VC 1350 Koxortex

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Toudi
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46
Lokalizacja: Drekmor

VC 1350 Koxortex

Post autor: Toudi »

1 Vampire @ 160 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
DS

1 Vampire @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Flayed Hauberk [25]
Sword of Might [15]
Tallisman of Lycni [10]
The Courtly: Walking Death [25]
The Severed: Goulkin [25]

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @

6 Dire Wolves @ 48 Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

3 Fell Bats @ 60 Pts

9 Black Knights @ 355 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Royal Standard of Strigos [35]
1 Hell Knight

4 Cairn Wraiths @ 275 Pts
1 Banshee

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 4

Models in Army: 52

Total Army Cost: 1349

Da rade taka rozpiska? Co byscie w niej zmienili?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Oddziały ghuli na moje oko troche małe. Jeżeli ktoś skoncentruje na nich ogień tracisz z miejsca unit. W trochę lepszej sytuacji będziesz jak zaczniesz. Wymieniłbym psy na baty.

Awatar użytkownika
Warlock
Chuck Norris
Posty: 426
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Warlock »

BK na te pkt się sprawdzają o dużo gorzej od GG. Po drugie 4 DD i 1 Scroll nie poratują cię przed armiami bardzo nasilonymi na magię typu WoCh, które Cię po prostu wypalą. Twój generał mógłby dostać hełmik zamiast scrolla bo z całą armią posiadającą 3WS to życzę powodzenia.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix

"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt

Awatar użytkownika
Toudi
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46
Lokalizacja: Drekmor

Post autor: Toudi »

Warlock pisze:BK na te pkt się sprawdzają o dużo gorzej od GG.
Moze dokladniej? Po prostu obie jednostki sluza do czegos innego :roll: Poza tym na ograniczenia kohortexu z wskrzeszaniem to ja sobie nie poszaleje , wiec wybor pomiedzy BK a GG jest prosty.
Warlock pisze:Po drugie 4 DD i 1 Scroll nie poratują cię przed armiami bardzo nasilonymi na magię typu WoCh, które Cię po prostu wypalą.
Chyba sie mylisz ... Wypalenie mnie za pomoca 7DD bedzie trudnym zadaniem , nawet jesli przeciwnik bedzie mial farta i wszystko mu wejdzie :P
Warlock pisze:Twój generał mógłby dostać hełmik zamiast scrolla bo z całą armią posiadającą 3WS to życzę powodzenia.
Albo rybki , albo akwarium. Najpierw twierdzisz ze 4dd i ds to malo a potem chcesz go zamieniac na helm ...
Szemkel pisze:Oddziały ghuli na moje oko troche małe. Jeżeli ktoś skoncentruje na nich ogień tracisz z miejsca unit.
Z tego powodu wstawilem goulkina , troche pomaga. A oddzilow ghuli nie mam za co powiekszysc...

Awatar użytkownika
Warlock
Chuck Norris
Posty: 426
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Warlock »

Toudi pisze:Albo rybki , albo akwarium. Najpierw twierdzisz ze 4dd i ds to malo a potem chcesz go zamieniac na helm ...
Dlatego ja bym jeszcze maga z 2 scrollami wtedy wrzucił :wink:
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix

"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

2. Reszta armii specjale+rary 3+1 ograniczenie magii 7PD 7DD. (He mają swoje normalne sloty na te punkty)
3. Wszystkie armie poza BoCH, O&G, OK mogą wystawić max 2 herosów ( te 3 armie mogą wystawić ich 3).
Jak dla mnie przy tych ograniczeniach to starcza spokojnie i jest najabrdziej rozsądne. Hełm fajnie mieć, ale nie zawsze sie wszystko mieści co byśmy chcieli.

ODPOWIEDZ