HE - 7750

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

HE - 7750

Post autor: Zwolin »

format maxi - no chyba większych już nie ma (choć raz byłem świadkiem 2x7k vs 2x7k ;))
Lord -> 621
Halberg [6]
VoD [55]
AoC [25]
AoL [15]
Stardragon [370]

Lord -> 632
Sh, DA [12]
Starlanc [40]
HoF [25]
GP [25]
Leoc [10]
Stardragon [370]

Lord -> 627
Sh,DA [12]
LC [40]
TG [30]
Foe [25]
Stardragon [370]

Arcymag -> 350
4lvl [35]
SW [10]
RoF [40]
2xDps [40]

Arcymag -> 350
4lvl [35]
Seer [30]
3xDps [60]

Arcymag -> 355
Vortex [75]
Dps [20]

mag -> 175
2lvl [35]
2xDps [40]

mag -> 185
2lvl [35]
JotD [15]
PoV [35]

mag -> 175
2lvl [35]
Dps [20]
RoC [20]

mag -> 185
2lvl [35]
Dps [20]
TP [30]

Noble -> 218
Elven Steed, DA, Sh, Lanc, Standard Bearer
BB [80]

7xArchers [110] -> 770

6xDP -> 220
Standard [20]
WB [20]

6xDP -> 215
Standard [20]
EB [15]

9xPG -> 234
Champion,Standard [24]
BoS [50]
Skeinsliver [25]

20xWL -> 389
Standard,Champion [24]
SoB [45]
AoF [20]

5xSH +M -> 122
Sh [10]

5xSH +M -> 122
Sh [10]

5xER +M -> 92
5xER +M -> 92

16xWL -> 314
Standard,Champion [24]
DH [25]
LS [25]

9xRBT [100] -> 900
3xCannon [85] -> 255
2xEagle [50] -> 100

Total :
ArmyCost: 7698 (-52)
Models: 214 (Smok+Lord 6, RBT 3, Cannon 4, Eagle 1 )
PD:2+4+4+4+2+2+2+3 = 23 + 1(RoF)+2(BoS)= 26/32 (24-26 kostek użytkowych + Bound(3))
DD:2+2+2+2+1+1+1+1 = 12 + 19(1x1+9x2 Dps(10)) +1(HE) = 32 :P
nie chce mi się pisać ile punktów na co ale każdy się mam nadzieje zorientuje
ciekawe czy są takie turnieje :roll: :twisted:

mam chyba wszystko co na takie pkt jest potrzebne
wyłączanie dowolnej fazy magii - Vortex
max antymagia
TP'sa która przy max magii przeciwnika robi mu piekło na ziemi
PoV który skutecznie hamuje działanie kowadełek
DH który daje przerzuty psychologii i mobilizacji (ouo)
RoF który jest zajebistym boundem
RoC który skasuje jakiś magiczny przedmiot jak się przeciwnikowi scrole skończą
brakuje tylko BoH żeby puszczać z IF Dreina (+3 do CV)

no to by było na tyle
zapraszam do komentowania
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

ja bym zamiast 1-2 oddziałów SH dopakował PG do 20+ :P
reszta nie ma co komentować ;)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Zwolin pisze:mam chyba wszystko co na takie pkt jest potrzebne
Nawet figurki? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

jak na mnie totalnie nie klimatyczna,
gdzie pochowasz tylu magów,
zamieniłbym trochę tych łuczników na spearmenów,
w sumie na stole ni ma czym walczyć (oprócz smokami) masz tyle oddziałów do bicia ile by weszło na jakieś 2999 (oprócz smoków),
fajnie bedziesz miał przy sztormówie, ogólnie ze skavenami będziesz mial fajnie np.: przyefekcie z dzwonka, że 7 tafowe ludki na stole dostają d3 woundów
nie widać co to za przedmioty napisz proszę pełne nazwy ;)
wrzuciłbym nobla na orle z riverbowem
za pozostałe punkty uzupełniłbym command groupy


