HE, zabawa z nimi i hipotetyczna rozpiska EURO
HE, zabawa z nimi i hipotetyczna rozpiska EURO
Najpierw rozpa
Prince 295
-general
-konik z bardingiem, great, heavy armour, tarcza
-Vambrences of Defence
-Crown of Command
-Dragonhelm
Noble 208
-BSB
-Konik obardowany, halabarda, ligh armour
-Battle Banner
Noble 165
-obardowany konik, dragon armour, great weapon
-Loremasters Cloak
-Enchanted Shield
Noble 157
-kon z bardingiem, great weapon, dragon armour, shield
-Helm of Fortune
-Amulet of Light
Arcymag 300
-4 lvl
-lore of life
-Annulian Crystal
20x First Archers 250
-fcg
-Banner of Ethernal Flame
25x Seaguards 350
-shields
-fcg
11x Draon Princes 455
-fcg
-Banner of Sorcery
-Dawnstone na czempionie
1x Tiranoc Chariot 85
1x Tiranoc Chariot 85
1x Great Eagle 50
równe 2400
Załozenie jest proste. Wszyscy herosi oprócz maga do DP.
BSB stoi z tyłu, podobnie gość z loremasters cloakiem, ma ważne zadanie daje warda na pociskową magię oraz najważniejsze, jest to kolejny model, który wejdzie za czempiona w razie jego śmierci, aby BSB nie był narażony na ataki
Klocek kawaleri ma zabijać Ogólnie ma mocnego kopa w walce dzięki herosom i jest bardzo przeżywalny, przeciw piechocie ze sporą siłą dajemy herosom tarcze, powinno wystarczyć do czasu rozwalenia klocka(jak będzie KB piechota to wtopa ). Rola tego oddziału to zabić tylu wroga aby przełamać steadfasta i za pomocą BB złamać klocek. Jak nie pójdzie to zawsze mamy jeszcze stuborn na prince. Klocki ze stubornem czyli WL/BG ten oddział po prostu wybije do nogi
Arcymag ma wskrzeszać poległe princeski i rzucać bootsy na oddział.
Rydwany ot tak dla szpanu i zabawy
Boli jeden orzeł, ale jak się pokombinuje da się wcisnąc drugiego.
Rozpa ta jest zrobiona jako manifest przeciwko piechocie
Zapewne jest słaba, ale ma patent. I tak nie gram więc bezsensu byłoby zamieszczać kolejną taką samą rozpiskę HE. Może ktoś tym kiedyś zagra, ja bym z chęcią
Prince 295
-general
-konik z bardingiem, great, heavy armour, tarcza
-Vambrences of Defence
-Crown of Command
-Dragonhelm
Noble 208
-BSB
-Konik obardowany, halabarda, ligh armour
-Battle Banner
Noble 165
-obardowany konik, dragon armour, great weapon
-Loremasters Cloak
-Enchanted Shield
Noble 157
-kon z bardingiem, great weapon, dragon armour, shield
-Helm of Fortune
-Amulet of Light
Arcymag 300
-4 lvl
-lore of life
-Annulian Crystal
20x First Archers 250
-fcg
-Banner of Ethernal Flame
25x Seaguards 350
-shields
-fcg
11x Draon Princes 455
-fcg
-Banner of Sorcery
-Dawnstone na czempionie
1x Tiranoc Chariot 85
1x Tiranoc Chariot 85
1x Great Eagle 50
równe 2400
Załozenie jest proste. Wszyscy herosi oprócz maga do DP.
BSB stoi z tyłu, podobnie gość z loremasters cloakiem, ma ważne zadanie daje warda na pociskową magię oraz najważniejsze, jest to kolejny model, który wejdzie za czempiona w razie jego śmierci, aby BSB nie był narażony na ataki
Klocek kawaleri ma zabijać Ogólnie ma mocnego kopa w walce dzięki herosom i jest bardzo przeżywalny, przeciw piechocie ze sporą siłą dajemy herosom tarcze, powinno wystarczyć do czasu rozwalenia klocka(jak będzie KB piechota to wtopa ). Rola tego oddziału to zabić tylu wroga aby przełamać steadfasta i za pomocą BB złamać klocek. Jak nie pójdzie to zawsze mamy jeszcze stuborn na prince. Klocki ze stubornem czyli WL/BG ten oddział po prostu wybije do nogi
Arcymag ma wskrzeszać poległe princeski i rzucać bootsy na oddział.
