czarujące HE BP 2250
-
- Oszukista
- Posty: 837
czarujące HE BP 2250
kombinuję nad 2gą armią, i między innymi zastanawiam się nad HE. Nie jezdze na mastery, przynajmniej na razie, więc nie wiem czym się gra - ale chcę mieć rozpiskę na magii, a nie na smoku (przynajmniej na początek). Czy takie coś będzie grywalne, i czy jest zgodne z BP? Nie całkiem znam HE, więc mogłem zrobić coś niezgodnego z restrykcjami
Archmage 4 lev
generał
ring of fury
silver wand
2*DS
Mage lv 2
seerstaff of saphery
Mage lv 2
ring of corin
Noble Bsb
great weapon
armour of caledor
skeinsliver
2*10 archers
6 Dragonprinces
sztandar+banner of ellyrion
13+1 White lions
FCG
Standard of balance
Sword of Might
13+1 White Lions
FCG
Lion Standard
Amulet of Light
Great Eagle
3*Bolt Thrower
70 modeli
PD: 10+bound
DD: 6+2DS+1za HE
-Nie wziąłem +d3 do powera, bo chciałem mieć Corina, wydaje mi się, że złożenie: duży mag z prawie całym Lorem, mały z wybieraniem czarów, mały losujący zaklęcia jest jednak ciekawsze - właściwie to tylko 1 mag jest losowy i to nie całkiem (np. na VC i tak będzie służył tylko do rzucenia 0 z High magic na 3 kościach)
-myślę że przez praktycznie każdą antymagię mogę się przebić (potencjalnie mam 2-3 opcje wyłączenia Hoteka na turę np. corin, +vaults unmaking+snajperka z death/metal)
-nie wezmę smoka, bo brettonią za wiele się nie naczarowałem i chcę pograć trochę na magii
-brakuje mi troszkę screena, ale mam nadzieję że troszkę wyrównam to dzięki heaven na dużym magu (jeśli będzie potrzeba screena - na ofensy chyba sam orzełek starczy)
-chciałem mieć dodatkowy duży klocek do trzymania magów ale nie starczyło punktów, więc tą rolę będą pełnili 1 White Lions
-Chciałem wcisnąć przynajmniej 7 swordmasterów, ale nie mam już czego obcinać
-antymagię mam b. silną, szczególnie anty-wampirzą, a to jest chyba armia, z którą magia ma najwięcej problemów
Archmage 4 lev
generał
ring of fury
silver wand
2*DS
Mage lv 2
seerstaff of saphery
Mage lv 2
ring of corin
Noble Bsb
great weapon
armour of caledor
skeinsliver
2*10 archers
6 Dragonprinces
sztandar+banner of ellyrion
13+1 White lions
FCG
Standard of balance
Sword of Might
13+1 White Lions
FCG
Lion Standard
Amulet of Light
Great Eagle
3*Bolt Thrower
70 modeli
PD: 10+bound
DD: 6+2DS+1za HE
-Nie wziąłem +d3 do powera, bo chciałem mieć Corina, wydaje mi się, że złożenie: duży mag z prawie całym Lorem, mały z wybieraniem czarów, mały losujący zaklęcia jest jednak ciekawsze - właściwie to tylko 1 mag jest losowy i to nie całkiem (np. na VC i tak będzie służył tylko do rzucenia 0 z High magic na 3 kościach)
-myślę że przez praktycznie każdą antymagię mogę się przebić (potencjalnie mam 2-3 opcje wyłączenia Hoteka na turę np. corin, +vaults unmaking+snajperka z death/metal)
-nie wezmę smoka, bo brettonią za wiele się nie naczarowałem i chcę pograć trochę na magii
-brakuje mi troszkę screena, ale mam nadzieję że troszkę wyrównam to dzięki heaven na dużym magu (jeśli będzie potrzeba screena - na ofensy chyba sam orzełek starczy)
-chciałem mieć dodatkowy duży klocek do trzymania magów ale nie starczyło punktów, więc tą rolę będą pełnili 1 White Lions
-Chciałem wcisnąć przynajmniej 7 swordmasterów, ale nie mam już czego obcinać
-antymagię mam b. silną, szczególnie anty-wampirzą, a to jest chyba armia, z którą magia ma najwięcej problemów
hmmm autorytetem nie jest więc co do całości nie będę się wypowiadał bo nie wiem czy dobrze się będzie grało czy nie. Ale powiem, że do trzymania magów przydaliby Ci się PG... i z taką magią BoS też by się raczej przydał... bo jak dla mnie taki mag w WL to troszke Ci tą jednostkę osłabia... szczególnie taki arcy... a jakbyś tam wpakował 3 to przecież tylko 4 WL by atakowało... ja bym się jednak zastanowił nad klockiem może nawet dwoma PG. Ale mogę się mylić...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
PD są źle policzone- RoF jako bound działający co turę zżera dodatkową kość czyli jest 2 bazowe+ 4 arcymag+ 2*2 mag +1 RoF + Corin= 11PD + Corin
DD też źle masz 2 Dispell Scrolle, ale tylko 1 zajmuje 1 DD, a każdy następny 2 DD czyli 2 bazowe 2 arcymag 2*1 mag+ 1 DS+ 2 DS + 1 HE =10 DD
Poza tym champion WL nie może mieć Sword of Might o ile się nie mylę.
