Rozpiski

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Rozpiski

Post autor: Skavenblight »

Lepiej mniej, a dobrze uzbrojonych. Masz 15 - o ile 64gc wystarczy Ci na resztę, to ok, ale myślę, że 1-2 mniej nie zrobiłoby różnicy. Kusza jest rzeczywiście dobrą bronią, chociaż ma plusy i minusy (S4, ale move or fire). Przede wszystkim rzuca się w oczy brak broni do walki wręcz u strzelców. Potrzeba im chociaż pałek, żeby cokolwiek zdziałali, kiedy przeciwnik dobiegnie do walki (a w końcu dobiegnie, strzelanie nie jest tak mocne, żeby mogło całkowicie wyczyścić wroga). Poza tym, warto dać drugą broń bohaterom. Mają oczywiście darmowe sztylety, ale chociaż kapitan powinien mieć coś lepszego. Fajną opcją jest pistolet.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Poprawiona ropzpiska:

Kapitan:
-sword
-mace

Champion:
-mace
-sword

Champion:
-mace
-sword

Youngblood:
-axe
-sword

Youngblood:
-axe
-sword

7 Marksmen:
-bows
-mace

3 Warriors
-swords
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

jak dla mnie to fajnie wygląda... jest strzelanie, jest coś do walki - chyba wszystko jest ;D
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

No i bardzo ładnie. Powinni się sprawdzić, przynajmniej ilościowo (za strzelanie nie ręczę, bo ono nie jest tak mocne, jakby się chciało, niestety).

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

za tydzień pewnie po testujemy - moje undeady (parę postów wyżej) kontra marienburg pitula. Można by się pokusić o jakiś klimatyczny reportaż ;).
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Ze zdjeciami????

Jezeli porobi się troche terenów ,to czemu nie.

Jezeli chodzi o rozpiskę to strzelanie w całej grze nie jest chyba najsilniejszą stroną.

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

przekonaliśmy się o tym wczoraj gdy 4 krasnoludzkich gromowładnych nie zrobiło chyba nic przez całą grę ;). właśnie mam pytanie: jeżeli model zostaje "zestrzelony" i staje się knocked down/stunned to czy można go atakiem strzeleckim puntnąć out of action? czy nie?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

Można,strzelasz do leżącego tak samo jak do stojącego.Mam nadzieję że opis potyczki wraz ze zdjęciami zamieścicie.

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

jeżeli będą tereny i figurki nam się uda znośnie pomalować to może porobimy zdjęcia - opis fabularny i przebieg gry postaramy się wrzucić niezależnie od tego. Jednak aktualnie dużym problemem jest brak terenów - domki z książek to nie to samo ;D ale może coś wykombinujemy. Musimy też zwerbować do gry znajomych bo w 2 średnio się gra więcej niż 1 grę - kampanii nie zagrasz, a cały czas grać na takie same bandy bez progresu to nie to...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

grabz pisze:Można,strzelasz do leżącego tak samo jak do stojącego.
No to może dlatego gromowladni nic nie zrobili :mrgreen:
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Witam. Jestem nowy w świecie Mordheima i szczerze powiem, że jeszcze za bardzo nie wiem co z czym się je...chciałbym grać Witch Hunterami i proszę o kilka wskazówek co do rozpiski którą zrobiłem:

Witch Hunter Captain
-sword
-pistol
-light armour

Warrior Priest
-hammer
-hammer
-light armour

Witch Hunter
-axe
-axe

Witch Hunter
-sword
-shield

Witch Hunter
-hammer
-buckler

3x Flagellant
-flair

Zealot
-hammer
-hammer

2x Warhounds

Hero Experience: 52
Henchmen Experience: 0
Members (11)x5: 55
Large Creatures (0)x20: 0
Total Rating: 107

Co wy na to ?

p.s. imionka dodam jak będzie goodi ;)
...Who dares wins...
Obrazek

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

Zbroje i tarcze bym wywalił,jeśli koniecznie chcesz coś ochronnego to weź hełm.Siekierki też bym zamienił np.na pałki(młoty).Puklerz też moim zdaniem przereklamowany,lepiej miecz+dodatkowa broń(pałka lub młot).Masz mało broni strzeleckich i mało piesków.Tak poza tym całkiem dobra rozpa :wink: .

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Yhy. Powiem szczerze, że troszkę kierowałem się klimatem...po chwili zastanowienia Kapitanowi mogę odjąć ten LA, a Kapłan mi się właśnie tak widzi z napierśnikiem i z dwoma młotkami :P za tą LA dodam pieska...
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Witch Hunter Captain
-sword
-pistol

Warrior Priest
-hammer
-hammer
-light armour

Witch Hunter
-axe
-axe

Witch Hunter
-sword
-mace

Witch Hunter
Double-handed weapon

3x Flagellant
-flair

Zealot
-hammer
-hammer

3x Warhounds

Hero Experience: 52
Henchmen Experience: 0
Members (11)x5: 60
Large Creatures (0)x20: 0
Total Rating: 112

co teraz o Tym sądzisz ?
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Gdybyś wyrzucił z bandy jednego flagasa, pistolet z szefa i dwurak z łoczy, miałbyś 3 kusze i 2 topory.
Strzelanie w Mordheimie czasem sie przydaje, chociaż to tez zależy od terenu na jakim gracie i taktyki przeciwnika.

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

A mi się podoba ta rozpiska i wcale nie sądzę, że bez kusz nie powalczy.
Jest przynajmniej klimatyczna, a nie to co standardowo spotykani WH...

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

M.T. pisze:Gdybyś wyrzucił z bandy jednego flagasa, pistolet z szefa i dwurak z łoczy, miałbyś 3 kusze i 2 topory.
Strzelanie w Mordheimie czasem sie przydaje, chociaż to tez zależy od terenu na jakim gracie i taktyki przeciwnika.
+1
Kusze mogą się przydać jak przeciwnik ma mnóstwo strzelaczy i zwieje na budynki.
Skavenblight pisze:Jest przynajmniej klimatyczna, a nie to co standardowo spotykani WH...
+1

Paku
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Paku »

Moje 1 rozpiska, wiec zapewne będzie miała jakieś błędy :)

Marienburg

Kapitan, miecz, para pistoletów pojedynkowych = 120zk.

Czempion, miecz, pistolet = 60zk.
Czempion, miecz, pistolet = 60zk.

Młodzik, 2x hammer = 21zk.
Młodzik, hammer = 18zk.

Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.

Imperialny zabójca, miecz, noże do rzucania, pistolet strzałkowy = 40zk.

Elfi zwiadowca, elfi płaszcz, miecz, długi łuk = 40zk.

599/600zk
Modeli: 11
Rating: 125

Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Ja zrezygnowałbym z pistoletów (sprzedał wszystkie poza parą na kapitanie) i kupił kusze które są lepsze.
I nie kupował elfickiego zwiadowcy na rzecz strzelca tileańskiego lub czarnoksiężnika.

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

W pełni popieram stanowisko Goglema 8) .Jeszcze jeden zwolennik kusz :twisted: .Miecznikom można by dać co prawda łuki, ale to już zależy o d taktyki którą chcesz zastosować.Mobilność=łuk, siła przebicia=kusza.

ODPOWIEDZ