DE 2250 czy ma to sens?
DE 2250 czy ma to sens?
Mianowicie:
Sorcka
2lvl;Steed;2xDS
Sorcka
2lvl;Steed;Focus Familiar;DS
Sorcka
2lvl;Sacrificial Dagger; Nullstone
Sorcka
2lvl;Seal of Ghrond
Core
21 Warriors
banner;muzyk
10 Crossbowmen
tarcze
2x5 harpii
2x5 Dark Rider"ów
kusze;muzyk
Special
2x6 COK
bannery;czempioni; Banner of Murder na jednych; Nullstony na czempionach(x2)
6 Shades
GW
Rary
2xBolce
Hydra
Łącznie 2249 jeśli się nie pomyliłem, 82 modele w armii
Czy takie coś ma prawo bytu? Uwielbiam grać na magii i od idei nie odstapię tylko już widze problem z szybkimi, duzymi smoczopodobnymi, których nie bardzo mam jak zranić.
Rozpa na turniej w Łęcznej.
Sorcka
2lvl;Steed;2xDS
Sorcka
2lvl;Steed;Focus Familiar;DS
Sorcka
2lvl;Sacrificial Dagger; Nullstone
Sorcka
2lvl;Seal of Ghrond
Core
21 Warriors
banner;muzyk
10 Crossbowmen
tarcze
2x5 harpii
2x5 Dark Rider"ów
kusze;muzyk
Special
2x6 COK
bannery;czempioni; Banner of Murder na jednych; Nullstony na czempionach(x2)
6 Shades
GW
Rary
2xBolce
Hydra
Łącznie 2249 jeśli się nie pomyliłem, 82 modele w armii
Czy takie coś ma prawo bytu? Uwielbiam grać na magii i od idei nie odstapię tylko już widze problem z szybkimi, duzymi smoczopodobnymi, których nie bardzo mam jak zranić.
Rozpa na turniej w Łęcznej.
NIe ma racji bytu bo gdzie pochowasz te czarodziejki? Do warriorów, DR ? kiepski pomysł...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jedna do warriorów z racji sztyletu, druga na piechotę do kusz albo warriorów, na koniu ze scrollami jeszcze nie wiem, a z familiarem wchodzi do lasu/za górkę tak ze jej nie widac a tak by sama mogła korzystać z tych dodatkowych 6 cali zasięgu i niemożliwości ruszenia jej ostrzałem.
o ile będziesz miał na stole coś, co ją zasłonipiczucha pisze:a z familiarem wchodzi do lasu/za górkę tak ze jej nie widac
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
Po zmianie rozpa wyglada tak:
Dark Lord
Black Dragon;Armor of Darkness; Crimson Death; Pendant of Khealeth
Sorceress
2lvl; 2xDS
Sorceress
2lvl; Darkstar Cloak; DS
2x5 Dark Riders
kusze; muzycy
2x5 Harpie
10 Kuszników
tarcze
12 Warriorów
2x6 COK
6 Shades
gw
2xBolty
Hydra
Dzisiaj grałem vs wampiry i chociaz nie skonczyliśmy mozliwe że byłaby masakra dla mnie
Zastanawiam się tylko nad maguskami gdzie je ulokować i ew zmienić eq.
Dark Lord
Black Dragon;Armor of Darkness; Crimson Death; Pendant of Khealeth
Sorceress
2lvl; 2xDS
Sorceress
2lvl; Darkstar Cloak; DS
2x5 Dark Riders
kusze; muzycy
2x5 Harpie
10 Kuszników
tarcze
12 Warriorów
2x6 COK
6 Shades
gw
2xBolty
Hydra
Dzisiaj grałem vs wampiry i chociaz nie skonczyliśmy mozliwe że byłaby masakra dla mnie
Zastanawiam się tylko nad maguskami gdzie je ulokować i ew zmienić eq.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2009, o 08:38 przez Luthers, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej po totalnej przebudowie. Jak sie rozpa sprawdza na Twoje warunki gry to git.piczucha pisze:Po zmianie rozpa wyglada tak:
Chowanie magów to trzy opcje. Zależne od tego z jak złożoną armią grasz. Każda opcja ma wady i zalety:
- oddział piechoty - nie można Cię zwyczajnie namierzać, masz lookout;
- maszynka - trudniej wystrzelać bo część łapie maszyna brak panik, 360 stopni widzenia.
- chowanie się w terenie - widzisz 360 stopni, swobodnie biegasz,
Wad domyśl sie sam.
Dodam jeszcze, ze focus familiar rozwiązuje sporo problemów, i niekoniecznie chodzi tu o 6' zasiegu. Na przykład, ograniczenie pola widzenia z czarodziejki nie przenosi się na marker familiara, można umieszczać go w domku (hehehe) i zyskiwać dzięki temu dodatkowo na zasięgu, można walić czarami będąc skitranym w lesie itd.Szemkel pisze:
Chowanie magów to trzy opcje. Zależne od tego z jak złożoną armią grasz. Każda opcja ma wady i zalety:
- oddział piechoty - nie można Cię zwyczajnie namierzać, masz lookout;
- maszynka - trudniej wystrzelać bo część łapie maszyna brak panik, 360 stopni widzenia.
- chowanie się w terenie - widzisz 360 stopni, swobodnie biegasz,
Wad domyśl sie sam.
i właśnie ku opcji z familiarem bym się skłaniał bo możliwości jakie daje są ogromne. Tylko teraz kwestia tego że w rozpie wszystko mam już praktycznie ogolone do zera, bo jak już to taka na konika wsadzić bym chciał. Problemem moze być jeszcze słaba antymagia i właśnie nie moge się zdecydować w która strone pójsć; silniejsze czarowanie czy więcej antymagii.
Prawdopodobnie finalna kompozycja
-warriorzy wypadają
-za zaoszczedzone punkty 1 dodatkowy shade
-jedna maguska na pegaza z familiarem i Scrollem
-druga na piechtaka z płaszczykiem i drugim Scrollem idzie do kuszników, balist lub shade"ów (w zależności od sytuacji na polu bitwy)
Reszta bez zmian.
Nie mam doświadczenia turniejowego więc czy ta rozpa jest juz w miarę uniwersalna? Z lordzicy zrezygnowałem z powodu braku czegoś do rozkręcania smoków i innych dużych, latającyh bydlaków (Lord już powinien dac sobie radę ). Do tego zachowana w miarę mocna magia. Boli mnie jedynie mała ilość DD i DS ale coś za coś jeśli chcę sobie jeszcze cokolwiek poczarować.
I jak to teraz wygląda?
-warriorzy wypadają
-za zaoszczedzone punkty 1 dodatkowy shade
-jedna maguska na pegaza z familiarem i Scrollem
-druga na piechtaka z płaszczykiem i drugim Scrollem idzie do kuszników, balist lub shade"ów (w zależności od sytuacji na polu bitwy)
Reszta bez zmian.
Nie mam doświadczenia turniejowego więc czy ta rozpa jest juz w miarę uniwersalna? Z lordzicy zrezygnowałem z powodu braku czegoś do rozkręcania smoków i innych dużych, latającyh bydlaków (Lord już powinien dac sobie radę ). Do tego zachowana w miarę mocna magia. Boli mnie jedynie mała ilość DD i DS ale coś za coś jeśli chcę sobie jeszcze cokolwiek poczarować.
I jak to teraz wygląda?