Propozycje zmian w OK w następnym BP
Moderator: Barbarossa
Re: Propozycje zmian w OK w następnym BP
missfire Leadow jest dewastujący, mozna by sie zastanowic nad tym aby albo zrobic tak ze
misfirejuacy lead nie strzela, albo oddzial dostaje D3 St4 uderzen, albo D6 z St 3, ale nie D6 z St 4 !
misfirejuacy lead nie strzela, albo oddzial dostaje D3 St4 uderzen, albo D6 z St 3, ale nie D6 z St 4 !
no oddział leadów strzelający co turę na prawde jest mocnym oddziałem bo potrafi ściągnac oddział kawy jedną salwą ale to na prawde boli jak się sami wysadzają można coś by z tym zrobić tylko że jak będziemy chcieli tak wszystko usprawiać to się zrobi tyle dodatkowych zasad że lepiej by juz było nowego booka napisać
gdyby tak LS zechciało uchylić jakie zmiany zamierzają wprowadzić to byłbym wdzięczny (i na pewno nie tylko ja) umieram z ciekawości co nam najnowszy BP zaoferuje (a przy okazji moglibyśmy się podzielić z LS naszymi przemyśleniami na ten temat i ewentualnie coś usprawnić lub zmodylikować jeśli dana zmiana okaże się zbyt gięta)
gdyby tak LS zechciało uchylić jakie zmiany zamierzają wprowadzić to byłbym wdzięczny (i na pewno nie tylko ja) umieram z ciekawości co nam najnowszy BP zaoferuje (a przy okazji moglibyśmy się podzielić z LS naszymi przemyśleniami na ten temat i ewentualnie coś usprawnić lub zmodylikować jeśli dana zmiana okaże się zbyt gięta)
no ale kawaleria jakiegos tam save jednak jeszcze ma no i wyzsza niz ledzi liderkęno oddział leadów strzelający co turę na prawde jest mocnym oddziałem bo potrafi ściągnac oddział kawy
natomiast co do nagromadzenia zasad, to moze nie bylo tego az tak duzo- szybkie precyzyjne cięcia mające usprawnic booka
Albo że liczba hitów jest generowana wzorem X+D6-Y Gdzie X to Leadzi w oddziale a Y to odległość w calach od najliższego sojuszniczego oddziału To już danie im 5 siły, czy nie walenie w siebie jest znacznie prostrze niż liczba przerzutów, kto to zapamięta, a ten tym jeszcze 2 zostały, a tym 1, znaczników edzie trzeba używać.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Sneak peek:symek pisze: gdyby tak LS zechciało uchylić jakie zmiany zamierzają wprowadzić to byłbym wdzięczny (i na pewno nie tylko ja) umieram z ciekawości co nam najnowszy BP zaoferuje (a przy okazji moglibyśmy się podzielić z LS naszymi przemyśleniami na ten temat i ewentualnie coś usprawnić lub zmodylikować jeśli dana zmiana okaże się zbyt gięta)
- Więcej slotów special i rare
- Zniesienie kilku wymogów i ograniczeń kompozycyjnych (różne gnoblary, kto może być generałem)
- Podkręcenie magii ogrowej, by jej efekty były trwalsze
- Dodanie przedmiotów z istniejącej już nieoficjalnej armii by GW
- Być może większa elastyczność w braniu big names
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Barbarossa - bardzo dziękujemy za przeciek kontrolowany.
Tylko teraz pytanie i nie wybrzydzam, tylko serio pytam - jeśli przejdą takie zmiany i nic więcej (bo zakładam, że to by było wszystko i mimo ankiety przedmiotów tworzonych od zera nie będzie) to czy ułatwi nam to walkę z LT i lataczami, pomoże przeciw ostrzałowi ?
Tu chyba nawet nie może być innej opcjisymek pisze:zastanawiają mnie tylko z jakiej armii to będa przedmioty ja stawiam na gnoblar horde ktoś ma inne sugestie??
tak i jest to naprawdę fajna sprawa, że nas wysłuchano.Crane pisze:w dodatku zgodne z postulatami środowiska
Tylko teraz pytanie i nie wybrzydzam, tylko serio pytam - jeśli przejdą takie zmiany i nic więcej (bo zakładam, że to by było wszystko i mimo ankiety przedmiotów tworzonych od zera nie będzie) to czy ułatwi nam to walkę z LT i lataczami, pomoże przeciw ostrzałowi ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
Mam dokładnie takie same wątpliwości.Oni No Maćko pisze:Tylko teraz pytanie i nie wybrzydzam, tylko serio pytam - jeśli przejdą takie zmiany i nic więcej (bo zakładam, że to by było wszystko i mimo ankiety przedmiotów tworzonych od zera nie będzie) to czy ułatwi nam to walkę z LT i lataczami, pomoże przeciw ostrzałowi ?