pozdro ;)
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Ja to bym zrobił taka prawdziwą armie hę, 4x20 spear elfów, 40 luków, 2 smoki, 2 arcy, tyrion, teclis, 7 repetek, orly, rydwany, DP, WH, PG(tak z 25). A nie same smoki.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Myślałem, że jak się gra na 7000 pts to po to, by wystawić dużo armii, a nie 6 lordów. Ogólnie - żałość.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Jankiel pisze:Myślałem, że jak się gra na 7000 pts to po to, by wystawić dużo armii, a nie 6 lordów. Ogólnie - żałość.
bo ludzie nie maja pojecia jak sie do tego zabrac.
214modeli na 7000pkt. gratuluje. sadzilem ze takie gry sa 4fun

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Ja bym grał na czymś takim. Rozpa tak o złożona.

1 Tyrion, Defender of Ulthuan @ 400 Pts
General
#Dragon Armour of Aenarion [0]
#Sunfang [0]
#Heart of Avelorn [0]
1 Malhandir @ [0] Pts

1 Teclis @ 475 Pts
Magic Level 4
#High Loremaster [0]
#Moon Staff of Lileath [0]
#Sword of Teclis [0]
#Scroll of Hoeth [0]
#War Crown of Saphery [0]

1 Prince @ 621 Pts
Halberd
Armour of Caledor [25]
Vambraces of Defence [55]
Amulet of Light [15]
1 Dragon: Star @ [370] Pts

1 Prince @ 629 Pts
Dragon Armour
Star Lance [40]
Guardian Phoenix [25]
Gem of Courage [10]
Helm of Fortune [25]
1 Dragon: Star @ [370] Pts

1 Archmage @ 360 Pts
Magic Level 4
Book of Hoeth [100]

1 Archmage @ 350 Pts
Magic Level 4
Ring of Fury [40]
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Power Stone [20]

1 Noble @ 216 Pts
Lance; Dragon Armour; Battle Standard
Battle Banner [80]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts

1 * Noble @ 195 Pts
Lance; Dragon Armour
Reaver Bow [40]
Enchanted Shield [10]
1 Great Eagle @ [50] Pts

1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Ring of Corin [20]
Dispel Scroll [20]

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]

1 Mage @ 170 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Jewel of the Dusk [15]

24 SpearElves @ 250 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10] Pts

24 SpearElves @ 250 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10] Pts

24 SpearElves @ 250 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10] Pts

19 Archers @ 245 Pts
Longbow; Standard; Musician
1 Captain @ [10] Pts

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

10 Archers @ 110 Pts
Longbow

5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician


5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician



19 Phoenix Guard @ 380 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Keeper of the Flame @ [12] Pts

6 Dragon Princes @ 225 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Ellyrion [15]

5 Dragon Princes @ 180 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician



14 Swordmasters @ 253 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Lion Standard [25]
20 White Lions @ 390 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [12] Pts

1 Tiranoc Chariot @ 85 Pts

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts

1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

miało być BP więc nie widzę tu miejsca dla teclisa i tyrina - choć z chęcią bym ich wystawił

problem polega na tym że jak przeciwnik nie zrobi klimatycznej armii to jestem udupiony
nie ma nic do bicia?
20 i 16 WL to nic ? 2x6DP ? BB?

Janiszek - ta twoja opcja to bez caddych i BSB?
bo lordowie to nawet więcej będą kosztować

zrobiłem wymaksowaną rozpe na takie pkt
klimatyczna by była zupełnie inna - choć jakoś nie wyobrażam sobie bitwy z jakże klimatycznymi 6x Wrona bez tych Scroli - ale i tak byłby fun - w szczególności te 40 SE ;)
nad klimatyczną rozpą jeszcze coś pokombinuje i się wstawi

ale wątpię by w tym tygodniu bo w sobotę najważniejszy egzamin mojego życia - no może życia do tej pory - olimpiada z fizy

hehe
ja to bym dał max 7 SM bo i tak szybko zginą a coś teclisa musi chronić fluffowo
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

tak jak mówiłem, na te pkt 36 wl, 12 DP i BB to nic, tyle się zmieści na 2999 (mniej więcej)