Co do rozpiski to myślę, że jednak od 3 maga lepszy byłby BoS- co prawda tracisz Corina, 1 DD i masz mniejszy wybór czarów, ale statystycznie PD będzie tyle samo poza tym uwolni się trochę punktów, za które można kupić mały oddzialik PG do trzymania BoS i schowania np. arcymaga bo zakładam, że Wl szczególnie z takimi bannerami to raczej do walki są a nie niańczenia magów
DD też źle masz 2 Dispell Scrolle, ale tylko 1 zajmuje 1 DD, a każdy następny 2 DD czyli 2 bazowe 2 arcymag 2*1 mag+ 1 DS+ 2 DS + 1 HE =10 DD
Poza tym champion WL nie może mieć Sword of Might o ile się nie mylę.
Co do rozpiski to myślę, że jednak od 3 maga lepszy byłby BoS- co prawda tracisz Corina, 1 DD i masz mniejszy wybór czarów, ale statystycznie PD będzie tyle samo poza tym uwolni się trochę punktów, za które można kupić mały oddzialik PG do trzymania BoS i schowania np. arcymaga bo zakładam, że Wl szczególnie z takimi bannerami to raczej do walki są a nie niańczenia magów
jak by dał maga 1lvl to może zmieścić BoS
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
-
- Oszukista
- Posty: 837
-w dispellu zapisałem po prostu 2 scrolle , nie przekramczam BP
-w powerze generuję co turę dokładnie tyle ile zapisałem. Corin się formalnie wg BP nie liczy
-trzymanie 3 magów w 1 oddziale to i tak jest średni pomysł.
Zastanawiam się nad zrobieniem kopii tego, co jeden kolega (ksywki nie pomnę niestety ), który pocisnął na bazylu zupełnie dobrze, ale niestety ramowy plan jego rozpiski zobaczyłem dopiero dzisiaj, i po edycji wychodzi na 2250 coś takiego:
Archmage 4 lev 350 pkt
generał
ring of fury
silver wand
2*DS
Mage lv 2 165
seerstaff of saphery
Mage lv 1 120
ring of corin
Noble Bsb 143
great weapon
armour of caledor
2*10 archers 2*110
13+1 White lions 273
FCG
Standard of balance
13+1 White Lions 280
FCG
Lion Standard
Amulet of Light
6+1 Phoenix Guards 204
Banner, czempion
Standard of sorcery
Skeinsliver
5 Dragon princes 160
muzyk
Great Eagle 50
2*bolt thrower 2*100
cannon 85
power: 9+d3+ROF+Corin (12 PD wg BP)
dispell: 6+2DS (10 DD wg. BP)
mało trochę tych PG, ale z drugiej strony - bardziej oddziałów do walki już sobie nie osłabię, czempion na nich być musi, a jak już jest to nie mogłem się powstrzymać, żeby mu nie dać skeinslivera. Magów będę chował w zależności od potrzeb, np na porno DE 2 całkowicie walczące kloce WL chyba za bardzo mi się nie przydadzą, dawanie przeciwnikowi prezentu w postaci oddziału wartego bagatela 639 pkt+200 za banner i generała i liczącego aż 10 modeli... to ja już wolę 1 maga w łucznikach, 1 w PG, 1 w WL (tych bez amulet of light, ktoś mi musi zaganiać wraciaki pod magiczne pociski). Zalety i wady w stosunku do poprzedniej wersji:
-ostatni mag się wziął i zwarzywił, teraz nadaje się już tylko do 1 małego pocisku/warda na 5+
-za to pozostali 2 stali się znacznie ciekawsi
-dragonprinces stracili na mobilności i sile, teraz to juz tylko do polowan na fasty, albo samotne maszyny. i tak jestem zdania że się przydadzą, ale zastanawiam się powoli nad zmianą na Ellyrian/silverów/tiranoc charriot i dopakowaniem za to PG przynajmniej o paru
-mam 1 wystawienie więcej
-zamiast 1 bolca - działo DOW, troszkę ciekawsze strzelanie, wydaje mi się że zyskało na jakości
-w powerze generuję co turę dokładnie tyle ile zapisałem. Corin się formalnie wg BP nie liczy
-trzymanie 3 magów w 1 oddziale to i tak jest średni pomysł.
