Pytania początkujących i niepewnych 2
Moderator: Yudokuno
Re: Pytania początkujących i niepewnych 2
Dreef, jesli grasz na ninjach, to musisz miec dla nich wieksze unity. Ukrywanie 151 punktow w 5tce shejdow to dosc ryzykowna zabawa. A pamietaj, ze w jednnym unicie mozesz schowac tylko jednego assassina.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Army Builder nie jest wykładnią zasad
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Taka sytuacja hipotetyczna :
Rzucam sygnaturke z metalu w oddział ghouli z wampirem. Ghoule nie maja sejwa, wampir ma (załóżmy na 3+). Czy ranie oddział na 3+ czy jako, że wampir jest w oddziale, który nie ma sejwa, to nie moge ranić w ogóle?
I co jeśli oddział ma 5 modeli ghouli + wampir a ja rzuciłbym 6 na ilość pocisków? Zmienia coś ta sytuacja?
Rzucam sygnaturke z metalu w oddział ghouli z wampirem. Ghoule nie maja sejwa, wampir ma (załóżmy na 3+). Czy ranie oddział na 3+ czy jako, że wampir jest w oddziale, który nie ma sejwa, to nie moge ranić w ogóle?
I co jeśli oddział ma 5 modeli ghouli + wampir a ja rzuciłbym 6 na ilość pocisków? Zmienia coś ta sytuacja?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4808
- Lokalizacja: Warszawa
hity idą w oddzial. Oddzial nie ma Sv czyli nic im nie robisz.Dreef pisze:Rzucam sygnaturke z metalu w oddział ghouli z wampirem. Ghoule nie maja sejwa, wampir ma (załóżmy na 3+). Czy ranie oddział na 3+ czy jako, że wampir jest w oddziale, który nie ma sejwa, to nie moge ranić w ogóle?
Pytanie czy oddzial ma czempiona? Jeśli nie ma to nic nie robisz. jeśli ma to wampir dostaje 1 hita (nie ma LOSa więc rany z pocisków są rozdzielane po równo i w tym przypadku każdy typek dostaje po jednym) i wtedy wbijasz mu rane na 3+Dreef pisze:I co jeśli oddział ma 5 modeli ghouli + wampir a ja rzuciłbym 6 na ilość pocisków? Zmienia coś ta sytuacja?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Hej!
Zaczynam swoją przygodę z wfb i jestem w trakcie sklejania oddziału korsarzy z kuszami. Pytanie mam następujące: czy w oddziale składającym się z 10 jednostek jest sens umieszczać dowódce, muzyka i sztandar kosztem 3 broni dystansowych?
Z góry dzięki za odpowiedź
Zaczynam swoją przygodę z wfb i jestem w trakcie sklejania oddziału korsarzy z kuszami. Pytanie mam następujące: czy w oddziale składającym się z 10 jednostek jest sens umieszczać dowódce, muzyka i sztandar kosztem 3 broni dystansowych?
Z góry dzięki za odpowiedź
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Grupa dowodzenia nie traci możliwości strzelania przez to, że niesie sztandar, trąbkę itp. Dalej mogą strzelać jeśli wybrałeś sobie strzelającą wersję korsarzy.
Który pegazista jest lepszy ?
1.
Sword of Might
Black Dragon Egg
Charmed Shield
2.
Lanca
Cloak of Hag Graef
Dawnstone
3.
Dwurak
Dawnstone
Armour of Darkness
1.
Sword of Might
Black Dragon Egg
Charmed Shield
2.
Lanca
Cloak of Hag Graef
Dawnstone
3.
Dwurak
Dawnstone
Armour of Darkness
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Zalezy czego od niego oczekujesz. Jesli zle ci sie gra vs demony i vc, to bierz tego z jajkiem. Jesli chcesz miec uniwersalnego mastera, dobrego na wszystkie armie, to wez tego z kurteczka i lanca. Trzecie zlozenie jest imho kiepskie, bo na armie z jakakolwiek artyleria jest raczej slaby i trzeba nim bardzo ryzykowac.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Spoko, tylko osobiscie jakos nie widze dla niego zastosowan. Jego przewaga polega na tym, ze moze w miare bezpiecznie walczyc z sila 5, a sila 4 nie rusza go w ogole. Tylko ile jest takich unitow? Moze zatrzymac skulltakerow i mournfangi. W demisie juz bym go nie wpychal, z blodkami dostaje kb, z wampirami jest minimalnie lepszy na vargeisty, na dwarfickie dwuraki jest duzo lepszy, ale najpierw musi doleciec. Imho jest zdecydowanine mniej uniwersalny. Jeszcze pytanie do jakiej rozpy mialby wejsc. Przy smoku moglby cos hulac, przy zalozeniu, ze masz sie gdzie przyczaic wszystkimi lataczami, zeby pozniej wyskoczyc, stworzyc realne zagrozenie kazdym modelem i narobic celow dla artylerii. W wersji klockowej jest kiepski. Pierwszy cel dla wszystkiego. Trzeba go kitrac.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Armour of Eternal ServitudeDarkAngel pisze:Który pegazista jest lepszy ?
1.
Sword of Might
Black Dragon Egg
Charmed Shield
2.
Lanca
Cloak of Hag Graef
Dawnstone
3.
Dwurak
Dawnstone
Armour of Darkness
Dragonbane Gem
Potion of Foolhardiness
Biting Blade
ja grywam takze na takim zlozeniu i daje rade, ewentualnie wrzuc halabarde zamiast biting blade, ale stracisz mag ataki
pzdr
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Na Masterze, czy na DL masz takie złożenie?kondek pisze: Armour of Eternal Servitude
Dragonbane Gem
Potion of Foolhardiness
Biting Blade
ja grywam takze na takim zlozeniu i daje rade, ewentualnie wrzuc halabarde zamiast biting blade, ale stracisz mag ataki
pzdr
Bo jak na Masterze, to ja doliczyłem się w sumie 55 pktów za magiczne przedmioty.
Impossible is nothing.
Jest w porządku takie złożenie magicznych przedmiotów kosztuje 50 pktMatthewKorona pisze:Na Masterze, czy na DL masz takie złożenie?kondek pisze: Armour of Eternal Servitude
Dragonbane Gem
Potion of Foolhardiness
Biting Blade
ja grywam takze na takim zlozeniu i daje rade, ewentualnie wrzuc halabarde zamiast biting blade, ale stracisz mag ataki
pzdr
Bo jak na Masterze, to ja doliczyłem się w sumie 55 pktów za magiczne przedmioty.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Ufam, ale możecie wytłumaczyć?
Armour of Eternal Servitude - 35 pkt, Biting Blade - 10 pkt, Potion of Foolhardiness - 5 pkt, Dragonbane Gem - 5 pkt. W sumie mnie to daje 55 pkt.
W którym miejscu się mylę?
Armour of Eternal Servitude - 35 pkt, Biting Blade - 10 pkt, Potion of Foolhardiness - 5 pkt, Dragonbane Gem - 5 pkt. W sumie mnie to daje 55 pkt.
W którym miejscu się mylę?
Impossible is nothing.
biting blade kosztuje 5
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
jeśli common item jest zarówno w RB jak i AB, to koszt punktowy bierzesz z AB -> AB do DE bitting blade kosztuje 5 ptk
jest dobrze
EDIT: Qc szybszy
jest dobrze
EDIT: Qc szybszy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
A, przeoczyłem, nie wiedziałem, że jest też u nas w AB.
Dzięki za wyjaśnienie
Pzdr
Dzięki za wyjaśnienie
Pzdr
Impossible is nothing.
I to jest smutne, bo jesli moglbym miec PoSa za 20 punktow, to zlozenie:
-Cloak of Hag graef
-Luckstone
-Potion of Strength.
+niemagiczny bicz.
Zajebisty koles, mega taktyczny.
-Cloak of Hag graef
-Luckstone
-Potion of Strength.
+niemagiczny bicz.
Zajebisty koles, mega taktyczny.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Jego przewaga polega na tym, że ma 6S. I oprócz nie ginięcia może też zabijać.Rince pisze:Spoko, tylko osobiscie jakos nie widze dla niego zastosowan. Jego przewaga polega na tym, ze moze w miare bezpiecznie walczyc z sila 5, a sila 4 nie rusza go w ogole.
Pewnie, że na artylerię trzeba go kitrać - dlatego pisałem, że wszystko zależy od rozpy. Jak u siebie mam 2xshades, 2xDR i 2xharpie (plus oczywiście pendant), to mogę go kitrać przez pierwsze tury, bo mam inne rzeczy do ściągania maszyn.
Natomiast koleś z 2+ AS z rerolem nadaje się tylko do zdejmowania maszyn i śmietnika. Mój może np. zblokować klocek fiendów, przyjąć na klatę abominację, czołg czy hydrę.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.