Strona 1 z 2
Re: Skaveny by Burgund 12.06.2011 Gutter runers
: 20 gru 2010, o 21:14
autor: Burgund
Re: Skaveny by Burgund
: 20 gru 2010, o 21:21
autor: Klops
fotki się nie wyświetlają, jak dla mnie to ten wózek się powinien przewracać.
Re: Skaveny by Burgund
: 21 gru 2010, o 00:35
autor: Morsereg
Burgund pisze:na poczatek furmanka stworzona doslowanie ze smieci.. Idea wielkie kuli zrzucane na wroga wydala mi sie smieszna wiec zamiast cansera jest kociol tysiaca zaraz..
imho szczurza furmanka nie miota tymi kulami tylko jest czyms w rodzaju kadzielnicy rozsiewajacej zaraze.
i z tego co sie orientuje to kociol tysiaca zaraz zostal rozwalony przez gotreka
co do samego modelu.
calkiem fajnie sie prezentuje, tylko tak jak powiedzial klops, wozek powinien sie przewracac.
moze jakies kamienie dociazajace z tylu albo jeszcze jakies male kola od przodu?
i nie wiem czy to wina zdjec ale przydalby sie jakis wash na metaliki.
moze jeszcze jakies szczurze runy na banerach.
i zakryj te gwozdzie w kolach. jakos tak dziwnie wygladaja.
Re: Skaveny by Burgund
: 21 gru 2010, o 00:40
autor: Burgund
Wiec:
sam w sobie model sie nie przewraca.. a jesli chodzi o fluff to faktycznie jest to munus i bede musial nad tym popracowac.
wash jest na metalikach.. niestety zdjecie jest robione telefonem i nie widac tego..
gwozdzie na kolach to gs ktory sumuluje osie. nie wiem jak moglbym to inaczej zrobic.
co do run.. z chhecia bym je mial.. ale nie mam az takich zdolnosci malarskich.. ale niewatpliwie kiedys sie pojawia jak tylko znajde jakiegos jelen.. tzn malarza z wroclawia ktory bedzie chcial pomoc;)
Re: Skaveny by Burgund
: 21 gru 2010, o 13:41
autor: Burgund
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 22 gru 2010, o 15:10
autor: Kefas
czy konstrukcja dzwonu będzie na jakiejś ruchomej platformie?
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 22 gru 2010, o 15:15
autor: Burgund
tak, bedzie miala kola.. zaraz ktos powie ze to niemozliwe by wóz ciagnal wierze.. ale pamietacie podrecznik do 7 edycji jak tysiace flaglantow ciagnelo miasto imperialne? to bylo przegiecie:P. zreszta w dobie czarow co kosza armie to zakleccie lekkosci wydaje sie dziecinnie proste:). Zreszta to skaveny.. seer rozkazal przeniesc swoja wieze, a niewolnicy to robia (zupelnie jak w chinach, czy cos jest niemozliwe dla tego narodu)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 23 gru 2010, o 00:13
autor: Kefas
wfb daje takie możliwości, o jakich nawet despocie z chin się nie śniło
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 23 gru 2010, o 03:27
autor: Rakso_The_Slayer
Pomysł z wieżą bardzo fajny. Powodzenia.
I Kefas ma rację. Są mechaniczne konie, gołębie pocztowe z bombą w du..ie, latające okręty i czołgi parowe, łodzie podwodne i abominacja. Więc wszystko jest możliwe
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 23 gru 2010, o 20:14
autor: Klafuti
Ja np. bez żenady wystawiłem w obecnej Arenie (zob. dział "dyskusja ogólna") zcyborgizowanego Niemca/dartha Vadera/ z chainswordem i bionicznym ramieniem, jako łowcę czarownic, którego zagrał exalted champion
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
i jakoś nikt się nie czepiał. Więc nie przejmuj się, udziwnienia zdają się być mile widziane. Może nawet lepiej zamiast kół wstaw tam po prostu slavów niosących tą wierzę na plecach. Żeby się nie trudzić może być to czterech slavów. Albo zrób śmigła, żeby wieża latała nad ziemią jak poduszkowiec.
Burgund pisze:ale pamietacie podrecznik do 7 edycji jak tysiace flaglantow ciagnelo miasto imperialne? to bylo przegiecie:P.
