Zaczynamy kolejną Kampanię, tym razem na całkowitych zasadach Mighty Empires. Wprowadziliśmy tylko kilka modyfikacji:
1. Gramy tylko bitwy na minimum 5000 pkt lub więcej.
2. Każdy gracz zaczyna z jednym heksem, na który musi poświęcić pierwsze dwa punkty imperium zdobyte w Kampanii.
3. Na rozegranie każdej tury przeznaczamy tydzień/dwa czasu.
4. Jeśli ktoś nie będzie mógł w danym tygodniu rozegrać swojej bitwy po prostu nie uczestniczy w w całej turze, czyli nie może wybierać eventów, zajmować heksów, budować.
5. Można wystawiać Specjalne Charaktery ale jeśli takowy zginie w bitwie to nie można już go wystawić do końca Kampanii.
6. Scenariusze losujemy przed bitwą (rzut kostką).
7. Kopalnie, Zamki, Miasta można budować dopóki będą dostępne odpowiednie znaczniki. Potem jedyną możliwością zdobycia nowej Kopalni, Zamku, czy Miasta będzie zajęcie odpowiedniego heksu przeciwnika.
Resztę zasad macie w książeczkach Mighty Empires.
Lista Graczy:
Skritlich - Skaven
Paladyn - High Elves
Arkadiusz - Bretonia
Scoutmaster - Beastmen
Plinks - Ogre Kingdoms
Karlito - Warriors of Chaos
Bayer - The Empire
Misha - Vampire Counts
Nie gramy na żadnych proxach, tylko własne figsy, armia nie musi być pomalowana w całości. Miejscówka do grania jest i można z niej korzystać 24/7

Punkty za zwycięstwo w bitwie:
różnica 0-300 - 10-10 (remis)
301-600 - 11-9
601-900 - 12-8
901-1200 - 13-7 (do tego wyniku małe zwycięstwo)
1201-1500 - 14-6
1501-1800 – 15-5
1801-2100 – 16-6
2101-2400- 17-3
2401-2700- 18-2
2701-3000-19-1 (do tego duże zwycięstwo)
3001+ - 20/0 (MASAKRA)
W przeciwieństwie do tego co mówił Paladyn dwóch lub więcej graczy może atakować tego samego gracza. Atakowany wybiera, czy chce walczyć z dwoma na raz (dzielą się punktami po połowie) lub z każdym po kolei. Wszystko jest opisane w książeczce ME.
Punkty zwycięstwa graczy:
Scoutmaster - 22
Misha - 52
Plinks - 24
Karlito - 48
Skritlich - 29
Arkadiusz - 32
Bayer - 67
Paladyn - 105
Punkty Imperium Graczy tura/suma:
Scoutmaster - 4/14
Misha - 1/14
Plinks - 0/5
Karlito - 1/10
Skritlich - 0/7
Arkadiusz - 5/18
Bayer - 0/17
Paladyn - 5/30
Złoto/Kopalnie Graczy:
Scoutmaster - 840/2g
Misha - 310/2r
Plinks - 170/1r
Karlito - 80/1g
Skritlich - 160/1r
Arkadiusz - 390/2r
Bayer - 200/2r
Paladyn - 240/3r
Tura I
Gracz/Event/Challenge (w kolejności)
1. Scoutmaster... pauzuje
2. Misha - e2 - ch: Arkadiusz
3. Plinks... pauzuje
4. Karlito - e4 - ch: Paladyn
5. Skritlich - e6 - ch: Bayer
6. Przemcio... pauzuje
7. Arkadiusz - e8 - ch:_
8. Bayer - e3 - ch: -
9. Paladyn - e1 - ch:_
10. Arbiter... pauzuje
Bitwy - scenariusz: wynik
Misha vs Arkadiusz - Bitwa o przełęcz: 9-11 (małe zwycięstwo)
Karlito vs Paldyn - Szyk bojowy: 0-20 (masakra)
Skritlich vs Bayer - Atak o świcie: 0-20 (masakra)
Conquest & Build
Paladyn zajmuje dwa heksy i na heksie startowym buduje Kopalnię
Arkadiusz zajmuje startowy heks i buduje Twierdzę
Bayer zajmuje startowy heks i heks z rzeką na którym buduje kopalnię.
Misha robi Ride (2K6).
Tura II
Gracz/Event/Challenge (w kolejności)
Karlito - e5 - ch: Arbiter
Scoutmaster - e7 - ch: Bayer
Przemcio... pauzuje
Plinks... pauzuje
Arbiter - e2 - ch:_
Skritlich - e4 - ch: Misha
Misha - e8 - ch:_
Arkadiusz - e3 - ch: Paladyn (e3 rzuca na Bayera)
Paladyn - e1 - ch:_
Bayer - e6 - ch:_
Bitwy - scenariusz: wynik
Karlito vs Arbiter - Szyk bojowy: 5-15 (duże zwycięstwo)
Scoutmaster vs Bayer - Szyk bojowy: 10-10 (remis)
Skritlich vs Misha - Wieża strażnicza: 0-20 (masakra)
Arkadiusz vs Paladyn - Bitwa o przełęcz: 0-20 (masakra)
Conquest & Build.
Karlito robi Ride po złoto (2K6)
Arbiter zajmuje bazowy heks, buduje na nim zamek i zajmuje jeszcze jeden heks
Bayer zajmuje heks z rzeką i traci Kopalnię.
Scoutmaster zajmuje heks startowy i buduje zamek
Paladyn zajmuje 2 heksy z rzeką i buduje kopalnię
Arkadiusz zamienia zamek na miasto
Misha zajmuje heks startowy i jeszcze jeden heks na którym buduje Zamek.
