HE na Sil Wars
HE na Sil Wars
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 261.0 Pts
General; Great Weapon; Dragon Armour
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Mask of the Merlord [10.0]
1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
1 * Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2
Annulian Crystal [40.0]
32 Phoenix Guard @ 585.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
5 Phoenix Guard @ 137.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Banner of Sorcery [50.0]
26 First Archers @ 311.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2500.0
Rozpa którą mam zamiar zagrać na silesianach. Komentować !
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 261.0 Pts
General; Great Weapon; Dragon Armour
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Mask of the Merlord [10.0]
1 Archmage @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
1 * Noble @ 186.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2
Annulian Crystal [40.0]
32 Phoenix Guard @ 585.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Keeper of the Flame @ [27.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
5 Phoenix Guard @ 137.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Banner of Sorcery [50.0]
26 First Archers @ 311.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2500.0
Rozpa którą mam zamiar zagrać na silesianach. Komentować !
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2010, o 14:33 przez Kocitzz, łącznie zmieniany 1 raz.
Metal? interesujące...
Napisz mniej więcej jak chcesz tym grac i jak wykorzystasz princa
Napisz mniej więcej jak chcesz tym grac i jak wykorzystasz princa
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
8 edycja przyniosła widzę High Elfom wielką szkodę. Teraz wszystkie rozpiski wyglądają tak samo.
A 7 czym się różniła?
Chyba tylko lordami...
Chyba tylko lordami...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
@durin
Prince to przedewszystkim Ld 10 dla PG i wszystkich odziałów w pobliżu do tego stubborn dla oddziału pozwalający mi wystawić ich w dowolnej formacji no i 4 ataki z s6 dają dobre wsparcie dla mało S ilnych PG, nie musze dodawać że i przeżywalność w porównaniu z gen arcymagiem jest kosmiczna
Metal to dla mnie 2 czary : 0 i 6 [nie będę pisał co robią]
6 - DD bardzo uniwersalna, dobry zasięg podstawowy 18'' i możliwość rozszerzenia do 36'', śmieszny cv czaru [ 15 i 18 ] i bonus w postać głupoty w 12'' od zaczarowanego oddzialu
0 - MM dobre na jednostki które posiadają jakikolwiek pancerz np czołg
4 - DD słabsza i lajtowniejsza wersja snajpery do pojedyńczych modeli
1 - od czasu do czasu na niektóre oddziały co w połączeniu z s4 PG i AP ze sztandaru daje dobry efekt
Założenie jest proste, uszczuplam z czaru 6 na ifka możliwie dużo a PG robią reszte...
Prince to przedewszystkim Ld 10 dla PG i wszystkich odziałów w pobliżu do tego stubborn dla oddziału pozwalający mi wystawić ich w dowolnej formacji no i 4 ataki z s6 dają dobre wsparcie dla mało S ilnych PG, nie musze dodawać że i przeżywalność w porównaniu z gen arcymagiem jest kosmiczna
Metal to dla mnie 2 czary : 0 i 6 [nie będę pisał co robią]
6 - DD bardzo uniwersalna, dobry zasięg podstawowy 18'' i możliwość rozszerzenia do 36'', śmieszny cv czaru [ 15 i 18 ] i bonus w postać głupoty w 12'' od zaczarowanego oddzialu
0 - MM dobre na jednostki które posiadają jakikolwiek pancerz np czołg
4 - DD słabsza i lajtowniejsza wersja snajpery do pojedyńczych modeli
1 - od czasu do czasu na niektóre oddziały co w połączeniu z s4 PG i AP ze sztandaru daje dobry efekt
Założenie jest proste, uszczuplam z czaru 6 na ifka możliwie dużo a PG robią reszte...
daruj, slaba propaganda.bigpasiak pisze:A 7 czym się różniła?
Chyba tylko lordami...
w 7ed była masa różnych rozpisek.
Rozpiska w standardzie, fajnie ze grasz na metalu.
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Nie ukrywam że rozpiska ma blisko do standardu, mimo tego nie jest to bezczelne Ctrl C Ctrl V
Wczoraj na turnieju grałem dokladnie tą rozpą i wynik byl przyzwoity, poza 1 bitwą którą przegrałem mocno po masie błędów własnych to pozostałe były na + dla mnie: wygrałem watchtowera i B&G gdzie w 1 turze zdjąłem 6 z metala wrogiego BSB aogólnie skończyłem w 3
Wczoraj na turnieju grałem dokladnie tą rozpą i wynik byl przyzwoity, poza 1 bitwą którą przegrałem mocno po masie błędów własnych to pozostałe były na + dla mnie: wygrałem watchtowera i B&G gdzie w 1 turze zdjąłem 6 z metala wrogiego BSB aogólnie skończyłem w 3
bardzo podoba mi się taka koncepcja rozpy. Tzn. Lord walczący+ arcy. Ja jednak zrobiłbym pewne zmiany.
Po pierwsze PG na WL. Ward 4+ jest zajebisty, ale odbywa się to kosztem innych rzeczy. WL z mają sami z siebie niezłą wytrzymałość na ostrzał. Championowi można dać warda na 6+ na warmaszyny plus jakiś jeszcze bajer za 20 pkt.
Wtedy nie musisz mieć już crown of command na szefie, więc masz 45 pkt do zainwestowania w jakieś fajne bajery, które zwiększa jego przeżywalność albo pierdolnięcie. Inna sprawa, ze jak szef zginie to nie ma tragedii bo stubborn nadal jest.
BoSa dałbym też na ten duży kloc WL i wywalił tą 5 PG i muzyka z małych luków.
Robi się teraz 150 pointów wolnych, które można fajnie wykorzystać.
Po pierwsze PG na WL. Ward 4+ jest zajebisty, ale odbywa się to kosztem innych rzeczy. WL z mają sami z siebie niezłą wytrzymałość na ostrzał. Championowi można dać warda na 6+ na warmaszyny plus jakiś jeszcze bajer za 20 pkt.
Wtedy nie musisz mieć już crown of command na szefie, więc masz 45 pkt do zainwestowania w jakieś fajne bajery, które zwiększa jego przeżywalność albo pierdolnięcie. Inna sprawa, ze jak szef zginie to nie ma tragedii bo stubborn nadal jest.
BoSa dałbym też na ten duży kloc WL i wywalił tą 5 PG i muzyka z małych luków.
Robi się teraz 150 pointów wolnych, które można fajnie wykorzystać.
O ile masz do wyboru broń inną niż HW, to musisz jej używać. To nie 7ma.