Rydwany ot tak dla szpanu i zabawy
Boli jeden orzeł, ale jak się pokombinuje da się wcisnąc drugiego.
Rozpa ta jest zrobiona jako manifest przeciwko piechocie
Zapewne jest słaba, ale ma patent. I tak nie gram więc bezsensu byłoby zamieszczać kolejną taką samą rozpiskę HE. Może ktoś tym kiedyś zagra, ja bym z chęcią
jakos tego nie widze masz 450 pkt z 11 Woundami ktore stosunkow dosc latwo zlozyc w cc o shootingu nie wspomne, byle jaka horda z S5+ zlozy ci wszystkich (11) DP w 2 tury... zostanie unit of Hearos i dalej epic Charge !
Ostatnio zmieniony 18 maja 2011, o 16:43 przez Semi, łącznie zmieniany 1 raz.
raczej nie
z 5 styknie się tylko 7 piechociaży, co już ogranicza ataki.
Do tego wielu musi tłuc po puszkowatych herosach.
Zawsze jest jeszcze lore of life aby było jeszcze trudniej ich ubić.
Może źle myslę, gdyż nie znam niuansów w zasadach
@Jasiuuu
Halabarda to jeden atak z S5 z tyłu, a co mi zmieni save na 3+ z 4+? i tak jak on się dostanie do przedniego szeregu to lipa na maksa. Ten LA ma bo zostały jakieś pkt.
To powywalam te tarcze, coś za to może wejdzie ciekawego
z 5 styknie się tylko 7 piechociaży, co już ogranicza ataki.
Do tego wielu musi tłuc po puszkowatych herosach.
Zawsze jest jeszcze lore of life aby było jeszcze trudniej ich ubić.
Może źle myslę, gdyż nie znam niuansów w zasadach
@Jasiuuu
Halabarda to jeden atak z S5 z tyłu, a co mi zmieni save na 3+ z 4+? i tak jak on się dostanie do przedniego szeregu to lipa na maksa. Ten LA ma bo zostały jakieś pkt.
To powywalam te tarcze, coś za to może wejdzie ciekawego
ze zwyklymi stykac sie bedzie 5 wiec calkiem slabo... Life potrzenuje 2 ran aby wskrzesic kawalerie wiec 2 DP na 5+ wstaje, szalu nie robi... w kazdym razie testuj zobaczymy, zawsze to cos innego
a moze gole 5 z herosami puszkami na froncie w kresce ?? bedzie trzymac tak jak ten turbo kloc a duzo tansze....
a moze gole 5 z herosami puszkami na froncie w kresce ?? bedzie trzymac tak jak ten turbo kloc a duzo tansze....
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
jak zderzysz się z czymś co ma dużo ataków i wejdzie brzytwa to cała armia ci zejdzie właściwie w jedną turę
ale w innych wypadkach klocek na pewno może zrobić dużą krzywdę i raczej bym sie go bał
ale w innych wypadkach klocek na pewno może zrobić dużą krzywdę i raczej bym sie go bał
Dokonałem małych modyfikacji i pograłem trochę to rozpiską. Mam nadzieję Kosa ,że się nie pogniewasz:). Faktem jest ,że ciężko dobrać się temu klocowi do dupy. Armie strzelające na BS-ie niewiele robią a w CC robisz rozpizd jak się patrzy.Wbrew pozorom kloce ze stubbornem mnie nie bolały aż tak bardzo jak mogło by to wyglądać. Pierwszy szereg ma 13(+5 z tyłu) ataków z siłą 3-6 z asf przeciw 14 nie hordy i 21 hordy (ale ty masz +2 save ) i część ataków przeciwnika musi pójść w puszki z przerzutem . Minus jest taki ,że jak trafisz na Imperium lub krasie to od razu możesz podać rękę przeciwnikowi i pogratulować ,że wygrał.
