1. Termin, lokalizacja itd.
Wejherowo, 05.05.2007
Wejherowskie Centrum Kultury, ul. Sobieskiego 255
wjazd: 5 zł
Zapisy: 9.00-9.30
Start turnieju: 9.30
Limit miejsc: około 30
2. Kompozycja armii
* Limited, 2333 pkt.
* 3+ core, 0-4 special, 0-2 rare
* nie można używać armat DoW w armiach innych niż DoW
* armie z SoC dopuszczone
3. Bitwy
PUNKTACJA
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
TERMINARZ
9.00-9.30 Zapisy
9.30-12.00 I bitwa
12.10-14.40 II bitwa
14.50-17.20 III bitwa
Tak więc do zdobycia będzie 60 pkt. z bitew
4. Ocena malowania
0-4 stopień pomalowania armii (0-100%)
0-2 detale
0-1 podstawki
0-2 konwersje
0-1 WYSIWYG (jest lub nie ma na 100% modeli)
Do zdobycia za malowanie będzie 10 pkt.
5. Scenariusze i inne dodatki.
* 1.Dial My Number
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia.
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Magiczna liczba 13 Kiedy na 3+ kościach wypadnie 13 (nie licząc żadnych modyfikatorów) to znaczy że rzut jest auto udany (dotyczy tylko rzucania czarów oraz ucieczki/pogoni po walce) Kiedy czarujemy i wypadnie 13, czar traktowany jest jako IF, nawet kiedy wypadną też w tym rzucie 2+ jedynki (Np. 4 kości: 6,5,1,1 = IF). To samo tyczy się rozpraszania, wynik 13 oznacza automatyczne rozproszenia, nawet gdy na kościach wypadnie 2+ jedynki. Magiczna 13 pomaga też w ucieczkach i pogoniach od walki. Jeżeli oddział ucieka z walki i wyrzucił 13, wówczas przeciwnik maksymalnie może pogonić 12 (np. mimo że rzucił 3 kostkami 16). Jeżeli oddział goniący rzuci 13, to znaczy że oddział uciekający została zniszczony (mimo że rzucił 14 lub więcej) - przesuwany jest o 13 cali. Jeżeli obaj grace (uciekający i goniący) rzucą 13 wówczas ważniejsza jest "13" gracza, którego obecnie jest tura.
* 2.Since You've Been Gone
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia.
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy może wybrać jeden ze swoich oddziałów - warty maksymalnie 100p (jeżeli gracz nie posiada takiego oddziału, ne korzysta z zasad dodatkowych tego scenariuszu). Oddział ten otrzymuje zasadę Minersów (Underground Advance) - czyli na początku swojej drugej tury gracz rzuca kostką, na 4+ oddział wychodzi z dowolnej krawędzi stołu (traktowany jako oddział który wybiegł po pościgu). Jeżeli rzut jest nie udany, w trzeciej turze wychodzą na 3+; w czwartej/piątej/szóstej na 2+. Jeżeli oddział nie wyjdzie na plansze do końca gry, przeciwnik otrzymuje "koszt jednostki"x10 punktów. Oddziałem "wychodzącym" nie mogą być machiny wojenne.
* 3.The One
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy wybiera przed bitwą jednego czempiona oddziałowego. Czempion otrzymuje +1 do wszystich charakterystyk z wyjątkiem M (Max 10). Dodatkowo otrzymuje +2 do save (maksymalnie do 1+), oraz ward save na 5+ (jeżeli posiadał już jakiś ward save to polepsza się on o +1 (maksymalnie do 4+), dodatkowo jeżeli ward ten był negowany przez broń magiczną staje się normalnym wardem). Za zabicie takiego championa +50p. Czempion ten NIE jest Bohaterem. TK - jeżeli zostanie zabity, można wskrzesić ale normalnego championa bez bonusów.
ZGŁOSZENIA
1. Scimitar
2. Tomek Stanik
3. Kroolik
4. Malin
5. Ptaku
6. KJ
7. Thurion
8. JJ
9. Młody
10. Guzka
11. Jason
12. Servitor
13. Kowal
14. Raf
15. Christos
16. Gogol
17. Skolim
18. Jacek Grotha
19. Sito
20. Eustis
21. Bladeweaver
22. Pysiek
23. Marcin Dorobek

24. Sławek Leśniewski
25.
26.
Rezerwa
27. Szajbus
28.
29.
30.
Przewidujemy 13 stołów na wypasie. W razie znaczącej frekwencji dostawimy dodatkowe już mniej fajne.