Zastanawiam się nad zrobieniem kopii tego, co jeden kolega (ksywki nie pomnę niestety ), który pocisnął na bazylu zupełnie dobrze, ale niestety ramowy plan jego rozpiski zobaczyłem dopiero dzisiaj, i po edycji wychodzi na 2250 coś takiego:
Archmage 4 lev 350 pkt
generał
ring of fury
silver wand
2*DS
Mage lv 2 165
seerstaff of saphery
Mage lv 1 120
ring of corin
Noble Bsb 143
great weapon
armour of caledor
2*10 archers 2*110
13+1 White lions 273
FCG
Standard of balance
13+1 White Lions 280
FCG
Lion Standard
Amulet of Light
6+1 Phoenix Guards 204
Banner, czempion
Standard of sorcery
Skeinsliver
5 Dragon princes 160
muzyk
Great Eagle 50
2*bolt thrower 2*100
cannon 85
power: 9+d3+ROF+Corin (12 PD wg BP)
dispell: 6+2DS (10 DD wg. BP)
mało trochę tych PG, ale z drugiej strony - bardziej oddziałów do walki już sobie nie osłabię, czempion na nich być musi, a jak już jest to nie mogłem się powstrzymać, żeby mu nie dać skeinslivera. Magów będę chował w zależności od potrzeb, np na porno DE 2 całkowicie walczące kloce WL chyba za bardzo mi się nie przydadzą, dawanie przeciwnikowi prezentu w postaci oddziału wartego bagatela 639 pkt+200 za banner i generała i liczącego aż 10 modeli... to ja już wolę 1 maga w łucznikach, 1 w PG, 1 w WL (tych bez amulet of light, ktoś mi musi zaganiać wraciaki pod magiczne pociski). Zalety i wady w stosunku do poprzedniej wersji:
-ostatni mag się wziął i zwarzywił, teraz nadaje się już tylko do 1 małego pocisku/warda na 5+
-za to pozostali 2 stali się znacznie ciekawsi
-dragonprinces stracili na mobilności i sile, teraz to juz tylko do polowan na fasty, albo samotne maszyny. i tak jestem zdania że się przydadzą, ale zastanawiam się powoli nad zmianą na Ellyrian/silverów/tiranoc charriot i dopakowaniem za to PG przynajmniej o paru
-mam 1 wystawienie więcej
-zamiast 1 bolca - działo DOW, troszkę ciekawsze strzelanie, wydaje mi się że zyskało na jakości
cieszy mnie to ze kopiujecie pomysły od Tych którym się powiodlo na masterze, ale mam jedna uwagę.
Na tym turnieju obowiązywały specyficzne zasady, Andrzej miał bonus który umożliwiał przerzut jednej kostki w swojej turze - wtedy też nie trzeba się aż tak bardzo martwic o miscasty
oceniając sile rozpiski weźcie to pod uwagę, tak samo jak skilla generała
pozdrawiam
Na tym turnieju obowiązywały specyficzne zasady, Andrzej miał bonus który umożliwiał przerzut jednej kostki w swojej turze - wtedy też nie trzeba się aż tak bardzo martwic o miscasty
oceniając sile rozpiski weźcie to pod uwagę, tak samo jak skilla generała
pozdrawiam
-
- Oszukista
- Posty: 837
Asassello: pierwsza wersja rozpy była robiona zanim zobaczyłem tą z bazyla. Owszem, sexmaszyna CHOLERNIE by się przydała, ale chyba da radę tym pograć mimo misscastów - zresztą, dlatego pytam tutaj o radę ludzi, którzy dobrze ogarniają HE.