Ogólnie fajna odmiana ,dużo emocji i zabawy. Zdrówko!
Kosa - myśl dalej twórczo a jak będziesz chciał zagrać na jakimś turnieju ja Ci zawsze chętnie armię pożyczę....
Ogólnie fajna odmiana ,dużo emocji i zabawy. Zdrówko!
Kosa - myśl dalej twórczo a jak będziesz chciał zagrać na jakimś turnieju ja Ci zawsze chętnie armię pożyczę....
no to następna szalona rozpa. Ośmielona tym co Laik pokazał, czyli bolce
1 Archmage @ 300.0 Pts
General; Magic Level 4
Annulian Crystal [40.0]
1 Noble @ 172.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
20 First Archers @ 255.0 Pts
fcg
Banner of Eternal Flame [10.0]
25 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
fcg
30 Swordmasters @ 483.0 Pts
Musician
Amulet of Light [15.0]
4 Tiranoc Chariot @ 340 Pts
4 Repeater Bolt Thrower @ 400 Pts
2 Great Eagle @ 100 Pts
Równe 2400
ewentualnie zamiast wózków:
1 Archmage @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4
Annulian Crystal [40.0]
Dragonbane Gem [5]
1 Noble @ 174.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
20 First Archers @ 255.0 Pts
fcg
Banner of Eternal Flame [10.0]
25 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
fcg
25 Swordmasters @ 483.0 Pts
Musician
Amulet of Light [15.0]
25 Swordmasters @ 483.0 Pts
Musician
The Other Trickster's Shard [15.0]
4 Repeater Bolt Thrower @ 400 Pts
2 Great Eagle @ 100 Pts
Pierwsza chyba lepsza, to co się przedrze to SM posprzątają bez najmniejszego problemu w nr 1. W nr trochę gorzej ale za to dwa klocki SM
1 Archmage @ 300.0 Pts
General; Magic Level 4
Annulian Crystal [40.0]
1 Noble @ 172.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
20 First Archers @ 255.0 Pts
fcg
Banner of Eternal Flame [10.0]
25 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
fcg
30 Swordmasters @ 483.0 Pts
Musician
Amulet of Light [15.0]
4 Tiranoc Chariot @ 340 Pts
4 Repeater Bolt Thrower @ 400 Pts
2 Great Eagle @ 100 Pts
Równe 2400
ewentualnie zamiast wózków:
1 Archmage @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4
Annulian Crystal [40.0]
Dragonbane Gem [5]
1 Noble @ 174.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
20 First Archers @ 255.0 Pts
fcg
Banner of Eternal Flame [10.0]
25 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
fcg
25 Swordmasters @ 483.0 Pts
Musician
Amulet of Light [15.0]
25 Swordmasters @ 483.0 Pts
Musician
The Other Trickster's Shard [15.0]
4 Repeater Bolt Thrower @ 400 Pts
2 Great Eagle @ 100 Pts
Pierwsza chyba lepsza, to co się przedrze to SM posprzątają bez najmniejszego problemu w nr 1. W nr trochę gorzej ale za to dwa klocki SM
Belaner7 pisze:Swordzi? hmm jeżeli tym pograsz chętnie poczytam choć krótkie relacje
chętnie bym pograł ale nie mam figurek jak narazie.
Póki co sobie rzucam w temat moje pomysły bo muszę zacząć od nowa zbierać.
ale czymś podobnym być moze zagram w sobotę jak skołuję figsy.
Ogólnie SM nie są tacy zli. Ok, nie mają stuborna ale tak naprawde to co z tego?
W VII ed grało się tak aby nic nie wpadło w bok i było, nawet jak się grało i tak na WL, ale gdy i tak oni dostali boczną szarżę to kwiczeli bo dwóch tylko biło.