;)
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Wojciech pisze:tak jak mówiłem, na te pkt 36 wl, 12 DP i BB to nic, tyle się zmieści na 2999 (mniej więcej)
grałeś kiedyś na 7750?
sam wiem jak ciężko złożyć na mega punkty rozpiskę brakuje przedmiotów i w ogóle
od piątku nie przepadam za elfami dlatego życzę przeciwnikowi aby wygrał :mrgreen:
ale rozpiska fajna owszem można złożyć lepszą ale na te punkty nikt nie jest aż tak ograny...
ogółem ciesze się że jeszcze ktoś gra na duży format niestety takich ludzi coraz mniej

..wiem...wiem... głupoty pisze, nic nie wnoszę do dyskusji ,ja tylko chce pochwalić samą odwagę by stawić czoło bitwie na te punkty :oops:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

ja tam za spam się czepiać nie będę

a i odwagi nie chwal przedwcześnie bo i tak nie zagram w najbliższym czasie - powód jest prosty :
nie mam w kieszeni 20 000 zł i armii ludzi z pędzelkami
no chyba że się uda załatwić jakieś modele

a wyzwanie poprowadzenia takiej armii podejmę z przyjemnością
pewnie i tak bym przegrał ale fun by był ;)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

noggin
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: noggin »

Taa, a gracie figurkami czy kartonikami tą bitwę?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

pomyślałem i zabrałem się za to od innej nieco strony a mianowicie nałożyłem sam na siebie limity ;)
3/6 lords
9/14 heroes - miało być 7 ale ni jak nie mogłem zmieścić tego co bym chciał by był klimat i nie przegrał od razu
7+ core - normalka
12/14 rare - tu się za bardzo nie mogłem ograniczyć bo "armia która walczy bez osłony Orlich Szponów jest albo niezwykle odważna albo bardzo niekompetentna"
11/11 specjal - nie starczyło by miejsc a i tak by się więcej przydało

generalnie zamysł jest taki (historyjka):
teclis wraz z kolegą po studiach i małą armią ruszają do odparcia ataku norsmenów - tak im się przynajmniej wydaje - ale po drodze spotykają pałętającego się po okolicy Lorda na smoku wraz z rotą doborowej jazdy wspartej rydwanem i zamierzają razem ruszyć do walki... cdn.

Lords:

Teclis -> 475
General

Arcymag -> 350
4lvl [35]
SW [10]
RoF [40]
2xDps [40]

Prince (of the Caledor) -> 632
DA, Sh [12]
Starlanc [40]
HoF [25]
GP [25]
Leoc [10]
Stardragon [370]

Heroes:

mag -> 175
2lvl [35]
RoC [20]
Dps [20]

mag -> 185
2lvl [35]
TP [30]
Dps [20]

mag -> 185
2lvl [35]
JotD [15]
PoV [35]

Noble -> 218
Da,Sh,Lanc,Elvn steed, baring, Battle Standard
BB [80]

Noble -> 195
DA,Lanc [10]
ES [10]
RB [40]
G.Eagle [50]

Core:

21xSE -> 214
FCG [25]
21xSE -> 214
FCG [25]
21xSE -> 214
FCG [25]

10xArchers +M -> 115
10xArchers +M -> 115
10xArchers +M -> 115

10xLSG +M -> 135
Sh [10]

Specjal:

5xER +M -> 92
5xER +M -> 92

5xSH +M -> 123
Sh [10]
5xSH +M -> 123
Sh [10]

TC -> 85

6xDP +S -> 220
WB [20]
7xDP +C+S -> 280
EB [15]
AoL [15]

20xWL +C+S -> 389
SoB [45]
AoF [20]
20xWL +C+S -> 374
LS [20]
DH [25]

25xPG +C+S -> 474
BoS [50]
Skeinsliver [25]

7xSM +M -> 111

Rare:

8xRBT [100] -> 800
4xGE [50] -> 200

Total :
ArmyCost: 6779 (-971)
Models: 255 (Smok+Lord 6, RBT 3, Eagle 1, Hero na Eagle 2)
PD:2+4+4+2+2+3 = 17 + 1(RoF)+2(BoS)+4(Teclis) = 24/32 (19-23 kostek użytkowych + Bound(3))
DD:2+2+2+1+1+1 = 9 + 9(1x1+4x2 Dps(5)) +1(HE)+2(Teclis) = 21/32
pytanie tylko kogo zrobić generałem - Teclisa czy Princa?
no i oczywiście co zrobić z resztą pkt
myślałem żeby dać wg. mnie super klimatyczne postacie: Caradryna i Korhila ale tyle SC to za dużo czyli może wyjść tylko Caradryn
tylko nie piszcie mi żebym dał więcej SM bo to tak jak pisać graczowi WoCh aby wystawił piechotę :)

jakby ktoś jakichś skrótów nie ogarniał to udzielę odpowiedzi
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Generał-smok.
Reszta imho bardzi fajna. :mrgreen:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Janiszek pisze:Generał-smok.
no i właśnie takiej odpowiedzi się obawiałem
dlaczego??!!
Teclis jest znacznie bardziej żywotny a Ld mają takie samo

problem ma następujący jeszcze (strategiczny):
generalnie to pomysł miałem taki by BB latał z 7DP z WB i robił to co zawsze ale
mając 2 oddziały WL (20) aż żal by się któryś złamał więc co polecacie?
ew. można dopakować DP do 7 i posłać BB do WL które zmienić na 21+19 - w sumie tyle samo a BsB ma się jak ładnie skitrać

:D :D :D :D :D :D :twisted:
:D :D :D :D :D :D :twisted:
:D :D :D :D :D :D :D

oraz
:D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D

jak będę miał caradryna to musowo idzie on do oddziału jednych WL - dając im z automatu odporność na strach i MR 3 oraz boostując ich w walce z monsterami (d3 W na W2+ FA)
a na dodatek jak go ktoś zabije - taki np lord na smoku - to dostaje d6 autoW bez Sv
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

w bb był kiedyś turniej na 5k ;)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Dlaczego smok generałem? No bo ma 20" i LD masz praktycznie zawsze tam gdzie chcesz, a żywotniejszy to chyba jest bardziej niż Teclis.
Co do BB, ja bym dawał do WL, nie do DP. 7 DP to łatwe punkty dla przeciwnika, one mają 3 tafa i sejwa 2+. Słaba opcja. Wolałbym za to klocek WL.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Janiszek pisze:Dlaczego smok generałem? No bo ma 20" i LD masz praktycznie zawsze tam gdzie chcesz, a żywotniejszy to chyba jest bardziej niż Teclis.
Tu bym się nie zgodzil.
Smok ma zabijać i jest z przodu, gdzie nie do wszystkiego ma zasięg liderki.Zostawiając go z tylu marnujesz smoka
Na takie pkt wiesz ile będzie dzial i bolców u przeciwnika? Smok zejdzie bardzo szybko i lord w plery
Teclis ma look outa, I jeśli już wbije się w niego coś mocnego to zawsze champion oddziału może rzucić challange
I sold my soul for rock'n roll

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Przykładowa sytuacja:
Wbijają się w PG z Teclisem 10 censer bererów.Zdawanie tafa-rana na teclisie-i pada z dwóch ziomków. ASF gówno daje przy tylu atakach, a z 6-9 ataków idzie w teclisa z hatem. Przeżywa? Nie.
Kolejny plus smokowego lorda jest taki, ze na te punkty zazwyczaj się gra na dużej mapie. Więc zasięg 12" LD jest słaby.
A smokiem podlatujesz i rozdajesz LD. Dodatkowo możesz się schowac. Zauważ, ze HE mają magię(na defy heaven), repety i łuki. Teclis to powinien miec z 7 PG i siedziec w lesie.

ODPOWIEDZ