No i nie jest to dokładna kopia - tam było 2350+bazyl, tu jest 2250 i staram się mieć coś do kontry zamiast Bsb, który tam (chyba) miał odstraszać od szarżowania na kluczowy klocek, a u mnie ma wyłącznie trzymać WL, żeby im się z ich 8 LD nie pomyliły kierunki
No i nie jest to dokładna kopia - tam było 2350+bazyl, tu jest 2250 i staram się mieć coś do kontry zamiast Bsb, który tam (chyba) miał odstraszać od szarżowania na kluczowy klocek, a u mnie ma wyłącznie trzymać WL, żeby im się z ich 8 LD nie pomyliły kierunki
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
ctrl+c, ctrl+v, + great eagle
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.
Bis dat qui cito dat.
Nieprawda, dodał jeszcze 5 DP
Bardzo dobrze grało mi się tą rozpą na bazylu, teraz mam zamiar potestować ją bez sexmaszyny. Jeśli nie będzie tragedii z miscastami, to prawdopodobnie porzucę SD na rzecz magii
Czemu nie dasz trzeciego DS? Na pewno się przyda.
Bardzo dobrze grało mi się tą rozpą na bazylu, teraz mam zamiar potestować ją bez sexmaszyny. Jeśli nie będzie tragedii z miscastami, to prawdopodobnie porzucę SD na rzecz magii
Czemu nie dasz trzeciego DS? Na pewno się przyda.
Witam
Chciałbym przedstawić własną wersję tej rozpy. Częściowo zainspirowana moimi poprzednikami, a częściowo, że nie widzę trochę wystawiania PG za 200pkt tylko do trzymania BoS. Od razu zaznaczam, że to tylko rozpiska dla rozpiski, bo czasu i figurek HE do grania na razie nie mam. Zaczynam zbierać tą armię i chcę sobie pograć na magii, żeby odbić sobie lata grania krasnoludami. A że przyzwyczaiłem się do stubborna i odporności na strach to padło no WL
Wszelkie komentarze mile widziane
Unnamed2250 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Ring of Fury [40]
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Power Stone [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Ring of Corin [20]
1 Noble @ 218 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
2x 10 Archers @ 2x110 Pts
17+1 White Lions @ 345 Pts
FCG, Standard of Balance [45]
16+1 White Lions @ 325 Pts
FCG, Lion Standard [25], Amulet of Light [15]
1 Great Eagles @ 50 Pts
2x Repeater Bolt Thrower @ 2x100 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95 Pts
Bow (swap); Light Armour
Casting Pool: 10 (+RoF, +PS, wiec na BP 12 PD)
Dispel Pool: 6 (+1 za HE, +1 za pierwszego DS, +4 za dwa nastepne, wiec na BP 12 DD)
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2248
Chciałbym przedstawić własną wersję tej rozpy. Częściowo zainspirowana moimi poprzednikami, a częściowo, że nie widzę trochę wystawiania PG za 200pkt tylko do trzymania BoS. Od razu zaznaczam, że to tylko rozpiska dla rozpiski, bo czasu i figurek HE do grania na razie nie mam. Zaczynam zbierać tą armię i chcę sobie pograć na magii, żeby odbić sobie lata grania krasnoludami. A że przyzwyczaiłem się do stubborna i odporności na strach to padło no WL
Wszelkie komentarze mile widziane
Unnamed2250 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Ring of Fury [40]
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Power Stone [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Ring of Corin [20]
1 Noble @ 218 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
2x 10 Archers @ 2x110 Pts
17+1 White Lions @ 345 Pts
FCG, Standard of Balance [45]
16+1 White Lions @ 325 Pts
FCG, Lion Standard [25], Amulet of Light [15]
1 Great Eagles @ 50 Pts
2x Repeater Bolt Thrower @ 2x100 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95 Pts
Bow (swap); Light Armour
Casting Pool: 10 (+RoF, +PS, wiec na BP 12 PD)
Dispel Pool: 6 (+1 za HE, +1 za pierwszego DS, +4 za dwa nastepne, wiec na BP 12 DD)
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2248
-
- Oszukista
- Posty: 837
Generalnie dość podobny pomysł miałem od początku, tylko nie bardzo miałem pomysł, jak zmieścić banner of sorcery a i w części dotyczącej tej rozpy w temacie HE - PG się nie znaleźli... A, i oprócz orła dodałem działko DOW
ja bym chyba wstawił PS'a na małego maga z seerstafem. Możesz wtedy wziąść jakis mocny czar np. dużą kuźnie (którą rzucisz w decydującej turze z 3 PD + 2PD za PS'a) i 2d6 s4 które będziesz rzucał co ture
co do BB, to teraz coraz więcej rzeczy na stubborn/unbreakable... (np. Abomka, kloc z furmanką/dzwonkiem, BG, Stedzio, Temple ze slanem, treeman, hammerersi, inni WL więcej jak narazie nie przychodzi mi do głowy ) aczkolwiek nie tak dawno temu 20 WL z BB wygrało po 2 rundach combat z lancą bretońska, 20 szkieletami i lordem bretońskim na hipciu (odrazu mówie, że bitwa była 2v2 zeby co niektórzy sie nie glowili skąd w bretce szkielety ^^) czyli zarobili na siebie sporo, do tego 300pkt za 2 sztandary i generała.
