Arachnarok Spider
Moderator: Kołata
Re: Arachnarok Spider
Pierwsze co to witam
A jak ci się sprawdzał pająk bez szamana na grzbiecie?
A jak ci się sprawdzał pająk bez szamana na grzbiecie?
Myślisz że w takiej rozpisce może się sprawdzić?
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=31531
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=31531
Dzięki Fluffy za twoją opinie mam tylko 3 pytania jeszcze
Goblin Big Boss na gigantic spiderze - biega samotnie w poszukiwaniu celów czy może wkładasz go do oddziału 10 spider riders ?
Rozumiem że grzyby dostajesz tylko jak rzucasz sygnaturkę ? (3 kości z grzybów oznacza że to twój ulubiony czar) ?
Trolle - moj ulubiony oddział - pojedynczo czy moze w unicie ?
p.s. wrzuc swoja najnowszą rozpiske i podziel sie z plebsem
Goblin Big Boss na gigantic spiderze - biega samotnie w poszukiwaniu celów czy może wkładasz go do oddziału 10 spider riders ?
Rozumiem że grzyby dostajesz tylko jak rzucasz sygnaturkę ? (3 kości z grzybów oznacza że to twój ulubiony czar) ?
Trolle - moj ulubiony oddział - pojedynczo czy moze w unicie ?
p.s. wrzuc swoja najnowszą rozpiske i podziel sie z plebsem
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2170
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Fluffy, poczęstuję Cie moją kminą na arachnaroka. szaman na pająku z czapka czarodzieja. co Ty na to?
Pewnie że dają, napewno lepiej niż w poprzedniej edycji. Przyzwoita, uniwersalna armia, można powalczyć z każdym.
Tylko trzeba się mocno wysiliać, dużo rozkminiać i ogólnie dużo grać. Bo ilość rzeczy, które są do ogarnięcia jest ogromna. A czasem wystarczy drobny błąd i mocno boli. Dla przykładu trzeba pamiętać o wszystkich możliwych konsekwencjach animozji i im zapobiegać zawczasu. Ustaw fasta przodem do wroga, to zaraz wykona samobójczą szarżę uniemożliwiając Ci ostrzał danego unitu. Można dlugo wyliczać tego typu sytuacje. Dlatego najlepiej dużo grac, wyłapywać takie rzeczy i niszczyć na poziomie rozpiski.
Za to napewno plusem tej armii jest możliwość składania bardzo wielu różnych rozp, które ogólnie powinny dawać radę. Ciężko się tym znudzić.
Tylko trzeba się mocno wysiliać, dużo rozkminiać i ogólnie dużo grać. Bo ilość rzeczy, które są do ogarnięcia jest ogromna. A czasem wystarczy drobny błąd i mocno boli. Dla przykładu trzeba pamiętać o wszystkich możliwych konsekwencjach animozji i im zapobiegać zawczasu. Ustaw fasta przodem do wroga, to zaraz wykona samobójczą szarżę uniemożliwiając Ci ostrzał danego unitu. Można dlugo wyliczać tego typu sytuacje. Dlatego najlepiej dużo grac, wyłapywać takie rzeczy i niszczyć na poziomie rozpiski.
Za to napewno plusem tej armii jest możliwość składania bardzo wielu różnych rozp, które ogólnie powinny dawać radę. Ciężko się tym znudzić.
Proszę:p.s. wrzuc swoja najnowszą rozpiske
1 Goblin Great Shaman @ 575.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Arachnarok Spider @ [330.0] Pts
Cathweb Spidershrine
1 Goblin Big Boss @ 139.0 Pts
Spear; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Gigantic Spider @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 151.0 Pts
Short Bow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Spider Banner [85.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]
1 Orc Big Boss @ 111.0 Pts
General; Light Armour
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Biting Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
War Boar @ [0.0] Pts
38 Night Goblins @ 229.0 Pts
Netters; Shortbow; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
20 Night Goblins @ 85.0 Pts
Spear; Shield
1 Fanatic @ [25.0] Pts
20 Goblins @ 100.0 Pts
Light Armour; Shield
3 Nasty Skulkers @ [30.0] Pts
5 Forest Goblin Spider Riders @ 65.0 Pts
Spear; Shield
5 Forest Goblin Spider Riders @ 65.0 Pts
Spear; Shield
10 Forest Goblin Spider Riders @ 130.0 Pts
Spear; Shield
5 Orc Boar Boyz @ 120.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 70.0 Pts Outrigga, spiky roller
1 Snotling Pump Wagon @ 70.0 Pts Outrigga, spiky roller
Models in Army: 110
Total Army Cost: 2400.0
Na chwilę obecną cos takiego, i jestem naturalnie zachwycony
Pozdrawiam
No to jestem po teście a-roka.
Bitwa nr 1 z imperium - dobił małą kawalerię, wpadł w czołg i po kilku turach go ubił (fakt, miałem szczęście wbijając 2 rany w szarży przez co nie mógł generować za dużo pary). Bitwę przeżył.
Bitwa nr 2 z lizakami - pogonił za stół kohortę skinków z kroxem i priestem, rozwalił 12 saurusów z lordem (miał 7A z S5) i zabrakło mu 1" by dobić temple guardów (to była ostatnia tura i złożoną przeze mnie kanapkę przeżyło chyba 3 guardów i ropucha na 1 lub 2 ranach). Bitwę przeżył.
Bitwa nr 3 znowu imperium. Na dzień dobry 4 rany z armaty i 2 z czołgowego działa. W kolejnej turze dobity z armaty. Zyskałem tyle, że maszyny nie waliły po klockach i rydwanach.
Reasumując - sprawdza się! Brakuje mu trochę siły (gdyby tak miał S6!) i jakiegoś czaru leczącego w naszych lorach.
Mała rada - gdy klepiecie klocek z bohaterem warto atak zadający d6 ran kierować w bohatera.
Bitwa nr 1 z imperium - dobił małą kawalerię, wpadł w czołg i po kilku turach go ubił (fakt, miałem szczęście wbijając 2 rany w szarży przez co nie mógł generować za dużo pary). Bitwę przeżył.
Bitwa nr 2 z lizakami - pogonił za stół kohortę skinków z kroxem i priestem, rozwalił 12 saurusów z lordem (miał 7A z S5) i zabrakło mu 1" by dobić temple guardów (to była ostatnia tura i złożoną przeze mnie kanapkę przeżyło chyba 3 guardów i ropucha na 1 lub 2 ranach). Bitwę przeżył.
Bitwa nr 3 znowu imperium. Na dzień dobry 4 rany z armaty i 2 z czołgowego działa. W kolejnej turze dobity z armaty. Zyskałem tyle, że maszyny nie waliły po klockach i rydwanach.
Reasumując - sprawdza się! Brakuje mu trochę siły (gdyby tak miał S6!) i jakiegoś czaru leczącego w naszych lorach.
Mała rada - gdy klepiecie klocek z bohaterem warto atak zadający d6 ran kierować w bohatera.
Moim zdaniem pająk z szamanem jest zajebisty. Nie dosyć że jak masz 4 szamanów to masz kupe chaneli, lormastera, to jeszcze zarąbisty unit do close combatu. Będąc na 1 (2 strzały od heleny) ranie rozwalił klocek 24 warriorów khorna z tarczami. Wjchałem od flanki, wrzuciłem sygnaturke na siebie, a na nich obniżenie inicjatywy, i przerzuty szóstek, skroił ich w dwie tury Później to samo zrobił z 10 czołzenów (bez warda na 3+) i BSB. Po czym niestety zginął od warshrina, ale i tak sie spłacił, zwłaszcza że mag przeżył, a blokowanie magi wroga i moja magia były nieocenioną pomocą przez większośc gry, którą żył
Więc gdyby ktoś nie wiedział:
- pająk nie da sobie rady z witchetkami od frontu
- pająk i rydwan od frontu, 6 trolli od boku nie przepchnie monków z furmanką....
Ogólnie po pierwszych testach nie wiele mogę powiedzieć, bo nie wiele zrobił Muszę sobie przypomnieć jak się grało
- pająk nie da sobie rady z witchetkami od frontu
- pająk i rydwan od frontu, 6 trolli od boku nie przepchnie monków z furmanką....
Ogólnie po pierwszych testach nie wiele mogę powiedzieć, bo nie wiele zrobił Muszę sobie przypomnieć jak się grało
A to czemu?- pająk nie da sobie rady z witchetkami od frontu
Normalnie sensacja jakas- pająk i rydwan od frontu, 6 trolli od boku nie przepchnie monków z furmanką....
A tak poważnie: obie te rzeczy są spokojnie do przepchnięcia, nawet samym arokiem, trzeba tylko mądrze zagrac faze magii i wrzucić "Gork fix it" i po kłopocie. A to sie da zrobic rozpiską na szamanie na Aroku zawsze, chyba ze będziesz mial turbopecha w rzutach.
Chyba ze grasz bez little waagh, to wtedy inna rozmowa.
Dlatego własnie nie lubię orczych szamanów - darmozjadów..
Na wczorajszym turnieju wtopilem bitwę wlasnie przez to, że zawiesilem się i nie wrzuciłem tego czaru - i zamiast na luzie przepchnąć korsarzy dostalem na twarz masę poisonów, woundów i KB co skończyło się masakrą Coż, to nie był mój dzień
Ludzie grajcie na pająku, jest zajebisty, testuje go od jakiegoś czasu znów sie spłacił, pokroił bez problemu (od flanki ale bez sygnaturki) 35 monków z furmanką i priestem. Blokował magie wroga, sam se poczarował, niestety przeciwnik zdawał ciągle Ld przy monkach więc nie mógł wspomóc SO którzy walczyli z dzwonem i stormami , w efekcie przegrałem 12:8, ale naprade pająk z szamanem na górze jest świetny i nie wyobrażam sobie teraz grania bez niego