Lordowie – 293 pkt.
Lord na tarczy 293 pkt.
- wielka runa Stali
- runa oporu
- runa mocy
- runa rozłamu
- generał armii *
Bohaterowie – 249 pkt.
Kowal Run 149 pkt.
- wielka runa równowagi
- runa rozproszenia czaru
- wielka broń 4 pkt.
Zabójca Smoków 100 pkt.
- wielka runa szybkości
- runa rozłamu
- runa ognia
Jednostki Podstawowe – 375 pkt.
Długobrodzi 25 szt.
- broń wielka
- pełna grupa dowodzenia
- runa bitwy
Jednostki Specjalne – 581 pkt.
Gwardia Królewska 22 szt.
- pełna grupa dowodzenia
Mściciel- Katapulta
-runa penetracji x 2
Mściciel- Katapulta
- runa penetracji x 2
- runa ognia
OGÓŁEM : 1498pkt.
MODELI : 60
Zanim przejdziecie do konstruktywnej krytyki kilka wyjaśnień.
1. Dlaczego nie ma BSB ? Ponieważ krasie mają sami z siebie wystarczający dużo LD a z Lordem to już w ogóle ., a poza tym , w zasadzie tylko Długobrodzi by realnie z tego skorzystali , więc dla przerzutu Bsb to po prostu na te punkty nieco marnotrawstwo ( wiem , że nieraz może du..ę uratować ale i tak "no risk no fun)
2 . Dlaczego tylko dwa walczące Klocki ? Pierwotnie zamiast Lorda na tarczy , miał być klocek Zabójców z zabójcami gigantów w środku, a bohater do nich miał robić swoje dobrze z runą Alaryka Szalonego i runą furii. Jednak po przetestowaniu dochodzę do wniosku , że zabójcy za szybko spadają od strzelania i magii ( swoją drogą to jakieś przyzwyczajenie z 7 ed ,że wszyscy od razu w nich targetują) , potem szarża czegoś nie specjalnie silnego i znikają
A taki Lord na tarczy w Gwardii to 300 pkt. prawie nie do ugryzienia.
Dodatkowo jak się dobrze obierze cele klopami , to dwa silne kloce dadzą radę na te punkty.
3 Po co ten Zabójca Smoków? W zasadzie mógł bym napisać , że taki samotnik się zawsze przyda, ale konkretnie to jest idealny do blokowania fastów i osłony maszyn .
4 Czemu taki a nie inny dobór maszyn? Z prostego powodu . Zapewne wszyscy brodaci gracze na pewno zauważyli że jednostki rzadkie w tej edycji , a zwłaszcza organy, są średnio opłacalne, więc z nich zrezygnowałem. Co do armat to wolę szczerze na te punkty coś do skasowania większych klocków przeciwnika - nie mówię działom nie , po prostu Nie na te punkty. Na większe, jak więcej gów..a lata po planszy dobre działo zawsze się przyda.
5 Gwardii jest 22 bo ląduje u nich Lord i Kowal Run .
Za wszystkie uwagi z góry serdecznie dziękuje . Na pewno słuszniejsze wezmę pod uwagę .
Ps. w Sobote idę na mały lokalny turniej , dam znać jak spisała się rozpiska.
Dwarfy 1500 pkt.
hehe dobre,Corvin11 pisze: Mściciel- Katapulta
-runa penetracji x 2
boj sie bo msciciel cie zpenetruje hehe
ps
nie masz run na longach? a slayera kto bedzie chronil przed strzelaniem jak on bedzie chronil dziala a reszta hej daleko?
ja lubie miec jedno dzialo na monstery
i w moich oczach organki sa spoko do zabijania fastow. uzywam ich tak i sie splacaja zawsze i tu bym je wrzucil zamiast slayera
Rozpiska nielegalna. Nie masz warriorów. Więc nie możesz longów samych wystawić.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Zmieniłbym tarczownika na kowadło IMO lepiej się sprawdza ale to kwestia gustu.
Co do Ld 10 nie bądź taki pewien bo 11/12 tez da sie wyrzucic
RO Battle lepiej sie sprawdzi na Hammererach
Longbeardów troche skrócić i do scouta
Na klopach brakuje RO Accuracy(re-roll scatera) i Inżyniera. Jak ci zmisfajeruje to ciemna mogiła
Brakuje strzelców
Jak już chcesz Lorda na tarczy to go na KB uodpornij (w 8ed nie jest odporny z automatu bo nie ma US)
PS: Pokombinuj na angielskimi nazwami
Co do Ld 10 nie bądź taki pewien bo 11/12 tez da sie wyrzucic
RO Battle lepiej sie sprawdzi na Hammererach
Longbeardów troche skrócić i do scouta
Na klopach brakuje RO Accuracy(re-roll scatera) i Inżyniera. Jak ci zmisfajeruje to ciemna mogiła
Brakuje strzelców
Jak już chcesz Lorda na tarczy to go na KB uodpornij (w 8ed nie jest odporny z automatu bo nie ma US)
PS: Pokombinuj na angielskimi nazwami