Na Euro może się to sprawdzić, mocne oddziały zostaną przetrzebione przez bolce, a więc wiele ich nie dojdzie. Smieciowatymi, wielkimi oddziałami nie trzeba się przejmowac bo właśnie są SM, no i rydwany do kontry.
Ogólnie mi się podoba taka opcja.
Chociaż mi chodzi po głowie pomysł 30xWL+20xSM.
Właśnie w HE fajne jest to ,że naprawdę jest w czym wybierać. Mnie się tak zmieniało nastawienie do różnych oddziałów i przez to dziś mam armie na prawie 6 k. Dzięki temu jednak HE mi się nie nudzą.
nie napisałeś jakie lory
co do SM - kluczowe jest utrzymać ich przy życiu (a o ostrzał i magię aż się proszą chłopaki:D), gdybym grał HE to raczej bawiłbym się oddziałami po 5 jako wsparciem
co do SM - kluczowe jest utrzymać ich przy życiu (a o ostrzał i magię aż się proszą chłopaki:D), gdybym grał HE to raczej bawiłbym się oddziałami po 5 jako wsparciem
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
lory to albo life albo hm,
bardziej wysoka mnie przekonuje tutaj, wydaje mi się bardzo mocna. Żaden kowboj nie wyskoczy gdy jest 6 na magu, przerzuty na strzelanie przy takim natłoku strzał może masakrować oddziały, flamsy plus fury, ward na SM, stuborn na rydwany (to raczej gdybanie) oraz drain czyli dodatkowa antymagia, ogólnie super i daje cały wachlarz możliwości, większe niż life.
bardziej wysoka mnie przekonuje tutaj, wydaje mi się bardzo mocna. Żaden kowboj nie wyskoczy gdy jest 6 na magu, przerzuty na strzelanie przy takim natłoku strzał może masakrować oddziały, flamsy plus fury, ward na SM, stuborn na rydwany (to raczej gdybanie) oraz drain czyli dodatkowa antymagia, ogólnie super i daje cały wachlarz możliwości, większe niż life.
przy czterech boltach High Magic i czar nr2 jest bardzo kuszący.
Mimo, ze sam mając do wyboru 1 arcan, wybierałem anuliana, to chyba jednak lepiej mieć scrolla na kluczowy combat, zeby nie wpuścić jakiegoś -d3 do siły i tym podobne na swoich SM.
p.s. Jak pisałem na poczatku edycji, ze bełty i SM sa fajni to wszyscy wrzeszczeli, że nie tylko phoenixi, lwy i brzytwa
Mimo, ze sam mając do wyboru 1 arcan, wybierałem anuliana, to chyba jednak lepiej mieć scrolla na kluczowy combat, zeby nie wpuścić jakiegoś -d3 do siły i tym podobne na swoich SM.
p.s. Jak pisałem na poczatku edycji, ze bełty i SM sa fajni to wszyscy wrzeszczeli, że nie tylko phoenixi, lwy i brzytwa
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
dalej tak jestRobson pisze: p.s. Jak pisałem na poczatku edycji, ze bełty i SM sa fajni to wszyscy wrzeszczeli, że nie tylko phoenixi, lwy i brzytwa
ja tam nie widze ich w rozpiskach ale fajni są
Myślę jeszcze nad loremastr cloakiem, przynajmniej kusi danie tam gdzie jest jeden oddział SM. Spokojnie mag sobie będzie ich ochraniał przed wrażą magią, aż dojdzie do jakiś kombatów, tak aby śmierć z jej ręki im niezbyt zagrażała
loremaster ma ochraniać lorda, a nie SM, jak mowisz ze bełty są słabe to postaw naprzeciw tej rozpiski, standardowe elfy 2x WL i oceń jak to wyglada bełtniki pomagają w wielu meczupach.
A sm są spoko na armie bez placków i ziań.
A sm są spoko na armie bez placków i ziań.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE