HE 2350
HE 2350
Unnamed2350 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Staff of Solidity [20.0]
Talisman of Saphery [35.0]
Folaraith's Robe [45.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Silver Wand [10.0]
Sacred Incense [30.0]
1 Noble @ 150.0 Pts
Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Amulet of Light [15.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
24 Phoenix Guard @ 460.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Balance [45.0]
1 Keeper of the Flame @ [22.0] Pts
Heavy Armour
Dragonhelm [10.0]
19 White Lions @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Guardian @ [37.0] Pts
Heavy Armour
Skeinsliver [25.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Swordmasters @ 75.0 Pts
5 Swordmasters @ 75.0 Pts
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2390.0
Chodzi o to, żeby z Arcymaga wylosować obniżania statów oraz to, że uderzam ze swoim LD zamiast Siły. Jeśli uda się rzucić 0wkę na oddział z którym walczą PG, to trafiają oni zazwyczaj na 3+ z przrzutem i jeśli wejdzie 6tka ranią na dwa.
Na małej magiczce metal żeby wylosować +2 do sejwa i przede wszystkim Armour Pircing. Transmutacja też ok. Początkowo miał byc princ, żeby miał te 4 ataki s6 i dawał LD, ale zżerał 225 pkt.
WL przeciwnik mimo wszystko będzie się bał, swordmasterzy mają wjeżdżać na bok i zabijać cokolwiek, orły odginać. Łucznikom jak sie trafią ghule z 1 Toughnessa, albo Abomka z 3 to strzelają. Niestety wszędzie braknie pkt. Trzeba zdjąć 40, nie wiem gdzie, chyba SM.
Co o tym myślicie?
1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Staff of Solidity [20.0]
Talisman of Saphery [35.0]
Folaraith's Robe [45.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Silver Wand [10.0]
Sacred Incense [30.0]
1 Noble @ 150.0 Pts
Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Amulet of Light [15.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
24 Phoenix Guard @ 460.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Balance [45.0]
1 Keeper of the Flame @ [22.0] Pts
Heavy Armour
Dragonhelm [10.0]
19 White Lions @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Guardian @ [37.0] Pts
Heavy Armour
Skeinsliver [25.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Swordmasters @ 75.0 Pts
5 Swordmasters @ 75.0 Pts
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2390.0
Chodzi o to, żeby z Arcymaga wylosować obniżania statów oraz to, że uderzam ze swoim LD zamiast Siły. Jeśli uda się rzucić 0wkę na oddział z którym walczą PG, to trafiają oni zazwyczaj na 3+ z przrzutem i jeśli wejdzie 6tka ranią na dwa.
Na małej magiczce metal żeby wylosować +2 do sejwa i przede wszystkim Armour Pircing. Transmutacja też ok. Początkowo miał byc princ, żeby miał te 4 ataki s6 i dawał LD, ale zżerał 225 pkt.
WL przeciwnik mimo wszystko będzie się bał, swordmasterzy mają wjeżdżać na bok i zabijać cokolwiek, orły odginać. Łucznikom jak sie trafią ghule z 1 Toughnessa, albo Abomka z 3 to strzelają. Niestety wszędzie braknie pkt. Trzeba zdjąć 40, nie wiem gdzie, chyba SM.
Co o tym myślicie?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Myślę... że WL w tej ilości nie dadzą rady. Pewnie przez samo to że są to najpewniej wszyscy od razu będą mieli na nich "hate" i na 2+ będą w nich napierdalać czym popadnieWojtuśŚ pisze: Chodzi o to, żeby z Arcymaga wylosować obniżania statów oraz to, że uderzam ze swoim LD zamiast Siły. Jeśli uda się rzucić 0wkę na oddział z którym walczą PG, to trafiają oni zazwyczaj na 3+ z przrzutem i jeśli wejdzie 6tka ranią na dwa.
Na małej magiczce metal żeby wylosować +2 do sejwa i przede wszystkim Armour Pircing. Transmutacja też ok. Początkowo miał byc princ, żeby miał te 4 ataki s6 i dawał LD, ale zżerał 225 pkt.
WL przeciwnik mimo wszystko będzie się bał, swordmasterzy mają wjeżdżać na bok i zabijać cokolwiek, orły odginać. Łucznikom jak sie trafią ghule z 1 Toughnessa, albo Abomka z 3 to strzelają. Niestety wszędzie braknie pkt. Trzeba zdjąć 40, nie wiem gdzie, chyba SM.
Co o tym myślicie?
PG szału nie robi, wczoraj grałem nawet 30 PG i niestety ładnie schodzą od shootingu, więc jeśli nie masz jakiegoś spella aby ich chronić <np. 0 z heven czy 1 z light> to szybko Ci spadną.
Jak już tak składasz rozpę to Ci proponuje abyś wziął coś takiego.
Arcymag 225 + 35 <4 lv> + 45 <talisma dający 4+ warda> + 35 <helm of comand>= 340
Prince 150+12<GW>+25<AoC>+55 <VoD>= 242
W ten sposób jak wsadzasz ich do PG to zamiast magiem z nieśmiertelnością na challange odpowiadasz lordem z 2+ AS z przerzutem i WS na 4+, poza tym Arcymag daje stabbona PG a jeżeli wsadzisz go do PG razem z lordem to jest to bajeczne 10 Ld. z stabbornem. I gorąco polecam wczoraj to się sprawdziło i ten lord świetnie nabija CR, którego bardzo brakuje PG.
Pamiętaj że "6" z shadow nie modyfikuje AS, ta siła jest tylko do woundowania czy jak się szykujesz na czołg np. to i tak przed tobą jeszcze woundowanie na 5+ i AS na 2+ <bosko ^.^>
Małe oddziały SM ok... ale nie gdy nie masz głównego klocka na którym byś skupił strzelanie. Inaczej to wyglądać to będzie tak: najpierw wycinka tego co przyjemne, czyli SM idą wąchać kwiatki od dołu, ponieważ są absolutnie goli a w dodatku jako że jest ich mało to gdy zginą to są pewne punkty. Oczywiście wcześniej wycinamy orły i już 250 ptk. na start. Jeżeli już chcesz wystawiać piątki czegokolwiek to ... SW!
Tak i już tłumaczę dlaczego. Jeżeli ustawisz 5 SW przed oddziałem PG czy WL to dają oni na ten oddział -2 do strzelania BSowego a przy okazji nie zasłaniają LOS`a magom, którzy bezpiecznie nawalają spelle zza nich.
No i łatwy rachunek <light cover 1+ jednostka osłaniająca 1+ daleki zasięg 1+> i już znacznie ciężej jest ich trafić. W dodatku taki scout może być czasem użyteczny. Aby np. zatrzymać coś z tyłu co nam nie koniecznie pasi, kupując nam cenny czas aby np. dojść. IMHO lepsza opcja od gołych 5 SM. W dodatku możesz wywalić SI z maga i dać mu coś innego... nie wiem np. AoL. Zaś wtedy na BSB <o ile nie chcesz sztnadaru> to Armour of destiny i GW no i masz 2 twardego klepacza, który nabija CR w PG w dodatku daje Ci przerzuty Ld. Wtedy nie potrzebujesz tak bardzo tego SoB i możesz im dać banner z AP, a wtedy mogą zrobić kuku nawet Ironbreakerom.
Wtedy nie potrzebujesz już brać metal, bierzesz na małym magu lore of light i jak Ci się poszczęści to wylosujesz 1,2,6 i połączeniu z obniżaniem statystyk z shadow to nie dość że sam będziesz trafiał na 3+ to przeciwnik będzie Ci trafiał na 5+. W dodatku masz jeszcze większą ochronę przed strzelaniem, ponieważ jedynka z light daje Ci dalej -1 na strzelanie i maszyny na 4+ moa strzelać. Czyli już w początkowych turach walki jest -4 do BS`a na ten oddział. <jeżeli ustawisz SW> co daje Ci chyba niezłą ochronę.
A i nie liczyłbym na coś takiego jak "obniżenie statów ghuli". Ponieważ przeciwnik nie będzie wpuszczał tak nie wygodnego spella.
Paskudny uśmiech power gamera
Modyfikuje armour save. Tak wyszło w erracie, a wcześniej nawet przegłosowaliśmy to na LSamiętaj że "6" z shadow nie modyfikuje AS, ta siła jest tylko do woundowania
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Grałem ze skavenami na 2x50 slavów 61 Stormverminów dzwon, bsb, 2 latarki, 2 klopy mortar 2 elektryków, plgue priest, asasyn, 7 gutterów
Nie wylosowałem Armour Pircing, czary z shadow ok 0 obniżanie T,S i ten gówniany czar z testem inicjatywy i hitem z S10. Z metalu +2 do sejwa, transmutację i nie pamiętam.
