Spirit Sword
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Spirit Sword
Mam prośbę aby ktoś jeszcze się wypowiedział oprócz Laika:
Opis Spirit Sworda:
"Hits by the Spirit Sword wound automatically.
Any enemy that suffers one or more unsaved wouds from the Spirit Sword must roll a D6 and add their Leadership - the wielder does the same.
For each point the wielder wins by, his opponent loses an additional wound, with no Armour Saves or Ward Saves allowed.
For each point his opponent wins by, the wielder loses a wound, with no Armour Saves or Ward Saves allowed."
1. Nie jest wyszczególniona sytuacja w której przeciwnik ginie. Czy obowiązującą interpretacją jest to że mimo że model już nie żyje to i tak przeprowadzany jest test Ld ?
2. Nie jest wyszczególniony moment testu Ld. Czy jest on wykonywany od razu po otrzymaniu pierwszego wounda? jeśli tak to po co zapisek w mieczu: "...enemy that suffers one ore more...". Czy nie sugeruje to wykonania testu dopiero na koniec rundy walki ?
3. Brakuje w wordingu przedmiotu określenie "enemy model" lub "enemy unit". Zdaję sobie sprawę że jest to kwestia tylko braku odpowiedniego słówka ale można to interpretować zarówno jako działanie przeciwko modelowi jak i unitowi.
Laik napisał że:
- testuje się nawet po śmierci przeciwnika
- testuje się od razu po zadaniu pierwszej rany
- domyślnie dodaje się wording "enemy model"
Z kolei znajomy bywający od lat na turniejach powiedział mi że:
- nie testuje się po śmierci przeciwnika
- testuje się od razu po zadaniu pierwszej rany
- domyślnie dodaje się wording "enemy model"
Czy te rzeczy zostały gdzieś uściślone czy też gra się w zależności od przychylności sędziego ?
Opis Spirit Sworda:
"Hits by the Spirit Sword wound automatically.
Any enemy that suffers one or more unsaved wouds from the Spirit Sword must roll a D6 and add their Leadership - the wielder does the same.
For each point the wielder wins by, his opponent loses an additional wound, with no Armour Saves or Ward Saves allowed.
For each point his opponent wins by, the wielder loses a wound, with no Armour Saves or Ward Saves allowed."
1. Nie jest wyszczególniona sytuacja w której przeciwnik ginie. Czy obowiązującą interpretacją jest to że mimo że model już nie żyje to i tak przeprowadzany jest test Ld ?
2. Nie jest wyszczególniony moment testu Ld. Czy jest on wykonywany od razu po otrzymaniu pierwszego wounda? jeśli tak to po co zapisek w mieczu: "...enemy that suffers one ore more...". Czy nie sugeruje to wykonania testu dopiero na koniec rundy walki ?
3. Brakuje w wordingu przedmiotu określenie "enemy model" lub "enemy unit". Zdaję sobie sprawę że jest to kwestia tylko braku odpowiedniego słówka ale można to interpretować zarówno jako działanie przeciwko modelowi jak i unitowi.
Laik napisał że:
- testuje się nawet po śmierci przeciwnika
- testuje się od razu po zadaniu pierwszej rany
- domyślnie dodaje się wording "enemy model"
Z kolei znajomy bywający od lat na turniejach powiedział mi że:
- nie testuje się po śmierci przeciwnika
- testuje się od razu po zadaniu pierwszej rany
- domyślnie dodaje się wording "enemy model"
Czy te rzeczy zostały gdzieś uściślone czy też gra się w zależności od przychylności sędziego ?
Osobiście uważam że szukasz dziury w całym...
1. Miecz "oddaje" nawet po śmierci wroga
2. Nie ma tu znaczenia pierwsza druga czy ostatnia rana, bo miecz oddaje tylko raz (i zawsze) bez znaczenia ile ran wejdzie. Trafiasz - przeciwnik "sejwuje", jak nie wybronił - miecz oddaje.
3. Nie brakuje wordingu jest jasno określone opponent czyli bezpośredni przeciwnik (enemy model jak wolisz)
1. Miecz "oddaje" nawet po śmierci wroga
2. Nie ma tu znaczenia pierwsza druga czy ostatnia rana, bo miecz oddaje tylko raz (i zawsze) bez znaczenia ile ran wejdzie. Trafiasz - przeciwnik "sejwuje", jak nie wybronił - miecz oddaje.
3. Nie brakuje wordingu jest jasno określone opponent czyli bezpośredni przeciwnik (enemy model jak wolisz)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm i tak będę na nim grał ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
namaluję tylko na czole Alterowi białą opaskę z czerwoną kropką![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
namaluję tylko na czole Alterowi białą opaskę z czerwoną kropką
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm ja bym użył tego kogo zranisz.
Bijesz smoka na jego Ld.
Hmmm...
A jak biję się z seerem na dzwonku i walę po dole to rozumiem, że dzwoneczek nie ma ld więc wchodzi w niego jak w masło?
A jak biję się z seerem na dzwonku i walę po dole to rozumiem, że dzwoneczek nie ma ld więc wchodzi w niego jak w masło?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Tak, ma LD 0.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
A nie ma LD od ratogra dzwonnika?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Nie :
Q. What is the Leadership value of a Screaming Bell/Plague
Furnace? (p43 & p48)
A. Ld 0.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)