Zmiany w Bestiach - Czyli remedium na nasze bolączki
Moderator: Dibo
Re: Zmiany w Bestiach - Czyli remedium na nasze bolączki
Choseni na każdym oddziale Nieźle
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
No i jest argumentacja a nie: "nie bo nie" Kto powiedział że nie może być losowo? WOCH ma więc dlaczego bestie nie mogą? (Tak wiem bogowie nas nie kochają <chlip>) Na punktację nie mam odpowiedzi ale zawsze można rozszerzyć zakres braku efektu i osłabić te lepsze efekty. No ale to tylko luźny wytwór mojego zwierzecego umysłu
I od razu kolejny:
Opancerzone Centigory
Mimo iż Centigory nie należą do najzgrabniejszych i najzręczniejszych zwierzoludzi, niektórzy władcy bestii doceniając ich siłę i szybkość wyszukując wśród wędrownych stad rokujących osobników. Centigory wybrane przez władców muszą odznaczać się wyjątkowymi umiejętnościami bitewnymi a co ważniejsze niechęcią do wina lub wyjątkowo mocnymi głowami. Centigory te są następnie uzbrajane w najlepszy pancerz i grupowane w elitarne uderzeniowe jednostki, które jedną szarżą mogą przechylić szalę zwycięstwa na stronę swoich panów.
Typ Rare
pts: 32/model
Wielkość jednostki: 5+
M WS BS S T W I A Ld
Opancerzony Centigor 7 5 3 4 4 1 4 2 7
Żelazne Kopyto 7 5 3 4 4 1 4 3 7
Wyposażenie:
Lanca
Tarcza
Ciężka zbroja
Kropierz
Zasady specjalne:
Pierwotna furia (Primal Fury)
Abstynenci: Opancerzone Centigory należą do niepijących przedstawicieli swojego gatunku. Skutkuje to uwidocznieniem się upartej natury Centigorów. Jednostka podlega zasadzie determinacja (stubborn).
Opcje:
Mianowanie jednego Opancerzonego Centigora na Żelazne Kopyto 16 pts
Mianowanie jednego Opancerzonego Centigora na muzyka 8 pts
Mianowanie jednego Opancerzonego Centigora na muzyka 16 pts
I od razu kolejny:
Opancerzone Centigory
Mimo iż Centigory nie należą do najzgrabniejszych i najzręczniejszych zwierzoludzi, niektórzy władcy bestii doceniając ich siłę i szybkość wyszukując wśród wędrownych stad rokujących osobników. Centigory wybrane przez władców muszą odznaczać się wyjątkowymi umiejętnościami bitewnymi a co ważniejsze niechęcią do wina lub wyjątkowo mocnymi głowami. Centigory te są następnie uzbrajane w najlepszy pancerz i grupowane w elitarne uderzeniowe jednostki, które jedną szarżą mogą przechylić szalę zwycięstwa na stronę swoich panów.
Typ Rare
pts: 32/model
Wielkość jednostki: 5+
M WS BS S T W I A Ld
Opancerzony Centigor 7 5 3 4 4 1 4 2 7
Żelazne Kopyto 7 5 3 4 4 1 4 3 7
Wyposażenie:
Lanca
Tarcza
Ciężka zbroja
Kropierz
Zasady specjalne:
Pierwotna furia (Primal Fury)
Abstynenci: Opancerzone Centigory należą do niepijących przedstawicieli swojego gatunku. Skutkuje to uwidocznieniem się upartej natury Centigorów. Jednostka podlega zasadzie determinacja (stubborn).
Opcje:
Mianowanie jednego Opancerzonego Centigora na Żelazne Kopyto 16 pts
Mianowanie jednego Opancerzonego Centigora na muzyka 8 pts
Mianowanie jednego Opancerzonego Centigora na muzyka 16 pts
Nie. Całkowicie serio mówiłem, żebyś przestał. Po pierwsze to nie ma żadnych szans przejść. Po drugie jest strasznie nieklimatyczne. Myślę, że już lepiej rokuje szansa, że pozwolą grać starym bookiem (marki, marki, marki ).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Jasne. To chyba nie jest kącik fanów tworzenia nowych army booków, chodzi o wprowadzenie zmian nie ingerujących zbytnio w Army Booka żeby ugrywalnić armię, a nie wymyślanie totalnie nowych zasad armii z głowy. Takie coś na pewno nie przejdzie i tylko utrudnia zadanie ludziom od balansowania armii, bo muszą się przekopywać przez takie rzeczy.flamel88 pisze:Może rozwiniesz. ?
Opancerzone Centigory to jakaś pomyłka, totalnie zaprzeczenie idei tej armii. I ta zasada Abstynenci... nigga please.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
Poczekaj do nowego armybooka, szeryfom kiedyś skończą sie pomysły a ciemny lud ładny plastik musi kupić by im się opłacało prowadzić interes. Więc nowy rodzaj kopytnych to tylko kwestia czasu. Myślę że mój pomysł jest bardziej klimatyczny niż małpa w Grey Knightach czy mechaniczny koń w imperium ale każdy ma prawo do swojej opinii. Male ingenio moritur
A to chyba faktycznie pomyliłem temat. Tylko jakoś nie widziałem odpowiedniejszego. Zatem nie będę zajmował światłych umysłów w ciężkiej pracy balansowania. Zwłaszcza że patrząc na ostatnią datę postów dyskusja jest niezwykle zażarta i bieżącawertyg pisze:Jasne. To chyba nie jest kącik fanów tworzenia nowych army booków, chodzi o wprowadzenie zmian nie ingerujących zbytnio w Army Booka żeby ugrywalnić armię, a nie wymyślanie totalnie nowych zasad armii z głowy. Takie coś na pewno nie przejdzie i tylko utrudnia zadanie ludziom od balansowania armii, bo muszą się przekopywać przez takie rzeczy.flamel88 pisze:Może rozwiniesz. ?