co do BB, to teraz coraz więcej rzeczy na stubborn/unbreakable... (np. Abomka, kloc z furmanką/dzwonkiem, BG, Stedzio, Temple ze slanem, treeman, hammerersi, inni WL więcej jak narazie nie przychodzi mi do głowy ) aczkolwiek nie tak dawno temu 20 WL z BB wygrało po 2 rundach combat z lancą bretońska, 20 szkieletami i lordem bretońskim na hipciu (odrazu mówie, że bitwa była 2v2 zeby co niektórzy sie nie glowili skąd w bretce szkielety ^^) czyli zarobili na siebie sporo, do tego 300pkt za 2 sztandary i generała.
@Rabsp, myślałem o tym żeby PS-a na małego maga wrzucić i to co mówisz ma sens, ale jak już pisałem, nie przetestuje za szybko Jak do domu zajadę następnym razem to najwyżej na proxach pyknę. Racja, że na inne rzeczy ze stubbornem BB jest słabszy od puszki, ale mimio wszystko na demony czy undeadów jest mocny. Tych ze stubbornem trzeba próbować wymagować i wystrzelać, resztki toporkami mogą WL skroić
NA VC czy Demony ta rozpa jest ok ale na gejowskie DE jakoś jej nie widze...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
a to czemu?
rozpa ja dla mnie spoko na każdą armię
szkoda że BoS się nie mieści ale to nie aż taka strata jak ma się tylu magów i Bounda
rozpa ja dla mnie spoko na każdą armię
szkoda że BoS się nie mieści ale to nie aż taka strata jak ma się tylu magów i Bounda
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Głównie z powodu hoteka Strasznie przycina on magię, ale wtedy bierze się na dużym heaven i nawala z komety, a na seerze beast covers na smoka.
Jeśli zamiast smoka jest duża czarka, to po prostu bierzemy same pociski i naparzamy w shadów i inne dziadostwo.
Na pewno ta rozpa jest lepsza na gejowiznę niż rozpa z SD.
Jeśli zamiast smoka jest duża czarka, to po prostu bierzemy same pociski i naparzamy w shadów i inne dziadostwo.
Na pewno ta rozpa jest lepsza na gejowiznę niż rozpa z SD.
Jak już mówiłem nie mam dużego doświadczenia w graniu na magii, ale i tak wydaje mi się to lepsze niż SD. Bo ten elficki SD może i jest najmocniejszym smokiem, ale za to ma najsłabszą górę... No i łuki mają większy zasięg ostrzału niż kusze DE. Poza tym rzucając pociski na 2 kościach i komety tak jak Andrzej powiedział można hoteka obejść. A smok by tylko ganiał za oddziałami za 100pkt. BoS nie ma, ale i tak PD sa wymaksowane na BP.
Tylko powiedzcie mi jedną rzecz: jakbyście trzymali magów? Bo nie mam pojęcia gdzie ich dać. I jak grać WL? ofensywnie czy defensywnie?
Tylko powiedzcie mi jedną rzecz: jakbyście trzymali magów? Bo nie mam pojęcia gdzie ich dać. I jak grać WL? ofensywnie czy defensywnie?
magowie idealnie trzyma się w PG w jakimś lesie albo domku - w szczególności jak masz czary bezzasięgowe
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą