Mundial w Lesznie-26 czerwiec, 1300pkt, 4 bitwy

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Mundial w Lesznie-26 czerwiec, 1300pkt, 4 bitwy

Post autor: r0m »

Mundial w Lesznie

TYTUŁEM WSTĘPU:

26 czerwca rozegrany zostanie pierwszy mecz 1/8 finalu mundialu w RPA, dlatego też turniej nasz będzie całkowicie w klimacie mistrzostw :) mam nadzieję że scenariusze przypadną wszystkim do gustu i na pierwszym turnieju w Lesznie frekwencja dopisze! prosimy o zgłaszanie się możliwie wcześnie abyśmy mogli przygotować odpowiednią liczbe stołow i innych dodatkowych atrakcji :wink:
Obrazek


INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Lokalny
- Wielkość armii -1300
- Gramy 4 bitwy
- wpisowe: 7zł
- Sędzia: Bartek Matusz
- Sędziowie techniczni-wkrótce
- Miejsce- Wieża Ciśnień
Obrazek
- turniej zaliczany do Ligi Wielkopolskiej

ROZKLAD DNIA
- 9.30- 10.00 - zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00 - 12.00 I Bitwa
- 12.15 - 14.15 II Bitwa
- 14.30 - 16.30 III Bitwa
- 16:15 - 18:15 IV Bitwa
- do 19 zakoczenie turnieju, rozdanie nagród itp
- po turnieju zapraszamy do pubu na wspólne oglądanie 1/8 finału :)

REGULAMIN
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych zajmujących jednocześnie slot bohatera
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (Dwarfs i następne...)
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Mutacje dla Chaosu zabronione
× Giant Spined Beast oraz Giant Spawn dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War dozwolone http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
× jeden rzut - strona lub rozpoczęcie.
× karniaki i inne takie info u organizatora

ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
-obowiązauje-BALANCING PATCH 1.61

ZASADY SPECJALNE TURNIEJU:

-"dajmy pograć rezerwowym!"-zasada inspirowana mundialem 2002 gdzie jak pamiętamy przegraliśmy 2 pierwsze mecze, a w 3 gdzie na boisko weszło 5 rezerwowych wygraliśmy w pięknym stylu. W myśl tej zasady z wystawienie jednostki/jednostek z listy ponizej do klasyfikacji generalnej dodawane są +2pkt za oddział poniżej 100pkt w rozpisce, +4pkt za oddział z listy o koszcie powyżej 100pkt

Lista(może ulec zmianie, narazie taka na szybko):
Obrazek

-"rzuty karne"-każdy czelendż traktujemy jako rzut karny(pojedynek bramkarz napastnik). kto pod koniec bitwy wygra w statystyce wygranych rzutow(należy sobie liczyć, zapisywać kto ile wygrał) otrzymuje 1 duzy pkt. w przypadku remisu nic.

SCENARIUSZE

1 bitwa

"Nie ma meczu bez goli"
W strefie wystawienia każdego gracza ustawiana jest bramka, o długości 5 cali. Bramka nie blokuje LOS'a ani nie przeszkadza w ruchu. Jeden z oddziałów otrzymuje również piłkę, którą ma umieścić w bramce przeciwnika. Piłka jest przypisana do danego oddziału, jeżeli oddział zginie, piłka przepada. Dotyczy to również przypadku w którym oddział uciekł. Z piłką można wbiec do bramki, po prostu wchodząc do niej, lub spróbować strzelać. Mozna to zrobić w dowolnym momencie. Jeżeli się nie trafi to również piłka przepada. Zasady strzelania:

w odległości <5' - trafiamy na 2+
między 5,01' a 10' na 3+
10,01' - 15' na 4+
15,01' - 20' na 5+
>20' na 6+

Strzelony gol to k3*100pkt.

2 bitwa

"trenerska taktyka"-przed meczem trener omawia taktyke z kapitanem. jednostak z najwyzszym ld zostaje kapitanem(w przypadku rownych wartosci mozna wybrac, nie uwzgledniamy bohaterow) należy wybrać swoją taktyke. możliwości:
-obrona +1sv
-atak+1ws
-gra skrzydłami+1cal do szarży
-pressing -1ld dla przeciwnika w walce wręcz

3 bitwa

"ekshibicjonista"-na boisko wpada nagi kibic. rozstawiany jest na środku stołu i działa dokładnie jak orkowy fanatyk.

4 bitwa

piczka

SCHEMAT PUNKTOWY
Każda ćwiartka +50pkt, każdy generał +100pkt, BSB i sztandary+50.
Progi co 130pkt

OCENA MALOWANIA:

ilość:
0-49%-0pkt
50-75-1pkt
75-100-2pkt

podstawki:
+1 za podstawki
+1 za wymodelowane treje

WYSIWYG:
nie ma-0pkt
jest-1pkt

przygotowanie:
+1 za miarke, kosci i AB

WOW(tutaj konwersje, poziom pomalowania, spójność itp)
+1 spójność
+1 konwersje
+1/2 jakość(pkt przyznawane tylko wybranym armiom, poziom glaharena lub armiom zrobionym według jakiegos fajnego pomyslu-gobliny skinheadzi albo coś)

poxy dozwolone ale w granicach rozsądku, przy duzych ilościach pkt ujemne, zakaz kartoników

ZGŁOSZENI:
-tu coś kiedyś będzie

ODPOWIEDZ