dyskowca zasłonie. A Shaggot? Zasłonie go, a on wejdzie, zrobi overruna i pojdzie tam, gdzie chciał.
P.S czy rany z CR powoduja overruna? Czy jesli oddzial zginie z CR to wrog robi overrun?
Jak masz ich stracić walcząc tylko ze smokiem?Adurell pisze:Ale jak strace 20gg a potem 20ghuli, to nie rozwiazuje to problemu, smok nadal lata sobie radośnie po polu.
Ma tylko jeden pivot w szarży, ustawiasz wilki, baty tak żeby nie mógł szarżować na gg ani overrunować po nich i tyle.Adurell pisze:A Shaggot? Zasłonie go, a on wejdzie, zrobi overruna i pojdzie tam, gdzie chciał.
Tak.Adurell pisze:P.S czy rany z CR powoduja overruna? Czy jesli oddzial zginie z CR to wrog robi overrun?
moim zdaniem, to ktoś kto wlatuje StarDragonem w oddział 20 GG to chyba jest puknięty takiej sytuacji z dobrym graczem nie powinno być, a jak jest to tylko z korzyścią dla VC i trzeba to wykorzystać.
Tak jak chłopaki napisali robisz challange championem, smok + lord mogą nabić maks 6 ran (1 rana championa +5 overkill), ty masz ranki banner +warbanner więcej muzyka, nawet jak przegrasz to w 12" BSB pomoże, jak BSB np jest w oddziale, to jeszcze z niego Walking Dead, smoka możesz złamać, a jak nie to w następnej turze dorabiasz championa, i znów ten sam myk, w międzyczasie starasz się umożliwić sobie zrobienie kanapki ze smoka w bok jakimś syfem wpaść i koleś popłynie.
Ale taka sytuacja to rzadkość nie powinno się dopuszczać do ugrzęźnięcia 700ptk smoka z lordem w oddziale GG za 300 albo Ghouli za 190
Gorzej jak się samemu szarżuje na takiego smoka, o ile się da to lepiej wówczas nie brać challange i zostawić go na turę przeciwnika, raz wziąłem go od razu i w swojej turze smok z lordem zrobili sałatkę bo nie miałem już championa.
A w ogóle, ja uwielbiam grać z WoCh, dla mnie to bardzo ciekawy przeciwnik, i nawet bez helmu w niestandardowej rozpisce, da radę zrobić mu kuku, albo on mi
Grałem z Delightem na EURO to 30 zombi trzymało 2 rundy klocek warriorów z Generałem (4lev Slanesh) i bsb na cyckowężu, aż mogłem z każdej strony dopaść do tego klocuszka Wilkami od boku, a od drugiej strony smokiem i Bloodziami Cóż jedyna możliwa szarża zombich na ten klocek była po rogu praktycznie, 1:1, później rozwinął ranki, ale nadal zombi stały D6+4 dorabiania daje radę hehe.
Tak jak chłopaki napisali robisz challange championem, smok + lord mogą nabić maks 6 ran (1 rana championa +5 overkill), ty masz ranki banner +warbanner więcej muzyka, nawet jak przegrasz to w 12" BSB pomoże, jak BSB np jest w oddziale, to jeszcze z niego Walking Dead, smoka możesz złamać, a jak nie to w następnej turze dorabiasz championa, i znów ten sam myk, w międzyczasie starasz się umożliwić sobie zrobienie kanapki ze smoka w bok jakimś syfem wpaść i koleś popłynie.
Ale taka sytuacja to rzadkość nie powinno się dopuszczać do ugrzęźnięcia 700ptk smoka z lordem w oddziale GG za 300 albo Ghouli za 190
Gorzej jak się samemu szarżuje na takiego smoka, o ile się da to lepiej wówczas nie brać challange i zostawić go na turę przeciwnika, raz wziąłem go od razu i w swojej turze smok z lordem zrobili sałatkę bo nie miałem już championa.
