WoCh 2800
WoCh 2800
Łaskawie zwracam się do panów generałów-weteranów o ocene rozpy
WARRIORS OF CHAOS - 2800 pts.
LORDS / HEROES:
Chaos Lord @ 379
General; MoK; Shield
Sword of Bloodshed [60]
Dawnstone [25]
Diabolic Splendour [35]
Chaos Steed
Exalted Hero @ 266
BSB; MoK; Shield
Doom Totem [75]
Soporific Musk [20]
Chaos Steed
Chaos Sorcerer @ 151
Magic LvL 1; LoD
Berserker Sword [20]
Ironcurse Icon [5]
Dispell Scroll [25]
Chaos Steed
CORE UNITS:
38 Chaos Marauders @ 224
MoK; Flail; Musician
15 Chaos Warriors @ 315
MoK; Halberd; Shield; Full CG
15 Chaos Warriors @ 315
MoK; Halberd; Shield; Full CG
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
SPECIAL UNITS:
16 Chosen @ 450
MoK; Halberd; Shield; Full CG
Wailing Banner [50]
RARE UNITS:
Hellcannon @ 205
Hellcannon @ 205
OTHERS:
9 Chaos Warhounds @ 54
Models in Army: 105 / Total Cost: 2796
Będziemy grać z kolegami takie scenariusze jakie są na Thunderstompie niedługo, to jest: Breakthrough, Blood&Glory i zwykły Battleline (taki domowy turniejek ;] ). Oni grają orkasami, dwarfami i VC.
WARRIORS OF CHAOS - 2800 pts.
LORDS / HEROES:
Chaos Lord @ 379
General; MoK; Shield
Sword of Bloodshed [60]
Dawnstone [25]
Diabolic Splendour [35]
Chaos Steed
Exalted Hero @ 266
BSB; MoK; Shield
Doom Totem [75]
Soporific Musk [20]
Chaos Steed
Chaos Sorcerer @ 151
Magic LvL 1; LoD
Berserker Sword [20]
Ironcurse Icon [5]
Dispell Scroll [25]
Chaos Steed
CORE UNITS:
38 Chaos Marauders @ 224
MoK; Flail; Musician
15 Chaos Warriors @ 315
MoK; Halberd; Shield; Full CG
15 Chaos Warriors @ 315
MoK; Halberd; Shield; Full CG
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
SPECIAL UNITS:
16 Chosen @ 450
MoK; Halberd; Shield; Full CG
Wailing Banner [50]
RARE UNITS:
Hellcannon @ 205
Hellcannon @ 205
OTHERS:
9 Chaos Warhounds @ 54
Models in Army: 105 / Total Cost: 2796
Będziemy grać z kolegami takie scenariusze jakie są na Thunderstompie niedługo, to jest: Breakthrough, Blood&Glory i zwykły Battleline (taki domowy turniejek ;] ). Oni grają orkasami, dwarfami i VC.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
1.zmniejsz marauderów do 30, wystarczy. [imo GW lepszy niż flail ale jak tam chcesz]
2.Masz Horsemanów, wywal psy, do niczego ci nie posłużą
3.Warriorów sklej w jeden duży kloc i wywal im tarcze [działają tylko na ostrzał], za to kup blastinga
4.Za zaoszczędzone punkty powiększ chosenów.Koniecznie.
5.Nie masz ani Favoru ani warshrineów, a jak masz Chosenów to szkoda tego nie wkładać...
6.po co ci konie na bohaterach? chcesz ich trzymać w marauderach?
7.Herosi też bym inaczej zbudował, ale to już zależy od upodobań
2.Masz Horsemanów, wywal psy, do niczego ci nie posłużą
3.Warriorów sklej w jeden duży kloc i wywal im tarcze [działają tylko na ostrzał], za to kup blastinga
4.Za zaoszczędzone punkty powiększ chosenów.Koniecznie.
5.Nie masz ani Favoru ani warshrineów, a jak masz Chosenów to szkoda tego nie wkładać...
6.po co ci konie na bohaterach? chcesz ich trzymać w marauderach?
7.Herosi też bym inaczej zbudował, ale to już zależy od upodobań
To helki nie zdają testu na Ld załogi dopóki żyje?
Ale wała zrobiłem ostatnio ;p
Ale wała zrobiłem ostatnio ;p
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
Dzięki za rady no więc, ulepszyłem rozpe:
1. Zredukowałem marudy do 31.
2. Wywaliłem pieski. Wczęśniej były tylko dlatego, że nie wiedziałem co zrobić z pkt.
3. Dałem Warriorów do 1 regimentu z blasted.
4. Zwiększyłem Chosenów do 30 (z herosami).
5. Wymieniłem jedną helkę na warshrine. Bardziej dla klimatu, bo nie jestem przekonany co do skuteczności
6. Zdjąłem mounty z herosów. Zapomniałem, że się nie schowają w piechocie >.>
7. Zostawiłem flaile zamiast GW. Jednak szkoda tej wysokiej inicjatywy...
aha, i wypróbuje Streama na BSBku.