Taki już urok niektórych armii że z niektórymi rzeczami sobie nie radzą tak dobrze jak inne, np. Brettonia mimo że są jacyś tam drwale na large targety, ale juz ze smokami sobie nie radzi (trebusz tylko), podobnie wood elfy, beastmeny (oprócz Cygora)- też nieTylko teraz pytanie i nie wybrzydzam, tylko serio pytam - jeśli przejdą takie zmiany i nic więcej (bo zakładam, że to by było wszystko i mimo ankiety przedmiotów tworzonych od zera nie będzie) to czy ułatwi nam to walkę z LT i lataczami, pomoże przeciw ostrzałowi ?
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
jak rozumiem to to jest delikatnie napisane "nie pomoże to w niczym" ?Crane pisze:Taki już urok niektórych armii że z niektórymi rzeczami sobie nie radzą tak dobrze jak inne, np. Brettonia mimo że są jacyś tam drwale na large targety, ale juz ze smokami sobie nie radzi (trebusz tylko), podobnie wood elfy, beastmeny (oprócz Cygora)- też nie
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
no własnie latające LT to największy problem
dzięki wzmocnionej magii będziemy sobie radzić z ostrzałem i magią (regenka i MR 2)
zwykłe LT też nie są problemem bo możemy tak złożyc tyrana że będzie takiego wsysać nosem ale problem pojawia się właśnie z latającymi typu blodziu i smoki bo co z tego że tyrantem je sklepiemy skoro tego cholerstwa złapać nie możemy
niestety jak na razie jedyną opcją jest działko DoW choć srednio mi się to usmiecha
dzięki wzmocnionej magii będziemy sobie radzić z ostrzałem i magią (regenka i MR 2)
zwykłe LT też nie są problemem bo możemy tak złożyc tyrana że będzie takiego wsysać nosem ale problem pojawia się właśnie z latającymi typu blodziu i smoki bo co z tego że tyrantem je sklepiemy skoro tego cholerstwa złapać nie możemy
niestety jak na razie jedyną opcją jest działko DoW choć srednio mi się to usmiecha
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
(przy założeniu, że to gnoblar horde oczywiście)Barbarossa pisze: Dodanie przedmiotów z istniejącej już nieoficjalnej armii by GW
http://www.alamogt.com/pdf/Gnoblar-Horde.pdf (to kiedyś było na stronach GW więc zakładam, że można dać linka - jak się mylę to nie krzyczcie tylko skasujcie to i tyle )
honcho helm - ok, ale to boost herosa a na herosów chyba nikt z ogrzych graczy nie narzekał w kwestii powera. Choć patrząc na itemy z innych army booków to pewnie by można było
funny trinket - ok, j.w
rhinox horn - bralibyśmy coś takiego przy zaledwie kilku oddziałach gnoblarów na stołach (mówię o standardowych rozpach ogrów) ?
red stone - ok, j.w
grubbi's dice bag - pomyślane na bohatera gnoblara (jak to brzmi wogóle...), ktoś zaryzykuje na ogrze ?
ogre tooth - ok
purple rock - ok
ogre-head standard - wiadomo - użyć się nie da.
zakładam, że nie chodzi tu o huntera, bo to by była pewnie przesada - heros z 9 ld, więc chodzi o butchera, co jest jak najbardziej ok.Barbarossa pisze:Zniesienie kilku wymogów i ograniczeń kompozycyjnych (różne gnoblary, kto może być generałem)
Co do gnoblarów - wszelkie zniesienia ograniczeń kompozycyjnych, zwłaszcza traperów, to duży plus.
