Beasty a 8 ed
Moderator: Dibo
Re: Beasty a 8 ed
psami harpiami albo lekkim ambushem
i magia nie obsysa
i magia nie obsysa
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
harpie zgoda ale zamiast nich wolę pojedynczego razorgora... jest mniejsza szansa na zrobienie paniki.. co u nas jest koszmarem...archeolog pisze:psami harpiami albo lekkim ambushem
i magia nie obsysa
ta..
psy są tanie ale 5psów nie przebije się przez maszyną krasiową a od elfickich boltów mogą przegrać prawie bez wysiłkuDibo pisze:Khuman ale do ściągania ostrzału to chyba psy są no nie ? 10 x tańsze a mają 1 cal ruchu mniej, nie zabierają punktów na minoski a maszyny możesz rozkręcać harpiami, jest dużo łatwiej
dodatkowo psy kumulują paniki i też zabierają pkt. na minoski do nie liczą się do minimalnych punktów corów
Mamy to samo co inne armie. Dostęp do power scrolla jeśli chcesz rzucić coś naprawdę nieprzyjemnego. Zakres domen Magii też wypada pozytywnie- shadow, death to dobre domeny, beast średni ale dla beastów i tak lepszy niż dla innych, wild taki sobie poza popychaczką i przyzwaniem - tu jednak potrzebny power scroll.Khumanor pisze:ta..archeolog pisze:i magia nie obsysa
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wiem że magia jest mocna nawet u bestii... bo zawsze mieliśmy odpowiednie lory które wymiatająIddqd pisze:Mamy to samo co inne armie. Dostęp do power scrolla jeśli chcesz rzucić coś naprawdę nieprzyjemnego. Zakres domen Magii też wypada pozytywnie- shadow, death to dobre domeny, beast średni ale dla beastów i tak lepszy niż dla innych, wild taki sobie poza popychaczką i przyzwaniem - tu jednak potrzebny power scroll.Khumanor pisze:ta..archeolog pisze:i magia nie obsysa
tylko chodzi o mą mentalność... nigdy nie lubiłem magii, a jak wystawiam caddych to i tak nie czarują... tak jak flaf nakazuje
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
To ja też zapytam, w moim AB jak daję lordowi rydawan to przekraczam limit 25% herosów. To normalne, że rydwan pod lordem (magiem) wlicza się w limit herosów, czy to po prostu błąd Army Buildera?
Azrael - no niestety panie kolego teraz wsadzanie herosów na rydwan to niestety wariactwo
Khuman - z centigorami chodziło mi o zabieranie punktów z limitu dla specjali. im iwęcej wrzucisz drogich centaurów tym mniej minotaurów, psy ci nie szkodzą. A o zajmowaniu maszyn mówił - bo wspomniałeś o tym że po ostrzale śmieci rary są nieruszone - i to najważniejsze a to że sie przez maszyny nie przebiją to akurat mało ważne
Khuman - z centigorami chodziło mi o zabieranie punktów z limitu dla specjali. im iwęcej wrzucisz drogich centaurów tym mniej minotaurów, psy ci nie szkodzą. A o zajmowaniu maszyn mówił - bo wspomniałeś o tym że po ostrzale śmieci rary są nieruszone - i to najważniejsze a to że sie przez maszyny nie przebiją to akurat mało ważne
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
A nie przeszkadza Wam I2 u centigorów? Przecież teraz praktycznie wszystko co jest na stole (no może poza krasiami) atakuje przed centigorami. Biorąc pod uwagę 1W i nie za mocny armour save, to jeżeli nie zrobimy większego oddziału (min 2 szeregi), to w walce wręcz dostajemy bęcki! Ratuje nas trochę szczęśliwy rzut (1-2 jeżeli dobrze pamiętam) na efekt pijacki ale myślę, że przy wyborze minosy czy centigory, należy wybrać te pierwsze.
Nie myślcie że jestem przeciwnikiem centigorów. Tuż przed wejściem 8 ed. kupiłem 10 oryginalnych figurek i teraz trochę zdołowałem gdy popatrzyłem na tą Inicjatywę
Nie myślcie że jestem przeciwnikiem centigorów. Tuż przed wejściem 8 ed. kupiłem 10 oryginalnych figurek i teraz trochę zdołowałem gdy popatrzyłem na tą Inicjatywę
rzucasz 1-2 na poczatku bitwy i masz 4 inicjatywy bułka z masłem
co do magii, grając głównie na masie (100+gorów) używam magii bestii i głównie czaru 0
a nasz WILD" taki wild nie jest własnie..zawodzi. sensowna jest własnie popychaczka, ten breath weapon bo mozna w walce więc 2d6 bez save i 5d6 s1 moze śmiało cisnąć maszyny czy łuki a i tak shadow najlepsza opcja
co do magii, grając głównie na masie (100+gorów) używam magii bestii i głównie czaru 0
a nasz WILD" taki wild nie jest własnie..zawodzi. sensowna jest własnie popychaczka, ten breath weapon bo mozna w walce więc 2d6 bez save i 5d6 s1 moze śmiało cisnąć maszyny czy łuki a i tak shadow najlepsza opcja
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. jak mam centigory to nie mam minosków bo jak wystawiam minoski to nie mam pkt. na co kolwiem innego.. wyjątek to ghorgony ale przecie to ciut większe minoskiDibo pisze:Khuman - z centigorami chodziło mi o zabieranie punktów z limitu dla specjali. im iwęcej wrzucisz drogich centaurów tym mniej minotaurów, psy ci nie szkodzą. A o zajmowaniu maszyn mówił - bo wspomniałeś o tym że po ostrzale śmieci rary są nieruszone - i to najważniejsze a to że sie przez maszyny nie przebiją to akurat mało ważne
2. co do strzelania to fakt że centki mogą to przetrzymać, mocny T i SV pomagają... dodatkowo zasłaniają widoki na inne cele
3. może po prostu nie lubię psów dlatego ich nie wystawiam... no po za tym nie ma na nie pkt. zawsze jak robię rysy rozpiski to piszę to tyle tamto tyle + jaciś herosi jak starczy pkt. to psy ale nigdy tych pkt. tyle nie ma
centigory to nie ma być oddział który ma miażdżyc od frontu tylko od boku w końcu mają te 8M... mało mają I ale dla tego nie wystawiam ich z GW, by rzut 1-2 był na coś przydatny, dodatkowo bez GW mają dużego SV jak na bestie ( największego w naszej armii po za herosami )ZZZ pisze:A nie przeszkadza Wam I2 u centigorów? Przecież teraz praktycznie wszystko co jest na stole (no może poza krasiami) atakuje przed centigorami. Biorąc pod uwagę 1W i nie za mocny armour save, to jeżeli nie zrobimy większego oddziału (min 2 szeregi), to w walce wręcz dostajemy bęcki! Ratuje nas trochę szczęśliwy rzut (1-2 jeżeli dobrze pamiętam) na efekt pijacki ale myślę, że przy wyborze minosy czy centigory, należy wybrać te pierwsze.
gdyby bestigory mogły mieć AHW albo shield... wolał bym te opcje opancerzenia niż tylko GW
A jak to jest z "siłą" besti. Czy można nawiazać z innymi armiami w miare równorzędną walke czy trzeba być raczej przygotowanym na dostawanie po uszach?
I jeszcze jedno dla początkujacego polecacie bardziej bestie czy woch? Od razu mówie, że wizulanie, klimatycznie ciężko mi wybrać która armia bardziej do mnie przemawia
Pozdro
I jeszcze jedno dla początkujacego polecacie bardziej bestie czy woch? Od razu mówie, że wizulanie, klimatycznie ciężko mi wybrać która armia bardziej do mnie przemawia
Pozdro
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. raczej po uszach... to znaczy można grać naprawdę fajnymi i klimatycznymi rozpiskami ale i tak trzeba się jednak namęczyć by coś wyciągnąć w pkt. do przodu... może dzięki temu zwycięstwo smakuje lepiej
2. woch jest prostszy i jest mniej do rozkminienia... masz troszkę jednak więcej "klimatu" jeśli chodzi o wybór bogów
to osobista refakcja na temat tych dwóch armii ( gram tymi armiami )
może niech inni też się wypowiedzą
2. woch jest prostszy i jest mniej do rozkminienia... masz troszkę jednak więcej "klimatu" jeśli chodzi o wybór bogów
to osobista refakcja na temat tych dwóch armii ( gram tymi armiami )
może niech inni też się wypowiedzą
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. powiem to tak... zbieram 3 armie: demony Khorna... warriorów Khorna i kiedyś bestie Khorna ( szczególnie minoski ) ale w nowym AB niema podziałów bogów, choć dodali im takie special ablity że uważam tą armię bardzo Khornową... na maluchach primal fury co daje prawie co torę hate, a u minoskóe bloodgreed jest po prostu wstrząsający nawet po 1 turze ( zakładając że mieli wcześniej frenzy )
więc: demonami gra się ciekawie mała anty magia ( wszędzie MR ) na bloodziu jeden scrol... dodatkowo mają wszędzie KB co robi ich bardzo groźnych w CC, nie wspominając o wysokim WS i S, fakt T małe ale zawsze jest ward jako odpowiedź... ostatnio lubię nią grać najczęściej nie za PG, i nie za słaba... daje dużo przyjemności gry choć mało kombinacji w armii jeśli trzymać się jednego "boga"
wojownicy... nimi zaś ma się wszystko dużo po za wardem... SV I WS S A... wszystko, fakt faktem jest cię mało bo jednak elity trzeba mieć ( przynajmniej klocki warriorów albo knightów 5 / 15 ) a one swoje kosztuję... mięso armatnie też wysokiej klas, bo za te pkt. wystawisz zawsze tylu by wszyscy oddali... armia mocna, ale tendencyjna i nudna z czasem
bestie, fajne umiejętności jak już napisałem wcześniej, super flaf, no i te nowe rary dają dużo ciekawych spojrzeń na tą armię... można grać na 3 sposoby albo samymi maluchami albo jak najwięcej dużych rogaczy albo łączyć wszystko i mamy ładą sałatkę rogów i kopyt ( fakt można zagrać na samych rydwanach ale tego chyba nikt jeszcze nie testował ) ciekawą i dość przydatną zasadą jest też ambush ( nawet jak się gra na dużych krowach ) bo pomaga i psuje plany przeciwnikowi... fajna armia trzeba się jednak nagłowić by coś ugrać... i nie ma czegoś takiego jak łatwe zwycięstwo tą armią... chyba że przeciwnik będzie miał naprawdę złe rzuty ( np.: nie zdanie slanem na 3d6 stubborna z re-rollem )
to chyba wszystko co teraz przychodzi na myśl
pozdrawiam i miłego podejmowania decyzji
ps.: BlooD fof BlooD GoD, Bull's riders on the blood light moon.... ( pewnie nie poprawnie troszkę ale co tam )
więc: demonami gra się ciekawie mała anty magia ( wszędzie MR ) na bloodziu jeden scrol... dodatkowo mają wszędzie KB co robi ich bardzo groźnych w CC, nie wspominając o wysokim WS i S, fakt T małe ale zawsze jest ward jako odpowiedź... ostatnio lubię nią grać najczęściej nie za PG, i nie za słaba... daje dużo przyjemności gry choć mało kombinacji w armii jeśli trzymać się jednego "boga"
wojownicy... nimi zaś ma się wszystko dużo po za wardem... SV I WS S A... wszystko, fakt faktem jest cię mało bo jednak elity trzeba mieć ( przynajmniej klocki warriorów albo knightów 5 / 15 ) a one swoje kosztuję... mięso armatnie też wysokiej klas, bo za te pkt. wystawisz zawsze tylu by wszyscy oddali... armia mocna, ale tendencyjna i nudna z czasem
bestie, fajne umiejętności jak już napisałem wcześniej, super flaf, no i te nowe rary dają dużo ciekawych spojrzeń na tą armię... można grać na 3 sposoby albo samymi maluchami albo jak najwięcej dużych rogaczy albo łączyć wszystko i mamy ładą sałatkę rogów i kopyt ( fakt można zagrać na samych rydwanach ale tego chyba nikt jeszcze nie testował ) ciekawą i dość przydatną zasadą jest też ambush ( nawet jak się gra na dużych krowach ) bo pomaga i psuje plany przeciwnikowi... fajna armia trzeba się jednak nagłowić by coś ugrać... i nie ma czegoś takiego jak łatwe zwycięstwo tą armią... chyba że przeciwnik będzie miał naprawdę złe rzuty ( np.: nie zdanie slanem na 3d6 stubborna z re-rollem )
to chyba wszystko co teraz przychodzi na myśl
pozdrawiam i miłego podejmowania decyzji
ps.: BlooD fof BlooD GoD, Bull's riders on the blood light moon.... ( pewnie nie poprawnie troszkę ale co tam )
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Granie na rydwanach miał duuużo sensu w 7ed. W rozpisce na 2250p. miaściłem około 10 rydwanów i grało sie super. Teraz to nie am racji bytu kompletnie.
co do twojego pytania. Beste ładne i słabe, wariorzy mniej ładni i bardzo bardzo mocni.
co do twojego pytania. Beste ładne i słabe, wariorzy mniej ładni i bardzo bardzo mocni.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
właśnei sprecyzowałem rozpiskę na 2800 minoskami... wygląda mniej więcej tak:Jacek_Azael pisze:A co ma rację bytu? minotaury... Z drugiej strony taka już ta armia jest, że startujesz z pozycji San Marino. To dobrze, łatwiej o niespodziankę.
doombull + gorebull + 8 unitów corach z czego 4 do abusha + 2x 7 minoski fcg itemki + 2x gogrony
stwierdziłem że nie ma sensu coś bardziej na maszynki jak ambush... i nie mamy niczym zasłonić minoski przed strzelaniem... więc zostaje nam ciut wolniejsze cory do odginania, przeszkadzania na polu bitwy + ambush... wielki choć losowy atut, przy takiej liczbie można w miarę ogarnąć tą losowość
zasłaniać ich się nie da, a jak zaczniemy za bardzo kombinować z zasłanianiem to możemy opóźnić ich dojście do CC, max 2tura kiedy musimy się w coś wbić:twisted:
tak jak powiedział Dibo, tera nie ma to sensu... chyba że na małe pkt. bo i tak max 3 duże rydwany w specialach będą + na herosach / lordach ( wersje eko + rydwan ) ewentualnie na duże pkt. wspierać je rarami i razorgorami ( tu flafowo by te stworki pasowały, okiełznane stado razorków )Jacek_Azael pisze:Jeszcze nie mam tylu rydwanów, ale z taką koncepcją zacząłem zbierać tą armię, a koniec jest bliski
jak skończy się stategikon to spróbuje coś ogarnąć turniej na 2800 by protestować tamtą rozpiskę na PF ( jedynie co plany psuje to chepion bestigorów który nie może brać magic itemków )
myślę że też ma spore szanse bytu... po mino braku minosków ( uwielbiam te jednostki )
no i zobaczy jak się centki sprawdzą