WL na lewej flance, PG na prawej. Duzi łucznicy na środku, 2x10 łuków na prawej, jedne łuki na lewej do ściągania maszyn. Jedni SM na środku, drudzy na lewej flance. Orły na flankach. Arcy i BSB w PG, mała czarka w WL.
Dzwon na środku, po jego bokach slavy, maszyny na górkach na flankach.
Pierwsza tura nic specjalnego, oprócz transmutacji na dzwon, spadło 20 stormów
W drugiej z 13 skaveńskiej zeszło 16 WL + mag. Czterech zostało zestrzelonych z maszyn, bo stali w jednym szeregu (doświadczenie po ostatniej bitwie). Jedna latarka z misfajera zestrzeliła sobie 20 slavów. PG sobie zaszarżowali na slavy, które łądnie spadały. Potem dostali szarżę od uszczuplonych Gutterów z łuków. Steadfast jest pojebany. Dzwon się kampił na bok tych PG, więc sobie zrobili reforma po zabiciu slavów. W międzyczasie weszły dwie plagi zadając ranę na Arcym i na bsbku, zabiły chyba 6ciu. Jakoś udało mi się zaszarżować ten dzwon PG, bohaterowie po rogach byli, stykali się rogami. Udało im się zabić seera. SM wpadli na bok zabijali około 8miu na turę , w ostatniej turze na dupe dzwonkowi wpadli łucznicy. Łucznicy i SM zabili tak, że zostało 7. Bsb zabił 3ech. Kilka ataków musiało pójść w dzwon, kilka w bsbka, zostały 4 ataki i 4 stormy. jeden trafiłem, przerzuty, wszystko trafiłem, wszystko zraniłem, emocje... Nie zdał. 600 pkt
W sumie został dzwon, bsb, latarka jedne slejwy i dwóch elektryków. Mi zabił jednych SM dwa orły, WL, małego maga. Wynik chyba 1:0
Nie wylosowałem Armour Pircing, czary z shadow ok 0 obniżanie T,S i ten gówniany czar z testem inicjatywy i hitem z S10. Z metalu +2 do sejwa, transmutację i nie pamiętam.
WL na lewej flance, PG na prawej. Duzi łucznicy na środku, 2x10 łuków na prawej, jedne łuki na lewej do ściągania maszyn. Jedni SM na środku, drudzy na lewej flance. Orły na flankach. Arcy i BSB w PG, mała czarka w WL.
Dzwon na środku, po jego bokach slavy, maszyny na górkach na flankach.
Pierwsza tura nic specjalnego, oprócz transmutacji na dzwon, spadło 20 stormów
W drugiej z 13 skaveńskiej zeszło 16 WL + mag. Czterech zostało zestrzelonych z maszyn, bo stali w jednym szeregu (doświadczenie po ostatniej bitwie). Jedna latarka z misfajera zestrzeliła sobie 20 slavów. PG sobie zaszarżowali na slavy, które łądnie spadały. Potem dostali szarżę od uszczuplonych Gutterów z łuków. Steadfast jest pojebany. Dzwon się kampił na bok tych PG, więc sobie zrobili reforma po zabiciu slavów. W międzyczasie weszły dwie plagi zadając ranę na Arcym i na bsbku, zabiły chyba 6ciu. Jakoś udało mi się zaszarżować ten dzwon PG, bohaterowie po rogach byli, stykali się rogami. Udało im się zabić seera. SM wpadli na bok zabijali około 8miu na turę , w ostatniej turze na dupe dzwonkowi wpadli łucznicy. Łucznicy i SM zabili tak, że zostało 7. Bsb zabił 3ech. Kilka ataków musiało pójść w dzwon, kilka w bsbka, zostały 4 ataki i 4 stormy. jeden trafiłem, przerzuty, wszystko trafiłem, wszystko zraniłem, emocje... Nie zdał. 600 pkt
W sumie został dzwon, bsb, latarka jedne slejwy i dwóch elektryków. Mi zabił jednych SM dwa orły, WL, małego maga. Wynik chyba 1:0
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
pominąłeś to że nie miałeś modeli i gdzie niegdzie nawet podstawek nie było...sam się myliłeś co jest co i tak oto SM strzelali z łuków, a potem wesoło wyciągnęli great weapony i napierdalali mi stormverminów od boku(gdybym wiedział że to SM nie ustawił bym się do nich bokiem,myślałem że to łucznicy...)
oczywiście muszę wspomnieć o tym że miałeś farta,ja miałem pecha,i wałowałeś na kostkach magii do czego się później przyznałeś...
pozdro,poćwicz za tydzień mamy rewanż...
oczywiście muszę wspomnieć o tym że miałeś farta,ja miałem pecha,i wałowałeś na kostkach magii do czego się później przyznałeś...
pozdro,poćwicz za tydzień mamy rewanż...
zawsze jak przegrywasz tak mówisz? SM nic nie zastrzelili, a gdybym sam wiedział że to sm nie obracali by się do clanratów. A kto mnie wałował z latarką? Kto ma zwałowane kostki?
no właśnie
Miałeś takiego pecha, że z 4d6 wypadło ci akurat 17
nie miałeś jak sie do nich wystawić przodem, przecirz już to ustalaliśmy, po za tym oni musieli sie obracać jedną turę, a ty o tym doskonale wiedziałeś, więc teraz mi nie pisz bzdur. Sam nie miałeś więcej modeli odemnie więc mnie nie wkurzaj.
no właśnie
Miałeś takiego pecha, że z 4d6 wypadło ci akurat 17
nie miałeś jak sie do nich wystawić przodem, przecirz już to ustalaliśmy, po za tym oni musieli sie obracać jedną turę, a ty o tym doskonale wiedziałeś, więc teraz mi nie pisz bzdur. Sam nie miałeś więcej modeli odemnie więc mnie nie wkurzaj.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
@ Jab, dopiero przeczytałem Twojego posta i od razu jestem wdzięczny za to gadanie Wydaje się być bardzo sensowne, staram się zrobić sensowną rozpę, ale z tym lordem nic mi sie nie mieści, a bardzo mi przypadł do gustu
Unnamed2350 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Dispel Scroll [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
1 Mage @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Silver Wand [10.0]
1 Noble @ 163.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Potion of Toughness [20.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
5 Shadow Warriors @ 80.0 Pts
Longbow; Light Armour
22 Phoenix Guard @ 435.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
25 White Lions @ 475.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Guardian @ [17.0] Pts
Heavy Armour
Ironcurse Icon [5.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2348.0
??
Unnamed2350 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Dispel Scroll [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
1 Mage @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Silver Wand [10.0]
1 Noble @ 163.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Potion of Toughness [20.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
5 Shadow Warriors @ 80.0 Pts
Longbow; Light Armour
22 Phoenix Guard @ 435.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
25 White Lions @ 475.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Guardian @ [17.0] Pts
Heavy Armour
Ironcurse Icon [5.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2348.0
??
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
na klatę:D
ale wydaje mi się że ewolucja w dobrym kierunku
Beast+shadow? sam sie zastanawiałem czemu nikt tych lorów nie combuje...gratz!
ale wydaje mi się że ewolucja w dobrym kierunku
Beast+shadow? sam sie zastanawiałem czemu nikt tych lorów nie combuje...gratz!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
ktoś jeszcze się może wypowie?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
nie bo ty masz dwie hydry po za tym właśnie się dowiedziałem, że na łikend jadę nad morze -)
właśnie wpadłem na pomysł z arcymagiem Beast i Lordem z mieczem +2 ataki, savem na 2+ i wardem 5+ do tego mala czarodziejka life żeby leczyć, bsb
i lecimy +3 siły i 3 ataki dla nich wszystkich. Od lorda i bsb leci 15 ataków z aesefem siłą 7 i rerollem na hity, od magów 8 ataków z siłą 6, a jak działa na czempiona to zalezy gdzie jest ta smietanka albo 5 ataków siła 9, albo siła 7.
nie musiałbym się martwic o CR
co myslicie?
własnie zabiłem tym 13 chałosnajtów
właśnie wpadłem na pomysł z arcymagiem Beast i Lordem z mieczem +2 ataki, savem na 2+ i wardem 5+ do tego mala czarodziejka life żeby leczyć, bsb
i lecimy +3 siły i 3 ataki dla nich wszystkich. Od lorda i bsb leci 15 ataków z aesefem siłą 7 i rerollem na hity, od magów 8 ataków z siłą 6, a jak działa na czempiona to zalezy gdzie jest ta smietanka albo 5 ataków siła 9, albo siła 7.
nie musiałbym się martwic o CR
co myslicie?
własnie zabiłem tym 13 chałosnajtów
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!