To oni ciągnęli to miasto
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
? Po kiego grzybka w takim razie? Ja myślałem, że oni się tam po prostu biczują masowo, żeby uświetnić zwycięstwo. Kurde, będę musiał się dokładniej przyjrzeć.
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 23 gru 2010, o 23:47
autor: vocal
wykonanie i malowanie furmanki mogłoby być ciut lepsze ale pomysł dobry i klimatyczny;] pomiędzy figurkami powinien dużo lepiej wyglądać. warto dorzucić mu jakieś szczury na pokładzie może?;]
ruchoma wieża z chrupek może wyjśc ciekawie, czekam na efekty malowania.
Re: Skaveny by Burgund 11.01.2011 slavy
: 11 sty 2011, o 14:03
autor: Burgund
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 11 sty 2011, o 14:25
autor: Rakso_The_Slayer
bardzo fajny pomysł i przyzwoite wykonanie ale jak dla mnie to za dużo tu fillera a za mało slave'ów.
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 11 sty 2011, o 14:44
autor: Rasti
Mam podobne odczucia jak Rakso. Poganiacze powinni zawsze stać na końcu, który to frajer da się zajść od tyłu przez niewolnika
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pomysł bardzo fajny, wykonanie niezgorsze. Jednak za duże są te fillery, no i najczęściej będzie trzeba oznaczać rany kostkami, a to mniej praktyczne.
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 11 sty 2011, o 15:16
autor: Skavenblight
Przy jakim świetle robiłeś fotki? Wydaje mi się, że nie było zbyt dobre, chociaż z drugiej strony - wszystko widać dobrze, ale jest zbyt prześwietlone miejscami.
Super pomysł, wykonanie też mi się podoba. Sama jestem fanką fillerów, u Ciebie wyszła niemal scenka zamiast regularnego oddziału, ale dla mnie to nie jest wada.
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 11 sty 2011, o 17:20
autor: Burgund
zdjecia robione aparatek komorkowym z lampa blyskowa przy swietle dziennym, ale zachmurzonym.
Wiem ze fillerow duzo, ale jest to wariant oszczednosciowy. kiedys mialem dwa oddzialy niewolnikow po 25.. potem wyszla nowa edycja i sie okazalo ze musze miec ich 120.. a ze jestem anarchista to walcze z gw:). i zamiast poslusznie kupic figurki zrobilem z 50 niewolnikow prawie 120.
jesli chodzi o liczenie ran to jest spoko, zazwyczaj ginie po kilkunastu niewolnikow wiec zdejmuje filery.
w produkcji asa obeckie jeszcze dwa takie oddzialy. w zasadzie skonczone sa w 60%
Re: Skaveny by Burgund Wip dzwonu
: 11 sty 2011, o 17:27
autor: Robo
Nono... Wyszło lepiej niż się spodziewałem. Dzięki Fillerom widać, ze to niezorganizowana masa, a
nie regularny oddział, więc wszystko ok. Tylko rzeczywiście dałbym trochę więcej modeli.
Re: Skaveny by Burgund 11.01.2011 slavy
: 11 sty 2011, o 21:25
autor: Grabz
Bardzo udana zgraja, pomimo małej ilości modeli całość prezentuje się naprawdę dobrze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.A kiedy ciąg dalszy dzwonka za 3dychy ?
Re: Skaveny by Burgund 11.01.2011 slavy
: 11 sty 2011, o 21:43
autor: Burgund
ogolnie dzwon ma juz podwozie i rosztowanie, za 5 zł kupilem bitzy z orginalnego dzwonu, jak wszyskto pójdzie zgodnie z planem w niedzilee je dostane i biore sie za konczenie modelu. wiec max w wtorek bedzie juz gotowy niepomalowany model.
Re: Skaveny by Burgund 11.01.2011 slavy
: 13 sty 2011, o 01:18
autor: Hanabishi
Podstawki swietne. Co do fillerów, niby horda niewolników powinna wygladac jak orgia setki szczurów ;p ale gram często z Łukim i widzę ile modelów może wcisnąc na rozpe na 2k, więc i tak podziwiam ze mu sie chcialo pomalowac chociaz polowe tego. Burgund, wiecej jajek niespodzianek!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)