Opancerzone Centigory to jakaś pomyłka, totalnie zaprzeczenie idei tej armii. I ta zasada Abstynenci... nigga please.
Akurat kropież jestem w stanie sobie na centku wyobrazić (jakiś kolczugopodobny twór okrywający końską część centka), ale z tą lancą... to już prędzej włócznia...
Poza tym chyba będziemy musieli się pogodzić, z różnymi wymysłami GW, jak wyjdzie nowy book to musi wyjść jakiś nowy turbo-unit, coby się lud rzucił kupować, a znając inwencję twórczą panów z GW to pewnie będzie coś w stylu bestigorów na pumbach (po tym jak wsadzili tumb gułardów na kobry wykopujące się spod ziemi wszystko jest możliwe...)
Poza tym chyba będziemy musieli się pogodzić, z różnymi wymysłami GW, jak wyjdzie nowy book to musi wyjść jakiś nowy turbo-unit, coby się lud rzucił kupować, a znając inwencję twórczą panów z GW to pewnie będzie coś w stylu bestigorów na pumbach (po tym jak wsadzili tumb gułardów na kobry wykopujące się spod ziemi wszystko jest możliwe...)
IMO nie przejdzie ale fakt centigor w pełnym rynsztunku i z lancą wyglądał by komicznie
Moje propozycje są takie:
- Stary ambush
- Zniesienie ograniczen na cory
- Dublowanie Giftów
- Zniesienie ograniczen dublowania czarów
- Fast na Centkach
Opcionalne:
- Stare markii bestii na takiej samej zasadzie ( poza generalem )
Mi więcej do szczęścia nie potrzeba.
Moje propozycje są takie:
- Stary ambush
- Zniesienie ograniczen na cory
- Dublowanie Giftów
- Zniesienie ograniczen dublowania czarów
- Fast na Centkach
Opcionalne:
- Stare markii bestii na takiej samej zasadzie ( poza generalem )
Mi więcej do szczęścia nie potrzeba.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Może przywrócenie limitu 6 kości na czar dla bestii było by ok? To umożliwiłoby ciśnięcie brzytwy, która z pięciu kości jest trochę zbyt ryzykowna, żeby jej używać i dało bestiom względnego kopa w magii.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Dzięki za zrozumienie Bo po pierwszych reakcjach już myślałem że zamiast luźnej fantazji napisałem że komuś skrzywdziłem matke. Nie oszukujmy się gdyby GW wypuściło kulkę plastiku i nazwało ją Wielki Kotlet Mielony Chaosu ale miałoby 10S 10A 10W 10T, Warda na 2+ za 20 pts itd. wszyscy najpierw wylewaliby łzy jakie to nieklimatyczne ale na turniejach nie można by się od tego opędzić.Dibo pisze:Ej no ! dajcie sie chłopakowi wyszumieć Ale przy lancy i kropierzu centigorów już ryknąłem śmiechem.
Pomysły fajne, dopracować klimat i już !
A tak wracając do Marków jest pewna niekonsekwencja w GW. Bo u DOCH mark slaanesha daje ASF a u WOCH immune to psychology przez co slaneshowców w woch (po za marudami horsmenami) raczej nie uwidzisz. Więc postać marków dla bestii tez warto by przemyśleć.
to powie ktoś jak działały marki ze starego booka?
80 strzałów na 5tkach (multiple, daleki) = 27 hitów + 11 poisonów
czyli 15 ran
czyli po wardach na 2+ 3 łundy
To albo byś potrzbował 70 skinków, albo musiałby pluć 6 tur...
No nie wiem, czy z 10W i wardem na 2+ 20 skinków by go zapluło w 2 tury, bo to wychodzi:ten kotlet chaosu srednio grywalny - 20 skinków go kasuje w 2 tury
80 strzałów na 5tkach (multiple, daleki) = 27 hitów + 11 poisonów
czyli 15 ran
czyli po wardach na 2+ 3 łundy
To albo byś potrzbował 70 skinków, albo musiałby pluć 6 tur...
No dobra, ale DoCh to jest esencja chaosu, czyste zło a WoCh to tylko wyznawcy chaosu, troszkę zmutowani i przerośnięci, więc niekonsekwencja w markach musi być, przecież kultysta nie może mieć silniejszego efektu marka niż obiekt kultu.A tak wracając do Marków jest pewna niekonsekwencja w GW. Bo u DOCH mark slaanesha daje ASF a u WOCH immune to psychology przez co slaneshowców w woch (po za marudami horsmenami) raczej nie uwidzisz. Więc postać marków dla bestii tez warto by przemyśleć.