Demony 1600pkt ( 8 ed. )
Demony 1600pkt ( 8 ed. )
Z racji, że pożyczyłem armię demonów na DMW, a tydzień później jest turniej na 8 edycje uznałem, że tam też nią zagram.
Oto co wymyśliłem:
Unnamed 1600 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts ( life )
General; Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
1 Herald of Tzeentch @ 210 Pts ( beast )
Magic Level 2; Battle Standard
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
41 Pink Horrors of Tzeentch @ 549 Pts
Magic Level 4; Standard; Musician
Icon of Sorcery [15]
1 Iridescent Horror @ [12] Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175 Pts
Models in Army: 61
Total Army Cost: 1599
Herald pieszy oczywiście do horrorów. Fiendy na jakieś maszyny i do przeszkadzania. Psy żeby mieć cokolwiek mocniejszego do walki, a flamery do zdejmowania mniejszych oddziałów wroga.
Zastanawiałem się nad lorami na heraldach i nadal nie wiem czy te, które podałem dadzą radę. W sumie na dyskowcu fajny by był death i xereus przeciw niektórym armią, ale żeby rzucić tą sensowna wersję muszę zabrać 6 kości, a to i tak nie daje pewności, że wejdzie. A z tym beastem to i mogę jakąś włócznię rzucić i zrobić z horrorów maszyny do zabijania ( +3 do siły i +3 ataki ), a najważniejsze, że nie będę używał aż tyle kości, które przy dużych horrorach i dość kluczowym magu z lifem są strasznie potrzebne. Jeśli chodzi o magię, jedno jest pewne. Zawsze będę miał co rzucać
Co wy na to?
Oto co wymyśliłem:
Unnamed 1600 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts ( life )
General; Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
1 Herald of Tzeentch @ 210 Pts ( beast )
Magic Level 2; Battle Standard
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
41 Pink Horrors of Tzeentch @ 549 Pts
Magic Level 4; Standard; Musician
Icon of Sorcery [15]
1 Iridescent Horror @ [12] Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175 Pts
Models in Army: 61
Total Army Cost: 1599
Herald pieszy oczywiście do horrorów. Fiendy na jakieś maszyny i do przeszkadzania. Psy żeby mieć cokolwiek mocniejszego do walki, a flamery do zdejmowania mniejszych oddziałów wroga.
Zastanawiałem się nad lorami na heraldach i nadal nie wiem czy te, które podałem dadzą radę. W sumie na dyskowcu fajny by był death i xereus przeciw niektórym armią, ale żeby rzucić tą sensowna wersję muszę zabrać 6 kości, a to i tak nie daje pewności, że wejdzie. A z tym beastem to i mogę jakąś włócznię rzucić i zrobić z horrorów maszyny do zabijania ( +3 do siły i +3 ataki ), a najważniejsze, że nie będę używał aż tyle kości, które przy dużych horrorach i dość kluczowym magu z lifem są strasznie potrzebne. Jeśli chodzi o magię, jedno jest pewne. Zawsze będę miał co rzucać
Co wy na to?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jeśli chcesz pograć coś więcej to wywal psy bo mało się sprawdzają
ten czer +3 S / +3 A możesz rzucić na herosa więc horrory dalej nie poszaleją ( @edit: już kolega wyżej pisze ).. chyba z +1 s / +1T ale to już lepiej na demonetki ( a ptk. na nie masz z psów ) przynajmniej coś więcej zrobią i ustoją na stubbornie za szeregi... i może jakieś furie? jako odginaczki
ten czer +3 S / +3 A możesz rzucić na herosa więc horrory dalej nie poszaleją ( @edit: już kolega wyżej pisze ).. chyba z +1 s / +1T ale to już lepiej na demonetki ( a ptk. na nie masz z psów ) przynajmniej coś więcej zrobią i ustoją na stubbornie za szeregi... i może jakieś furie? jako odginaczki
Nie boisz się że dyskowiec spadnie od jakiegoś bolczyka czy armatki?
Poza tym masz strasznie mało wystawień. Przeciwnik skończy wystawiać śmieci a ty już będziesz miał na stole wszystko.
Bardzo ciężko ci będzie przeciwstawić się np. WoCh, Lizardom, Skavenom, VC. Mają sporo śmieciooddziałów.
Poza tym masz strasznie mało wystawień. Przeciwnik skończy wystawiać śmieci a ty już będziesz miał na stole wszystko.