czyli potencjalnie więcej gorgerów i leadów na stołachBarbarossa pisze:- Więcej slotów special i rare
zakładając, że zmiana miałaby polegać na uniemożliwieniu dispelowania czaru w najbliższej turze przeciwnika to byłoby to zboostowanie. Przy jednoczesnym założeniu, że czar automatycznie spada na początku naszej tury - w mojej ocenie już nie. Jesli zwiększony miałby być poziom na bazie którego dispeluje się nasze czary w swojej turze to też uważałbym taką zmianę za pozytywną. Nie zmienia to faktu, że nie mamy przedmiotów znacząco boostujących nas w fazie magicznej, więc nie możemy się tak na magię i jej zbawienne działanie nastawiać (jak co poniektóre armie) -ten temat już był tu wcześniej poruszany.Barbarossa pisze:Podkręcenie magii ogrowej, by jej efekty były trwalsze
jeśli to się wiąże z poprzednimi propozycjami - limit na imiona+limit na itemy czy też zwykły bruiser może wziąć imię za 35 pkt to ok, ale mam wrażenie, że nam naprawdę nie jest potrzebne ładowanie całej masy pkt i usprawnień w bohaterów - cierpimy z powodu kiepskich jednostek głównie.Barbarossa pisze:Być może większa elastyczność w braniu big names
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
można by wogle połączyć ogry z gnoblar horde
bardzo mi się widzą flingersi za 3 punkty dostajemy gnoba z BS 3 i zasięgiem 18 cali i siłą 3 + multiple na bliskim
a kilka takich oddziałów po 10 (to tylko 30 punktów!!) już by bardzo pomogło zajmować się śmieciami typu jakieś ptaki czy fasty ale to tylko moje przemyslenia
bardzo mi się widzą flingersi za 3 punkty dostajemy gnoba z BS 3 i zasięgiem 18 cali i siłą 3 + multiple na bliskim
a kilka takich oddziałów po 10 (to tylko 30 punktów!!) już by bardzo pomogło zajmować się śmieciami typu jakieś ptaki czy fasty ale to tylko moje przemyslenia
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
to by było zbyt dobre by było prawdziwe. I nie chodzi mi tu o lucky gits (bo to przegięcie). Nowe jednostki, możliwość zmiany ekwipunku i dodanie cmg do gnoblarów. Herosi gnoblarów. Byłoby fajnie, choć ciężko mi ocenić jak skuteczna byłaby taka armia.symek pisze:można by wogle połączyć ogry z gnoblar horde
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2010, o 19:04 przez Oni No Maćko, łącznie zmieniany 1 raz.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ujmę to w ten sposób: jeśli chodzi o Orki, byłem wielkim zwolennikiem przedmiotów, które wpływałyby BEZPOŚREDNIO i w sposób całkowicie wyrachowany na te obszary, gdzie armia jest najsłabsza i gdzie ma największe trudności. Takie łatanie dziur. Moim zdaniem to się udało fantastycznie i ugrywalniło zielonych bardzo.
Podobne podejście chciałem zastosować w wypadku Ogrów. Niestety lub stety, w zależności od pogladów, wprowadzanie przedmiotów wywołuje ogromne kontrowersje i znaczący opór. Nie chcemy uszczęśliwiać ludzi na siłę, nie jest również przekonujące głosowanie, w którym przeciw jest aż 40% osób - to nie są wybory prezydenckie, chodzi o to, żeby możliwie jak najszersza grupa osób była zadowolona z BP. Stąd też zmiany Ogrowe są sklecone przy użyciu mniej kontrowersyjnych metod. Osobiście wolałbym inaczej, swoje racjonalne argumenty w tej materii przedstawiłem, ale wobec silnego oporu zarówno graczy jak i członków LS - ten numer drugi raz nie przejdzie.
Podobne podejście chciałem zastosować w wypadku Ogrów. Niestety lub stety, w zależności od pogladów, wprowadzanie przedmiotów wywołuje ogromne kontrowersje i znaczący opór. Nie chcemy uszczęśliwiać ludzi na siłę, nie jest również przekonujące głosowanie, w którym przeciw jest aż 40% osób - to nie są wybory prezydenckie, chodzi o to, żeby możliwie jak najszersza grupa osób była zadowolona z BP. Stąd też zmiany Ogrowe są sklecone przy użyciu mniej kontrowersyjnych metod. Osobiście wolałbym inaczej, swoje racjonalne argumenty w tej materii przedstawiłem, ale wobec silnego oporu zarówno graczy jak i członków LS - ten numer drugi raz nie przejdzie.
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
problem jest w tym, że prawdopodobnie (bo może jako gracz armii ogrów nie dostrzegam pełni pozytywów płynących z proponowanych przez Was zmian) w tym wypadku mniej kontrowersyjne=mniej skuteczne. Ale nam nie zależy na przedmiotach tylko na efektywnych zmianach i na poprawie grywalności ogrów. Dlatego ponawiam pytanie - jak wprowadzane przez Was zmiany mają bezpośrednio wpłynąć na największe bolączki ogrów ?Barbarossa pisze: Stąd też zmiany Ogrowe są sklecone przy użyciu mniej kontrowersyjnych metod.
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2010, o 19:05 przez Oni No Maćko, łącznie zmieniany 1 raz.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem