Strategiczna planszówka - co polecacie?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Strategiczna planszówka - co polecacie?

Post autor: Rasti »

Wraz z kumplem mamy ochotę na jakąś planszówkę strategiczną. Dzisiaj grając w WFB widziałem jak ktoś tam pykał sobie w grę zwaną Runewar. Wizualnie prezentowało się zachęcająco. Poszperałem po necie i natchnąłem się na ową planszówkę. Za niecałe 300zł mamy od groma wszystkiego w komplecie. Jednak w planszówkach jestem kompletnie zielony, więc mam do Was pytanie.
Jak Waszym zdaniem prezentuje się ten system? Może potraficie polecić jakąś podobną grę, jednak ciekawszą? Nie chcemy też kupić gry po to, żeby zaraz rzucić ją w kąt :)

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Rasti pisze:Wraz z kumplem mamy ochotę na jakąś planszówkę strategiczną. Dzisiaj grając w WFB widziałem jak ktoś tam pykał sobie w grę zwaną Runewar. Wizualnie prezentowało się zachęcająco. Poszperałem po necie i natchnąłem się na ową planszówkę. Za niecałe 300zł mamy od groma wszystkiego w komplecie. Jednak w planszówkach jestem kompletnie zielony, więc mam do Was pytanie.
Jak Waszym zdaniem prezentuje się ten system? Może potraficie polecić jakąś podobną grę, jednak ciekawszą? Nie chcemy też kupić gry po to, żeby zaraz rzucić ją w kąt :)
wg mnie Runewars jest biedne... kupa kasy i mało osób do grania, w tej kasie kupicie 2 genialne gry na większą liczbę osób.

Kwestia czy strategia czy taktyka czy może ciut ekonomii?

Wg mnie możecie poszperać za Świat bez Końca, Dominion Intryga, Puerto Rico lub Wsiaść do Pociągu

kwestia w ile osób chcecie grać, jeśli tylko we dwie to ta ostatnia w wersji Nordic Countries a Puerto się nie nadaje, ale za to wskakuje genialny 2 osobowy Rój (Hive)

Polecam też największy portal o grach planszowych, tutaj link do ich rankingu: http://boardgamegeek.com/browse/boardgame