Bardzo ciężko ci będzie przeciwstawić się np. WoCh, Lizardom, Skavenom, VC. Mają sporo śmieciooddziałów.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Ilość wystawień mi pasuje. Co do dyskowca to w sumie racja, może szybko spaść. Mogę zamienić go na 3 rzeczy:
- heralda slaanesha z syrenką i koło 13 demonetek
- zabrać mu dysk i dodać jeszcze kilka horrorów ;D
- heralda khorna bsb ( save 3+, ranienie max na 3+ ) i 18 bloodletterów kosztem jednych piesków
Ja skłaniam się najbardziej ku opcji 1 i 3 bo 3 magów to trochę dużo i nigdy nie rzucę wszystkich czarów, które będę chciał mimo, że horrory zużyją max 4 kości na turę ( mając +5 do casta ;D ).
Psy raczej zostaną głównie dlatego, że nie mam tyle piechoty. A poza tym jeśli będę miał tego heralda z syrenką to zawsze mogę jechać jednymi psami obok tych demonetek i potem jakoś wpaść na flankę wroga.
Co sądzicie?
- heralda slaanesha z syrenką i koło 13 demonetek
- zabrać mu dysk i dodać jeszcze kilka horrorów ;D
- heralda khorna bsb ( save 3+, ranienie max na 3+ ) i 18 bloodletterów kosztem jednych piesków
Ja skłaniam się najbardziej ku opcji 1 i 3 bo 3 magów to trochę dużo i nigdy nie rzucę wszystkich czarów, które będę chciał mimo, że horrory zużyją max 4 kości na turę ( mając +5 do casta ;D ).
Psy raczej zostaną głównie dlatego, że nie mam tyle piechoty. A poza tym jeśli będę miał tego heralda z syrenką to zawsze mogę jechać jednymi psami obok tych demonetek i potem jakoś wpaść na flankę wroga.
Co sądzicie?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
po co sztandar ze stubbornem? jeśli będzie miał więcej szeregów niż przeciwnik i tak będzie miał stubborna, chyba że mowa o tym za 25 co daje na pierwszy BT to można dać te 25 pkt. na toWisnia pisze:IMO opcja numer 1.
A nawet kosztem 1 psa i jednego fienda powiększyłbym oddział demonic, żeby mogłby cokolwiek przyjąć na klatę, oczywiście ze sztandarem stubborna.
Posłuchałem części waszych rad i rozpiska wygląda teraz tak:
Unnamed1600 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Slaanesh @ 140 Pts
General
Siren Song [25]
Soporific Musk [25]
1 Herald of Tzeentch @ 190 Pts
Magic Level 2; Battle Standard
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
14 Daemonettes of Slaanesh @ 211 Pts
Standard; Musician
Banner of Ectasy [25]
38 Pink Horrors of Tzeentch @ 513 Pts
Magic Level 4; Standard; Musician
Icon of Sorcery [15]
1 Iridescent Horror @ [12] Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts
4 Flamers of Tzeench @ 140 Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1599
Jest jeszcze opcja wywalenia jednych psów i wtedy wrzucam:
- dodatkowego flamera
- dodatkowego psa
- fienda
- 4 demonetki
Myślę jednak, że taka rospa też daje radę.
Co sądzicie?
Unnamed1600 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Slaanesh @ 140 Pts
General
Siren Song [25]
Soporific Musk [25]
1 Herald of Tzeentch @ 190 Pts
Magic Level 2; Battle Standard
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
14 Daemonettes of Slaanesh @ 211 Pts
Standard; Musician
Banner of Ectasy [25]
38 Pink Horrors of Tzeentch @ 513 Pts
Magic Level 4; Standard; Musician
Icon of Sorcery [15]
1 Iridescent Horror @ [12] Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts
4 Flamers of Tzeench @ 140 Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1599
Jest jeszcze opcja wywalenia jednych psów i wtedy wrzucam:
- dodatkowego flamera
- dodatkowego psa
- fienda
- 4 demonetki
Myślę jednak, że taka rospa też daje radę.
Co sądzicie?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Wywal oba oddzialy psow, dodaj 2 flamersy (w tym czempa, naprawde potrafi zrobic roznice) a za reszte pktow dopakuje ilosciowo demonetki ile sie da.
EDIT: ewentualnie przemysl wrzucenie 5-7 furii. Dalej milo sie sprawdzaja. Ostatnio z 3 oddzialow (po 5 kazdy) do machin wroga dolecial jeden oddzial (3 furie) i wycial 4-5 machinek. Fakt ze O&G nie maja super mocnej obstawy machin ale i tak to bylo mvp calej gry.
EDIT: ewentualnie przemysl wrzucenie 5-7 furii. Dalej milo sie sprawdzaja. Ostatnio z 3 oddzialow (po 5 kazdy) do machin wroga dolecial jeden oddzial (3 furie) i wycial 4-5 machinek. Fakt ze O&G nie maja super mocnej obstawy machin ale i tak to bylo mvp calej gry.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!