Prawie jak Master Blaster - 2333 pkt. Wejherowo

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Prawie jak Master Blaster - 2333 pkt. Wejherowo

Post autor: Scimitar »

PRAWIE JAK MASTER BLASTER

1. Termin, lokalizacja itd.
Wejherowo, 05.05.2007
Wejherowskie Centrum Kultury, ul. Sobieskiego 255

wjazd: 5 zł

Zapisy: 9.00-9.30
Start turnieju: 9.30
Limit miejsc: około 30

2. Kompozycja armii
* Limited, 2333 pkt.
* 3+ core, 0-4 special, 0-2 rare
* nie można używać armat DoW w armiach innych niż DoW
* armie z SoC dopuszczone

3. Bitwy
PUNKTACJA
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0

TERMINARZ
9.00-9.30 Zapisy
9.30-12.00 I bitwa
12.10-14.40 II bitwa
14.50-17.20 III bitwa

Tak więc do zdobycia będzie 60 pkt. z bitew

4. Ocena malowania
0-4 stopień pomalowania armii (0-100%)
0-2 detale
0-1 podstawki
0-2 konwersje
0-1 WYSIWYG (jest lub nie ma na 100% modeli)

Do zdobycia za malowanie będzie 10 pkt.

5. Scenariusze i inne dodatki.

* 1.Dial My Number
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia.
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Magiczna liczba 13 Kiedy na 3+ kościach wypadnie 13 (nie licząc żadnych modyfikatorów) to znaczy że rzut jest auto udany (dotyczy tylko rzucania czarów oraz ucieczki/pogoni po walce) Kiedy czarujemy i wypadnie 13, czar traktowany jest jako IF, nawet kiedy wypadną też w tym rzucie 2+ jedynki (Np. 4 kości: 6,5,1,1 = IF). To samo tyczy się rozpraszania, wynik 13 oznacza automatyczne rozproszenia, nawet gdy na kościach wypadnie 2+ jedynki. Magiczna 13 pomaga też w ucieczkach i pogoniach od walki. Jeżeli oddział ucieka z walki i wyrzucił 13, wówczas przeciwnik maksymalnie może pogonić 12 (np. mimo że rzucił 3 kostkami 16). Jeżeli oddział goniący rzuci 13, to znaczy że oddział uciekający została zniszczony (mimo że rzucił 14 lub więcej) - przesuwany jest o 13 cali. Jeżeli obaj grace (uciekający i goniący) rzucą 13 wówczas ważniejsza jest "13" gracza, którego obecnie jest tura.

* 2.Since You've Been Gone
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia.
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy może wybrać jeden ze swoich oddziałów - warty maksymalnie 100p (jeżeli gracz nie posiada takiego oddziału, ne korzysta z zasad dodatkowych tego scenariuszu). Oddział ten otrzymuje zasadę Minersów (Underground Advance) - czyli na początku swojej drugej tury gracz rzuca kostką, na 4+ oddział wychodzi z dowolnej krawędzi stołu (traktowany jako oddział który wybiegł po pościgu). Jeżeli rzut jest nie udany, w trzeciej turze wychodzą na 3+; w czwartej/piątej/szóstej na 2+. Jeżeli oddział nie wyjdzie na plansze do końca gry, przeciwnik otrzymuje "koszt jednostki"x10 punktów. Oddziałem "wychodzącym" nie mogą być machiny wojenne.

* 3.The One
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy wybiera przed bitwą jednego czempiona oddziałowego. Czempion otrzymuje +1 do wszystich charakterystyk z wyjątkiem M (Max 10). Dodatkowo otrzymuje +2 do save (maksymalnie do 1+), oraz ward save na 5+ (jeżeli posiadał już jakiś ward save to polepsza się on o +1 (maksymalnie do 4+), dodatkowo jeżeli ward ten był negowany przez broń magiczną staje się normalnym wardem). Za zabicie takiego championa +50p. Czempion ten NIE jest Bohaterem. TK - jeżeli zostanie zabity, można wskrzesić ale normalnego championa bez bonusów.

ZGŁOSZENIA
1. Scimitar
2. Tomek Stanik
3. Kroolik
4. Malin
5. Ptaku
6. KJ
7. Thurion
8. JJ
9. Młody
10. Guzka
11. Jason
12. Servitor
13. Kowal
14. Raf
15. Christos
16. Gogol
17. Skolim
18. Jacek Grotha
19. Sito
20. Eustis
21. Bladeweaver
22. Pysiek
23. Marcin Dorobek ;)
24. Sławek Leśniewski
25.
26.
Rezerwa
27. Szajbus
28.
29.
30.

Przewidujemy 13 stołów na wypasie. W razie znaczącej frekwencji dostawimy dodatkowe już mniej fajne.
Ostatnio zmieniony 1 maja 2007, o 09:35 przez Scimitar, łącznie zmieniany 15 razy.

Awatar użytkownika
krooliczek
Mudżahedin
Posty: 339
Lokalizacja: Fraj Sztat Dancyś Awatar/Szpider/Snot/

Post autor: krooliczek »

dodajta mnie :D

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

dlczego jest 0-3 special?

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

@Drwal - bo Scimi się pomylił :roll:

Dopisz Ptasznika i mnie Scimi.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

na 99,9 % wpadam, wpisywac ;)

dżejdżej
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: dżejdżej »

dopisz mnie

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Mnie też zapiszcie ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Guzka
Mudżahedin
Posty: 253

Post autor: Guzka »

mnie tez wpiszcie

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Tak mnie tez zapiszcie 8)

Jason
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Jason »

No to ja też.

Awatar użytkownika
nightclower16
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: SNOT - Gdańsk

Post autor: nightclower16 »

Mnie też już możesz dopisać ;)

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

wojtek zrób start turnieju o godzinę albo 1,5h później, ludzie z gdańska żeby zdążyć na 9:30 muszą wstać przed 7.00. a to nie jest normalna pora dla BIAŁEGO CZŁOWIEKA ! :twisted: :wink:

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

Scimi dlaczego na rozegranie 1szej bityw mamy 1h45min. a na rozegranie drugiej i trzeciej po 2h i 45 minut :?: :?

ptasznik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147
Lokalizacja: 3Miasto

Post autor: ptasznik »

wpisz jeszcze mnie, cos chyba z ta 1 bitwa nie ta bo pewnie zagra ja do konca 1/3 graczy...
p.s. Mlody daj sie odegrac :)

aaa sorry juz mnie ktos zapisal medium jakies :roll:

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Kombinuję jak z czasem dograć - do 17-17.30 dobrze by było skończyć, bo trzeba salę do 18ej przywrócić do stanu przed-turniejowego.
Czy 2.30 na bitwę styknie ?? Dla mnie tak, nie wiem jak dla reszty. Bo szukam oszczędności czasu, by ładnie to zamknąć.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ja proponuje na 10tą, 2 godziny 10-15 minut na bitwe + 10-15 na przerwe, styknie kazdemu, na nowa edycje gra sie szybciej

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

thurion pisze: na nowa edycje gra sie szybciej
:) jak to ?

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

ptasznik pisze: p.s. Mlody daj sie odegrac :)
W sensie czelendż ? ;)
Przyjęte ;], o ile nie będzie rafa. On jest pierwszy w kolejce :)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Bedzie, będzie.
Scimi wpisz mnie i rafa.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Wpisz mnie.

ODPOWIEDZ