Tura III
Gracz/Event/Challenge
Plinks - e5 - ch: Karlito
Przemcio... wycofał się
Karlito - e7 - ch: _
Skritlich - e4 - ch: Misha
Scoutmaster - e2 - ch: Arkadiusz
Arbiter - e8 - ch: Paladyn
Arkadiusz - e1 - ch: _
Misha - e6 - ch:_
Bayer... pauzuje
Paladyn - e3 - ch:_
Bitwy - scenariusz: wynik
Plinks vs Karlito - Bój spotkaniowy:17-3 (duże zwycięstwo)
Skritlich vs Misha - Bój spotkaniowy: 5-15 (duże zwycięstwo)
Scoutmaster vs Arkadiusz - .........: 12-8 (małe zwycięstwo)
Arbiter vs Paladyn - Bitwa o przełęcz: 11-9 (małe zwycięstwo)
Conquest & Build
Plinks zajmuje heks startowy i jeszcze jeden heks
Karlito zajmuje heks startowy
Arbiter zajmuje heks z rzeką i buduje na nim kopalnię
Paladyn buduje Kopalnię
Misha zajmuje heks z rzeką i buduje dwie Kopalnie
Scoutmaster zajmuje heks z górami i budjue Kopalnię
Arkadiusz robi Ride
Tura IV
Gracz/Event/Challenge
Skritlich - e5 - ch: Paladyn
Karlito - e7 - ch: Misha
Plinks - e8 - ch: Arkadiusz
Arkadiusz - e4 - ch:_
Scoutmaster - e1 - ch: Arbiter (event 1 na Arbitra)
Arbiter - e2 - ch:_
Bayer - e6 - ch: Arbiter
Misha - e3 - ch:_ (event 3 na Paladyna)
Paladyn - e.. - ch:_
Bitwy - scenariusz: wynik
Skritlich vs Paladyn - Atak o świcie: 0-20 (masakra)
Karlito vs Misha - Atak o świcie: 12-8 (małe zwycięstwo)
Plinks vs Arkadiusz - Bitwa o przełęcz: 7-13 (małe zwycięstwo)
Scoutmaster vs Arbiter - Krew i chwała: 20-0 (masakra)
Bayer vs Arbiter - Bitwa o przełęcz: 1-19 (duże zwycięstwo)
Conquest & Build
Skritlich robi Ride
Karlito zajmuje heks z górami i buduje kopalnię
Scoutmaster zajmuje heks z górami i buduje na nim Kopalnię oraz zamienia Zamek na Miasto.
Plinks buduje Kopanię
Bayer stawia Kopalnię
Arkadiusz zajmuje 2 heksy z rzeką i buduje Kopalnię
Arbiter zajmuje heks i zamienie Zamek na Miasto
Misha robi Ride
Paladyn zajmuje heks z rzeką i zwykły heks na którym buduje Zamek
Tura V
Gracz/Event/Challenge
Skritlich - e7 - ch: Karlito
Karlito - e5 - ch:_
Plinks... pauzuje
Bayer - e3 - ch: Misha
Scoutmaster... pauzuje
Arkadiusz - e2 - ch:_
Misha - e8 - ch:_
Paladyn - e6 - ch: Bayer
Bitwy - scenariusz: wynik
Skritlich vs Karlito - Wieża strażnicza: 18-2 (duże zwycięstwo)
Bayer vs Misha - Szyk bojowy: 20-0 (masakra)
Paladyn vs Bayer - Krew i chwała: 20-0 (masakra)
Scoutmaster vs Arkadiusz
Conquest & Build
Karlito robi Ride
Skritlich zajmuje heks startowy i heks z rzeką na którym buduje Kopalnię
Bayer zajmuje heks i buduje Kopalnię
Misha robi Ride
Paladyn zajmuje dwa heksy i zamienia Zamek na Miasto
Arkadiusz zajmuje heks i buduje Kopalnię
Tura VI
Gracz/Event/Challenge
Plinks - pauzuje
Karlito - e5 - ch: Bayer
Skritlich - e2 - ch:_
Scoutmaster - pauzuje
Bayer - e4 - ch:_
Misha - e8 - ch: Karlito
Arkadiusz - pauzuje
Paladyn - e6 - ch:
Bitwy - scenariusz: wynik
Karlito vs Bayer - Szyk bojowy: 6-16 (duże zwycięstwo)
Misha vs Karlito - Szyk bojowy: 0-20 (masakra)
Paladyn vs Skritlich - Bitwa o pzełęcz: 16-6 (duże zwycięstwo)
Conuest & Build
Karlito zajmuje heks i robi Ride
Bayer zajmuje dwa heksy i robi dwa razy Ride
Misha robi Ride
Paladyn zajmuje dwa heksy
Skritlich buduje Zamek
Tura VII
Gracz/Event/Challenge
Plinks - pauzuje
Skritlich - pauzuje
Karlito - e5 - ch: Scoutmaster
Scoutmaster - e1 - ch:_ (ev1 na Karlita)
Arkadiusz - e4 - ch: Karlito
Misha - e8 - ch: Paladyn
Bayer - end of the game
Paladyn - e7 - ch:_
Bitwy - scenariusz: wynik
Karlito vs Scoutmaster - Atak o świcie: 6-16 (duże zwycięstwo)
Arkadiusz vs Karlito - Atak o świcie: 13-7 (małe zwycięstwo)
Misha vs Paladyn - .......: 0-20 (masakra)
Specjalne Charaktery, które zginęły w bitwach i nie można już więcej ich wystawić w tej Kampanii:
Luthor Huss
Karl Franz
Kholek
OFICJALNIE OŚWIADCZAM ŻE KAMPANIA MIGHTY EMPIRES ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA ZWYCIĘSTWEM PALADYNA I JEGO HIGH ELFÓW