A w ogóle, ja uwielbiam grać z WoCh, dla mnie to bardzo ciekawy przeciwnik, i nawet bez helmu w niestandardowej rozpisce, da radę zrobić mu kuku, albo on mi
Grałem z Delightem na EURO to 30 zombi trzymało 2 rundy klocek warriorów z Generałem (4lev Slanesh) i bsb na cyckowężu, aż mogłem z każdej strony dopaść do tego klocuszka Wilkami od boku, a od drugiej strony smokiem i Bloodziami Cóż jedyna możliwa szarża zombich na ten klocek była po rogu praktycznie, 1:1, później rozwinął ranki, ale nadal zombi stały D6+4 dorabiania daje radę hehe.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
SOry za nekromancję, ale wydaje mi się dobry temat na takowe pytanie
gram rozpiską którą zamieściłem w dziale tutaj http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 59#p932359
małe modyfikacje może mieć lord aby mieć 7 z przerzutami i raczej tyle odnośnie zmian w rozpie
mój problem to WE...nienawidzę tego 3 drzewa blokują mi całą armię, a jak nie ma drzew(kumpel tak grał wczoraj) to i tak 6trekinów, bsb z heilem na orle, smok i full strzału(full strzału zawsze)...no nie da się normlanie mocno mnie przestrzeli i dobija zawsze...nie mam pomysłu co zrobić
gram rozpiską którą zamieściłem w dziale tutaj http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 59#p932359
małe modyfikacje może mieć lord aby mieć 7 z przerzutami i raczej tyle odnośnie zmian w rozpie
mój problem to WE...nienawidzę tego 3 drzewa blokują mi całą armię, a jak nie ma drzew(kumpel tak grał wczoraj) to i tak 6trekinów, bsb z heilem na orle, smok i full strzału(full strzału zawsze)...no nie da się normlanie mocno mnie przestrzeli i dobija zawsze...nie mam pomysłu co zrobić
ogniem, dobijmy go ogniem
ale jak tu wcisnąć ogniste ataki to nie wiem, musiałbyć zrezygnować ze Screaming Bannera albo BoA zamienić na RoFD lub Ruby Ring
ale jak tu wcisnąć ogniste ataki to nie wiem, musiałbyć zrezygnować ze Screaming Bannera albo BoA zamienić na RoFD lub Ruby Ring
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
to tylko na WE oddział szkieli z flamingami i na coś co ma regenkę, choć z drugiej strony flamingi nie zaszkodzą(boli tylko jakiś sanczopanczo z WSV 2+ na flamingi)...w sumie wampirów bardziej podkręcić tak aby mogły być i w szkielach i w ghulach siedzieć. No mam 2 oddziały do bitki...jak jest kowboj to wampiry idą w ghule i kowboj ich nie blokuje
jak daje szkielom sztandar flamingów, to wtedy cały kmin z psychologią się sypie i zamiast bajerów na BSB, można mu dać opcję do walki mocnej. Wtedy mam 2mocnych siepaczy w zestawieniu:
Lord:
*furia,ASF,omamienie
*WSV 4+, dragonhelm i OgreBlade
(SV 3+ i WSV 4+)
a BSB:
*Furia
*mieczyk ASF i napój siły, enchanted shield
(SV 3+)
jak daje szkielom sztandar flamingów, to wtedy cały kmin z psychologią się sypie i zamiast bajerów na BSB, można mu dać opcję do walki mocnej. Wtedy mam 2mocnych siepaczy w zestawieniu:
Lord:
*furia,ASF,omamienie
*WSV 4+, dragonhelm i OgreBlade
(SV 3+ i WSV 4+)
a BSB:
*Furia
*mieczyk ASF i napój siły, enchanted shield
(SV 3+)
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Dziwne, byłem przekonany, że Leśne Elfy mają strasznie pod górkę z Wampirami. Jeśli o Treemany chodzi to zawsze jest Lord Wampir z Siłą 8, raniący na 2+ bez Wardów i Save'ów oraz Blood Knights którzy mają dużą siłę 7 oraz niedoceniany i piękny Terrorgheist który świetnie sobie radzi z wszelakimi pojedynczymi celami
bałbym się terrorgeista na WE wystawiać, poza tym on nie jest uniwersalnym potworkiem, WE i DE mają tyle pestek w strzelaniu zazwyczaj, że szkoda 225 ptk (+ jeszcze jednostki scout)
nie ma gdzie go zazwyczaj schować, trafianie shootingu na 3+/4+ i ranienie na 6, później regena na 6 o ile może, z 40+ pestek powinien dostać coś na pewno, a jak oberwie to już nie krzyczy tak słodko a w CC dostanie bęcki od Treemana czy Treekinów
nie ma gdzie go zazwyczaj schować, trafianie shootingu na 3+/4+ i ranienie na 6, później regena na 6 o ile może, z 40+ pestek powinien dostać coś na pewno, a jak oberwie to już nie krzyczy tak słodko a w CC dostanie bęcki od Treemana czy Treekinów
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
tylko hity z mortisa nie sa ogniste a mogłyby dzięki jakiemuś ulepszeniu, a te drzewiątka elfie mają jakiś ward czy regenę?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
hity z mortisu nie sa magiczne jak pamietam opis, zwykle D6 jak shooting poza tym trzeba dojść do tych kolesi a jako chariot brak marszu to wolno moze isc
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
hmm bylbym gotow sie zalozyc ze magiczne ale nic . elfy standardowo beda uciekac a pozatym zawsze masz szarze przed ktora i tak pewnje zwieja ale to daje Ci czas na podejacie do tego zabicie mortisa w poblizu ich jednostek tez nie jest im na reke:) wiec to taki morderca co sporo ustawia przeciw WE