Teraz to będzie tak:
Chaos Lord @ 360
General; MoK
Sword of Bloodshed; Enchanted Shield; Dawnstone; Diabolic Splendour
Exalted Hero @ 250
BSB; MoK; Shield
Doom Totem; Stream of Corruption
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210
Magic LvL 2; MoT
Berserker Sword; Ironcurse Icon; Dispell Scroll; Conjoined Homunculus
31 Chaos Marauders @ 189
MoK; Flail; Musician
30 Chaos Warriors @ 580
MoK; Halberd; Full CG
Blasted Standard
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
27 Chosen @ 643
MoK; Halberd; Full CG
Wailing Banner
Chaos Warshrine @ 130
Hellcannon @ 205
Models in Army: 101 / Total Cost: 2799
1. Zredukowałem marudy do 31.
2. Wywaliłem pieski. Wczęśniej były tylko dlatego, że nie wiedziałem co zrobić z pkt.
3. Dałem Warriorów do 1 regimentu z blasted.
4. Zwiększyłem Chosenów do 30 (z herosami).
5. Wymieniłem jedną helkę na warshrine. Bardziej dla klimatu, bo nie jestem przekonany co do skuteczności
6. Zdjąłem mounty z herosów. Zapomniałem, że się nie schowają w piechocie >.>
7. Zostawiłem flaile zamiast GW. Jednak szkoda tej wysokiej inicjatywy...
aha, i wypróbuje Streama na BSBku.
Teraz to będzie tak:
Chaos Lord @ 360
General; MoK
Sword of Bloodshed; Enchanted Shield; Dawnstone; Diabolic Splendour
Exalted Hero @ 250
BSB; MoK; Shield
Doom Totem; Stream of Corruption
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210
Magic LvL 2; MoT
Berserker Sword; Ironcurse Icon; Dispell Scroll; Conjoined Homunculus
31 Chaos Marauders @ 189
MoK; Flail; Musician
30 Chaos Warriors @ 580
MoK; Halberd; Full CG
Blasted Standard
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 116
MoK; Flail; Light Armour; Musician
27 Chosen @ 643
MoK; Halberd; Full CG
Wailing Banner
Chaos Warshrine @ 130
Hellcannon @ 205
Models in Army: 101 / Total Cost: 2799
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
dużo lepiej to wygląda
daj też championowi chosenow favour of gods
daj też championowi chosenow favour of gods
Wg mnie 22/23 choosenow jest optymalnie, wiecej to juz przerost formy nad trescia bo i tak chlopaki sa praktycznie nie do zdjecia. Pokombinuj jak jeszcze jeden oltarz wcisnac. Ja bym wywalil fasty i za te pkt zainwestowal w marudy piesze. Bohaterow da sie lepiej zlozyc moim zdaniem.
Z bohaterami jeszcze kombinuje - zlozylem ich bardziej pod siekanie kloców niż do challengy (i tak wszyscy uciekają herosami od lorda chaosu ). Co do fastów to zawsze się przydają, dwa to dla mnie takie niezbędne minimum (ewentualnie pieski, ale preferuje horsmenów) do odginania, szarzowania flank, straszenia artylerii itp.
Chosenów można zmniejszyć i wcisnąć ten drugi warshrine. Tyle, że nie wiem co z tym robić za bardzo Rzucić buffa i zasłonić inne unity przed ostrzałem... bo w combacie słabe troche, a mam już duże kloce warriorów/chosenów do CC.
Co można zrobić z warshrinem ciekawego? (pomijając fluff&staff) I jak złożyć herosów lepiej?
Chosenów można zmniejszyć i wcisnąć ten drugi warshrine. Tyle, że nie wiem co z tym robić za bardzo Rzucić buffa i zasłonić inne unity przed ostrzałem... bo w combacie słabe troche, a mam już duże kloce warriorów/chosenów do CC.
Co można zrobić z warshrinem ciekawego? (pomijając fluff&staff) I jak złożyć herosów lepiej?
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
No wlasnie po to sa te 2 warshriny i favorka na championie choosenow zeby chlopaki jak najszybciej zlapali bless z wardem a reszta to juz kwestia przydatnosci pod danego przeciwnika. Pozniej skolei oltarze sa swietnym blokerem (zwlaszcza teczowe) i pozwalaja siako tako pilnowac by przeciwnik nie karmil choosenow smieciem. Zreszta oltarze swietnie rozkrecaja jakies lekkie rzeczy bez statica w stylu sedesow itp.
ale ma berserk sworda czyli duchem czuje się khornowcem
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
bardzo dobrze że jest tęczowiec, zawsze będzie można coś spalić pociskiem/ rzucić pandemonium/gate/call to glory
tylko dałbym mu third eye, żeby w razie czego podkradać spelle przeciwnikowi
tylko dałbym mu third eye, żeby w razie czego podkradać spelle przeciwnikowi
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Khorne to nie tylko franzy, jak by się czuł duchem khornowcem to wbił by sobie ten miecz w żołądek i zaczoł by nawijajać swe plugawe jelita jak nitkę na włóczkę, czyli usuń model automatycznie z pola gry, gdy zacznie się pierwsza tura rozgrywkiMortyr pisze:ale ma berserk sworda czyli duchem czuje się khornowcem
"Khorne to Wiara
Khorne to pogardzenie magią
Khorne to walka z bez litosnymi praktykami ucieczki od starć face to face
Khorne to Prawda"
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
pieprzyć KhornaKhumanor pisze:
"Khorne to Wiara
Khorne to pogardzenie magią
Khorne to walka z bez litosnymi praktykami ucieczki od starć face to face
Khorne to Prawda"
liczy się tylko Tzeenth